Το δίλημμα του φυλακισμένου – Πειραματική προσέγγιση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καταδίωξη / Διαφυγή. Οι κανόνες • Ένας «φυγάς», ένας ή περισσότεροι «κυνηγοί» • Κινούνται πάνω σε ένα γράφημα • Στην πιο απλή περίπτωση, μία κίνηση ο.
Advertisements

BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Μπριτζ Και οι Γάλλοι προβάλουν ότι το μπριτζ ήταν γνωστό επί πάρα πολλά χρόνια στη Ριβιέρα με το όνομα κεντίβ. Οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι το μπριτζ παιζόταν.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΗΥ566 RDF ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ Football Championship Αλεβίζου Βασιλική Σερφιώτης Γεώργιος Τριανταφυλλίδου Δέσποινα.
ΗΥ566 DAML ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ Football Championship Αλεβίζου Βασιλική Σερφιώτης Γεώργιος Τριανταφυλλίδου Δέσποινα.
Θέμα κολύμβηση 1ο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Έλενα Τασίου
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Το ποδοσφαιρικό παιχνίδι βασίζεται σε ένα σύνολο κανόνων, που είναι γνωστοί ως Κανόνες Παιχνιδιού, και παίζεται με τη χρήση μιας φουσκωμένης ελαστικής.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑ ΧΑ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π ♠ A42 ♥ K53  K92 ♣ 9765 ♠ KQ3 ♥ AQ7  A75 ♣ 8432 Β Δ Α Ν Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π 3ΧΑ Π Π Π ♠J Ο.
The influence of Emotion Expression on Perceptions of Trustworthiness in Negotiation (2011) Antos et al. Παρουσίαση: Μαρία Νικήτα Προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη.
Κοινωνίες και συνεργασία
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΡΩΜΑ ΜΑΘΗΜΑ 23 Ο Β Δ Α Ν ♠ KQ73 ♥ Q52  94 ♣ AKQJ Α Γ Ο Ρ Α B Α Ν Δ 1ΧΑ Dealer o Νότος που με 17π ανοίγει 1ΧΑ.
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΩΡΙΣ ΑΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 26 Ο Β Δ Α Ν ♠ KQJ2 ♥ A93  A8 ♣ AKJ8 Α Γ Ο Ρ Α B Α Ν Δ 2  Dealer o Νότος που με 22π ανοίγει 2 
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διαγωνισμός RoboPong. Στόχος Κατασκευή και προγραμματισμός ενός ρομπότ το οποίο να διαγωνιστεί στο πρωτάθλημα RoboPong. Ο διαγωνισμός.
Αποτελέσματα Axelrod Η στρατηγική Tit-for-Tat επικράτησε μετά από πολλές γενιές Όταν όλοι παίζουν Tit-for-Tat έχουμε σημείο ισορροπίας Φαινόταν ότι το.
Αλληλεπιδράσεις πρακτόρων Πώς σχεδιάζουμε κοινωνίες πρακτόρων;
Fluxplayer: A successful General Game Player (Stephan Schiffel, Michael Thielscher) Προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη Νομικός Βαγγέλης 24/01/2008.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
Τι είναι συνισταμένη δύο ή περισσοτέρων δυνάμεων;
Ιωάννης Γ. Κοντοχριστόπουλος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Επιβλέπων: Επ. Καθηγητής Κ. Σγάρμπας Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.

ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
JOHN FORBES NASH (ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
ΜΠΡΙΤΖ! ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
2η Διάλεξη: Μαθηματική Ανάλυση, Διαπραγματεύσεις, Δικαιοσύνη
Είναι δυνατόν τα προσωπικά μου δεδομένα να χρησιμοποιηθούν εναντίον μου ; 1. OXI OXI 2. NAI NAI.
Παραδοσιακά παιχνίδια
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Τμ.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
Φροντιστήριο – Συμπληρωματικές Ασκήσεις
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις των κοινωνικών αναπαραστάσεων 1. Πειραματική μελέτη των κοινωνικών αναπαραστάσεων 2. Πειραματικές έρευνες- αναπαράσταση και.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Πειραματικές Μονάδες Ένα φυτό Ένα πειραματικό τεμάχιο (plot)
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ Φύλλου Αγώνα για τη συμπλήρωση του.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 14 ο: Θεωρία παιγνίων Παρακίνηση: Honda και Toyota 2. Ισορροπία κατά Nash 3. Το δίλημμα του φυλακισμένου 4. Ισορροπία με κυρίαρχη στρατηγική.
Μικροοικονομική Ι Ενότητα # 6: Θεωρία παιγνίων Διδάσκων: Πάνος Τσακλόγλου Τμήμα: Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
Στατιστικές Υποθέσεις (Ερευνητικά Ερωτήματα / Υποθέσεις προς επιβεβαίωση)
Πολυδιάστατοι Πίνακες στην JAVA ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires Αλέξης Γελαστόπουλος, Βάσω.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Επιτραπέζια Αντισφαίριση. EΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ [Πινγκ Πονγκ]  Προέλευση: Δεκαετία 1890 στην Αγγλία  Στην δεκαετία του 1920 δημιουργήθηκαν οι πρώτοι.
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Εύη Παπαϊωάννου
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΠΑΚΑΒ 2016
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
Αναζήτηση με Αντιπαλότητα
Αλληλεπιδράσεις πρακτόρων
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗ – ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΡΟΦΟΡΜΗΣ.
Ο Αθλητισμός στη πόλη μας
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων».
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Παίγνια με Πλήρη Πληροφόρηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το δίλημμα του φυλακισμένου – Πειραματική προσέγγιση

Το δίλημμα του φυλακισμένου Δύο παίκτες, καθένας παίζει C ή D Σκοπός κάθε παίκτη είναι να μεγιστοποιήσει το κέρδος του 3,30,5 5,01,1 C D C D

Στο Prisoner’s Dilemma κάθε παίκτης έχει συμφέρον να παίξει D Δε δικαιολογείται η συνεργασία Το ίδιο και στο επαναλαμβανόμενο PD C D C D

Στην πραγματικότητα παρατηρούμε συνεργασία. Γιατί όχι και στο PD; Τα πραγματικά προβλήματα δεν αντιπροσωπεύονται από το PD Δεν ισχύει πάντα η υπόθεση του απόλυτα εγωιστή παίκτη Τα σύνθετα πραγματικά παίγνια έχουν στη βάση τους το PD αλλά έχουν περισσότερα επίπεδα

1 ο και 2 ο Πρωτάθλημα του Axelrod Ένα σύνθετο παίγνιο με το PD στη βάση του Προσέγγιση με πειράματα με υπολογιστή

Κανόνες Παίζουν προγράμματα γραμμένα σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού (πχ Basic, Fortran, C κλπ) Όλα τα προγράμματα παίζουν έναν αγώνα με όλα τα άλλα ανά δύο Ένας αγώνας είναι 200 επαναλήψεις του PD Τα προγράμματα έχουν πρόσβαση σε όλη την ιστορία του τρέχοντα αγώνα Σκορ σε κάθε αγώνα είναι το άθροισμα των πόντων από τις 200 επαναλήψεις PD Συνολικό σκορ κάθε προγράμματος το άθροισμα των επιμέρους σκορ των αγώνων Νικητής το πρόγραμμα με το μεγαλύτερο συνολικό σκορ

Και στα δύο πρωταθλήματα νικητής ήταν το πρόγραμμα ‘Tit for Tat’ («σου κάνω ό,τι μου κάνεις») Παίζει ως εξής: - Στην πρώτη κίνηση παίζει C - Στη ν-οστή κίνηση παίζει ό,τι έπαιξε ο αντίπαλος στη (ν-1)-οστή κίνηση Άλλα προγράμματα: - Πάντα C - Πάντα D - Τυχαία κίνηση - Πάντα C μέχρι ο αντίπαλος να παίξει D, μετά πάντα D Όλα τα top προγράμματα έπαιζαν αρχικά C Άρα είναι έξυπνη κίνηση να δηλώνεις εξαρχής πρόθεση συνεργασίας

3 ο (εξελικτικό) πρωτάθλημα του Axelrod 1000 γύροι Κάθε γύρος είναι ένα απλό πρωτάθλημα (όπως τα προηγούμενα) Το ποσοστό εκπροσώπησης των προγραμμάτων σε κάθε γύρο είναι ανάλογο του σκορ που συγκέντρωσαν στον προηγούμενο γύρο (Πήρε το όνομα από την εξέλιξη στη βιολογία) Μετά από 1000 γύρους το πρόγραμμα Tit for Tat είχε τη μεγαλύτερη εκπροσώπηση Τελικά η συνεργασία μπορεί να επικρατήσει εξελικτικά