Η Τηλεμάχεια μέσα από εικόνες και επιστολές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΔΥΣΣΕΑΣ.
Advertisements

Στη γειτονιά του ήλιου start Δημιουργία: Παύλος Κώτσης.
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
ΟΔΥΣΣΕΙΑ Ο ΝΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.
Δρόμος αρετής και δύναμης
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Το Τουβλο.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Οδυσσέας.
Μια εργασία του Κων/νου Εκίζανα
Ομήρου Οδύσσεια.
Στο νησί του Ήλιου, στο νησί της Καλυψώς και στο νησί των Φαιάκων
ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ
Καλή διασκέδαση. Η πάπια που ψήθηκε Κάποτε, σε μία μακρινή λίμνη, υπήρχε μία πάπια που αποφάσισε να βρει την τύχη της μακριά από το σπίτι της και τους.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Ο Οδυσσέας σκοτώνει τους μνηστήρες
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ (ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ)
Εκπαιδευτικός Μαρία Δρένου
Ας βάλουμε στίχους στις εικόνες!! Α1 – Α Σοφία Χαντζή
ΤΑΙΝΙΕΣ.  Ρόλοι : 1 αφηγητής, 1 Αθηνά,1 Ποσειδώνια και 1 Δίας  Αφηγήτρια :Βρισκόμαστε στο 2013 στο δρόμο μίας άγνωστης ακόμα πόλης που σε λίγο μπορεί.
Η ΕΛΕΝΗ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ Η ΚΑΙΝΗ ΕΛΕΝΗ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Κωνσταντίνος μπούτας Σεπτέμβριος 2015 Ε,2. Μονσεράτ Τεμπέλια Το λιοντάρι και το ποντίκι.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Στέλλα Σιώτου Α3 Γυμνασίου
Ο βασιλιάς και το αλάτι Παραμύθι από τη Λιβύη
ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ 5η Ενότητα: α
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΕΝΟΤΗΤΑ 3Η α
Ε η ΕΝΟΤΗΤΑ ε ΡΑΨΩΔΙΑ.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
5. Ο Οδυσσέας στην Ιθάκη.
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
Πηνελόπη Εργασία οδύσσειας A4 ΠΜΓΛΠ Μαρία Κουτσοπούλου, Στεφανία Σαρρή
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της,
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΡΑΨΩΔΙΑ α: ΠΡΟΟΙΜΙΟ (στ. 1-25)
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Τηλεμάχεια μέσα από εικόνες και επιστολές Aρχική Εικόνες Επιστολές Η ιστορία θέματα Η αφήγηση Η Τηλεμάχεια μέσα από εικόνες και επιστολές Εργασίες των παιδιών της Α’ τάξης του Γυμνασίου Τήνου

Εικόνες και στίχοι Aρχική Εικόνες Επιστολές Η ιστορία θέματα Η αφήγηση Τον άντρα, Μούσα, τον πολύτροπο να μου ανιστορήσεις, στιχ.1 Αφού της Τροίας πάτησε το κάστρο το ιερό στιχ.2-3

Εικόνες και στίχοι Aρχική Εικόνες Επιστολές Η ιστορία θέματα Η αφήγηση Γιατί εκείνοι χάθηκαν απ’ τα δικά τους σφάλματα, νήπιοι και μωροί, που πήγαν κι έφαγαν τα βόδια του υπέρλαμπρου Ήλιου στιχ.9-11 Μόνος εκείνον που τον παίδευε πόθος διπλός, του γυρισμού και της γυναίκας του, τον έκρυβε κοντά της μια νεράιδα, η Καλυψώ, θεά σεμνή και αρχοντική, στις θολωτές σπηλιές της, στιχ.16-18

Εικόνες και στίχοι Aρχική Εικόνες Επιστολές Η ιστορία θέματα Η αφήγηση Η αγορά των θεών

Εικόνες και στίχοι

Εικόνες και στίχοι Τότε συνάχτηκαν οι υπόλοιποι θεοί στου ολύμπιου Δία το παλάτι στιχ.31 Αλλιώς θα πέσει στο κεφάλι του η εκδίκηση του γιου για τον πατέρα, όταν ο Ορέστης, παλικάρι πια, θελήσει να γυρίσει στην πατρίδα στιχ.46-48

Εικόνες και στίχοι Αμέσως απάντησε τα μάτια λάμποντας, η γαλανή Αθηνά στιχ.52 Ας στείλουμε αμέσως τον Ερμή, ψυχοπομπό κι αργοφονιά, στης Ωγυγίας το νησί στιχ.97-98

Στο παλάτι του Οδυσσέα Και βρέθηκε μεμιάς στον δήμο της Ιθάκης , να στέκει στην εξώθυρα του Οδυσσέα, πατώντας το κατώφλι της αυλής του στιχ.116-117 στιχ.

Διάλογος Τηλέμαχου Αθηνάς Ξένε μου καλοσώρισες, έλα να σε φιλέψουμε στιχ.139 Ποιος έισαι κι από πού; στιχ.189 Μέντης τ’ ονομά μου στιχ.199 Ωστόσο ασφαλώς δεν πέθανε ο θείος Οδυσσέας …θα βρει τρόπο να γυρίσει στιχ 217…229 Άμποτε να μουν ενός άλλου γιος, καλόμοιρου ; στιχ.241 Αλλά δεν κλαίω, δεν στενάζω εκείνον μόνον, αφού μου δώσαν οι θεοί πρόσθετα και μεγάλα βάρη ; στιχ.271-2 Εσένα τώρα σε συμβουλεύω να σκεφτείς, να βρεις τρόπο, και να διώξεις απ’ το παλάτι σου τους μνηστήρες. στιχ.298-9

Στο παλάτι ο Τηλέμαχος, οι μνηστήρες και η Πηνελόπη Τους τραγουδούσε η φημισμένος αοιδός , κι εκείνοι φημισμένοι τον ακούν με τη σιωπή τουςστιχ.362-3 Από το υπερώο ψηλά συνάκουσετο θείο τραγούδι, και την άγγιξε, του ικαρίου η κόρη, η Πηνελόπη, σκεφτική και φρόνιμη στιχ.366-7

Εικόνες και στίχοι στιχ. στιχ.

Εικόνες και στίχοι στιχ.

Εικόνες και στίχοι στιχ.

Επιστολή 1η ο Τηλέμαχος γράφει στον πατέρα του πριν από τον ερχομό του Μέντη Πατέρα γεια σου Είμαι ο Τηλέμαχος ο γιος σου. Σου στέλνω αυτό το γράμμα για να σου πω τι συμβαίνει στο παλάτι μας αλλά και να σε παρακαλέσω να γυρίσεις στην πατρίδα. Το σπίτι μας το έχουν καταλάβει οι μνηστήρες. Είναι τριακόσιοι άνντρες που θέλουν να πάρουν τη θέση σου. Δηλαδή προσπαθούν να παντρευτούν την γυναίκα σου και να γίνουν βασιλιάδες. Ημητέρα τους είπε πως θέλει να υφάνει ένα υφαντό για τον πατέρα σου ώστε να κερδίσει χρόνο. Μέχρι τότε αυτοί ζουν εδώ. Οι υπηρέτες τους εξυπηρετούν καθημερινά. Τρώνε, πίνουν και διασκεδάζουν κατασπαταλώντας τα πράγματά μας. Η μητέρα είναι στο δωμάτιό τηςκαι υφαίνει την ημέρα και ξηλώνει τη νύχτα περιμένοντας να γυρίσεις. Το παλάτι μας είναι αναστατωμένο. Δεν υπάρχει κάποιος τολμηρός να τους διώξει. Όπως ξέρεις εγώ δεν είμαι τόσο μεγάλος. Γι’ αυτό μέχρι να γυρίσεις θα μας έχουν καταστρέψει. Σίγουρα θα καταλάβουν το κόλπο της μητέρας. Σε παρακαλώ να γυρίσεις. Η μητέρα κλαίει. Προσπάθησε να έρθεις όσο το δυνατόν συντομότερα για να επανέλθουν τόσο το παλάτι όσο και η καόνική μας ζωή. Τηλέμαχος Επιστολή 2η

Επιστολή 2η ο Τηλέμαχος γράφει στον πατέρα του μετά από τον ερχομό του Μέντη Αγαπητέ πατέρα, σου στέλνω αυτό το γράμμα για να σε ενημερώσω ότι με επισκέφτηκε ένας παλιός φίλος σου, ο Μέντης. Με τη συνομιλία που είχα μαζί του ένιωσα θαραλλέος, άφοβος και επιτέλους μια αυτοπεπεοίθηση. Τα λόγια του με έβαλαν σε σκέψεις και αποφάσισα να πάω να σε ψάξω και να μάθω για σένα. Αύριο θα καλέσω συνέλευση όλους τους άρχοντες της Ιθάκης και θα απαιτήσω να φύγουν οι μνηστήρες «να φάτε, να πιείτε, να γλεντήσετε και αύριο να έχετε φύει απ’ το παλάτι μου» Ο γιος σου, άνδρας πια, Τηλέμαχος

Το ποσοστό του διαλόγου στην α ραψωδία Η Οδύσσεια ένα παραμύθι που μοιάζει περισσότερο με θέατρο

Αφηγηματικοί τρόποι  η αφήγηση Βασικά υπάρχουν δύο τρόποι για να αφηγηθεί κάποιος μια ιστορία α) ο πρώτος είναι η διήγηση των γεγονότων και των λόγων από έναν αφηγητή εκείνο όμως τον καιρό ο Ποσειδώνας είχε ταξιδέψει στους μακρινούς Αιθίοπες β) ο δεύτερος είναι η μίμηση/ ο διάλογος. Δηλαδή να παρακολουθούμε τους ήρωες της ιστορίας να συνομιλούν μεταξύ τους Μετά του αντιμίλησε ο Αντίνοος, γιος του Ευπείθη: »Φαίνεται πως , Τηλέμαχε, καλά σε δασκαλεύουν οι θεοί….. επίσης στους αφηγηματικούς τρόπους μπορούμε να συμπεριλάβουμε: γ)την περιγραφή. Ο αφηγητής μας «ζωγραφίζει» την εμφάνιση ενός αντικειμένου, ενός προσώπου κτλ. Άνοιξε τότε αυτός τα δυο θυρόφυλλα της κάμαρης, καλοχτισμένης και γερής Δ) Το σχόλιο. Ο αφηγητής δεν διηγείται γεγονότα αλλά τα σχολιάζει Ευθύς προς την αυλόπορτα έτρεξε γιατί τον έπιασε η ντροπή