ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Project: Διαχείριση χρόνου Χαλάρωση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Τα παράδοξα των καιρών μας
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Mυκηναϊκός Πολιτισμός
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
Εργασία στο μάθημα Οικιακής Οικονομίας Βαραμπούτη Βασιλική
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
KINHTO.
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Διάφοροι τύποι καπνιστών 1.Γνώστες: Γνωρίζουν τις συνέπειες του καπνίσματος και αποφασίζουν να το αρχίσουν. 2.Πειραματιζόμενοι: Καπνίζουν σπάνια π.χ.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Εθισμός στην Τεχνολογία
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΑΝΑΨΥΧΗ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Γεια σας! Στις 23/11/2006 η ομάδα μας συγκροτείται. Αρχίζουμε την προσπάθεια για νέα γνώση, ανακάλυψη, έρευνα, διασκέδαση και ψυχαγωγία μέσα από την πορεία μιας κοινής προσπάθειας. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΑΝΙΧΝΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ Γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον Χωριζόμαστε ανά δύο σε ομάδες και μιλάμε ο καθένας για τον εαυτό μας μέσα στην μικρή μας ομάδα Ο καθένας μας παρουσιάζει τον συνομιλητή του στην ευρύτερη ομάδα. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ για διάκριση των εννοιών Κατανάλωση – Καταναλωτισμός ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ για διάκριση των εννοιών Κατανάλωση – Καταναλωτισμός Κανόνες παιχνιδιού: Τετραμελής οικογένεια: Ένας πατέρας Μία μητέρα Ένας έφηβος Ένα μωρό μέχρι 12 μηνών. Ποσό 60 ευρω για δυο μέρες. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (+) Απαραίτητη για την επιβίωση μας Καλές συνήθειες Ένδυση Τροφή ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ ( - ) Κατανάλωση σε πράγματα που είναι περιττά. Κακές συνήθειες (κάπνισμα, αλόγιστη χρήση ηλεκτρικού ρεύματος, νερού κτλ) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ… ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ! ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ. ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ. Έρευνα, φιλομάθεια Ενδιαφέρον για διαφορετικές κουλτούρες Γνώση, προσφορά Σωματική και ψυχική υγεία Αποδοτικότητα, ενεργητικότητα Πειραματισμός, ανακάλυψη Άσκηση, γυμναστική Ζωοφιλία Ευχαρίστηση, διασκέδαση Κοινωνικότητα, πνεύμα συνεργασίας Εκτόνωση Επικοινωνία Δημιουργικότητα Φιλία Στοργή Έκφραση συναισθημάτων ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΕΝΤΡΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΆ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

INTERNET CAFE

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΑΤΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΑΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΓΛΥΚΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΥΣΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Α1. Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο διάβασμα για το σχολείο την ημέρα; α) καθόλου β) λιγότερο από μία ώρα γ) μία ως δύο ώρες δ) περισσότερο από δύο ώρες ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Α2. Πηγαίνεις φροντιστήριο ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Α3. Εργάζεσαι στον ελεύθερο χρόνο σου α) δεν εργάζομαι β) εργάζομαι περιστασιακά γ) εργάζομαι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες δ) εργάζομαι όλο το χρόνο ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Α4. Αν εργάζεσαι, που απασχολείσαι ; α) βοηθάω στις δουλειές του σπιτιού β) δουλεύω στην οικογενειακή επιχείρηση γ) δουλεύω σε άλλη επιχείρηση δ) (άλλο) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Β1. Πόσα χρήματα σπαταλάς σε μία ημέρα; α) λιγότερο από 5,00€ β) από 5,00€ έως 10,00€ γ) από 10,00€ έως 20,00€ δ) περισσότερο από 20,00€ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Β2. Από πού προέρχεται το χαρτζιλίκι σου? α) από τους γονείς β) από τους συγγενείς γ) από αποταμίευση καλοκαιρινής εργασίας δ) από προσωπική εργασία ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Β3. Πώς ξοδεύεις το χαρτζιλίκι σου; α) το αποταμιεύω β) πάω για καφέ ή ποτό ή αγοράζω τσιγάρα γ) αγοράζω βιβλία – περιοδικά δ) αγοράζω κάρτα για το κινητό ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Β4. Πόσα χρήματα ξοδεύεις για την εξωτερική σου εμφάνιση το μήνα? α) από 10,00€ ως 30,00€ β) από 30,00€ ως 60,00€ γ) από 60,00€ ως 100,00€ δ) πάνω από 100,00€ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Β5. Τα χρήματα παίζουν σπουδαίο ρόλο στη ζωή σου ? α) καθόλου β) λίγο γ) πολύ δ) πάρα πολύ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Γ1. Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου; α) παίζω βιντεοπαιχνίδια β) διαβάζω εξωσχολικά βιβλία γ) βλέπω τηλεόραση ή DVD δ) (άλλο)… ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Γ2. Πόσος ελεύθερος χρόνος σου μένει την ημέρα ? α) μία ώρα β) δύο ώρες γ) τρεις ώρες δ) περισσότερες από τρεις ώρες ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Γ3. Έχεις κατοικίδια ζώα? ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Γ4. Πόσο χρόνο αφιερώνεις καθημερινά στην εξωτερική σου εμφάνιση? α) δεν αφιερώνω χρόνο για την εμφάνιση μου β) δεκαπέντε λεπτά ως μισή ώρα γ) μισή ώρα ως μία ώρα δ) πάνω από μία ώρα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Γ5. Πόσο σημαντικό θεωρείς να φροντίζεις την εμφάνισή σου? α) καθόλου σημαντικό β) λίγο σημαντικό γ) πολύ σημαντικό δ) πάρα πολύ σημαντικό ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Δ1. Πόσες ώρες την ημέρα βλέπεις τηλεόραση α) καθόλου β) μία ως δύο ώρες γ) δύο ως τέσσερις ώρες δ) περισσότερες από τέσσερις ώρες ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Δ2. Τι είδους προγράμματα επιλέγεις να παρακολουθήσεις στην τηλεόραση? α) καθημερινά σήριαλ β) νεανικές εκπομπές γ) ντοκιμαντέρ δ) ταινίες ε) αθλητικές εκπομπές στ) (άλλο) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Δ3. Επηρεάζεσαι σε θέματα συμπεριφοράς και εμφάνισης από την τηλεόραση; ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Δ4. Πόσες ώρες την ημέρα ασχολείσαι με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή? α) καθόλου β) μία ώρα γ) δύο ώρες δ) πάνω από δύο ώρες ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Δ5. Όταν είσαι απασχολημένος στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, συνήθως με τι ασχολείσαι ? α) παιχνίδια β) internet γ) word-excel-προγράμματα φωτογραφίας δ) (άλλο) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Δ6. Αν κάποιος φίλος σου έρθει και σου δείξει το καινούριο και ακριβό κινητό του, που είναι πολύ καλύτερο από το δικό σου, τι θα κάνεις? α) δεν θα με επηρεάσει καθόλου και θα κρατήσω αυτό που έχω β) θα ήθελα να το αποκτήσω, αλλά δεν έχω τα χρήματα γ) θα αγοράσω το ίδιο κινητό δ) θα αγοράσω ένα ακριβότερο και καλύτερο κινητό ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Δ7. Μπορείς να βγεις για καφέ με τους φίλους σου χωρίς να πάρεις το κινητό μαζί σου? ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Δ8. Πόσο εξαρτημένος είσαι από το κινητό σου τηλέφωνο? α) καθόλου β) λίγο γ) πολύ δ) πάρα πολύ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Ε1. Πόσο σου αρέσει να ασχολείσαι με τη φύση? α) καθόλου β) λίγο γ) πολύ δ) πάρα πολύ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Ε3. Πόσο συχνά πηγαίνεις στην καφετέρια? α) πολύ σπάνια β) μία ή δυο φορές το μήνα γ) μια ή δυο φορές την εβδομάδα δ) σχεδόν καθημερινά ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Ε4. Πόσο συχνά αθλείσαι? α) πολύ σπάνια β) μία ή δυο φορές το μήνα γ) μια ή δυο φορές την εβδομάδα δ) σχεδόν καθημερινά ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Ε6. Παρακολουθείς μαθήματα χορού? ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Ε7. Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο? ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΣΤ1. Με ποια κριτήρια επιλέγεις ένα προϊόν? α) είναι φθηνό β) είναι γνωστό εξαιτίας της διαφήμισης γ) είναι αναγκαίο δ) είναι ποιοτικά καλό ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΣΤ2. Αγοράζεις μουσικά CDs αγαπημένων σου τραγουδιστών? ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΣΤ4. Επηρεάζεσαι από τη διαφήμιση? α) καθόλου β) λίγο γ) πολύ δ) πάρα πολύ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Η ΚΥΡΙΑ ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΡΤΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΔΡΟΣΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΑΚΟΥΤΡΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΡΟΣΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΔΑΡΖΕΝΤΑ ΜΑΙΡΗ ΔΡΟΣΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΔΕΝΑΞΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΟΥΛΙΕΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΛΒΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΛΒΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΔΑΡΖΕΝΤΑ ΦΛΩΡΑ ΚΑΦΟΥΡΟΥ ΘΕΩΝΗ ΖΑΜΠΕΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι περισσότεροι μαθητές διαβάζουν λιγότερο από μία ώρα την ημέρα (50% - 60% και τα αγόρια και τα κορίτσια). Παρατηρούμε ότι οι μαθητές εργάζονται σε ποσοστό 15% - 35% όλο το χρόνο. Περίπου 60% των αγοριών εργάζονται σε οικογενειακές επιχειρήσεις, ενώ περίπου 50% των κοριτσιών εργάζονται σε άλλες επιχειρήσεις. Τα παιδιά έχουν αρκετό ελεύθερο χρόνο σε όλες τις ηλικίες (περισσότερες από 3 ώρες την ημέρα). Καταναλώνουν τον περισσότερο χρόνο τους σε τηλεόραση, βιντεοπαιχνίδια, internet, αθλητικές δραστηριότητες, καφετερίες. Τα μισά παιδιά από όσα ρωτήθηκαν αναπτύσσουν δραστηριότητες σχετικές με τη φύση. Δεν ασχολούνται πολύ με καλλιτεχνικές δραστηριότητες πχ. χορός, μουσικά όργανα κτλ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Κυρίως καταναλώνουν 5 – 10 ευρω όλες οι ηλικίες την ημέρα και τα κορίτσια μεγαλύτερων ηλικιών καταναλώνουν λιγότερο από 5 ευρω. Το χαρτζιλίκι τους προέρχεται κυρίως από τους γονείς τους. Τα αγόρια δίνουν μεγαλύτερη σημασία στα χρήματα από ότι τα κορίτσια. Τα κορίτσια μεγαλύτερων ηλικιών ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για την εξωτερική τους εμφάνιση. Οι μαθητές έχουν αξιόπιστα κριτήρια για την επιλογή ενός προϊόντος, όπως να είναι αναγκαίο και ποιοτικά καλό. Επίσης επηρεάζονται λίγο από την διαφήμιση ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ04 ΚΑΡΤΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΕ17.01 ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗ ΙΩΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ