Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Δημιουργία Διαφανειών
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Hospitality Skills for Tourism Hospitality and Entertainment Management Lecture 3 Christos Dimas Lecturer.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Βασική εκπαίδευση 2 Εκπαίδευση δασκάλων BCM
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΈΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΤΟΥ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ.
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΚΠ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 2 Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία Thank you! You’re welcome!

ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ο/η μαθητής/τρια να γνωρίζει τις αρχές και τους κανόνες της προφορικής επικοινωνίας Α) Απευθείας επικοινωνίας

ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Είναι δύσκολο να διδαχθεί κάποιος να μιλά σωστά γιατί οι λέξεις, φράσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιεί κάποιος για να συνθέσει τον λόγο του, εξαρτώνται από τη μόρφωση του, το οικογενειακό περιβάλλον και τη μόρφωση του. Μερικοί βασικοί κανόνες μπορούν όμως να διδαχθούν έτσι ώστε να αντεπεξέρχεται στις συζητήσεις του σωστά, ειδικά στο εργασιακό περιβάλλον

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΝΩΝΙΑΣ Όταν ο πελάτης απευθύνεται στο προσωπικό πρέπει να του δίνεται η μεγαλύτερη προσοχή Το προσωπικό πρέπει να διακόπτει για λίγο κάθε εργασία που κάνει όταν του απευθύνει το λόγο ο πελάτης. Το προσωπικό να κοιτάζει τον πελάτη στο πρόσωπο όταν του μιλά. Να ακούει προσεκτικά τον πελάτη όταν του μιλά Να μη διακόπτει τον πελάτη όταν του απευθύνει το λόγο Να μην έχει γυρισμένη την πλάτη στον πελάτη όταν ο τελευταίος του μιλά, επειδή ασχολείται με κάτι άλλο.

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΝΩΝΙΑΣ Να αποφεύγει να μιλά με άλλο άτομο όταν ο πελάτης συνομιλεί μαζί του Να μην κοιτάζει επίμονα όταν του μιλά ο πελάτης, αλλά ούτε και να χαζεύει. Καλό είναι να παρακολουθεί το συνομιλητή του στα μάτια Όταν ένας πελάτης μας χαιρετά, να του χαμογελάμε, αφού μπορεί να είναι το καλύτερο μέσο για να σπάσει ο πάγος και η αμηχανία. Να δείχνουμε όλη μας την ευγένεια και την ψυχική μας καλλιέργεια Να χρησιμοποιούμε πάντα τις σωστές εκφράσεις καλωσορίσματος και χαιρετισμού προς τον πελάτη (και αν είναι δυνατό στη δική του γλώσσα) Δεν πρέπει να υψώνουμε τη φωνή μας ή να χειρονομούμε όταν συζητούμε

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΝΩΝΙΑΣ Να μη διαψεύδουμε το συνομιλητή μας Να μην επιβαρύνουμε τους πελάτες με τα προσωπικά μας προβλήματα (για την οικογένειά μας, για τα παιδιά μας ή και για τις αρρώστιες μας) Να μη μιλούμε συνέχεια για το άτομό μας, εκτός αν μας ρωτήσουν κάτι και πάλι και σε αυτή την περίπτωση, με μέτρο. Να αποφεύγουμε να συζητούμε θέματα δυσάρεστα ή κάτι που θα προκαλέσει σε όλους ή σε μερικούς αμηχανία. Να να μη μας διακατέχει ο φανατισμός και η αδιαλλαξία όταν συζητούμε Να μη λαμβάνουμε μέρος σε μια συζήτηση μεταξύ πελατών, εκτός και αν ζητηθεί η γνώμη μας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΝΩΝΙΑΣ Δε δίνουμε πληροφορίες για τις οποίες δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι Να χρησιμοποιούμε πάντοτε θετικό και ζεστό τόνο σε αρνητικές απαντήσεις ή καλύτερα να προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις στον πελάτη. Μεταξύ τόνου φωνής και έκφρασης υπάρχει αλληλοσυσχετισμός. Μιλάμε πάντα ήρεμα, σιγά, ευγενικά, με ύφος χαμογελαστό ούτως ώστε να δείξουμε στον πελάτη ότι βρισκόμαστε εδώ για να τον εξυπηρετήσουμε. Επαναλαμβάνουμε σχεδόν πάντα την επιθυμία του πελάτη με σκοπό την αποφυγή λαθών και συνεπώς ερεθισμού του πελάτη. Να μην συζητάμε με τα χέρια στις τσέπες Να χρησιμοποιούμε τον πληθυντικό σε αγνώστους ή σε γνωστούς, μεγαλύτερους και ανώτερους

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ Ελπίζω να απολαύσετε τη διαμονή σας / το γεύμα σας, κοντά μας  Είναι ευχαρίστηση μας κύριε.....  Πώς είστε;  Το καλύτερο πράγμα που έχετε να κάνετε...... Δε γνωρίζω, αλλά θα ρωτήσω να μάθω και θα σας πάρω στο δωμάτιό σας να σας πω Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να σας βοηθήσω; Υπάρχει κάτι στο μενού για το οποίο θα θέλατε επεξήγηση; Παρακαλώ πέστε μου για να σας βοηθήσω.... Να θυμάστε επίσης ότι η καλή ανατροφή απαιτεί και τη χρήση των λέξεων ‘παρακαλώ’, ‘ευχαριστώ’, και ‘συγνώμη’.

MAY I HELP YOU?

Ελπίζω να απολαύσετε τη διαμονή σας Ευχαριστούμε πολύ! Ελπίζω να απολαύσετε τη διαμονή σας Πώς είστε; 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Έξι μαθητές να παρουσιάσουν ανά δυάδες 3 διαλόγους / στιχομυθίες πελάτη και υπαλλήλου και οι υπόλοιποι μαθητές να εντοπίσουν λάθη, παραλείψεις ή και σωστά ειπωμένες φράσεις

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Να αναφέρετε 10 κανόνες προφορικής επικοινωνίας μεταξύ υπαλλήλου και πελάτη Να εντοπίσετε 4 συχνά λάθη της προφορικής επικοινωνίας