Πόλεμος και Ειρήνη: Πόλεμος:.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΦΤΩΧΕΙΑ : ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Advertisements

Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος MSc Υγείας MSc Παιδιών και Εφήβων.
Η οριοθέτηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΣΤΟΝ 20ο ΚΑΙ 21ο ΑΙΩΝΑ
28. Κοινωνία και κράτος στον Μεσοπόλεμο
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
ΑΓΑΠΗ.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
24 November 2014Γεωργία Μουάγκι1. Δομή της παρουσίασης Έμβληματα του Ερυθρού Σταυρού Χρήση του εμβλήματος Τι είναι ο Ερυθρός Σταυρός Τι είναι οι στοχοί.
15. Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ
Με ποιoύς τρόπους ασκείται η εξουσία; 3.1. Εξουσία και πολιτική εξουσία Εξουσία είναι συνυφασμένη με τις Ανθρώπινες σχέσεις Ανάμεσα σε αυτόν που ασκεί.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
Πλεονεκτήματα ειρήνης και Καταστροφικές συνέπειες πολέμου
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ-ΑΓΡΟΤΗΣ Στον τομέα της οργάνωσης της αγροτικής παραγωγής, που ήταν και η βάση της βυζαντινής οικονομίας, φαίνεται πως τον 7ο και 8ο αιώνα επικράτησε.
ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΟΛΕΜΟΣ.
Το όραμα της ειρήνης και η πραγματικότητα
ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΑ. ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ Ή ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ Γιώργος Καραΐσκος.
Ο Ρεαλισμός στις Διεθνείς Σχέσεις Εισηγητής: Μαρία Παπαδιαμαντοπούλου.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
Γυμνάσιο Μουζακίου Γ΄ τάξη Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας Σχολικό Έτος
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Ρατσισμός στα σχολεία Γιάννης Κοτσιρίλος Πηγές κειμένου: wikipedia
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 37. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΥΜΝΟΠΟΥΛΟΥ 3122 ΣΤ’ ΕΞΑΜΗΝΟ 2014 ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ Δ. (2004). ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
Εκκρεμές Watson Αίτια πολέμου Κρατική ισχύς, Συμμαχίες, Προτεκτοράτα
Οι νέες πολιτικές έννοιες
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Γεωγραφίας, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Οι χώρες της Ε.Ε..
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
Η ΦΤΩΧΕΙΑ Γρίλλιας Μανώλης Κουρτικάκη Αγγελική Κωτούλα Αναστασία
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
Κι αυτή η ανάπτυξη ως σκοπός ταξιδιού του σύγχρονου ανθρώπου στην ιστορία, αυτονοήτως, δεν έχει αντικειμενικά καμμιά σχέση με ότι σήμερα φέρεται ως "ανάπτυξη"
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟς Χ.ΒλαχοΠΟΥλοσ.
Το αγροτικό ζήτημα. Συνέπειες βιομηχανικής επανάστασης Αγροτικός τομέας: κυριαρχία μέχρι το 19 ο αιώνα Οικονομικές εξελίξεις (βιομηχανική επανάσταση)
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ PRAKSIS
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Εισαγωγή στην μέθοδο του κοινωνικού σχεδιασμού
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ Α. Διεθνής Ημέρα κατά της Επιθετικότητας εναντίον των Παιδιών Β. Παγκόσμια  Ημέρα για τα ορφανά πολέμου Γ. Ημέρα  της Ερυθράς Χειρός.
Κωνσταντίνα Πάιους Ελευθερία Πετράκου Αναστασία Συνοδινού
επιμέλεια: Μαρία Ευδωρίδου
Άνθρωποι του μύθου Στέλιος Ξεφλούδας.
Τρεις ιδεολογίες για την ΠΟ της Παγκοσμιοποίησης
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πόλεμος και Ειρήνη: Πόλεμος:

α. Προσδιορισμός εννοιών Πόλεμος : Η οργανωμένη, ένοπλη σύρραξη μεταξύ κρατών ή κοινωνικών ομάδων (εντός των κρατών) με στόχο την κατάκτηση εδάφους και πλουτοπαραγωγικών πηγών ή την πολιτική επικράτηση. Αποτελεί μια ακραία μορφή βίας, στο πλαίσιο της οποίας κάθε πλευρά επιδιώκει να επιβάλει τη θέλησή της στην άλλη

β. Μορφές πολέμου Συμβατικά οι πόλεμοι μπορούν να διακριθούν, ως προς τους σκοπούς και τα κίνητρα αυτών που τους προκαλούν, σε: _ επιθετικούς - κατακτητικούς _ αμυντικούς _ εθνικοαπελευθερωτικούς _ κοινωνικο-επαναστατικούς _ θρησκευτικούς

Pablo Picasso,1937 ο τεράστιος αυτός καμβάς περιγράφει την απανθρωπιά, τη βιαιότητα και την απόγνωση του πολέμου

Aίτια θεωρούνται: η υπεράσπιση ή η τάση επέκτασης των οικονομικών συμφερόντων (για παράδειγμα, ιδιοποίηση πλουτοπαραγωγικών πηγών, άνοιγμα νέων αγορών για βιομηχανικά προϊόντα, οικονομική ύφεση στη «μητρόπολη»-χώρα) η διαπλοκή μεταξύ οικονομικής (βιομηχανίας όπλων), πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας των κρατών η κρίση ηθικών αξιών, ο ατομικισμός

Επίσης αίτια θεωρούνται: οι εθνικιστικές τάσεις σε πολλές περιοχές του κόσμου (π.χ. Βοσνία, Κροατία) ο θρησκευτικός φανατισμός η συνεχιζόμενη εκμετάλλευση κρατών του Τρίτου Κόσμου (π.χ. Αφρική, Ασία) από αναπτυγμένες, που συσσωρεύει αθλιότητα, καταπίεση και τρομερές κοινωνικές ανισότητες η προσπάθεια κρατών να επιβάλλουν τα γεωπολιτικά τους συμφέροντα οι πρωτοφανείς ανακατατάξεις στην παγκόσμια πολιτική σκηνή και η επεκτατική πολιτική ορισμένων νεοεμφανιζόμενων κρατιδίων που επιζητούν τον αναγκαίο για την ανάπτυξή τους ζωτικό χώρο

Συνέπειες των πολέμων Στις σημαντικότερες συνέπειες των πολέμων συγκαταλέγονται: η απώλεια της ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων (νεκροί στο πεδίο μάχης, άμαχοι θύματα, πείνα, αρρώστιες και άλλα) ο θάνατος μικρών παιδιών και η χρησιμοποίηση ανηλίκων ως στρατιωτών σε πολλές χώρες στον κόσμο

η εμφάνιση αστέγων και προσφύγων (για παράδειγμα, από τις εμφύλιες συρράξεις στην Αφρική) οι τραυματικές εμπειρίες των αμάχων και των στρατιωτών, που τους «σημαδεύουν» στο υπόλοιπο της ζωής τους η καταστροφή των περιουσιακών στοιχείων των ατόμων, αλλά και των πλουτοπαραγωγικών πηγών των κρατών η παρεμπόδιση της ομαλής λειτουργίας των πολιτειακών θεσμών (αναστέλλονται θεμελιακά για την ελευθερία άρθρα του Συντάγματος) η εξαγρίωση και εξαχρείωση του ανθρώπου

Πόλεμος και Ειρήνη: Ειρήνη:

α. Προσδιορισμός έννοιας Με τον όρο ειρήνη περιγράφουμε, στο επίπεδο των διεθνών σχέσεων, την απουσία εσωτερικών ταραχών ή εξωτερικών πολέμων, τη φιλική σχέση ανάμεσα σε κράτη.

β. Η σημασία της ειρήνης Ο άνθρωπος στην ειρήνη αισθάνεται ασφαλής ζει σε περιβάλλον όπου ισχύουν νόμοι και αρχές που υπηρετούν τον άνθρωπο σκέφτεται και δρα δημιουργικά βιώνει μια καθημερινότητα μέσα στην οποία επιδιώκει την ευτυχία αντιμετωπίζει τους συνανθρώπους του ως αξίες, σεβόμενος το δικαίωμα της ύπαρξής τους και της ευτυχίας

Η ειρήνη μπορεί να διασφαλιστεί με: Η ειρήνη μπορεί να διασφαλιστεί με: την επιβολή του Διεθνούς Δικαίου, το σεβασμό της διεθνούς νομιμότητας και την εφαρμογή των αποφάσεων των Διεθνών Οργανισμών την καταπολέμηση των αιτίων που αναπαράγουν τον πόλεμο, όπως είναι η άνιση κατανομή του πλούτου, της γνώσης και της ισχύος μεταξύ των λαών την εμπέδωση σχέσεων συνεργασίας μεταξύ των κρατών (ενδεικτικά οι σχέσεις αμοιβαίου εμπορικού συμφέροντος) την ενεργοποίηση της διεθνούς κοινής γνώμης σε περιπτώσεις επιθετικής συμπεριφοράς κάποιου κράτους την καλύτερη γνωριμία των λαών μεταξύ τους την καταπολέμηση του φανατισμού και της μισαλλοδοξίας μέσω της εκπαίδευσης μια πολιτική απαγκίστρωσης των χωρών από τις επενδύσεις στον πολεμικό Τομέα

Hendra Gunawan, War and Peace, 1950

War and peace was created in 1973

Peter Paul, Peace and War, 1629-1630

Pompeo Girolamo Batoni, Peace and War (1776)

Στίχοι: Γιάννης Μαρκόπουλος Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος Πρώτη εκτέλεση: Χορωδία   Ειρήνη, τ' όνομά σου να γραφτεί στους αιώνες των αιώνων, ειρήνη. Τ' όνομά σου να γραφτεί στα κανόνια που σκουριάζουν, ειρήνη. Ειρήνη, θέλουμε ειρήνη! Ειρήνη, τα παιδιά σε αγαπούν οι μεγάλοι σε λατρεύουν, ειρήνη. Σαν θεός αληθινός πάντα στέλνεις την αγάπη ειρήνη, του πολέμου το θεριό το χτυπάς και το σκοτώνεις, ειρήνη. Ειρήνη, θέλουμε ειρήνη!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ: "Τ' όνειρο του παιδιού είναι η ειρήνη Τ' όνειρο της μάνας είναι η ειρήνη Τα λόγια της αγάπης κάτω απ' τα δέντρα είναι η ειρήνη .’’ ‘’Ειρήνη είναι η μυρουδιά του φαγητού το βράδυ, τότε που το σταμάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο δεν είναι φόβος, τότε που το χτύπημα στην πόρτα σημαίνει φίλος, και το άνοιγμα του παραθύρου κάθε ώρα σημαίνει ουρανός’’