ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Σ. Μ. Ν - ΠΡΟΛΗΨΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΥ2- ΚΥΚΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ο ΕΠΑΛ.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Εισηγήτρια: Τσεμπέρη Καλλιόπη
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Το πέρασμα από την πρώτη τριετία στη δεύτερη
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΡΑΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
Βιολογία Γυμνασίου.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Σ. Μ. Ν - ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Σ. Μ. Ν - ΠΡΟΛΗΨΗ Δ.Δ.Ε ΔΥΤ. ΘΕΣΝΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΙΝΔΟΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2011-12 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΡΔΕΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΒΟΥΒΟΥ ΜΑΡΙΑ ΓΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΕΡΑΝΤΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΗΜΟΥΔΗ ΒΑΛΙΑ ΔΗΜΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΑΝΑ ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ ΚΑΡΑΤΕΚΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΟΡΚΟΝΤΖΗΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΜΙΧΑΛΑ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΠΛΑΤΖΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΠΟΡΦΥΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΑΠΤΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΤΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΡΑΚΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΦΙΔΑΝΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΧΑΝΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΤΕΝΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η πρόληψη των ψυχολογικών και σωματικών προβλημάτων Η βελτίωση του επιπέδου υγείας των μαθητών και της ποιότητας ζωής τους στο οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον. Η απόκτηση γνώσης Η ανάπτυξη υγιών στάσεων αντιμετώπισης και διαπροσωπικών σχέσεων και του τρόπου αντιμετώπισης προσωπικών δυσκολιών Η δυνατότητα διάδοσης των γνώσεων και των εμπειριών των μαθητών

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ Η΄ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ Η΄ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ/ ΕΓΙΝΕ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΆ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΙΔΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΙΕΣ. ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΥΟ ΑΣΚΗΣΕΙΣ « ΜΕΤΡΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ» ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ) ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΛ ΚΑΛΙΝΔΟΙΩΝ ΤΗΝ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2012 ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ Σ.Μ.Ν ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΌ ΕΙΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΕΕΛΠΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ : (ΧΑΡΑ-ΛΥΠΗ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ ΟΙ ΡΟΛΟΙ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ) ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ HPV ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΔΔΕ ΔΥΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΡ. ΑΓ.ΥΓΕΙΑΣ ΗΡΘΑΜΕ ΣΤΟ 1Ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Α.Υ

3. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ: Ορίσαμε τους κανόνες λειτουργίας της ομάδας έπειτα από συζήτηση και κοινή αποδοχή των όρων. 1.Τακτική συγκέντρωση κάθε Δευτέρα και Πέμπτη 8η ώρα μετά το τέλος του ωρολογίου προγράμματος, στην αίθουσα η στο εργαστήριο πληροφορικής . 2. Δεν χρησιμοποιούμε στην αίθουσα κινητά, καφέδες κλπ. 3. Είμαστε συνεπείς στην προσέλευσή και στις συγκεντρώσεις της ομάδας. 5. Αφήνουμε όποιον μιλάει, να εκφράζεται ελεύθερα,, άνετα, χωρίς να διακόπτουμε και να κρίνουμε. 6. Εφαρμόζουμε ειλικρίνεια και εμπιστοσύνη στην σχέση που αναπτύσσουμε. 7. Εχεμύθεια για όσα λέγονται στην ομάδα. 8. Ελεύθερη έκφραση σεβασμός στον συνομιλητή δεν διακόπτουμε, δεν χαρακτηρίζουμε.

ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ; Για τις αρρώστιες και τον έρωτα Για το σεξ και τον έρωτα Για τις λεπτομέρειες του σεξ Για τις αρρώστιες Να μάθω για το σεξ τι είναι;;; Για τις αρρώστιες που προκαλεί η σεξουαλική επαφή Να συζητήσουμε για το σεξ Για τον έρωτα Για τις διαφυλικές σχέσεις Να ενημερωθούμε για το σεξ Για το σεξ Για την επαφή των φύλων

Τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα «Σ. Μ Τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα «Σ.Μ.Ν» ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΙDS (ΕΪΤΖ) Ηπατίτιδα Β Γονόρροια-Βλενόρροια Έρπης γεννητικών οργάνων (HSV) Γεννητικά κονδυλώματα (HPV) Τριχομονάδες Σύφιλη Ψείρες του εφηβαίου Μη ειδική ουρηθρίτις Χλαμύδια

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΜΕ ΘΕΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΒΑΣΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ AIDS ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ AIDS ΣΕ 10 ΒΗΜΑΤΑ (Η έκθεση "ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ & AIDS" που έδωσε στη δημοσιότητα η UNICEF, σε συνεργασία με την UNAIDS και την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας προτείνει μια στρατηγική για την πρόληψη του AIDS που αποτελείται από 10 βήματα) ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΜΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΕΙ 1.Πόσο σας βοήθησε το πρόγραμμα να μάθετε ; 2. Η επίδειξη κατανόησης και ενδιαφέροντος από τον συντονιστή ήταν καλή; 3. Η προώθηση της ενεργητικής ακρόασης ήταν καλή; 4. Η προώθηση της αυτενέργειας του μαθητή ήταν ικανοποιητική; 5. Η προώθηση της συνεργασίας και συμμετοχής στην ομάδα; 6. Όσο αφορά την μεθοδολογία σας άρεσε η κυκλική διάταξη; 7. η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών; 8. η ανταλλαγή συναισθημάτων; 9. οι δραστηριότητες; 10. Τι είναι αυτό που σας άρεσε πιο πολύ; 11. Τι είναι αυτό που σας άρεσε λιγότερο; 12. Τι κρατάτε περισσότερο από το πρόγραμμα που θα μπορούσε να σας βοηθήσει στις σχέσεις με το άλλο φύλο; 13. Ποια είναι η γνώμη σας για τον συντονιστή του προγράμματος όσο αφορά την συμβολή στο κλίμα της ομάδας- τη στάση του- τις γνώσεις- την μεταδοτικότητα- την συνεργασία; 14. Θα προτείνατε σε άλλους να παρακολουθήσουν ανάλογο πρόγραμμα;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΥΓΕΙΑ Αισθάνεστε ασφαλής στη σχέση σας; Κάντε στον εαυτό σας τις εξής ερωτήσεις: • Αισθάνομαι ότι ο/η σύντροφός μου με σέβεται και με ακούει; • Αισθάνομαι ότι φοβίζω τον/την σύντροφό μου; • Ανησυχώ για την ασφάλειά μου, όταν είμαι με αυτό το άτομο; • Αισθάνομαι ήρεμος, όταν είμαι με αυτό το άτομο; • Αισθάνομαι μόνος μου, όταν είμαι με αυτό το άτομο; • Αισθάνομαι ότι αυτό το άτομο υποστηρίζει τους στόχους της ζωής μου; • Αισθάνομαι περήφανος για αυτό το άτομο;

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Δ. ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. KATHERINE WEARE-GAYGRAY Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. J.GOTTMAN ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ –ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ. ΥΠΕΠΘ-Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚ/ΣΗΣ. ΕΙΝ( ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ- ΜΑΘΗΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ). ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ –ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕΞΟΥΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΚΕΕΛ( ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΦΑΝΗ ΓΚΟΜΑ-ΣΟΦΙΑ ΧΑΛΚΙΔΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ http://www.keelpno.gr/ http://www.oikogeneiakos.gr/   http://health.in.gr/ http://www.iatrikionline.gr/Deltio_52c/03.htm http://www.andrologia.gr/Templates/Index.asp http://gynaikologos-manolis.pblogs.gr/ http://www.imop.gr/925D09D5.el.aspx

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Όλο το πρωταρχικό υλικό υπάρχει στο σχολείο. Όλες οι δραστηριότητες που αναφέρθηκαν πραγματοποιήθηκαν ή θα γίνουν μέχρι το τέλος της χρονιάς και πάντως όχι με την σειρά που παρουσιάζονται στην παρούσα έκθεση.. Ως πρότζεκτ θα εκδοθεί α) μία αφίσα που δουλεύουν τα παιδιά με δική μου επιμέλεια, β) ένα έντυπο με όλο το υλικό δεμένο σε σπιράλ που θα πάρουν οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, γ) ένα έντυπο με μηνύματα, μονόφυλλο που θα δοθεί σε όλους τους μαθητές του σχολείου, δ) ένα έντυπο μονόφυλλο που δουλεύτηκε και δόθηκε την 1η Δεκεμβρίου 2010 ημέρα AIDS. ε) ένα ημερολόγιο του 2012 το πρόγραμμα θα παρουσιαστεί σε ημερίδα της Δ.Δ.Ε Δυτ. Θες/νίκης και σε ημερίδα του σχολείου όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής ως ενθύμιο και επιβράβευση. όλα τα ασπρόμαυρα έντυπα εκτυπώθηκαν στο σχολείο, τα έγχρωμα ( αφίσα, έντυπα μονόφυλλα και πολυσέλιδο έντυπο για τους συμμετέχοντες), σε κατάστημα εκτυπώσεων με οικονομική δαπάνη του υπεύθυνου του προγράμματος ελλείψει χρηματοδότησης.

6 1 5 2 3 4 ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΧΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΥΛΙΚΟ

ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Σ. Μ. Ν - ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Σ. Μ. Ν - ΠΡΟΛΗΨΗ

ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Σ. Μ. Ν - ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Σ. Μ. Ν - ΠΡΟΛΗΨΗ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ Κ ΤΣΕΜΠΕΡΗ

24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΚΕΕΛΠΝΟ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟ Πηγή πληροφορίας ΓΟΝΕΙΣ 8 ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 3 ΦΙΛΟΙ 13 ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ 2 ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΑΙΝΙΕΣ ΔΙΑΔYΚΤΙΟ 7 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 1 ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ 6 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 9 ΑΛΛΟ

Οι ρόλοι των φύλων Φύλλο εργασίας: 23/02/2012 . Οι ρόλοι των φύλων Φύλλο εργασίας: 23/02/2012 ΟΜΑΔΑ Α.Υ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΙΝΔΟΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Οι ρόλοι των φύλων Φύλλο εργασίας: 23/02/2012 Καθήκοντα στο σπίτι: Γράφουμε σε κάθε κουτάκι ποιος από την οικογένειά σου κάνει τα παρακάτω. Στόχος της δραστηριότητας: να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές τα καθήκοντα και τους ρόλους μέσα στα πλαίσια της οικογένειας. Σχολιάσαμε τα αποτελέσματα των απαντήσεων, συζητώντας γιατί το συγκεκριμένο καθήκον ανήκει στο συγκεκριμένο άτομο. Αν είναι δίκαιο, εάν έτσι πρέπει να γίνεται, εάν θα μπορούσε το συγκεκριμένο καθήκον να το κάνει κάποιος άλλος, αν κάποιο μέλος της οικογένειας είναι επιφορτισμένο με περισσότερα καθήκοντα, κ.α.

ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑ Α.Υ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΙΝΔΟΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 7/3/2012 ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Στόχος να καλλιεργηθεί ο σεβασμός και η υπευθυνότητα στις σχέσεις, Φύλλο εργασίας: Στις σχέσεις μας με τους άλλους, πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχουν κανόνες που θα γίνονται σεβαστοί και θα τηρούνται και από τις δύο πλευρές προκειμένου οι σχέσεις να είναι αρμονικές και ισότιμες. Το κάθε μέλος της ομάδας κατέγραψε ποιους κανόνες θεωρεί ο ίδιος ότι έχουν σημασία για μία καλή σχέση. Αφού παρουσίασε ο καθένας στην ομάδα τους δικούς του καταγράψαμε τους κανόνες ξεκινώντας με όσους συναντήσαμε περισσότερες φορές.

ΣΕ ΤΙ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΝΩΣΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΥΓΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗ