Σηκώνεται το πρώτο παιδάκι και......

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιοποιώντας τον μαθητικό υπολογιστή στη τάξη … Γ. Λαγουδάκος – Χρ. Σταύρου
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Στο διάλειμμα.
Μη μας από-ρίπτετε…. Επαναχρησιμοποιήστε μας!!!
ΘΑΝΑΣΙΜΟ 69 Copyright ® 2005 by fontroul ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ.
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Υδροστατική πίεση «Το νερό έχει δύναμη;»
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Ένατη Εκπαιδευτική Εβδομάδα. • Τέλος η θεωρία, τα tutorials, τα παραδείγματα και οι ασκήσεις.
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
Το δοντάκι μου χάλασε.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
Πολλαπλασιαμός. οδηγίες Παρουσιάζεται ένας κάμπος με ανεμόμυλους. Κάθε φορά εμφανίζεται και ένας ανεμόμυλος με μια μαθηματική πράξη πολλαπλασιασμού. Θα.
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Η διατροφή της Κολοτούμπα…   Στα κεράσια λέμε ναι Στα αχλάδια λέμε ναι Στα σταφύλια λέμε ναι Στα πεπόνια λέμε ναι Όχι λέμε στα λίπη Όχι στα γαριδάκια.
Το Τουβλο.
Η εφαρμογή που χρησιμοποιήσαμε είναι το PLANNER 5D. Είναι μια εφαρμογή η οποία χρησιμεύει στην σχεδίαση κτηρίων σε μορφή 2D και 3D.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Ένας δεινόσαυρος στο μπαλκόνι μου
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Τιτίνα, η κότα σ
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
Πρώτη προσελήνωση στο Φεγγάρι της NASA το 1969 ΑΛΗΘΕΙΑ Η΄ ΨΕΜΑ;
Προετοιμασία της Βιβλικής
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Copyright ® 2005 by fontroul
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Ηλίας Μπουναρτζής/
Το λιοντάρι και το ποντίκι Από τα παιδιά της Β’ τάξης
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σηκώνεται το πρώτο παιδάκι και...... ΑΝΕΚΔΟΤΟ Στην τάξη του ΤΟΤΟΥ, η δασκάλα καλεί ένα ένα τα παιδάκια στον πίνακα για να σχεδιάσουν κάτι και στην συνέχεια να το περιγράψουν. Σηκώνεται το πρώτο παιδάκι και...... συνέχεια

… σχεδιάζει μια οριζόντια γραμμή και λεει: “αυτή είναι η γη”. Η δασκάλα το ευχαριστεί και του λεει να γυρίσει στη θέση του. Μετά καλεί ένα άλλο παιδάκι το οποίο ... συνέχεια

Μετα καλεί έναν αλλο μαθητή, ο οποίος ... … σχεδιάζει ένα ορθογώνιο πάνω στη γραμμή και λεει: “αυτό είναι ένα κουτί ακουμπισμένο πάνω στη γη”. Η δασκάλα ευχαριστεί και αυτό το παιδάκι και το καλεί να γυρίσει στη θέση του. Μετα καλεί έναν αλλο μαθητή, ο οποίος ... συνέχεια

Στη συνέχεια καλεί ένα άλλο παιδάκι, το οποίο ... … προσθέτει μια φιγούρα λέγοντας : “αυτό είναι ένα σπίτι το οποίο περιέχει το κουτί που ακουμπάει στη γη”. Η δασκάλα όλο και πιο ενθουσιασμένη από την φαντασία των παιδιών, το ευχαριστεί και του λεει να γυρίσει στη θέση του. Στη συνέχεια καλεί ένα άλλο παιδάκι, το οποίο ... συνέχεια

Μετά καλεί ένα άλλο παιδάκι , το οποίο ... … συνεχίζοντας το σχέδιο λεει: “αυτό είναι το χιόνι που λειώνει στη στέγη του σπιτιού που περιέχει το κουτί που ακουμπάει στη γη”. Η δασκάλα σίγουρη για τα καλά αποτελέσματα της άσκησης, του λεει να γυρίσει στη θέση του. Μετά καλεί ένα άλλο παιδάκι , το οποίο ... συνέχεια

Η δασκάλα πολύ ευχαριστημένη του λεει να γυρίσει στη θέση του. … προσθέτοντας μια λεπτομέρεια λεει: “αυτός είναι ο ήλιος ο οποίος λειώνει το χιόνι από τη στέγη του σπιτιού που περιέχει το κουτί που ακουμπάει στη γη”. Η δασκάλα πολύ ευχαριστημένη του λεει να γυρίσει στη θέση του. συνέχεια

… να όμως που σηκώνετε ο ΤΟΤΟΣ και, κάνοντας φασαρία ζητάει από τη δασκάλα να τον αφήσει να πάει στο πίνακα. Η δασκάλα, συνηθισμένη από τις πλάκες του Τοτού, δεν δέχεται , αλλά, κοιτάζοντας το αθώο σχέδιο των άλλων παιδιών θεωρεί πως ο Τοτός δεν μπορεί να χαλάσει το έργο με κανένα τρόπο, κι έτσι τον καλεί ήσυχη στον πίνακα. Σηκώνετε ο Τοτός και ... συνέχεια

… τελειώνοντας το σχέδιο λεει: “αυτός είναι ο μπαμπάς μου στην ντουζιέρα τη στιγμή που μαζεύει το σαπούνι από κάτω !!!”. ΤΕΛΟΣ. Powered by Costas Web Designs