ΕΝΑΡΞΗ MADE BY. Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία την προεδρία τη σκηνή σκηνή,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Υιοθεσία Αρχαίου Θεάτρου Αχαρνών» 7 Φεβρουαρίου 2013
Advertisements

Τα μέρη του Θεάτρου. Θέατρο Επιδαύρου Επίδαυρος ΚΟΙΛΟΝ - ΘΕΑΤΕΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑ - ΧΟΡΟΣ Θέατρο Επιδαύρου (ονομαστό για την ακουστική του.) Όλες οι θέσεις του.
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ είδος της αρχαίας ελληνικής ποίησης
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ.
Ερευνητική εργασία « Το θέατρο από την αρχαιότητα στο σήμερα»
2.
1.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη Φιλόλογος-ιστορικός (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας) Διευθύντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων Πνευματικά Δικαιώματα: Αμαλία Κ.
Αρχαία θέατρα Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΑΤΡΑ Μυρσίνη Μαλιόγκα Ε2 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης ΠΤΔΕ ΑΠΘ.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ Μέρος 2ο.
Αρχαία Θέατρα Γιάννης Βαρής 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’ – 2015.
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
2 ος ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Στα πλαίσια του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και της Αρχαιογνωσίας προωθείται η δημιουργικότητα με τους εξής τρόπους:
Τσολάκη Σταυρούλα, φιλόλογος
Ομαδα γ Γραμμενου ευαγγελια Βουλγαρης κωνσταντινοσ Πρεβεντα βαια
Θεοδώρα Μπαφα Ε2 gr/Page_04-01.asp Αρχαία Θέατρα.
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δραματική Ποίηση Σοφοκλέους Αντιγόνη
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Αρχαία θέατρα Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε2 2014
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ Μια θεατρική διαδρομή στο χρόνο. Ο Διόνυσος πάνω σε πλοίο (έργο του Εξηκία)
Αρχαίο Δράμα Εισαγωγή.
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΑΣΟΥΛΑΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΑΧΕΙΜΑΣΤΟΣ
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΡΩΜΑΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Το Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
Μηχανισμοί του αρχαίου θεάτρου:
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΕΝΗ.
Κύλικα με παράσταση φαλλοφορίας
ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
ΤΥΜΒΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Υπεύθυνες καθ/τριες
Ακροβάτες της τύχης ! Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος 2014 Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
Οι δεσμοί που ένωναν τους Έλληνες
Ολυμπιακοί Αγώνες.
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία: Εισαγωγή στο αρχαίο θέατρο © Θάνος Σταυρόπουλος Φιλόλογος, ΜSc. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ.
ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ.
Θέατρο ! Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με τη χρήση κυρίως του λόγου, αλλά και της μουσικής.
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα Ενότητα 6: Ο μύθος του Οιδίποδα - Οιδίποδας Τύραννος του Σοφοκλή. Ευφημία Δ. Καρακάντζα Τμήμα Φιλολογίας.
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ και η Ελένη του Ευριπίδη. Διόνυσος Χαρακτηριστικά λατρείας του Έκσταση, θεοληψία, ενθουσιασμός, μίμηση, μεταμφίεση Διθύραμβος Πρόδρομοι.
Σοφοκλής Λύγκα Φωτεινή,Μηλαίου Έλενα Γ’3. Ο Σοφοκλής που έζησε περίπου 496 π.Χ π.Χ.Ήταν Έλληνας τραγικός ποιητής της κλασικής εποχής.
Κωνσταντίνος Καβάφης Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1863 στην Αλεξάνδρεια, όπου οι γονείς του, εγκαταστάθηκαν εγκαταλείποντας.
Δ Ο Μ Η Τ Η Σ Τ Ρ Α Γ Ω Δ Ι Α Σ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
Ενότητα 4: ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Γ΄ ΦΟΙΝΙΣΣΑΙ
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Αρχαίο Ελληνικό θέατρο
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
Ομάδα εργασίας: «Τα 5 φύλλα»
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Αρχαίο θέατρο – Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Μυθος και Τελετουργία στην Αρχαία Ελλάδα
Ετοιμαστείτε για το Quiz γνώσεων της δάφνης
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ.
Η ΥΒΡΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΩΝ.
ΣΟΦΟΚΛΗΣ Ηλέκτρα – Αντιγόνη.
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΑΡΞΗ MADE BY

Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο το κυρίως θέατρο την ορχήστρα την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3)5) 4) 6)

Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3)5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3) 5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3) 5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3) 5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3)5) 4) 6) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία τη σκηνή σκηνή, ορχήστρα, προεδρία το κυρίως θέατρο την ορχήστρα προεδρία, κυρίως θέατρο, ορχήστρα 1) 2) 3)5) 4) 6) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4)

Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η απροσδόκητη μεταστροφή της πορείας ή της τύχης των ηρώων στο αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν ή αναμένουν, ονομάζεται … περιπέτεια αναγνώριση λύση δέση 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4)

Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία,για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο νόμος των θεωρικών: ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα 1) ψηφίστηκε, ώστε τις παραστάσεις να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 2) ήταν πολύπλοκη διαδικασία, για να αποφεύγονται οι δωροδοκίες 3) ψηφίστηκε από τον Οιδίποδα, ώστε τις παραστάσεις, να μπορούσε να τις παρακολουθεί και ο πιο φτωχός Αθηναίος 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4)

Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Βασικός συντελεστής της παράστασης στο αρχαίο θέατρο ήταν: οι ηθοποιοί ο χορός ο ποιητής τα κωφά πρόσωπα 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4)

Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το φοβερό αμάρτημα του ήρωα, όταν ξεπερνά το μέτρο της μοίρας ονομάζεται … νέμεσις ύβρις άτη κάθαρσις 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4)

Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Οι νικητές, ο ποιητής και ο χορηγός κέρδιζαν ως έπαθλο ένα: εκκύκλημα 1) διονυσιακό στεφάνι κισσού κι ένα τρίποδα (έκαναν θυσίες πάνω) 2) στεφάνι απο κλαδιά ελιάς ή δάφνης δεμένο με λευκό μαλί 3) λοιμό 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4)

Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η προέκθεση του δράματος είναι … μίασμα ικεσία αναφορά στο μέλλον αναφορά στο παρελθόν 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4)

Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο θετός πατέρας του Οιδίποδα ονομάζεται: Λάιος Πόλυβος Λάβδακος Μενοικέας 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης; Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας, Λάιος Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4)4)

Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης,Ετ εοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ποιοι ήταν παιδιά της Ιοκάστης Πολυνείκης, Ετεοκλής, Τειρεσίας Πολυνείκης, Ετεοκλής, Οιδίποδας Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας Πολυνείκης Κρέοντας, Λάιος 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4)

H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

H αυτοκτονία της Ιοκάστης και η τύφλωση του Οιδίποδα αναγγέλθηκε στους γέροντες Θηβαίους από: τoν αγγελιοφόρο τον εξάγγελο το χορό το βοσκό 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του και η μοναδική τραγική ειρωνεία του η εξαίρετη ηθογραφία του και η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4)

Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του, η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του, η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του, η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή υποδειγματικό έργο στο είδος του είναι: η εξαίρετη ηθογραφία του 1) οι σκηνές βίας του 2) η μοναδική τραγική ειρωνεία του 3) η εξαίρετη ηθογραφία του, η μοναδική τραγική ειρωνεία του 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Τραγική ειρωνεία ονομάζεται: πράξη σύγχρονου θεάτρου 1)1) τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους 2)2) η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα 3)3)

Τραγική ειρωνεία ονομάζεται: πράξη σύγχρονου θεάτρου 1)1) τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους 2)2) η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα 3)3) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Τραγική ειρωνεία ονομάζεται: πράξη σύγχρονου θεάτρου 1)1) τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους 2)2) η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα 3)3) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Τραγική ειρωνεία ονομάζεται: πράξη σύγχρονου θεάτρου 1)1) τραγούδι ανθρώπων μεταμφιεσμένων σε τράγους 2)2) η άγνοια του ήρωα ως προς τις αιτίες και τα αποτελέσματα προς τα οποία βαίνουν τα διαδραματιζόμενα 3)3) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4)

Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4) ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αυτό είναι: εκκύκλημα περίακτοι αιώρημα αρχαίο ειδώλιο 1) 2) 3) 4) ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Μικαέλλα Κωνσταντίνου Άλαν Ντούπιλετ Β1 Μικαέλλα Κωνσταντίνου Άλαν Ντούπιλετ Β1 Πισω