ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Advertisements

Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Είναι γνωστό σε όλες μας πλέον ότι πολλά από τα συστατικά πού περιέχονται στα καλλυντικά μας είναι χημικές τοξικές ουσίες άλλες πιο.
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
Το Μακιγιάζ και οι κίνδυνοι που κρύβει
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 2 10/02/2015
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ.
Αισθητική προσώπου ΙΙ Β΄ΤΑΞΗ ΕΠΑΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
KOM 201(1η-2η εβδ) ΣΤΗΦΑΡΙΣΜΑ ή ΜΟΡΤΑΝΣΑΖ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ - Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΕΠΙΣΗΣ - ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΕΚΖΕΜΑ-ΔΕΡΜΑΤΙΤΙΔΑ Οι όροι έκζεμα-δερματίτιδα είναι συνώνυμοι όροι.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 13: Δημιουργία ρόλου Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
Το πορτραίτο μας. Χάρις στην δυνατότητα των σημερινών υπολογιστών μπορούμε σχετικά εύκολα να δημιουργήσουμε ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 5).
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΖΥΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΗΠΙΟ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΧΗΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Βασικά προϊόντα Μακιγιάζ
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
 Πρόλογος  Κλασσικό ψηλό χτένισμα  Μοντέρνο ψηλό χτένισμα  Χτενίσματα με κότσους  Εικόνες: 1.Χτενίσματα με κότσους 2.Νυφικά χτενίσματα με κότσους.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΘΗΜΑ 2

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Ο ΚΟΜΜΩΤΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΝΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΑΦΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ. ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

1. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΚΑΙ Η ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ, ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ, ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, ΤΟ ΓΚΛΙΤΕΡ Κ.Α.

2. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΣΗΜΕΙΑ: ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΓΚΑΡΝΤΑΡΟΜΠΑ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ

ΣΧΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΜΑΤΙΩΝ ΣΧΗΜΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΣΧΗΜΑ ΜΥΤΗΣ ΑΛΛΑ

2.1 ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ, ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ. Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ : ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ Η ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΡΙΖΕΙ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ, ΤΑ ΨΥΧΡΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΡΜΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΔΕΡΜΑΤΑ. ΑΝ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΤΟΤΕ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

Η ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΜΕΤΡΙΑ ΕΩΣ ΣΚΟΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΚΟΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΑΣΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. Η ΞΑΝΘΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΤΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΥΠΟ, ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ. ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΩΝ ΑΠΑΛΩΝ, ΑΝΟΙΧΤΩΝ, ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΣΤΕΛ ΣΒΗΣΜΕΝΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.

Η ΚΑΣΤΑΝΗ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΟΙΧΤΑ Η’ ΣΚΟΥΡΑ, ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΧΡΥΣΟΚΑΣΤΑΝΑ. ΧΡΩΜΑ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΣΑΦΩΣ ΘΕΡΜΟ, ΣΚΟΥΡΟ Η’ ΑΝΟΙΧΤΟ. ΟΡΙΖΕΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΜΕ ΘΕΡΜΑ ΑΠΑΛΑ, ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΩΣ ΜΕΤΡΙΑ, ΚΑΘΑΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. Η ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΟΚΚΙΝΑ Η’ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ, ΜΑΤΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΧΡΥΣΟΚΑΣΤΑΝΑ, ΜΕΛΙΑ, ΠΡΑΣΙΝΑ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΜΟ, ΣΕ ΣΚΟΥΡΟΥΣ - ΚΥΡΙΩΣ - ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ. Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ, ΘΑΜΠΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΡΙΒΕΣΤΕΡΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΑΝΤΗΛΙΑ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΒΑΨΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΣΕ ΝΕΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΝΟ.

2.2 ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΓΚΑΡΝΤΑΡΟΜΠΑ ΤΟ ΣΤΥΛ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΜΙΑ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΠΟΥ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΡΟΤΙΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΙΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ, ΑΠΛΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΙΑ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ.

2.3 ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΒΑΣΗ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ‘Η ΕΝΤΟΝΗ ΚΑΛΥΨΗ. ΕΝΑ ΞΗΡΟ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΛΕΠΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. ΕΝΑ ΛΙΠΑΡΟ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ, ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΟΥΝ ΤΗ ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑ. ΣΕ ΩΡΙΜΟ ΔΕΡΜΑ Η ΒΑΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟΡΡΕΥΣΤΗ, ΚΑΛΥΠΤΙΚΗ, ΝΑ ΜΗ ΣΠΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ.

2.4 ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ (ΞΗΡΟΔΕΡΜΙΑ, ΟΥΛΕΣ, ΕΥΡΥΑΓΓΕΙΕΣ, ΕΡΥΘΡΟΤΗΤΑ) ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ. Ο ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΑΛΛΗΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΖΕΙ ΜΙΑ ΟΥΛΗ ΣΤΟ ΦΡΥΔΙ, ΚΑΙ ΑΛΛΗΣ ΣΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ.

2.5 ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΕΙ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΟΥΣΙΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ.

2.6 ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΒΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΤΡΑΣΑΚΙΑ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ, Η ΚΟΛΛΑ ΙΣΩΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΡΕΘΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ, ΟΠΟΤΕ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.

2.7 ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΜΑΤΙΩΝ, ΣΧΗΜΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ ΜΥΤΗΣ ΤΟ ΔΙΠΛΟΣΑΓΟΝΟ ‘Η ΤΟ ΣΑΓΟΝΙ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ, ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ‘Η ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ. (ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ)

2.8 ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΑΚΙΔΕΣ, ΟΙ ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ Κ.Α. ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΠΑΝΙΟΤΕΡΑ. ΑΝ Π.Χ. ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΡΥΘΡΩΠΗ ΚΗΛΙΔΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΕΙΝΟ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. ΑΛΛΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΛΕΠΤΗ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ -ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ (ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ, ΛΟΣΙΟΝ) -ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ (ΠΗΛΙΝΓΚ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΚΑΘΑΡΣΙΩΝ- ΣΜΗΓΜΑΤΟΣ, ΜΑΣΚΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΒΑΦΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ) -ΒΑΣΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ (ΠΡΟΙΟΝ) ΒΑΣΗ (ΚΑΛΥΨΗ: ΠΡΟΙΟΝ- ΤΕΧΝΙΚΗ) -ΒΑΣΗ (MAKE UP)

ΠΟΥΔΡΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ (ΣΚΙΕΣ- ΤΕΧΝΙΚΗ) -EYELINER, ΜΟΛΥΒΙ -ΜΑΣΚΑΡΑ -ΦΡΥΔΙΑ (ΠΡΟΙΟΝ- ΤΕΧΝΙΚΗ) ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΧΕΙΛΙΩΝ -ΜΟΛΥΒΙ -ΚΡΑΓΙΟΝ- ΛΙΠ ΓΚΛΟΣ ΡΟΥΖ (ΠΡΟΙΟΝ- ΤΕΧΝΙΚΗ) ΕΛΕΓΧΟΣ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΜΕ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΓΚΩΜΑΤΑ, Η ΒΑΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ. ΕΔΩ ΣΥΓΚΑΤΑΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΝΗΚΟΥΝ: ΤΟ ΠΗΛΙΝΓΚ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΜΗΓΜΑΤΟΣ

ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ Η ΒΑΦΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΟΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΗΦΘΕΙ ΤΥΧΟΝ ΕΡΕΘΙΣΜΟΣ.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΤΗ ΒΟΗΘΑ ΚΙ ΕΚΕΙΝΗ ΝΑ ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΤΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΜΜΩΤΗ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ: ΒΑΣΗ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ) ΧΡΩΜΑΤΑ (ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ) ΤΕΧΝΙΚΕΣ ( ΚΑΛΥΨΗ ΑΤΕΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΩΝ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ)

ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΕΙΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Η ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΧΩΡΟ.

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΥΠΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ (ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ, ΣΧΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ, ΣΤΥΛ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ, ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ) ΣΤΑΔΙΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ (ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ, ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ (ΒΑΣΗ, ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ)