Εργαζόμενοι σε ομάδες, Ανακαλύπτουμε και συγκρίνουμε ενδιαφέροντα στοιχεία, για να τα παρουσιάσουμε στους συμμαθητές μας, αξιοποιώντας το Power Point Θα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Διαθεματικη εργασια στην ιλιαδα
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Εικόνα 1 Σύμβολο της Ιωνικής Ομοσπονδίας.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
H ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Ο θάνατος του Πάτροκλου
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
3:11:52 PM Α. Λαχανάς.
Διδακτικό Σενάριο Ομήρου Ιλιάδας Α 1-612
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ο θυμός του Αχιλλέα.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Δημιουργία Παρουσίασης
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
Εργασία στην Ιλιάδα Αιμίλιος Δραγκίνης Β΄1.
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Μια διαφορετική…… «ματιά» στην Ιλιάδα
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ (ΑΠΛΕΣ &ΠΛΑΤΙΕΣ)
Διαθεματική δραστηριότητα 1 σελίδα 45
ΙΛΙΑΔΑ.
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Στη Θεσσαλία υπήρχε κάποτε μια πόλη που την έλεγαν Τραχίνα. Βασιλιάς της ήταν ο Κήυκας, νέος, πλούσιος, γενναίος κι όμορφος, χαρίσματα που δύσκολα θα.
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
στ Ο Έκτορας στην Τροία – Ο Έκτορας συναντά την Ανδρομάχη
«Ζωντανεύοντας τον Όμηρο» Η ραψωδία Α της Ιλιάδας με εικόνες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαζόμενοι σε ομάδες, Ανακαλύπτουμε και συγκρίνουμε ενδιαφέροντα στοιχεία, για να τα παρουσιάσουμε στους συμμαθητές μας, αξιοποιώντας το Power Point Θα αναρτήσουμε την Παρουσίασή μας στο Wiki eΔημιουργοί για κάθε ενδιαφερόμενο… Ομήρου Ιλιάδα Β

ΙΛΙΑΔΑ, Α α Β Σοφία Χαντζή

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Η προσευχή (4-8) Η προσευχή (4-8) Ο Αχιλλέας (9-14) Ο Αχιλλέας (9-14) Η Θέτιδα (15-17) Η Θέτιδα (15-17) Εικαστικές εκδοχές (18-23) Εικαστικές εκδοχές (18-23) Προοικονομία (24-27) Προοικονομία (24-27) Επιβράδυνση (28-34) Επιβράδυνση (28-34) Σταυρόλεξο (35-37) Σταυρόλεξο (35-37)

Η προσευχή του Αχιλλέα μοιάζει με του Χρύση Ο Αχιλλέας μόνος στην ακρογιαλιά απλώνει τα χέρια και προσεύχεται στη Θέτιδα… όπως Ο Χρύσης μόνος στην ακρογιαλιά προσεύχεται στον Απόλλωνα

Η ηρεμία της ακρογιαλιάς και η μοναξιά ευνοούν την επαφή με τους θεούς

Η προσευχή του Αχιλλέα μοιάζει με του Χρύση Ο Αχιλλέας ζητά την τιμωρία των Αχαιών με σκοπό την αποκατάσταση της τιμής του όπως και ο Χρύσης

Η προσευχή του Αχιλλέα διαφέρει από του Χρύση Ο Αχιλλέας απευθύνεται με οικειότητα στη μητέρα του, απευθύνεται με οικειότητα στη μητέρα του, σαν «παραπονιάρικο» παιδί σαν «παραπονιάρικο» παιδί χρησιμοποιεί ως επιχείρημα τη σύντομη ζωή του, χρησιμοποιεί ως επιχείρημα τη σύντομη ζωή του, για να συγκινήσει τη μητέρα του για να συγκινήσει τη μητέρα του Ο Χρύσης ● επικαλέσθηκε με επισημότητα τον προστάτη Θεό ως ευσεβής θνητός ως ευσεβής θνητός ● θυμίζει τις ευσεβείς προσφορές του, για να για να υποχρεώσει σε ανταπόδοση το θεό υποχρεώσει σε ανταπόδοση το θεό

Η προσευχή του Αχιλλέα διαφέρει από του Χρύση Η Θέτιδα εμφανίζεται απ’ τη θάλασσα, σε νεφέλη και συναντά τον Αχιλλέα (επιφάνεια) Η Θέτιδα εμφανίζεται απ’ τη θάλασσα, σε νεφέλη και συναντά τον Αχιλλέα (επιφάνεια) Ο Απόλλωνας αθώρητος στον Χρύση, κατεβαίνει απ’ τον Όλυμπο θυμωμένος και σπέρνει το λοιμό Ο Απόλλωνας αθώρητος στον Χρύση, κατεβαίνει απ’ τον Όλυμπο θυμωμένος και σπέρνει το λοιμό

Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ…

Ο Αχιλλέας εμφανίζεται κλαμένος στ’ ακρογιάλι, να δέεται στη μητέρα του μόνος, κοιτάζοντας το πέλαγος. Ο Αχιλλέας εμφανίζεται κλαμένος στ’ ακρογιάλι, να δέεται στη μητέρα του μόνος, κοιτάζοντας το πέλαγος. Απευθύνεται στη μητέρα του στεναχωρημένος γι’ αυτά που συνέβησαν, έχοντας την ανάγκη να τον στηρίξει. Νιώθει αδικημένος, γιατί του πήραν τη Βρισηίδα από τα χέρια του.Νιώθει προσβεβλημένος και ατιμασμένος. Απευθύνεται στη μητέρα του στεναχωρημένος γι’ αυτά που συνέβησαν, έχοντας την ανάγκη να τον στηρίξει. Νιώθει αδικημένος, γιατί του πήραν τη Βρισηίδα από τα χέρια του.Νιώθει προσβεβλημένος και ατιμασμένος.

Το αίτημά του Αχιλλέα είναι να μεσολαβήσει η Θέτιδα στον Δία, ώστε να πάρει το μέρος των Τρώων, για να τιμωρήσει τους Αχαιούς, αδιαφορώντας για το καλό των συντρόφων του

Η παρουσία του Αχιλλέα στην ακρογιαλιά είναι διαφορετική απ’ την εικόνα του στη συνέλευση των Αχαιών Η παρουσία του Αχιλλέα στην ακρογιαλιά είναι διαφορετική απ’ την εικόνα του στη συνέλευση των Αχαιών

● Ο Αχιλλέας τότε, με αφορμή το λoιμό που ξέσπασε στο στρατό, συγκάλεσε συνέλευση και αυτό δείχνει έναν άνθρωπο δυναμικό, που νοιάζεται για τον στρατό του και θέλει το καλό όλων. Αρχικά, έχει την πρόθεση να λύσει το πρόβλημα και να βοηθήσει τους συντρόφους του. Αρχικά, έχει την πρόθεση να λύσει το πρόβλημα και να βοηθήσει τους συντρόφους του.

● Στην αρχή ο Αχιλλέας προσπαθεί με τα λόγια και επιχειρήματα να συνετίσει τον Αγαμέμνονα για το μοίρασμα των δώρων, είναι ήρεμος και λογικός προσπαθώντας να υποδείξει το σωστό. ● Στο τέλος όμως, χάνει την ψυχραιμία του, θυμώνει, παρασύρεται από το συναίσθημα, γίνεται ανεξέλεγκτος και σταδιακά παράλογος.

Η ΘΕΤΙΔΑ…

…έχει θεϊκές ιδιότητες, αφού… ● Κατοικεί στο βάθος της θάλασσας ● Κατοικεί στο βάθος της θάλασσας ● Εμφανίζεται μέσα σε νεφέλη ● Εμφανίζεται μέσα σε νεφέλη ● Συναναστρέφεται τους θεούς και μπορεί να ανεβεί στον Όλυμπο

… έχει ανθρώπινα χαρακτηριστικά, αφού … όπως κάθε μάνα… «τρέχει» να βοηθήσει το παιδί της «τρέχει» να βοηθήσει το παιδί της ακούει τα προβλήματα του και το παρηγορεί ακούει τα προβλήματα του και το παρηγορεί πονάει και αγωνιά μαζί του πονάει και αγωνιά μαζί του το υπερασπίζεται και το στηρίζει το υπερασπίζεται και το στηρίζει του κάνει τα «χατήρια» του κάνει τα «χατήρια»

Battista Giovanni Battista Tiepolo Battista Giovanni Battista Tiepolo 1757

Λίγο πριν συναντηθούν ο Αχιλλέας με τη Θέτιδα... Η Θέτιδα έρχεται από τη θάλασσα, που είναι φουρτουνιασμένη. Δεν είναι μόνη της. Μια γυναικεία μορφή τη στηρίζει. Η έκφραση του προσώπου της προδίδει μεγάλη αγωνία. Αυτό φαίνεται και απ’ την κίνηση του σώματός της, που προδίδει βιασύνη και αδημονία. Η στεριά διαχωρίζεται απ’ τη θάλασσα με μια αψίδα σα να πρόκειται για δυο διαφορετικούς κόσμους.

Ο Αχιλλέας έχει τη μορφή ενός ώριμου πολεμιστή,φοράει τη στολή του και δείχνει μόνος του να σκέπτεται χωρίς να έχει αντιληφθεί την παρουσία της Θέτιδας. Η έκφραση του προσώπου του δείχνει περίσκεψη και προβληματισμό παρά λύπη ή θυμό. Το ακρογιάλι δεν είναι ένας τόπος ηρεμίας και χαλάρωσης αλλά αντίθετα ένας τόπος που δημιουργεί ένταση Το ακρογιάλι δεν είναι ένας τόπος ηρεμίας και χαλάρωσης αλλά αντίθετα ένας τόπος που δημιουργεί ένταση Ο πίνακας είναι έγχρωμος και αυτό δίνει ζωντάνια και κινητικότητα στην ατμόσφαιρα

Σχέδιο του Β. Genelli, 1840/1844 (αντίγραφο). Β. Genelli, Β. Genelli,

Στη συνάντηση Αχιλλέα-Θέτιδας… Τα δυο πρόσωπα, η Θέτιδα και ο Αχιλλέας, είναι πολύ κοντά και φαίνονται να συνομιλούν. Ο Αχιλλέας είναι γυμνός και μόνο η περικεφαλαία δείχνει την ιδιότητά του ως πολεμιστή. Κοιτά μακριά και η έκφρασή του δείχνει θλίψη. Παρουσιάζεται σαν ένας απλός νέος άνθρωπος

Η Θέτιδα τον χαϊδεύει στο πρόσωπο, η έκφρασή της δείχνει να τον συμπονά και να θέλει να τον παρηγορήσει. Παρουσιάζεται σαν μια απλή γυναίκα χωρίς τίποτα να μαρτυρά την θεϊκή υπόστασή της Το περιβάλλον είναι απροσδιόριστο αλλά αναδύεται μια ηρεμία Τα μέσα του καλλιτέχνη είναι λιτά κι έτσι τονίζεται η τρυφερή σχέση αγάπης των δύο μορφών

Ο… σκηνοθέτης Όμηρος Προοικονομεί…

Ο Δίας θα επιστρέψει σε δώδεκα ημέρες στον Όλυμπο (στ. 426)

Η Θέτιδα συναντά τον Δία ως ικέτιδα (στ )

Ο Αχιλλέας δεν θα ζήσει για πολύ (στ )

Ο… σκηνοθέτης Όμηρος Επιβραδύνει την εξέλιξη

Στ. 365 – 393: Ο Αχιλλέας διηγείται ό,τι έχει προηγηθεί

Έτσι.. «ξεσπάει» συναισθηματικά

Στ. 397 – 407: Ιστορία συνομωσίας κατά του Δία

Έτσι…ο Αχιλλέας «πιέζει» τη Θέτιδα

Στ. 426: Στ. 426: Ο Δίας θα επιστρέψει σε δώδεκα ημέρες στον Όλυμπο

σκηνοθέτης Όμηρος Ο… σκηνοθέτης Όμηρος προετοιμάζει τον ακροατή για κάτι σημαντικό. Τον αφήνει σε αναμονή προκαλώντας του αδημονία. Η ένταση που έχει προηγηθεί απαιτεί ένα διάλειμμα ηρεμίας.

Α α Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΧΙΛΛΕΑ - ΘΕΤΙΔΑΣ Crossword ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ: 5.Οι θεοί έχουν ανθρώπινα χαρακτηριστικά και συμπεριφορά 11.Μητέρα του Αχιλλέα 12.Τυπικό θέμα (στ. Α 408) 13.Είναι επιδίωξη του ήρωα η κοινωνική …. 14.Τυπικό επίθετο για τα κύματα 15.Είναι μεγάλη η αξία της στην ομηρική κοινωνία 16.Συνωμότησε κατά του Δία 18.Τέτοιο θέμα είναι και 15.Είναι μεγάλη η αξία της στην ομηρική κοινωνία 16.Συνωμότησε κατά του Δία 18.Τέτοιο θέμα είναι και η προσευχή 20.Είναι για τον Αγαμέμνονα ο Αχιλλέας (στ. Α 177) 22.Σταθερή επιδίωξη των ομηρικών ηρώων 26.Ήταν ο Χρύσης 27.Κι αυτή συνωμότησε κατά του Δία 28.Αποκαλείται ο Αχιλλέας από τη Θέτιδα

Α α Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΧΙΛΛΕΑ - ΘΕΤΙΔΑΣ Crossword ΚΑΘΕΤΑ: 4.Γνωρίζει ο Αχιλλέας ότι είναι …. 1.Σ’ αυτήν στηρίζεται η σχέση θεών-ανθρώπων 21.Ήταν η Βρισηίδα για τον Αχιλλέα 2.Εκεί συναντήθηκαν Αχιλλέας-Θέτιδα 23.Πατρίδα του Αχιλλέα 6.Τυπικό επίθετο για τον Αχιλλέα 7.Του Αχιλλέα …. Είναι το θέμα της Ιλιάδας 17.Τυπικό επίθετο ηρώων 3.Ο ποιητής χρησιμοποιεί αυτή την τεχνική στους στ. Α , Αποκαλείται ο Αχιλλέας από την Θέτιδα 24.Ο ικέτης αγκαλιάζει τα …. αυτού που ικετεύει 25.Ακολουθεί την ύβρη 10.Ο Αχιλλέας απλώνοντας τα χέρια κάνει … στη Θέτιδα 9.Το διατυπώνει ο Αχιλλέας στους στ. Α Ο μάντης των Αχαιών

Α α Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΧΙΛΛΕΑ - ΘΕΤΙΔΑΣ Crossword

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΟΜΑΔΑ 1 η ΟΜΑΔΑ 1 η Τασιούλας χρήστος Τασιούλα Μαριλένα Σταθοπούλου Φανή Υφαντή Ελευθερία Ψαλλίδη Φανή ΟΜΑΔΑ 3 η ΟΜΑΔΑ 3 η Ολίβια Στριχάζ Σοφία Τσικουρίδη Ειρήνη Σωμαρίπα Ιωάννα Τσικρικά Ελευθερία Τσιτσοπούλου ΟΜΑΔΑ 5 η Χαρίσης Παναγιώτης Τσουκαλάς Δημήτρης Τιμολέων Σαράντος Χατζηιορδάνου Δημήτρης ΟΜΑΔΑ 2 η Συναδινός Παναγιώτης Τουφεκούλα Νικολέττα Τζαφάι Λαμπρινή ΟΜΑΔΑ 4 η Σπυροπούλου Μαρία Τσικνάκη Εμμανουέλα Τσιούστα Ισιδώρα Φώσκολου Μαντώ ΟΜΑΔΑ 6 η Μάριος Στουρνάρας Άγγελος Τουραλιάς Θοδωρής Σταυρόπουλος Μάριος Τσιργιώτης