+ Τμήμα A’3 Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου «Σύγχρονη συνάντηση με την παράδοση»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 3 ο.
Advertisements

Decokeram Art & Design…
ΣΕΜΙΝΑΡΙ Α ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ποιοι είμαστε • To εργαστήριο in-design seminars λειτουργεί από το 2008 στο Χαλάνδρι, με κύριο στόχο την πρωτοτυπία στη σκέψη,
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Η Πρωτεύουσα της Κύπρου
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
 Για να περιορίσουμε την δράση μας έπρεπε να βρούμε ένα τρόπο εντοπισμού σημείων που να μην είναι υποκειμενικά. Έτσι καταλήξαμε στο «τυχαίο». Πως.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ένας τόπος με μακραίωνη ιστορία και ισχυρή αναπτυξιακή προοπτική
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΕΠΟΧΕΣ.
Διαθεματικές δραστηριότητες-σχέδια εργασίας στην ραψωδία Γ’
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Τι είναι χαρτογράφηση-πως λειτουργεί- κατηγορίες
Το μετρό στη Στοκχόλμη Η Στοκχόλμη και το Μετρό της.
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
1 2 ος Στόχος Σχολικής Χρονιάς ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Εύα Νεοφύτου ΕΜΕ Οικιακής Οικονομίας.
Υφή-Texture.
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Διεξαγωγή πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Εικαστικό εργαστήρι ΣΦΑΚΙΑ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΧΗΜΕΙΑ.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Re-Cyprus 3Ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών
Ο μαθητής / τρια να μπορεί να (α) Πειραματίζεται και δημιουργεί πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες συνθέσεις τελικής παρουσίασης για τα σχέδια κολλάζ που έχει.
Μοτίβο. Μοτίβο: α) Μουσική Ιδέα, συνήθως μικρή σε έκταση, της οποίας τα μελωδικά, ρυθμικά ή αρμονικά στοιχεία χρησιμοποιούνται, με την επεξεργασία τους.
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ Ηλεκτρική Αντίσταση είναι η ιδιότητα των υλικών να δυσκολεύουν το πέρασμα του ηλεκτρικού ρεύματος από μέσα τους. Το ηλεκτρικό ρεύμα.
Παραδοσιακές τέχνες που χάνονται Xαρουλα Πανιοπουλου ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΙΜΕΝΤΕΡΙΔΟΥ ΣΤ’2.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
Παραδοσιακά Επαγγέλματα b Αγγειοπλάστης Αγγειοπλάστης b Καλαθάς Καλαθάς b Καρεκλάς Καρεκλάς b Ταλιαδώρος Ταλιαδώρος b Τσαγκάρης Τσαγκάρης.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
ΒΙΛΛΥ ΚΑΝΝΑ ΠΕΝΥ ΤΖΕΦΕΡΕΜΗΝΑΙΟΥ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

+ Τμήμα A’3 Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου «Σύγχρονη συνάντηση με την παράδοση»

+ Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η έρευνα, ο εντοπισμός, η καταγραφή αλλά και η παρουσίαση ευρημάτων που αφορούν την τέχνη μέσα απο την Κυπριακή παραδοσιακή υφαντουργία και η μετέπειτα εξέλιξη και αναβίωσή της μέσα από ένα σύγχρονο σχεδιαστικό, εικαστικό και πρακτικό αποτέλεσμα. Οι μαθητές κλείθηκαν να ερευνήσουν, να ανακαλύψουν και να παρουσιάσουν όλα τα στοιχεία που καθορίζονται ως στοιχεία design μέσα απο το παραδοσιακό φυτιώτικο υφαντό και να εφαρμόσουν τα στοιχεία αυτά σε έξυπνα, σύγχρονα, καθημερινά αντικείμενα. Παράλληλα έπρεπε να ερευνήσουν σύγχρονους καλλιτέχνες και σχεδιαστές οι οποίοι διατηρούν το παραδοσιακό στοιχείο στη δουλειά τους. Τα παιδιά με την σειρά τους ζήτησαν η έρευνα και η εφαρμογή των ευρημάτων τους να περιοριστεί γύρω απο το skateboarding. Απο εδώ ξεκινά μια ενδιαφέρουσα διαδρομή με διάφορα ευρήματα και αποτελέσματα...

+ Το Φυτιώτικο Υφαντό – Έρευνα μαθητών

Γνωρίσματα Φυτιώτικου Υφαντού Τόπος προέλευσης Φύτη (χωριό της επαρχίας Πάφου) Κύριο χαρακτηριστικόΠοικιλία γεωμετρικών μοτίβων (προσομοιάζουν με μοτίβα της Κυπριακής Αγγειοπλαστικής Τέχνης από την Γεωμετρική εποχή). Γνωστά σχέδια Το μαυρομματί, το ποξαματούιο, ο τσιολολός, η κοπρικά, η φοινιτζιά, οι κορούες κ.ά. Τα μοτίβα αυτά είναι συνεχόμενα και τοποθετούνται στο ύφασμα σε οριζόντιες γραμμές. Οριοθετούνται με άλλα σχέδια απλά και μικρά όπως η καμαρούα, το ψαροκόκκαλο και οι ρίγες. Τα χρώματα που χρησιμοποιούνται Το κόκκινο και το μπλέ ( παλαιά υφάσματα), τα οποία εμπλουτίζονται με άλλα δευτερεύοντα όπως το κίτρινο, πράσινο και πορτοκαλί. Μεταγενέστερα χρησιμοποιήθηκαν και άλλες αποχρώσεις των πιο πάνω χρωμάτων. Υλικά και μέσα κατασκευής Αργαλειός και βαμβακερές κλωστές (δημιουργούνται επάνω σε ύφασμα σε φυσικό χρώμα και ονομάζονται «Πλουμιά της Βούφας»).

Φυτιώτικα υφαντά - σχήμα - χρώμα - μοτίβο

+ Η Λαική Τέχνη συναντά το Skateboarding Έρευνα μαθητών

+ Skateboards του Ελβετού σχεδιαστή ΑRNIKΟ, εμπνευσμένα απο την παραδοσιακή τέχνη του Νεπάλ

+ Αrniko

+ Skateboards Νορβηγών σχεδιαστών, εμπνευσμένα απο την Νορβηγική λαική τέχνη και μυθολογία

+ Skateboards φτιαγμένα απο ξυλοτεχνίτες στο Μουμπάϊ, εμπνευσμένα απο την Ινδική λαϊκή τέχνη

+ Μέντορας του ο Andy Warhol, ο Αμερικανός Keith Haring επηρεάζεται απο την πολιτική και την Ελληνική Μυθολογία

+ Εργασίες Μαθητών επηρεασμένες απο το Φυτιώτικο υφαντό Τόνος – Γραμμή – Μοτίβο – Όγκος

+

+

+

+

+

+

+ Εργασίες Μαθητών – Χρώμα

+

+

+

+ Εργασίες Μαθητών – Φιγούρα

+

+

+

+

+

+ Ιδέες και εφαρμογές σε Skateboards

+

+

+

+

+

+

+ Προτάσεις για προιόντα που σχετίζονται με το Skateboarding

+

+

+

+ Η Τέχνη και το Skateboarding Δευτερεύουσα Έρευνα μαθητών

+ Έργα απο γκαλερύ στη Νέα Υόρκη, του Πολωνού καλλιτέχνη Αgata Olek

+ Αgata Olek

+ Έργα του γνωστού καλλιτέχνη Hiroshi απο ανακυκλώσιμα skateboards

+ Hiroshi

+

+

+ Καθηγήτρια Τέχνης Ελεθερίου Σεσήλια Διάρκεια Ενότητας: 1 ακαδημαϊκό τετράμηνο Εργάστηκαν οι μαθητές του τμήματος A΄3, του Γυμνασίου Αγίου Νεοφύτου Λεμεσού