Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι)
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Τα δικαιώματα των παιδιών
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Ο φίλος μας το περιβάλλον
ΟΙ ΒΡΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΙ ΩΚΕΑΝΟΙ!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΑ ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΑ ΠΤΗΝΑ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ Δ ΤΑΞΗ.  Γεια σας είμαι ο Χρύσανθος και θα σας μιλήσω για τα προβλήματα που δημιουργούμε στο περιβάλλον εμείς οι άνθρωποι.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥNEΙΔΗΣΗ.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ενότητα 4η Επιμέλεια:Κωστάκη Νεκταρία Γενικό Λύκειο Μακρύ Γιαλού
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Δέσποινα Μαγαλιού Σεπτέμβρης 2015 Ε1’.
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Μια παρουσίαση από τον: Άκη Κ.
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια) Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια) Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Στάση Βροχοσταλίδων Στο προηγούμενο μάθημα η ιστορία μας έμεινε ατέλειωτη. Τι να έγινε στη συνέχεια;

Στάση Βροχοσταλίδων Ανάγνωση από τη δασκάλα. Εμείς βάζουμε αριθμούς στις παραγράφους. Σιωπηρή ανάγνωση Συζήτηση στην ομάδα: - Σε πόσες σκηνές θα μπορούσαμε να χωρίσουμε το κείμενο;

Στάση Βροχοσταλίδων Τετράδιο «Πετώντας με τις λέξεις»: Ατομική εργασία: Γράψτε έναν τίτλο για την κάθε σκηνή.

Στάση Βροχοσταλίδων Σε ποια σημεία του κειμένου έχουμε διάλογο; Τι πετυχαίνει με αυτό ο συγγραφέας; Υπογραμμίστε στην 3η παράγραφο τους χώρους όπου οι άνθρωποι μιλούσαν για την προστασία του περιβάλλοντος. Σε ποιους άλλους χώρους θα μπορούσαν οι άνθρωποι να μιλούν για το ίδιο θέμα;

Στάση Βροχοσταλίδων Βιβλίο Μαθητή, σελ. 62, άσκ. 1: Εργαστείτε ατομικά και μετά ελέγξτε τις απαντήσεις σας με το διπλανό σας.

Στάση Βροχοσταλίδων Συμπληρώστε ατομικά το φύλλο εργασίας. Ελέγξτε με το διπλανό σας. ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ (τι έκαναν;) παιδιά

Στάση Βροχοσταλίδων ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ (τι έκαναν;) τραγουδιστάδες Πώς βοήθησαν οι μεγάλοι; Συμπληρώστε τον πίνακα με τα υπόλοιπα πρόσωπα και τις ενέργειές τους. ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ (τι έκαναν;) τραγουδιστάδες παραμυθάδες πολιτικοί απλοί άνθρωποι

Στάση Βροχοσταλίδων Σε ποια παράγραφο μιλά για τα αποτελέσματα που είχαν οι ενέργειες των ανθρώπων; Ομαδική Εργασία: Συζητήστε στην ομάδα σας και καταγράψτε στο τετράδιό σας τον κατάλογο με αυτά τα αποτελέσματα. Ομαδική εργασία: Σκεφτείτε άλλα αποτελέσματα που θα είχαν οι ενέργειες των ανθρώπων και συμπληρώστε τον κατάλογό σας.

Στάση Βροχοσταλίδων Κατάλογος αποτελεσμάτων: Δε ρίχνουν σκουπίδια στους δρόμους. Τα παιδιά παίζουν στα πάρκα. Όλοι φυτεύουν δενδρύλια. Τα φουγάρα δε βγάζουν καυσαέρια. Οι πετρελαιοκηλίδες δε μολύνουν πια τα νερά των θαλασσών. Δεν καίνε τα δάση. Τα αυτοκίνητα κινούνται με τη βοήθεια του ήλιου. Άρχισε και πάλι να βρέχει. Η ατμόσφαιρα καθάρισε.

Στάση Βροχοσταλίδων Βιβλίο Μαθητή, Σελ. 62, άσκ. 2 Διαβάστε προσεκτικά την οδηγία της άσκησης 2. Υπογραμμίστε στο κίτρινο κουτάκι τα ρήματα των προτάσεων. Διαβάστε το παράδειγμα που ακολουθεί: Η ατμόσφαιρα μολύνεται -> Η μόλυνση της ατμόσφαιρας  Τι παρατηρείτε;

Στάση Βροχοσταλίδων Βιβλίο Μαθητή, Σελ. 62, άσκ. 2 Η μόλυνση της ατμόσφαιρας Η καταστροφή των δασών Η αύξηση της θερμοκρασίας Η αλλαγή του κλίματος Η ρύπανση της θάλασσας Η εξαφάνιση των βιότοπων