Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Advertisements

Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Το αγαπημένο μου μάθημα
2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Πάντα να βοηθάς ένα φίλο!. Να πιστεύεις στον εαυτό σου!
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
Πάντα να βοηθάς ένα φίλο Να πιστεύεις στον εαυτό σου.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων – Ντίνα Τάλλου 10 ο Δημοτικό σχολείο Αιγάλεω –Α1 τμήμα - Λιανού Κυριακή.
Σχολική και Κοινωνική Ζωή 1 ου Γυμνασίου Χαλκίδας ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Τσαρουχά Ελένη ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Πάντα να βοηθάς ένα φίλο
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ Παπαδοπούλου Αθηνά ΠΕ71 ~ Ειδική Παιδαγωγός Κουτρουμπέλη Μαρία – Ιζαμπέλα.
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
Το Σχολειό μου.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Αξέχαστα....
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Δημοτικό Σχολείο Καλογερά Κ.Α΄ 12 Μάιου 2014

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ Η ερευνητική ομάδα διαχειρίστηκε τον χρόνο των διαλειμμάτων των μαθητών/τριών ως παιδαγωγικό εργαλείο με σκοπό: (α) να βελτιώσει τις διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών/τριών μεταξύ τους και (β) να τους καλλιεργήσει θετική στάση απέναντι στο σχολείο.

Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν: Ημερολόγιο Μαθητή Συνέντευξη Μαθητή Άτυπες συζητήσεις «Γρήγορο Ερωτηματολόγιο» Τελικό Ερωτηματολόγιο

Στην ερώτηση: «Τι θα ήθελα να παίζω τα διαλείμματα» οι μαθητές/τριες απάντησαν: Κυνηγητό, λύκους και αρνάκια, κουτσό Πίκατσου 1, 2, 3 έτοιμη φωτογραφία Πρόσωπα, ζώα, πράγματα Με ποδήλατο Να ακούω μουσική Να χορεύω Σβούρα Κρυφτό Σε παιχνιδότοπο Γιατρούς, σούπερμαρκετ Μήλο, γερμανικό Επιτραπέζια (φιδάκι, παζλ, θάρρος και αλήθεια, ταμπού) Τρενάκια, αυτοκινητάκια

Στην ερώτηση: «Τι θα ήθελα να έχει το διάλειμμά μου» οι μαθητές/τριες δήλωσαν: Κηπουρική Μεγάλη οθόνη τηλεόρασης Πατινάζ Να παίζω καθημερινά «Θέλω να παίζω σχοινάκι» «Να μείνουν όπως είναι» «Τablet» Παιχνίδια εσωτερικού χώρου Φαγητό (κρέπα, σοκολάτα, σάντουιτς, φρούτα) «Γρασίδι», Κανονικό γήπεδο ποδοσφαίρου»

Στην ερώτηση: «Τι θα ήθελα να έχει το διάλειμμά μου» οι μαθητές/τριες δήλωσαν: Να φτιάξω κέικ Να τραγουδώ Να παίζω με την άλλη τάξη Να διαβάζω Να ζωγραφίζω Να παίζω με την πλαστελίνη Να παίζω διάφορα παιχνίδια με μπάλες Να υπάρχουν τέρματα με δίχτυα Πισίνα «Video games»

Στην ερώτηση: «Πώς θα τα καταφέρουμε;» απάντησαν: Να διεξαχθεί έρανος: «Να φέρουμε όλοι από €1» Να τα κατασκευάσουμε Να προμηθευτούμε παιχνίδια με μηδενικό κόστος Να πουλήσουμε κάτι Να βάλουμε προτεραιότητες

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 92% των παιδιών τα διαλείμματα παίζει 92% παίζει με παρέα 87% έχει ένα/μια τουλάχιστον φίλο/φίλη 93% μοιράζεται τα όργανα από το κιβώτιο παιχνιδιών 96% φροντίζει να παίζουν όλα τα παιδιά ευχάριστα 20% δήλωσε ότι θέλει να παίζει μόνο του στο διάλειμμα

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 40% χρησιμοποιεί πάντοτε μόνο την ελληνική γλώσσα για να επικοινωνεί 4% χρησιμοποιεί πάντοτε άλλη γλώσσα 40 παιδιά από τα 78 δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τόσο τα ελληνικά όσο και άλλη γλώσσα, άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο συχνά, για να επικοινωνούν τα διαλείμματα

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Η πλειοψηφία των μαθητών δήλωσε ότι παίζει ήρεμα. 29% δε δέχεται καθόλου ενοχλήσεις 22% δέχεται ενοχλήσεις από άλλα παιδιά. Η πλειοψηφία επιλύει τις διαφωνίες με διάλογο. Δε νιώθουν την ανάγκη να ζητήσουν βοήθεια από τους παιδονόμους.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ποσοστό 80% δηλώνουν ότι αγαπούν το σχολείο τους και ποσοστό 14% όχι. Τα περισσότερα νιώθουν χαρούμενα με τη φοίτησή τους στο συγκεκριμένο σχολείο και θα σύστηναν το σχολείο τους σε άλλους. 84% περνούν ευχάριστα τα διαλείμματα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Τα περισσότερα παιδιά θεωρούν τους εαυτούς τους καλύτερους μαθητές κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά. Πιστεύουν ότι το παιχνίδι στο διάλειμμα τα βοηθά να έχουν περισσότερη όρεξη για μάθημα και δηλώνουν ότι μετά το διάλειμμα συγκεντρώνονται καλύτερα στο μάθημα της τάξης.

66 παιδιά θέλουν μεγαλύτερα διαλείμματα. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 66 παιδιά θέλουν μεγαλύτερα διαλείμματα. 60% πιστεύουν ότι το καλύτερο μάθημα είναι το διάλειμμα. Η πλειοψηφία πιστεύει ότι ο καλύτερος χώρος του σχολείου είναι η αυλή και τα γήπεδα.

Στη φράση «Για μένα διάλειμμα σημαίνει» οι μαθητές έγραψαν: «Διάλειμμα = γέλια», «Διασκέδαση», «Παιχνίδι», «Είμαι τυχερός το διάλειμμα». «Για μένα το διάλειμμα είναι τέλειο», «Το αγαπώ πολύ». «Θέλω να παίζω πάντα στο διάλειμμα», «Παίζω με όλα τα παιδιά και είμαι χαρούμενος». «Ξεκούραση», «Φαγητό, τουαλέτα, γέμισμα νερού».

Ένα σλόγκαν για το διάλειμμα «Αγαπώ το διάλειμμα», «Το διάλειμμα είναι παιχνίδι», «Το διάλειμμα είναι ωραίο», «Το διάλειμμα είναι το καλύτερο», «Το διάλειμμα είναι το πιο ωραίο πράγμα στο σχολείο», «I love you break». «Το διάλειμμα θέλω να είναι άπειρες φορές», «Ζήτω το διάλειμμα πάντα», «Όλη μέρα να είναι διάλειμμα», «Θέλω να είμαι πολλή ώρα διάλειμμα»

ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ Προσθέσαμε αξία στην καθημερινή σχολική μας ζωή. Αναπτύξαμε τον ρόλο του ενεργού πολίτη, δώσαμε τα δεδομένα που βοήθησαν στο σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της αλλαγής. Μαζί με την ερευνητική ομάδα χαράξαμε την εκπαιδευτική πολιτική (policymakers) της σχολικής μονάδας για την αξιοποίηση του χρόνου των διαλειμμάτων. Αυτή η πολιτική πραγματοποιήθηκε από τα κάτω προς τα πάνω. Τώρα γνωρίζουμε περισσότερα. Έχουμε βαθύτερη κατανόηση της διαχείρισης του 14% του χρόνου των διαλειμμάτων.

Στο Δημοτικό Σχολείο Καλογερά Κ.Α΄ μάθαμε να συνυπάρχουμε, να συνεργαζόμαστε, να παίζουμε, να έχουμε φίλους, να επικοινωνούμε, να αγαπούμε το σχολείο μας και να συμπεριφερόμαστε πολιτισμένα.

Εκπαιδευτικοί και μαθητές έχουμε χαράξει τη δική μας ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΟΓΕΡΑ Κ.Α΄ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ