ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Σχολικό έτος Δημοτικό σχολείο Τέμενης
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Επιλέγω σωστά, τρώω υγιεινά»
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ – ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΑΡΡΩΝ.
Διατροφή και Υγεία Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου) Δημοτικό Σχολείο Πολιχνίτου - Κέντρο Υγείας Πολιχνίτου - Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Πρακτική στη Κοινότητα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Ο Ποπάυ και οι άλλοι… ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗ Β΄ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΝΤΕΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ: ΣΠΑΝΤΙΔΟΓΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ KAI ΚΑΝΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Η τάξη μας μύρισε φρέσκο πορτοκάλι Η τάξη μας μύρισε φρέσκο πορτοκάλι! Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος στύβαμε καθημερινά φυσικούς χυμούς.

Με την τεχνική του κολάζ κατασκευάσαμε την πυραμίδα της διατροφής.

Ομαδική εργασία (ομάδες των τεσσάρων). Θέματα που επεξεργαστήκαμε: α) ομάδες τροφών β) συχνότητα κατανάλωσης

ΥΓΙΕΙΝΕΣ-ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ (καταιγισμός ιδεών)

Συζητήθηκαν οι παράγοντες που κάνουν τις τροφές ανθυγιεινές (ζάχαρη, αλάτι, τηγάνισμα, λίπη…)

Διασκευή τραγουδιού.

Εφαρμογή του συλλαβισμού. Αντικατάσταση λέξεων με λέξεις σχετικές με τη διατροφή με τον ίδιο αριθμό συλλαβών για τη διατήρηση του μέτρου.

Εκμάθηση αγγλικού λεξιλογίου.

Η δασκάλα των αγγλικών δούλευε παράλληλα λεξιλόγιο για τη διατροφή και τα παιδιά κατασκεύασαν τόσα επιτραπέζια ΜΕΜΟRY όσα και οι ομάδες τους.

Κατασκευή MEMORY.

Ο ΜΑΓΕΙΡΑΣ Τραγούδι που έγραψε ο Μάριος Φραγκούλης και το τραγούδησε σε συνεργασία με τον Ηλία Μαμαλάκη. Το τραγουδούσαμε πολύ συχνά, γιατί άρεσε στα παιδιά. Το βιντεοσκοπήσαμε και το εντάξαμε σε ένα βίντεο που δημιουργήσαμε.

Μεσοστιχίδα της Σαρακοστής

Θέματα που συζητήθηκαν: α) σαρακοστή – νηστεία - θρησκεία β) ζωικά – φυτικά προϊόντα

Το υγιεινό πιάτο.

Διατροφολόγος στην τάξη με θέμα συζήτησης ποιες τροφές πρέπει να περιέχει το καθημερινό μας πιάτο και σε ποιες αναλογίες. Κατασκευή του πιάτου με διάφορα υλικά.

Επίσκεψη σε αρτοζαχαροπλαστείο.

α) Είδαμε πώς και πού ζυμώνεται το ψωμί β) Πλάσαμε τσουρεκάκια. γ) Παρακολουθήσαμε μια επίδειξη φουρνίσματος. δ) Επίσης, είδαμε πώς ανοίγουν φύλλο μπουγάτσας και πώς φτιάχνεται το προφυτερόλ. ε) Τέλος, κεραστήκαμε πιτούλες!

ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

α) Κάναμε υποθέσεις για τη διαδρομή της τροφής στο σώμα μας και έτσι καταλήξαμε να συζητάμε για τα όργανα του πεπτικού συστήματος και το ρόλο τους κατά τη διάρκεια της πέψης. β) Αντιστοιχίσαμε τα όργανα του πεπτικού συστήματος με τις ανάλογες λέξεις, στην αρχή ομαδικά και στη συνέχεια σε ατομικές εργασίες, αφού παίξαμε ανάλογο παιχνίδι στον υπολογιστή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥΠΕΡ-ΗΡΩΩΝ.

Με αφορμή τον Ποπάυ που τρώει σπανάκι και είναι σούπερ δυνατός ,τα παιδιά δημιούργησαν τους δικούς τους ήρωες. Η αφόρμηση έγινε με ένα σύντομη ταινία του Ποπάυ. Τα παιδιά πρώτα έπρεπε να αποφασίσουν ποια θα είναι η τροφή που θα έτρωγε ο ήρωάς τους. Στη συνέχεια βρήκαμε πού κάνει καλό κάθε τροφή που διάλεξε ο κάθε μαθητής. Κάποιοι μαθητές ήθελαν τον ήρωά τους με συγκεκριμένη σούπερ δύναμη ,οπότε σε αυτή την περίπτωση ξεκινήσαμε αντίστροφα και ψάξαμε τροφές που βοηθούν για να αποκτήσει αυτή τη δύναμη. Τέλος , ζωγράφισαν τον ήρωά τους, του έδωσαν όνομα και έγραψαν σε ένα συννεφάκι ένα μικρό κειμενάκι, όπου ο ήρωας παρουσιάζεται.

ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΟΥΠΕΡ-ΗΡΩΕΣ…

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ. Με πρωταγωνιστές τους ήρωες που αναδύθηκαν από τη φαντασία των παιδιών, γράψαμε ένα θεατρικό σενάριο, ομαδικά, το οποίο και δραματοποιήσαμε με τίτλο: « Ο Ποπάυ στην Υγειούπολη».

Η συγγραφή σεναρίου βασίστηκε στις υποθέσεις π.χ. Αν όλοι οι ήρωες που δημιουργήσατε ζούσαν σε μια πόλη όλοι μαζί, πώς θα την ονομάζατε; Αν μάθαινε για αυτούς ο Ποπάυ, πώς θα το μάθαινε; ...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Στο τέλος του προγράμματος τα παιδιά παρουσίασαν τη δουλειά τους στους γονείς τους αλλά και στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου με ενθουσιασμό αλλά και συγκρότηση.