DirectX Ιστορία Μέρη  DirectDraw  Direct3D  DXGI  Direct2D  DirectWrite  DirectCompute  DirectInput  DirectPlay  DirectSound  DirectSound3D.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δουλεύοντας με τα Windows
Advertisements

The Smart House Project
Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
Αριστερό κλίκ για έναρξη….
Ταχύτητα, Απλότητα & Αξιοπιστία. Αρχιτεκτονική Μηχανισμοί Αυτοελέγχου Συνδεσιμότητα Περιβάλλον Εργασίας Πληροφορίες Σχήματος Report Builder Import Manager.
1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
ΣXΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΛΕΙΩ Ι.Ν.Β.Ι.Σ. Ιανουάριος 2004.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Λογισμικό Διάλεξη 5 η.
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5. Νέα χαρακτηριστικά  Επιφάνεια εργασίας  On Line ενημέρωση Λογιστικής  Διαχείριση σχετικών εγγράφων  Data Center  Γεωγραφικές.
Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος.
Υπολογιστής και Μουσική
Digital delay effects. Delay: η επανάληψη ενός ηχητικού σήματος με χρονική καθυστέρηση.
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Υλοποίηση μεταφραστή C με επεκτάσεις OpenMP Λεοντιάδης Ηλίας Τζούμας Γεώργιος Πτυχιακή εργασία Τελική παρουσίαση Υπεύθυνος καθηγητής Β. Β. Δημακόπουλος.
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
H τηλεδιάσκεψη …μπορεί να εκμηδενίσει τις αποστάσεις Το λογισμικό είναι το Microsoft Netmeeting 3. Μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάν από:
Ανάπτυξη Δικτύων Καθηγητής: Φουληράς Παναγιώτης
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Java Media Framework (JMF) Τι είναι το JMF Τι είναι το JMF Τι υποστηρίζει Τι υποστηρίζει Πού χρησιμοποιείται Πού χρησιμοποιείται Προβλήματα και λύσεις.
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 3ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 ΑΙΘΟΥΣΑ Β4 1.
Power Point Κεφάλαιο 5.
Κεφάλαιο 11.2 Sockets.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Υπηρεσίες δικτύων επικοινωνίας
ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΗΧΟΥ
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
GTK - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΩΤΗΣ ΣΙΤΑΡΑΣ A.M: 1117.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Κύπρου ΕΠΛ 371 – Προγραμματισμός Συστημάτων Ονόματα: Αντώνης Μαυρής, Γιώργος Ματθαίου, Χρίστος Κυριάκου Ταυτότητες: ,
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
ΒΕΣ 04: Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων Ήχος και Πολυμέσα.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
DreamWeaver Παρουσίαση Εργαλείου για Ανάπτυξη Web-based GUIs 1.
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Εισαγωγή στο OpenGL.
Ο ήχος στη ψηφιακή εποχή.
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
Εμπλουτισμός της εφαρμογής με φωνή, μουσική, ειδικά εφέ Ήχος Η περιγραφή με αφήγηση χαρακτηρίζεται από τόνο και χρώμα στη φωνή Eνώ γίνεται η φωνητική.
RPC Multithreaded voting system Γεωργόπουλος Άλκης Κολωνιάρη Γεωργία Κοντογιώργης Τάσος Λεοντιάδης Ηλίας Πετράκης Γιάννης.
Λειτουργικά Συστήματα Πολλών Χρηστών
MOVIE MAKER Οδηγός Χρήσης Πέτρος Κλιάπης 2015.
Adobe Dreamweaver Καριπίδης Πέτρος Α.Μ. 767 Τσολάκης Κωνσταντίνος Α.Μ. 840.
Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
Παρουσίαση εργαλείου Microsoft Silverlight Βερβέρης Παναγιώτης Α.Μ.888 Παπαθανασίου Αθανάσιος Α.Μ.958 1Παρουσίαση τεχνολογίας Silverlight.
16/3/2007 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης»1 Εισαγωγή στους Η/Υ H τεχνολογία streaming Διδάσκουσα: Βούλα Ζώη, Ε.Ε.Δ.Ι.Π. Α.Σ.Κ.Τ.
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Java Media Framework (JMF)  Τι είναι το JMF  Τι υποστηρίζει  Πού χρησιμοποιείται  Προβλήματα και λύσεις  Το μέλλον.
ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ). 2 Εξοικείωση με πρωτόκολλο TCP Connection Oriented Αξιοπιστία στην παράδοση Σειρά Καθυστερήσεις Χαρακτηριστικά.
Power Point (Συνέχεια).
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ)
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα: 1η εργαστηριακή άσκηση
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
App inventor.
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 1ο.
Επίβλεψη συνεργατικών δραστηριοτήτων με Ταμπλέτα
Ήχος Εμπλουτισμός της εφαρμογής με φωνή, μουσική, ειδικά εφέ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

DirectX Ιστορία Μέρη  DirectDraw  Direct3D  DXGI  Direct2D  DirectWrite  DirectCompute  DirectInput  DirectPlay  DirectSound  DirectSound3D  DirectMusic  DirectShow  XACT Χρήση DirectX API Sdk’s Πολυπλοκότητα Ενσωμάτωση Com και Com objects Interfaces Instantiation Διαχείριση μνήμης Κανάλι Alpha Thread safe objects Waves, Midi, Wavetables (dls)

 Εργαλεία υλοποίησης  Περιβάλλον χρήσης  Προγραμματιστικές μέθοδοι  Templates, generics, reflection, πολυμορφισμός, ATL, design patterns  Διαχείριση project  Τρίτα εργαλεία  Το project σε αριθμούς  290 κλάσεις, 403 files  Loc  C  C# 9.835

Ultra Player (C++) Αίτηση Ultra Player Commander (C#) Απάντηση Client Server IPC με χρήση Sockets Communication Protocol IPC με χρήση Sockets Communication Protocol Πλεονεκτήματα Χειρισμός από απόσταση Εύκολη αλλαγή interface Full-duplex communication Πολλοί clients Μειονεκτήματα Connection oriented (limited) Εύκολο sniffing, spoofing Αναπαραγωγή Περιβάλλον χρήστη

Αναπαράγει video και συμπιεσμένο ήχο (πχ mp3). Στο video μπορεί να υπερθέσει δυναμικά εικόνες και κείμενο (υποτίτλους) στην περιοχή του video. DirectShow, Direct3D Single Video Player Αναπαράγει πολλά video ταυτόχρονα, υπερθέτοντάς τα μεταξύ τους. DirectShow Multi Video Player Αναπαράγει κυματομορφές στις οποίες μπορούν να προστεθούν εφέ αλλά και παράμετροι θέσης στον χώρο (spatialization). DirectSound,DirectSound3d Audio Player Αναπαράγει αρχεία σημάτων ήχου όπως midi τα οποία μπορούν να τοποθετηθούν στο χώρο αλλά και να αναπαραχθούν με βάση πίνακες κυμματομορφών (wavetables). DirectMusic Midi Player

Κύριο νήμα Tcp Server  Διαχείριση μηνυμάτων  Playback  Παράθυρο  Events Μοντέλο νημάτων Messages Communication Exceptions Playback Addon Environment Resources Utilities Οντότητες

UltraPlayer TCPServer APlayer PlayerInstructor IRequestHandler WindowManager PlayerFactory RequestHandler Selector

TCPServer MessagePipe RequestFactory TcpServerThreadRequestFactoryMessagePipeWindowManager RequestHandler Selector CreateRequest SetRequest {wait} NewMessage InPipeEvent GetRequest GetListener HandleRequest SetResponse GetResponse Response {data} IRequestHandler

ResponseType AMessage ARequest RequestFactory ResponseFactory AResponse MessageType IStringParser Είδη μηνυμάτων:  Play  Pause  Resume  Stop  Set Volume  Termination  Seek  Set Image  Set Text  Window Layout  Video Layout  Display Devices Info  Sound Fx  Sound3d  Midi Properties  Midi Output Port Info  Set Midi Output Port  Set Dls  Set Frequency  Set Rate

 Φίλτρα ως δομικά στοιχεία  Λειτουργίες φίλτρων  Αλυσίδα φίλτρων  Διαχείριση γράφου  GraphManager  Intelligent Connect  Τρίτα φίλτρα  Γεγονότα – events  Χαρακτηριστικά και Vmr9 Είσοδος Αρχείο Stream Camera Επεξεργασία Αποκωδ/ση Μετατροπή Διαχωρισμός Σύνθεση Render Οθόνη Ηχεία Αρχείο Stream

 Χρήση Vmr9  Πολλές είσοδοι  Διάρκεια αναπαραγωγής  Ρύθμιση παραθύρου  Ορισμός παραμέτρων  Δυνατότητα μετακίνησης video MultiVideo GraphManager APlayer ADShowPlayer AGraphManager MultiVideoPlayer

Δυνατότητες  Δυναμική  Δημιουργία / ανανέωση  Ανάθεση  Απελευθέρωση  Thread safe  Πολλοί αποδέκτες AAddon AddonManager AVisibleAddon AD3dVisibleAddon ImageD3dVisibleA ddon TextD3dVisibleAdd on AddonType AExpandable

Υπέρθεση γραφικών  Δομή Vmr9  Custom Alloc Pres  Direct3d + Vmr9  Σκηνή 3d  Camera  Ρυθμίσεις Direct3d  Render  Back buffers

Ρύθμιση Vmr9 (παράθυρο, events) Ορισμός τρόπου render Ορισμός Allocator presenter Ενημέρωση Allocator presenter για το Vmr9 Αρχικοποίηση σκηνής και μηχανής Direct3d Προμήθεια επιφανειών 3d από τον AP Σύνθεση εικόνας από το Mixer του Vmr9 Κλήση για εμφάνιση στον Allocator presenter Ρύθμιση & εμφάνιση χώρου και frame Υπολογισμός θέσης και σχεδίαση όλων των Addons Αρχικοποίηση Rendering

AGraphManager APlayer SingleVideo GraphManager ADShowPlayer SingleVideoPlayer IVMRFilterConfig9 CustomVertex AllocatorPresenter PlaneScene IVMRSurfaceAllocator9 AExpandable IVMRImagePresenter9 Position3d AddonManager Direct3dVmr9Dshow PlayerEnvironment

Event messages Αναπαραγωγή με χρήση DirectMusic Wavetables & Dls Παράμετροι Tempo Spatialization Effects Output port APlayer MidiPortInfo MidiPlayer MidiWrapper

Midi Player Stop MidiWrapperIDirectMusicSegmentIDirectMusicPerformanceIDirectMusicLoader SetStartPoint(0) Stop LoadMidi LoadObjectFromFile SetParam GetObject(dlsFile) SetParam(dls) Play() PlaySegmentEx() Download(performance)

Αναπαραγωγή κυματομορφών wav Χρήση DirectSound, DirectSound3d Sound effects Spatialization Min, Max volume Doppler Frequency/pitch APlayer SoundFxManager AudioPlayer ASoundFx WaveFileValidator ICopyable SoundFxFactory SoundFxType IStringParser Echo Distortion Compressor Reverb Chorus Flanger Gargle ParamEq CSound CSoundManager

Audio Player Stop Wavefile ValidatorSoundFxManager DirectSound Buffer CSoundCSoundManager DirectSound3d Buffer IsValid(file) DisableAllFx() Stop Create Get3DBufferInterface SetAllParameters(head relative) Initialize() SetFxEnable() ActivateFx() Play SetVolume

Δυνατότητες DirectX Μεταφερσιμότητα Δυσκολία υλοποίησης Έλλειψη τεκμηρίωσης Ελλείπεις υποστήριξη format. DirectX 10 XACT, XAudio2