Κουκουρίκου Αρίστη, δασκάλα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρώματα Βασικά & Συμπληρωματικά
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Χαρακτηριστικά εικόνας
Μάθημα ζωγραφικής Τοπίο.
Ο κόσμος στα όνειρά μας.
HENRI MATISSE
“Ζωγραφίζω όσο μπορώ κι όσο καλύτερα μπορώ
Πολιτιστικό πρόγραμμα
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
NGO’s refugee LOGOS. Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο.
Ο ΗΛΙΟΣ Ήλιος ο ηλιάτορας(1971)
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
«Έχετε σκεφτεί ότι...»
Η πνευματικότητα του καλλιτέχνη
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Τ Ο ΠΟΡΤΟΚΑΛΊ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα κοριτσάκι με πορτοκαλί φόρεμα, πορτοκαλιά παπούτσια και πορτοκαλί λουλούδι στα μαλλιά. Υπάρχουν.
Η Γ΄ τάξη του 4ου Γυμνασίου Χίου γράφει χαϊκού. Αν και βρέχει αν και φυσάει στον ουρανό υπάρχουν αστέρια.
Ο μυστηριώδης θανατος του Αρμαντο !
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:ΒΙΝΣΕΝΤ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΌΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Ο ΜΆΔΑ 2 Π ΈΡΑ ΑΠ ’ ΤΟΝ ΜΎΘΟ Ζωή Αποστολία Δημήτρης Παναγιώτα Βασίλης Παναγιώτης Γιώτα Γιάννης Ζωή Αποστολία Δημήτρης Παναγιώτα Βασίλης Παναγιώτης Γιώτα.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Υφή-Texture.
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΒΙΛΕΛΜΙΝΗ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.
ΦΑΓΑΝΑΣ & ΥΙΟΙ LTD A’4 ΕΛΛΗ ΠΑΡΠΑ ΛΑΟΥΡΑ ΠΑΠΕΛ ΦΕΒΡΩΝΙΑ ΠΑΠΑΝΕΑΡΧΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΠΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΗ.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΝΕΡΟ.
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
Ουράνιο τόξο.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Εντγκάρ Ντεγκά (Edgar Degas)
Βασιλείου Χριστίνα (project) Β’1
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΧΟΥΝΤΑΛΑ ΕΛΛΗ Φεβρουάριος 2014 Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΜΟΡΦΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΠΑμπλο Πικασο.
Η τέχνη στον πρώιμο 20ό αιώνα. Φωβισμός Henri Matisse Γυναίκα με καπέλο 1905 Λάδι σε καμβά 2 ft. 7 3/4 in. x 1 ft. 11 1/2 in.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
ΤΑ ΧΕΡΙΑ Τ’ ΑΔΕΙΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ Στίχοι: Σπύρου Λάμπρου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Φρούτα και ζωγραφική.
ΕικονογραφικοΙ κυκλοι δυτικησ τεχνησ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το παραμύθι της Περσεφόνης
Το 1976, σε μια φυλακή με το όνομα “ Ελευθερία ”…
Τάνια Κεχαγιά Μάνος Κρητικίδης Βασίλης Δημόπουλος
Ε, σεις στεριές και θάλασσες, τ’ αμπέλια κι οι χρυσές ελιές
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κουκουρίκου Αρίστη, δασκάλα Φωβισμός Ανρί Ματίς Κουκουρίκου Αρίστη, δασκάλα

Φωβισμός (fauvism) Οι φωβιστές λάτρεψαν τα χρώματα. Χρώματα ζωηρά και χαρούμενα που δεν έχουν όμως καμία σχέση με τα πραγματικά χρώματα της φύσης π.χ. ο ουρανός και η θάλασσα μπορεί να γίνουν κίτρινα και τα δέντρα κόκκινα. Χρώματα αγνά και καθαρά, που συχνά μπαίνουν στον πίνακα κατευθείαν από το σωληνάριο “με άγρια χαρά” όπως έλεγε ο Βλαμένκ. Οι φωβ, με γρήγορες, πλατιές κι ελεύθερες πινελιές ζωγράφιζαν απλά, χωρίς λεπτομέρειες ή βάθος στις ζωγραφιές τους. Αυτό το χρωματικό μεθύσι σταμάτησε να υπάρχει το 1907. Οι περισσότεροι φωβ ζωγράφοι, αφού γνώρισαν την ελευθερία που τους πρόσφερε ο Φωβισμός, στη συνέχεια ακολούθησαν τον Κυβισμό. Ο Ανρί Ματίς (1869-1954), ήταν ζωγράφος, γλύπτης, σχεδιαστής και διακοσμητής. Ζωγράφιζε απλά αλλά και πολύ εκφραστικά, με απλές γραμμές και καθαρά χρώματα. Αγαπούσε τους ανθρώπους, γι’ αυτό ζωγράφιζε περισσότερο ανθρώπινες μορφές παρά τοπία ή άψυχα αντικείμενα. Οι ζωγραφιές του μας ξεκουράζουν με τα ήρεμα και αισιόδοξα θέματα τους. Στα τελευταία χρόνια της ζωής του δημιουργούσε κολάζ. Από τους φωβ ζωγράφους ξεχώρισαν ακόμα ο Αντρέ Ντερέν, ο Μορίς ντε Βλαμένκ, ο Ραούλ Ντιφί και ο Ανρί Μανγκέν.

Henri Matisse - Woman with the Hat

Henri Matisse - Το πορτρέτο της κυρίας Ματίς

Henri Matisse -The Dessert: Harmony in Red

Henri Matisse - Ανοιχτό παράθυρο

Henri Matisse - Ο χορός

Άλλοι φωβιστές Αντρέ Ντερέν: «Τοπίο του Μαρτίγκ», 1908

Ραούλ Ντιφί, Ανοιχτό παράθυρο

Ανρί Μανγκέν, Ήλιος και φρούτα, 1948

Μορίς ντε Βλαμένκ, Φθινοπωρινό τοπίο, 1905