1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Το κάπνισμα στην ζωή μας
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Δείγμα: μαθητές του σχολείου μας
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Μανούση Χρύσα Ζώτου Γιώτα Στράτου Γεωργία Λιάκου Ντίνα Γυμνάσιο Ζίτσας
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Το αγαπημένο μου μάθημα
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Υπόθεμα: Θεραπευτική αντιμετώπιση για το τσιγάρο. Πρόληψη-θεραπεία
-Τσιγάρο ; - Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!
ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Δ΄ ΥΠΟΟΜΑΔΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:
ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Ονόματα μελών της ομάδας: 1) Αγγελάκη Θεοδοσία. 2) Κατσαρίκα Λαμπρινή. 3) Κοτανίδης Μηνάς. 4) Ντανιλτσένκο Αρτέμης.
«Οι Έφηβοι στα χρόνια της κρίσης»
Εθισμός στο Διαδίκτυο –Facebook & Έφηβοι
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Το Κάπνισμα Βλάπτει Σοβαρά Την Υγεία!
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Οικογενειακές σχέσεις Ψυχολογική προσέγγιση
Ομάδα: Τζαγκαράκη Ειρήνη
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Διάφοροι τύποι καπνιστών 1.Γνώστες: Γνωρίζουν τις συνέπειες του καπνίσματος και αποφασίζουν να το αρχίσουν. 2.Πειραματιζόμενοι: Καπνίζουν σπάνια π.χ.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Θέμα 3ο Γονείς Εξάμηνο Ε΄.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
4ο ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ ΛΙΑΓΚΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ!!!
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
Project Α’ Τετραμήνου Θέμα: Εξάρτηση Από Το Τσιγάρο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
Ερευνητική Εργασία «Κίνδυνοι και εξαρτήσεις στην εφηβική ηλικία»
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΗΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ <<ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΤΩΡΑ>> ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΟΥ ΛΟΥΚΙΑ ΑΛΜΠΑΝΗ ΜΑΡΙΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΕΛΙΣΣΑΡΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΕΛΙΣΣΑΡΗ ΧΡΥΣΑ ΣΚΟΥΡΟΛΙΑΚΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΒΕΛΟΥΔΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε με την επίβλεψη του κ.Βελούδιου Γιάννη και εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος <<Στηρίζομαι στα πόδια μου>>. Η εργασία μας εντάσσεται στην Α΄ Ταξη Γενικού Λυκείου Λιβαδειάς.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μετά από μια πρόσφατη εργασία στο project μας με θέμα <<ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΤΩΡΑ>> από την ηλικία των 10 ετών έως και σήμερα που διανύουμε μια μεταβατική περίοδο στη συμπεριφορά μας και στο τρόπο σκέψης μας.

ΣΚΟΠΟΣ Η εργασία μας είχε ως σκοπό να διακρίνουμε τις διαφορές ανάμεσα στην προεφηβική μας ηλικία μέχρι και σήμερα. Επιπλέον προβληματιστήκαμε σχετικά με όλες τις σωματικές και ψυχικές αλλαγές που μας δημιουργήθηκαν.

ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ Αφού μοιράστηκαν τα φυλλάδια και λάβαμε τις απαντήσεις των συμμαθητών μας οδηγηθήκαμε στα εξής συμπεράσματα. Αρχικά σημειώθηκε ότι στην πλειοψηφία των παιδιών έχουν παρατηρηθεί σημαντικές αλλαγές σχετικά με το βάρος, το ύψος, τη συμπεριφορά μας απέναντι στους άλλους και τις συχνές εναλλαγές της ψυχολογικής μας κατάστασης.

Ειδικότερα σε θέματα διάθεσης έχουμε συχνά αλλαγές και ενοχλούμαστε πιο εύκολα αφού η εφηβεία είναι η περίοδος που όλοι διαμορφώνουμε την προσωπικότητα μας. Επίσης μπορούμε πλέον να παίρνουμε περισσότερες αποφάσεις χωρίς να θέλουμε όμως να περνάει πάντα το δικό μας και να γινόμαστε εγωιστές. Άλλο ένα χαρακτηριστικό της ηλικίας μας είναι ότι μας γεννιέται το ενδιαφέρον για το αντίθετο φύλλο αλλά και η ένταξη μας σε παρέες συνομηλίκων έτσι κοινωνικοποιούμαστε με αποτέλεσμα να είμαστε πιο εξωστρεφείς απέναντι στους άλλους.

Στην ερώτηση αν θέλουμε να είμαστε διαφορετικοί από τους φίλους μας υπήρξαν διαφωνίες μεταξύ μας. Ωστόσο αν θέλουμε να είμαστε διαφορετικοί ή όχι οι περισσότεροι ήταν υπέρ της διαφορετικότητας του εαυτού τους αφού ο καθένας μας έχει την δική του προσωπικότητα και τις δικές του απόψεις. Ακόμη δημιουργούνται πολλές εντάσεις σε καθημερινή βάση ανάμεσα σε εφήβους και γονείς επειδή εμείς οι έφηβοι παίρνουμε συχνότερα αποφάσεις με βάση το συναίσθημα σε αντίθεση με τους γονείς μας που στηρίζουν τις απόψεις τους στη λογική.

Φίλοι, μεγαλύτερα αδέλφια, κοινωνικό περιβάλλον Ένα άλλο θέμα που μας απασχόλησε είναι ο εθισμός των εφήβων στο αλκοόλ και στο κάπνισμα. Ένα ερώτημα που τίθεται συνέχεια σε αυτή την ηλικία είναι: Aιτίες που οι νέοι αρχίζουν το κάπνισμα. Συνήθεια γονέων Φίλοι, μεγαλύτερα αδέλφια, κοινωνικό περιβάλλον Διαφήμιση και εμπορική σύνδεση με την εικόνα του Διαφήμιση και εμπορική σύνδεση με τον αθλητισμό Σχέσεις / οικογενειακή δομή Επίπεδο εκπαίδευσης Κοινωνικό-οικονομικό επίπεδο Διαχείριση άγχους και καταπίεσης Αποδοχή Οι έφηβοι συχνά αγνοούν τη δυνατότητα εθισμού στον καπνό - 61% των νέων θεωρούν ότι δεν πειράζει να δοκιμάσουν το τσιγάρο εφόσον το κόψουν πριν γίνει συνήθεια - 26% θεωρούν ότι οι κανονικοί καπνιστές μπορούν να το κόψουν όποτε το θελήσουν

Οι νέοι συχνά ωθούνται στη χρήση αλκοόλ  κατά την εφηβεία, για τους παρακάτω λόγους: 1.   Για διασκέδαση 2.   Γιατί θεωρούν ότι η χρήση αλκοόλ είναι αντίδραση ενάντια στην αυστηρότητα των γονιών. 3.  Επειδή θεωρούν ότι έτσι θα γίνουν αποδεκτοί σε κάποια παρέα. 4.  Για δοκιμή. 5.  Για να ανακουφιστούν από ανησυχία, κατάθλιψη, φόβο. 6.  Για να ξεχαστούν από τον πόνο ενός οικογενειακού προβλήματος (διαζύγιο γονέων, οικονομική κατάρρευση, θάνατος στην οικογένεια) .