Διαφημιστικό Κείμενο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Στρατηγική Προώθησης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ III: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ & ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ι
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Δημιουργία Διαφανειών
Δημιουργία Παρουσίασης
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Χρύσα Παπαλεξοπούλου.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΝΟΤΗΤΑ 6 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Radio ads rule! Listen in! 1. Το ΡΑΔΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ 100% ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. 2.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
Η ΜΑΚΕΤΑ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Στρατηγική Προώθησης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Υπολογιστική τεχνολογία και μαθησιακή διαδικασία
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Όταν χρησιμοποιούμε τον όρο "κατανάλωση", αναφερόμαστε στη χρησιμοποίηση, το ξόδεμα ενός οικονομικού αγαθού για την ικανοποίηση κάποιας συγκεκριμένης.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Τρόπος χρήσης Διεργασία 1
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαφημιστικό Κείμενο

Μοναδική Πρόταση Πώλησης (USP) Κεντρικό θέμα που στηρίζεται στην δημιουργική ιδέα Συστατικά μέρη Πρόταση στον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν με την υπόσχεση οφέλους Μοναδική ισχυρά οφέλη και πλεονεκτήματα για να παρακινεί μαζικά το κοινό

Μοναδική Πρόταση Πώλησης (USP) Παράδειγμα: Το εργαλείο Χ, πολλαπλών χρήσεων, είναι το μοναδικό που σου επιτρέπει να διορθώσεις την βλάβη σε απόλυτο σκοτάδι. Υποστήριξη δήλωσης: το εργαλείο έχει ενσωματωμένη στο χειριστήριο λάμπα αλογόνου, μεγάλης έντασης και συγκέντρωσης που κάνει τη νύχτα μέρα. Η επιδιόρθωση γίνεται παιγνίδι.

Σημεία διαφοροποίησης του κειμένου – υποκειμενική διαφοροποίηση

Λειτουργική παρενέργεια κειμένου Διαφήμιση υψηλής ασφάλειας των πτήσεων και του χαμηλού ποσοστού των ατυχημάτων θυμίζει την επικινδυνότητα του αεροπορικού ταξιδιού Διαφήμιση φρεσκάδας κονσερβοποιημένων τροφίμων θυμίζει την απώλεια βιταμινών

Περιεχόμενο κειμένου Συμπυκνωμένο και συγκεντρωμένο Reeves – εμμονή σε συγκεκριμένη παρουσίαση (χαρακτηριστικό) vs εμμονή σε συγκεκριμένο χαρακτηριστικό μετά από μια χρονική περίοδο γερνά το κείμενο ΜΠΠ / συναίσθημα / δημιουργία κινήτρων / διαμόρφωση εικόνας

Ανάπτυξη κειμένου Δογματική Αιτιολογική Συναισθηματική Amstel γιατί έτσι σας αρέσει Αιτιολογική Στοιχεία που τεκμηριώνουν επιλογή Συναισθηματική Διαφημίσεις αρωμάτων, καλλυντικών

Ανάπτυξη κειμένου Σύντομο, απλό, άμεσο Απλές προτάσεις Γλώσσα του ακροατηρίου Καταλήγει σε συμπέρασμα

Ανάπτυξη κειμένου Σύνδεση με επικεφαλίδα, απεικόνιση Ξεκινά γρήγορα και με ενδιαφέρον Γρήγορη αναγνώριση του προϊόντος

Ανάπτυξη κειμένου To the point Όχι γενικεύσεις Ενθουσιώδεις Συναρπαστική αλήθεια Μείωση της αναγνωστικότητας πάνω από 50 λέξεις (50-500)

Μεγάλο κείμενο?? Υπότιτλος Μεγάλο αρχικό γράμμα (13%) Μικρές παραγράφους (πρώτη 11 λέξεις) Στήλες, όχι μικρά γράμματα Bold Italics Εικονογράφηση στο κείμενο

Διάταξη μεγάλου κειμένου Κύρια παράγραφος: γέφυρα ανάμεσα στην επικεφαλίδα και τις προτάσεις πώλησης του κειμένου Εσωτερικές παράγραφοι: έμφαση στην αξιοπιστία του κειμένου, επιθυμία Έναρξη κλεισίματος: διαμόρφωση άποψης Κλείσιμο: συνοψίζει και ωθεί στην απόφαση

Μορφές κειμένου Κείμενο που αναπτύσσεται με άμεσο τρόπο Αφηγηματικό κείμενο Κείμενο μονολόγου-διαλόγου Κείμενο επεξηγηματικό εικόνας Κείμενο που στηρίζεται σε τεχνάσματα Κείμενο για την επιχείρηση – οργανισμό Κείμενο που προσφέρει επιχειρήματα

Επικεφαλίδα Ιδεατή έκφραση η ΜΠΠ με ξεχωριστό τρόπο υπότιτλος???

Ανάπτυξη επικεφαλίδας Περιγραφή προϊόντος Προσωπικό ενδιαφέρον Είδηση Επιχειρήματα Δόλωμα Όχι παραπλανητική και όχι άρνηση Όχι ξεκρέμαστη

Slogan Συμπύκνωση, εύκολα απομνημονεύσιμη, επαναλαμβανόμενη πρόταση Φρεσκάδα, ανταποκρίνεται στην δημιουργική ιδέα Στόχος Προσφέρει συνέχεια στην διαφημιστική εκστρατεία Κεφαλαιοποιεί κέρδη προηγούμενης

Σήμα Όνομα, σύμβολο κτλ Ίδιο Τοποθετείται σε POAs Ξεχωριστό, απλό σχετίζεται με το προϊόν Νομική κατοχύρωση

Logo