ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Το φυλλόγραμμα (stem and leaf plot) Αποτελεί ένα συνδυασμό πίνακα και ιστογράμματος. Κάθε παρατήρηση χωρίζεται Σε δύο μέρη: 1.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Ευάγγελος Μώκος 1 και.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Άλυτα προβλήματα από την αρχαιότητα
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Ortiz και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλλει ο συγγραφέας; -Τι προτείνει;
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Έννοιες από τη Διδακτική Βασίλης Δαγδιλέλης. 2 Διδακτική Διδακτική. Είναι ένα πεδίο ερευνών (όχι ακόμη μια Επιστήμη) που παράγουν ένα σύνολο από προτάσεις.
Από τη μεταφορά της γνώσης στην οικοδόμηση των ιδεών
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Μεθοδολογία έρευνας Αποτελέσματα έρευνας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014

1. Τα Μαθηματικά των παιδιών ΙΙ

Όπως και στην προηγούμενη πρακτική σας άσκηση, καλό θα ήταν, να μελετήσετε για μία δεύτερη φορά τις δυνατότητες των μικρών μαθητών να λύνουν μαθηματικά προβλήματα για τα οποία δεν έχουν ακόμα διδαχθεί τρόπους επίλυσής τους. Αυτήν τη φορά, για να διαμορφώσετε μια πιο σφαιρική εικόνα των δυνατοτήτων τους, θα μπορούσατε να τους δώσετε ένα τεστ με το ίδιο πρόβλημα που χρησιμοποιήσατε στις συνεντεύξεις των 3 μαθητών.

Ζητείστε από τη δασκάλα της τάξης να σας επιτρέψει να απασχολήσετε τους μαθητές της, για περίπου 15 λεπτά. Ενημερώστε την για τη σκοπιμότητα της πρακτικής σας άσκησης, και εξηγείστε της ότι οι μαθητές που συνεργάστηκαν μαζί σας την προηγούμενη φορά, κινητοποίησαν το ενδιαφέρον σας για να μάθετε τι θα κάνουν και τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης με αφορμή το ίδιο πρόβλημα. Όπως και στην προηγούμενη πρακτική άσκηση, μπορεί οι μαθητές να μην είναι ιδιαίτερα πρόθυμοι να ασχοληθούν με ένα πρόβλημα για το οποίο δεν έχουν ακόμα διδαχθεί τις τεχνικές επίλυσής του. Για να προσπαθήσουν λοιπόν, να το λύσουν, έχει ιδιαίτερη σημασία ο τρόπος που θα τους προσεγγίσετε (τι θα τους πείτε για να πιστέψουν ότι δεν ελέγχετε τις γνώσεις τους).

Προετοιμάστε φωτοτυπίες με το πρόβλημα που χρησιμοποιήσατε την περασμένη φορά και όταν μαζέψετε τις λύσεις των μαθητών προσπαθήστε: 1.Να ταξινομήσετε τις λύσεις τους σε έναν πίνακα ξεκινώντας από τις λιγότερο εξελιγμένες 2.Να εξηγήσετε με ποιον τρόπο, δύο από τις λύσεις που οι μαθητές έδωσαν, συνδέονται με τα μαθηματικά που πρόκειται να διδαχθούν