Επιμέλεια: Γιάννης Θεμελής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Ο έφηβος και το σχολικό περιβάλλον Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Υπέυθυνες Προγράμματος: Σπυροπούλου Ελένη Παπαδοπούλου Κρυστάλλω.
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Επιμέλεια: Α. Παπαθανασίου* I. Τζιγκουνάκης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΙΙ) Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
ΘΕΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ 1 3 ο ΓΕΛ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Δ.Ε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/4/15 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Νικόλαος Μαυραντζάς, Παναγιώτης Πολίτης Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Η Δια Βίου Μάθηση στις Σέρρες
Κανόνες πυρκαγιάς και ασφάλειας.
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια: Γιάννης Θεμελής Διαχείριση κινδύνων και κρίσεων για την ασφάλεια και υγεία σε σχολικές-εκπαιδευτικές μονάδες Παραμυθιά, Δεκέμβριος 2013 Επιμέλεια: Γιάννης Θεμελής

Υπάρχει ακίνδυνη κοινωνία; Τι είναι κρίση Μία αντικειμενική κατάσταση Η υποκειμενική της βίωση Κλασικός ορισμός: “η κατάσταση που παρεκκλίνει από το κανονικό και εμπεριέχει κινδύνους” Υπάρχει ακίνδυνη κοινωνία; Όχι Παλιά θεώρηση: υπάρχει λύση για όλες τις κρίσεις Νέα θεώρηση: δεν υπάρχει ακίνδυνη κοινωνία, ούτε καθολική ασφάλεια. Μετριασμός του κινδύνου Υπεύθυνος πολίτης, που αποφασίζει μόνος του. Το κράτος δεν καθοδηγεί΄ πληροφορεί

Αντιμετώπιση κρίσεων Πρόληψη Άμεση επέμβαση Αποκατάσταση Οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν τώρα Πρωτόκολλα αντιμετώπισης κρίσεων Άμεση επέμβαση Ψύχραιμη αντίδραση Πιθανότητα για θύματα Διάρκεια κρίσης: ο χρόνος επιβίωσης του ανθρώπου Αποκατάσταση Ένταξη σε ομάδα΄ καταμερισμός εργασιών Ηγεσία: η σημασία και ο ρόλος του ηγέτη΄ κριτήρια επιλογής

Πρακτικά θέματα πρόληψης (α’) Πρακτικά θέματα πρόληψης (α’) Προσωπικό διαχείρισης κρίσεων Δημοσιοποίηση και έκθεση διαδικασιών και υπεύθυνων προσώπων Αναγνώριση χώρων σχολείου Ο ρόλος των ασκήσεων΄ κάθε πότε γίνονται Προσωπική και συλλογική ενημέρωση (www.ethelontismos.gr, www.oasp.gr, www.ees.gr)

Πρακτικά θέματα πρόληψης (β’) Πρακτικά θέματα πρόληψης (β’) Επίσκεψη στη Σεισμική Τράπεζα Ομιλίες-επισκέψεις ειδικών Σήμανση εξόδων κινδύνου, οδών διαφυγής Λειτουργία συστημάτων Πυροσβεστήρες Εκκένωση κτιρίου Εκκένωση αίθουσας πολλαπλών χρήσεων

Πρακτικά θέματα πρόληψης (γ’) Πρακτικά θέματα πρόληψης (γ’) Ασφάλεια σχολικών εργαστηρίων Αφαίρεση κορδονιών από παιδικά μπουφάν Σχολικές τσάντες Έλεγχος λεωφορείων Κυκλοφοριακή αγωγή Αγωγή χρήσης υπολογιστή Εργασίες και καθαριότητα χώρων Αποθήκευση υλικού

Πηγές ενημέρωσης Πρόληψη σχολικών ατυχημάτων-Φ.Α.Ο.Σ. Επαγγελματική ασφάλεια και υγεία στον κλάδο της εκπαίδευσης h t t p : / / a g e n c y . o s h a . e u . i n Αναζήτηση υλικού, π.χ. παρουσιάσεις

Σχέδιο εκκένωσης σχολείου

Επιμέλεια: Φανή Κατσαβούνη Πρώτες βοήθειες Επιμέλεια: Φανή Κατσαβούνη

Διαχείριση κινδύνων και κρίσεων για την ασφάλεια και υγεία σε σχολικές-εκπαιδευτικές μονάδες Τέλος παρουσίασης