ΤΑ 6 ΥΔΡΟΓΟΝΑ 4ο Γενικό Λύκειο Χανίων Ονόματα: Μάριος Αλευράκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στέφανη Φασουλιώτη Αλεξία Πίτσιλλου Ε΄τάξη Νοέμβριος 2013
Advertisements

ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ UNESCO ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Μέτρηση μήκους Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου &
Της ομάδας: ‘Doctors ΜΑΣΚ’
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Δ2
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Χαμηλής περατότητας διαφράγματα (περιορισμός εξάπλωσης ρύπων): Σχόλια Μεγάλη εμπειρία εφαρμογής σε χώρους υγειονομικής ταφής απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) –ο όγκος.
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
Τρόποι μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος.
«ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΧΥΤΑ.
Αποτίμηση Ομολόγων και Μετοχών
Παναγιώτα Φωτίου Ελένη Κωνσταντίνου
Θαμμένο μέσα στην άμμο Στην τάφρο του σχολείου μας υπάρχει, θαμμένο μέσα στην άμμο, ένα μυστικό. Πρόβλημα : Πώς ανακαλύπτουμε το μυστικό αυτό ; Συζητούμε.
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
Γιώργος Καλλίθρακας-Μοσχοχωρίτης
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ΄2 28/11/14 Θ.Ε.: 1 Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ Βατικανή σύνοδος.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΓΕΩΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μαρκου Παναγιώτης Το διαδίκτυο ως πηγη πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων Εκπαιδευτικά δίκτυα Ευρωπαϊκό δίκτυο σχολείων[ Canada's.
4ο ΓΕΛ Χανίων Πράσινο Φως Η Δειγματοληπτική Έρευνα στα πλαίσια της διερευνητικής μάθησης Ράπτη Μαρία Φυσικός.
Τοξοβολία με αμαξίδιο ΠΗΓΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Ονομάζουμε την επαναφορά των χρήσιμων υλικών στο φυσικό και οικονομικό κύκλο. Περιλαμβάνει όλα τα μέτρα που έχουν σκοπό την ανάκτηση.
από Τισ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ Τησ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ: γεωργία Σάββα Νικολέτα λαρκου
ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
Οικολογικοί λαμπτήρες Λαμπτήρες Φθορισμού
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Ένα παραολυμπιακό άθλημα
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
"ΜαθαΙνω τα ΔικαιΩματΑ μου Στην Ευρωπαϊκη ΕνωΣΗ"
ΓενικΟΣ ΔιευθυντΗΣ ΠρΟτυπο ΠειραματικΟ ΓυμνΑςιο ΑναβρΥτων Ταξη: Β’3
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 29/11/14 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.: 2Η ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ.
ΖΟΥΡΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ Α’1 Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ. ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ & ΜΕΛΟΠΟΙEIΤΑΙ  ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ  ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ  ΤΕΡΨΙΧΩΡΗ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΙΟΥ.
A1’ Τάξη 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης «Γ. Ρίτσος»
«Π ΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ » Υποομάδα project Μ.Ε. Μ.Α.Σ Μέλη ομάδας:Μαρία Γκίκα, Ελένη Δεσύπρη, Μαντώ Πλέσσα, Άρτεμη Θεολογίτη,
Μετά το πτυχίο: ερευνητικές και επαγγελματικές διαδρομές Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» (LLP)/Erasmus Αθηνά Σιούπη
Μπότσια.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιώργος Καπετανάκης ΘΕ2:Παγφκόσμιο συμβούλιο εκκλισιών Επιμέλεια: Τσώλη Ελένη.
Ρατσισμός.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Χωροθέτηση, σχεδιασμός και λειτουργία ΧΥΤΑ
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
ΉΧΩΜΑΤΕΡΕΣΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΔΟΥΛΑΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
«ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΧΥΤΑ.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ Το αντικείμενο της εδαφομηχανικής είναι η μελέτη των εδαφών, με στόχο την κατανόηση και πρόβλεψη της συμπεριφοράς του εδάφους για.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
Ρομαντισμός.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
«ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΧΥΤΑ.
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
Πρόληψη και Προαγωγή της Υγείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ 6 ΥΔΡΟΓΟΝΑ 4ο Γενικό Λύκειο Χανίων Ονόματα: Μάριος Αλευράκης Αλέξανδρος Αννιτσάκης Γιώργος Βατσάκης Αλέξανδρος Γαυγιωτάκης Γιάννης Δρακούλάκης Άρης Μαραγκουδάκης 4ο Γενικό Λύκειο Χανίων

Χωροι υγεονομικησ ταφησ

Οι χώροι ταφής ταξινομούνται σε τρεις κατηγορίες: χώροι ταφής επικίνδυνων αποβλήτων χώροι ταφής μη επικίνδυνων αποβλήτων χώροι ταφής αδρανών αποβλήτων

Προκειμένου να χρησιμοποιηθεί η κατάλληλη μέθοδος ταφής πρέπει να αξιολογηθούν τα παρακάτω στοιχεία : Το είδος των απορριµµάτων Ο βαθµός συµπίεσης των απορριµµάτων Η ηλικία των απορριµµάτων

Κριτήρια επιλογής της θέσης: Υδρογεωλογικά κριτήρια Γεωτεχνικά κριτήρια Κριτήρια χωροταξίας Οικονοµικά κριτήρια Λειτουργικά κριτήρια

Υδρογεωλογικά Κριτήρια Το πάχος της ακόρεστης ζώνης πρέπει να έχει ελάχιστο πάχος 5m. Έλεγχος των υδραυλικών παραμέτρων των υδροφόρων οριζόντων. Η παρουσία υδροφορέων σε μικρό βάθος.

Γεωτεχνικά Κριτήρια Έλεγχος ευστάθειας και διαβρωσιµότητας του εδάφους . Προτίμηση περιοχών οριζόντιας ή μικρής κλίσης.

Κριτήρια Χωροταξίας Απόσταση από οικισµούς Απόσταση από αρχαιολογικούς χώρους. Επιδράσεις στην πανίδα και στη χλωρίδα.

Οικονομικά Κριτήρια Κόστος μεταφοράς των απορριμμάτων Αγορά και διαμόρφωση του χώρου Έργα στεγανοποίησης του πυθμένα και των πρανών.

Διαθεσιμότητα υλικού επικάλυψης. Γεωλογικά κριτήρια. Λειτουργικά Κριτήρια Χωρητικότητα Χ.Υ.Τ.Α. Διαθεσιμότητα υλικού επικάλυψης. Γεωλογικά κριτήρια. Κοινωνικά κριτήρια.

Τρεις πιθανοί τρόποι μόνωσης είναι: Στεγανοποίηση Τσιµέντο Μπεντονίτης

Σύμφωνα με τα δικά μας πειράματα: Σύμφωνα με τα δικά μας πειράματα:

Πρώτη προσπάθεια: Τοποθέτηση των υλικών με την εξής σειρά στο μπουκάλι: άμμο, χαλίκια, πέτρες, άμμο, χαλίκια, πέτρες, άμμο, χαλίκια και άμμο. Τα στρώματα που δημιουργήθηκαν με αυτή την σειρά των υλικών κατάφεραν να συγκρατήσουν τα υγρά με ελάχιστες διαρροές. Το PH που μετρήσαμε μετά το τέλος του πειράματος ήταν 6

Δεύτερη προσπάθεια: Υλικά με σειρά τοποθέτησης:πέτρες, χαλίκια, άμμο, αμμοχάλικα, χαλίκια, πέτρες, χαλίκια, χώμα, χαλίκια, αμμοχάλικα, χαλίκια και άμμο. Συγκρατήθηκε ελάχιστο υγρό. Το PH που μετρήσαμε στο τέλος του πειράματος ήταν 5.

Τρόπος χτισίματος μιας εγκατάσταση επεξεργασίας των στραγγισμάτων: Στεγανοποίηται ο πυθμένας και τα πλευρικά πρανή Ανάμεσα στους δύο στεγανωτικούς χιτώνες τοποθετείται ενδιάμεση στραγγιστήρια στρώση

Τέλος Σας ευχαριστούμε!

Βιβλιογραφία http://estia.hua.gr:8080/dspace/bitstream/123456789/971/1/lykou.pdf http://users.ntua.gr/kavvadas/Books/Env%20Geotechnics/Ch-6-7.pdf http://europa.eu/legislation_summaries/environment/waste_management/l21208_el.htm https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CEwQFjAD&url=http%3A%2F%2Fucm.org.cy%2FDocumentStream.aspx%3FObjectID%3D553&ei=MUabUo6KJMvOsgad4oDABA&usg=AFQjCNEVqBA5Tg8PyjhpHgO4MmCU7c36cg&sig2=bvy6OORDW-udnYv4MF72GQ&bvm=bv.57155469,d.Yms http://www.geo.auth.gr/courses/ggg/ggg887e/PDF/XYTA_6.pdf http://aix.meng.auth.gr/lhtee/education/swm6.pdf http://www.esdkna.gr/pages/xyta2.htm http://kpe-kastor.kas.sch.gr http://1epal-volou.mag.sch.gr/ssite/old_site/ecology/polution.htm http://www.geo.auth.gr/courses/ggg/ggg887e/PDF/XYTA_6.pdf