Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι μηνιγγίτιδα: Μηνιγγίτιδα αποκαλείται η φλεγμονή των προστατευτικών μεμβρανών που περιβάλλουν το κεντρικό νευρικό σύστημα και συνολικά είναι γνωστές.
Advertisements

ΤΟ ΝΕΡΟ.
Πολλοί λένε ότι τα διάφορα πρότυπα μοντέλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και πλασάρονται ως η αυτοκίνηση του μέλλοντος είναι όνειρα θερινής νυκτός.
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Η Γρίπη Θωμάς Αρμένης-Κωνσταντίνος Μυτιληνέλης Γ1’ Εργασία Βιολογίας.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
ΛΙΜΝΗ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ.
Τι είναι το πετρέλαιο; Το πετρέλαιο είναι:
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΝΤΩΝΙΑ ΒΟΥΛΟΥΜΑΝΟΥ.
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
Αιολική Ενέργεια Έλενα Ταχίρι.
ΒΙΚΥ ΤΟΥΓΙΟΥΝΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΡΟΥΣΑ ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΑΣΟΣ ΣΤΟΙΚΟΣ
ΧΛΩΡΙΟ (cl) NIKOΣ ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ Γ’2.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ Η χοληστερόλη είναι κηρώδης στερόλη που βρίσκεται στη μεμβράνη των κυττάρων όλων των ιστών του σώματος, και στο πλάσμα του αίματος.
ΜΕΤΕΩΡΙΤΕΣ Ο μετεωρίτης είναι ένα ουράνιο σώμα που έλκεται από τη βαρύτητα της Γης και πέφτει στην επιφάνεια, χωρίς να διαλυθεί πλήρως στην ατμόσφαιρα.
Σάβιακλη Φωτεινή Τερζίδης Ηλίας Πεπόνα Λαμπρινή Παράτσιος Δημήτριος
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί σοβαρές καταστροφές στη Γη.
Πασχαλίδης Θανάσης Τζέτζης Νίκος Σαρίδου Δέσποινα Σαπρανίδης Κων/νος
Καρκίνος του Στομάχου Κωνσταντίνος Μυλωνάς.
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
ΛΑΜΠΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΠΑΓΚΟΜΣΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Θ.Ε 3: Ποιός είναι ο άνθρωπος Σοφία Βασιλειάδου Β΄
Γαλαξίες.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Γενικά για το Si(πυρίτιο)
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ θέμα Εισαγωγή Ιστορικό Εξοπλισμός (στολή)
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Παπαδάκης Φώτης Φάμελλος Πέτρος Β2
Κοσμάς ο Αιτωλός και η θέση της γυναίκας Από τη μαθήτρια Υρώ Δάβου το Β1’
Ανδρουλάκη Μελιτίνη Γεωργούλια Μαριάννα
ΓΥΑΛΙ Ρουμελιώτης Αναστάσιος Τρουγκάκου Δήμητρα Σβολόπουλος Κων/νος
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Κωνσταντίνος Οικονομίδης
Νίκος Κοτοπούλης Σωτήρης Λέγκας
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
Μια θεωρητική ματιά στο « Gravity » Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Τσάγκαρη Παναγιώτα Υπεύθυνη Μαθήτρια: Παπαβασιλείου Ελένη – Χρυσάνθη Τμήμα: Β’3 Σχολικό Έτος:
Γιάννης Ρίτσος.
Η Ακολουθία της Οξφόρδης
2 ο Γυμνάσιο Σπάρτης Τμήμα : Γ’3.  Οι οπτικές ίνες αντικαθιστούν σταδιακά τα καλώδια και το ηλεκτρικό ρεύμα το οποίο δίνει την θέση του στις φωτεινές.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ολίβια Σοβίνσκα Μαρία-Ελένη Χωριανοπούλου Οδυσσέας Ψαρράς Μάρτιος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ηφαίστειο Χαβάης ΚΙΛΑΟΥΕΑ: Η εργασία αυτή θα μας μιλήσει για τις πληροφορίες που πρέπει να ξέρεται για το ενεργότερο ηφαίστειο στην Γη το Κιλαουέα. Αυτό.
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΚΟΥΤΟΣ ΜΑΡΒΙΝΑ ΧΟΥΡΣΟΓΛΟΥ
Έλλη Ψαριανού Μαρία Ειρήνη Σωφρονίου Νίκος Τσιμπλιάρης Καγιάρας
Ερευνητική Εργασία 1ο Λύκειο Κερατσινίου Τμήμα:B2 Μέλη Ομάδας: Πετράκος Παναγιώτης Πλιατσικούρης Τάσος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος Χημικά αέρια Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος

Ορισμός Με τον όρο χημικά αέρια χαρακτηρίζονται οι πάσης φύσεως χημικές ουσίες που μπορούν να μετατραπούν σε αέρια ή ατμούς ή σταγονίδια ή σκόνη.

Δακρυγόνα-Καπνογόνα

Δακρυγόνα Ορισμός Τα δακρυγόνα είναι χημικά αέρια που προσβάλλουν τους βλεννογόνους ιστούς του αναπνευστικού συστήματος και κάνουν τα μάτια να δακρύζουν. Χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο διαδηλώσεων. Παλιότερα χρησιμοποιήθηκαν και στο πεδίο της μάχης, αλλά η χρήση τους στον πόλεμο είναι πλέον απαγορευμένη κατά τη Συνθήκη για τα Χημικά Όπλα.

Είδη Δακρυγόνων CN ( Chloroacetophenone ) -Παρασκευάστηκε πρώτη φορά το 1871 -Είναι το πιο γνωστό δακρυγόνο .  -Διαλύεται σε οργανικούς διαλύτες (σπρέι) -Δεν αντιδρά με το νερό -Χρησιμοποιήθηκε για 1η φορά στον Α’ Παγκόσμιο πόλεμο -Αντικαταστάθηκε από το CS (Orthochlorobenzalmalononitrile)

Η χρήση των δακρυγόνων μπορεί να γίνει με πολλές μορφές Με χειροβομβίδα δακρυγόνου. Λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο όπως μία χειροβομβίδα. Μετά την απασφάλιση και τη ρίψη της, η χειροβομβίδα αρχίζει και απελευθερώνει το δακρυγόνο σε αέρια μορφή. Με εκτοξευτήρα δακρυγόνου σε μορφή σπρέι (γνωστό και ως φυσούνα).

Καπνογόνα

Καπνογόνα - Χρήσεις Η κύρια χρήση τών καπνόγονων είναι σε περίπτωση κινδύνου όταν οι άνθρωποι βρίσκονται σε δυσπρόσιτες περιοχές Η χρήση των καπνογόνων γίνεται και σε αγωνιστικούς χώρους

Φωσγένιο (COCl2) - Ιδιότητες μη εύφλεκτη ουσία πολύ τοξική χημική ένωση συνήθως υπάρχει στην κατάσταση αερίου ή κατεψυγμένου υγρού ισχυρό ασφυξιογόνο

Ιδιότητες είναι άχρωμο δημιουργεί λευκό ή υποκίτρινο νέφος όταν απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα είναι βαρύτερο από τον αέρα σε υψηλές συγκεντρώσεις, η οσμή του γίνεται έντονη και δυσάρεστη

Ιστορικά Στοιχεία παρασκευάστηκε το 1812 από τον άγγλο γιατρό και ερασιτέχνη χημικό John Davy,εκθέτοντας στο ηλιακό φως ένα μείγμα μονοξειδίου του άνθρακα (CO) και χλωρίου (Cl2) Πήρε το όνομά της από τις ελληνικές λέξεις “φως” και “γεννώ”

Ιστορικά Στοιχεία Στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, το φωσγένιο χρησιμοποιήθηκε ως χημικό όπλο από την Αντάντ και την Γερμανία. Υπολογίζεται ότι από τους 100.000 νεκρούς του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου από χημικά αέρια, οι 85.000 πέθαναν από το φωσγένιο

Χρήσεις Xρησιμοποιείται κυρίως για την παρασκευή βαφών, ζιζανιοκτόνων και φαρμακευτικών ουσιών

Θάλαμος Αερίων

Θάλαμος Αερίων Ορισμός : Ο θάλαμος αερίων είναι μια εγκατάσταση που χρησιμοποιεί δηλητηριώδη αέρια για τη θανάτωση ζώων και ανθρώπων. Το άερια εκκρίνονται μέσα από πολλούς σωλήνες.

Θάλαμος Αερίων Αρχικά χρησημοποιόταν διοξείδειο (CO2) και μονοξείδειο (CO) του άνθρακα ενώ στην συνέχεια το υδροκυάνιο (HCN) Χρησιμοποιούνταν στις Η.Π.Α., ως μέσω επιβολής της θανατικής ποινής Στην Ναζιστική Γερμανία οι Ες Ες τον χρησιμοποιούσαν κυρίως για μαζικές εκτελέσεις Εβραίων και γενικώς αιχμαλώτων πολέμου στο ολωκαύτωμα.

Βιβλιογραφία http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B1%CE%BA%CF%81%CF%85%CE%B3%CF%8C%CE%BD%CE%BF http://www.defencenet.gr/defence/o/17038 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%82_%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD