του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
δωδεκάδα αυγώνχύμα αυγά Προτιμάμε προϊόντα χωρίς συσκευασίες, που θα πετάξουμε αμέσως μόλις πάμε σπίτι. 
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
Η εκστρατεία για την αύξηση της ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗ αριθ. 768/2008/ΕΚ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
5.7 ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ 5.8 ΙΣΧΥΣ.

Οικονομικές Επιπτώσεις κινητής τηλεφωνίας
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
VODAFONE WIND COSMOTE WHATS UP “CALL ΕΡΩΣ” Q.
Τα πιο γνώστα οικολογικά σήματα
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Εργασία στο μάθημα Οικιακής Οικονομίας Βαραμπούτη Βασιλική
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ
Εργασία για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Από τη μαθήτρια: Λιάνα Ιβάντσικ!!!
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Ο δεκάλογος του Πολίτη- Καταναλωτή στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
Ακτινοβολία – Δείκτης SAR
Έννοιες και ρυθμός πληθωρισμού Δώρα Λοΐζου Γ
Σόνια Αρχοντάκη, Νάντια Βασιλικού, Θεοδώρα Τσουτσουλιανούδη
Σιδηροπούλου Κική,Σαββίδου Γιώτα Τμήμα Α’5. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Oικονομικοί πόροι Oικονομικοί πόροι Oι οικονομικοί πόροι είναι οι εξής Oι οικονομικοί πόροι είναι.
Ποιο τύπο να χρησιμοποιήσω? Στρατηγική εύρεσης του τύπου από τα στοιχεία της εκφώνησης μιας άσκησης.
Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία.
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
CASH BOOK ΒΙΒΛΙΟ ΤΑΜΕΙΟΥ. Καθολικό Βιβλίο ► Όλοι οι λογαριασμοί τηρούνται σε ένα βιβλίο ο οποίος λέγεται Γενικό Καθολικό-General Ledger (εμπορεύματα,
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Γνωρίζετε ότι για την ασφάλειά σας οι συσκευές θέρμανσης που λειτουργούν με στερεά καύσιμα πρέπει να φέρουν σήμανση CE; Η σήμανση CE εγγυάται: την προσωπική.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Καμπύλη παραγωγικών Δυνατοτήτων Μοσχούλα – Καλλιρόη Δουρή ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Ασφαλείς online αγορές
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Τιμές Μεταφοράς.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΠΟΣΟΣΤΑ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Χρηματοδότηση της Επιχείρησης σας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Β1
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ. Λούντζη Μαρία, Διδάκτωρ του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

1) Καταγράψτε τις ανάγκες μικρών και μεγάλων πριν βγείτε για αγορές 1) Καταγράψτε τις ανάγκες μικρών και μεγάλων πριν βγείτε για αγορές. Το εορταστικό κλίμα συχνά σας παρασύρει σε «περιττές» αγορές, και μάλιστα χωρίς να έχετε καλύψει πρώτα τις πραγματικές σας ανάγκες. 2) Αυτή την εποχή υπάρχει πληθώρα προσφορών από μεγάλες εταιρείες, όπως π.χ. κέντρα αδυνατίσματος, κινητής τηλεφωνίας, αυτοκινήτων, ταξιδιών κ.ά. Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στην αξιολόγηση των αναγκών σας και στις οικονομικές σας δυνατότητες.

3) Προσοχή στα οπωροκηπευτικά 3) Προσοχή στα οπωροκηπευτικά. Να αποφεύγετε την αγορά μη εποχιακών προϊόντων, οι τιμές είναι ιδιαίτερα υψηλές.   4) Αποφύγετε να αγοράζετε με πιστωτικές κάρτες, έχουν υψηλό επιτόκιο. Αν ωστόσο τις χρησιμοποιήσετε, προσέχετε ιδιαίτερα τους όρους πληρωμής (αριθμό δόσεων, ποσό κάθε δόσης, επιτόκιο, έγκαιρη εξόφληση, κ.ά.) και το ποσό που αναγράφεται .

5) Τα είδη ένδυσης και υπόδησης είναι πάντα μία δύσκολη αγορά 5) Τα είδη ένδυσης και υπόδησης είναι πάντα μία δύσκολη αγορά. Ελέγξτε την πραγματική ποιότητα και μην παρασύρεστε από τις διαφημίσεις. Και μην ξεχνάτε ότι σχεδόν αμέσως μετά τις γιορτές έρχονται οι εκπτώσεις. Μεταθέστε λοιπόν για τότε όποιες αγορές δεν είναι εντελώς απαραίτητες. 6) Αποφύγετε την αγορά οικιακών συσκευών και άλλων αγαθών μεγάλης αξίας (έπιπλα). Οι αγορές αυτές απαιτούν συστηματική έρευνα της αγοράς, και η περίοδος των εορτών δεν είναι η καλύτερη για κάτι τέτοιο. Αν παρ’ όλα αυτά αγοράσετε αγαθά μεγάλης αξίας α) να ζητάτε οπωσδήποτε την εγγύηση, και, β) να ζητάτε, όταν χρειάζονται, οδηγίες στα Ελληνικά.

7) Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί:   α)όταν βλέπετε υπερβολικά χαμηλές τιμές, και ιδιαίτερα όταν δεν είναι προσφορές. (Ίσως και να είναι ελαττωματικά ή χαμηλής ποιότητας) και β)όταν ψωνίζετε από πλανόδιους, γιατί ενδέχεται να είναι προϊόντα χαμηλής ποιότητας, ακόμη και επικίνδυνα. Παράλληλα, εάν δεν παίρνετε απόδειξη, δεν μπορείτε να βρείτε το δίκιο σας στην περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό.

8) Ιδιαίτερη προσοχή στην αγορά παιδικών παιχνιδιών, πρέπει να φέρουν το σήμα CE. Όσα παιχνίδια φέρουν το σήμα (CE), σημαίνει ότι στην κατασκευή τους έχουν τηρηθεί οι απαραίτητοι όροι και προϋποθέσεις για την ασφαλή χρήση τους. Να διαβάζετε προσεκτικά τις προειδοποιήσεις , την ηλικία που απευθύνεται και τις οδηγίες για την προφύλαξη κατά τη χρήση του παιχνιδιού, που πρέπει να υπάρχουν στην συσκευασία και να είναι γραμμένες στα ελληνικά.

9) Μην ξεχνάτε να παίρνετε και να φυλάσσετε τις αποδείξεις για ό, τι αγοράζετε, ιδιαίτερα τώρα τις γιορτές. 10) Προσοχή στα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια, γιατί μεγάλο ποσοστό τους (30%) σύμφωνα με ανακοίνωση της Ε.Ε. είναι επικίνδυνα.

Τέλος, το πόσο καλά θα περάσουμε δεν εξαρτάται από το πόσο θα καταναλώσουμε.