Plural Forms.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
INTERNATIONAL CONFERENCE / COLLOQUE INTERNATIONAL “…philosophy, philosophy, are you here? Philosophising with children” “…philosophie, philosophie, y es-tu?
Advertisements

PRESENT SIMPLE Ενεστώτας Απλός
Affirmative, Negative and Questions
Remember the five simple rules to be happy:
Welcome to... A Game of X’s and O’s
Μουσική Ροκ Drum kit Αντριάνα Σεργίδου Β΄ Φάση ΝΑΠ, 2011
The Difference between Rich and Poor People Η διαφορά μεταξύ Πλουσίων και Φτωχών Ανθρώπων.
CCS SysTheo The Church – The Parts. The Trinity and the Church The Roles Father – the Maker, Giver and Keeper John 17 John 15:1-17 Son – the Head Eph.
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Exercise 1Exercise 2 Εxercise 3 * Οδηγίες: * Υπάρχουν δύο ανθρωπάκια που βρίσκονται στο πάρκο. Βρίσκονται για πρώτη φορά. * Θα υπάρχει χώρος για να γράψουν.
SIMPLE PAST Αόριστος Απλός
Investing in children: Promoting the right of children to participate Αθήνα / Athens, Επενδύοντας στα παιδιά: Προωθώντας το δικαίωμα της συμμετοχής.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
Είναι αρκετά αυτά που γνωρίζεις για τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; Is it enough what you know about Democracy?
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ H εξώδικη Διευθέτηση Διαφορών Χρηματοοικονομικής Φύσης: Παράπονα Καταναλωτών Αιτήσεις Χρεωστών για Διορισμό Διαμεσολαβητή για Αναδιάρθρωση.
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική.
31/3/20151 Προετοιμασία και Έλεγχοι Ξενοφών Γιόκαρης Όσο είμαστε νέοι μαθαίνουμε, Όσο μεγαλώνουμε καταλαβαίνουμε.
31/03/2015 Καθηγητής : Δρίμτζιας Βασίλης 1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
MANY MUCH A LOT OF By Leonidas. MANY Το χρησιμοποιούμε σε ουσιαστικά πληθυντικού που μπορούμε να μετρήσουμε με έναν αριθμό (2, 3, 4,…). e.g. Many cats,
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
Τα ανθρώπινα δικαιώματα 30 είναι τα άρθρα της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχουν εκδοθεί ειδικά για τους νέους.
“Spring through the eyes of the pupils” The 2nd grade students of the 1st elementary school of Sparta are painting and writing about spring (with the computer).
Ancient Greek for Everyone: A New Digital Resource for Beginning Greek Unit 3 part 2: Feminine Nouns 2015 edition Wilfred E. Major
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
T4E Grade 5 (E2) 1st Primary School of Amyntaio Maria Vlachopoulou.
Introduction to Semiotics & Communication Λάζαρος Παπουτζής Υπ.Δρ. στην Σημειωτική, Α.Π.Θ Ιφιγένεια Βαμβακίδου Καθηγήτρια Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας και.
Οικονομικά Μαθηματικά ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΗ Γιανναράκης Γρηγόρης Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α’ & Β’ Δημοτικού
SIMPLE PAST (junior) When, when, tell me when?...
1 2 3 PRESENT CONTINUOUS 4.
THE GOOD WEEK.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
Beginning Classical Greek II
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Το κέντρο του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού – χρόνια πριν…
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Morphologie Beispiel 3: Maori Language Dr. Christina Alexandris
Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε. Κ. Τ.)
Anti-bullying Campaign
We loosen Indicative active 1st person plural
2013 edition Wilfred E. Major
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Children with visual disability in the digital environment
Ενημέρωση για eTwinning
Personal Pronouns Introduction to Greek By Stephen Curto
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ch2 athenian slavery grk 101.
Ελληνικά στο Clemton Park PS
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Verbs.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
middle participles, quantity/number
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
April News from Mrs. Barham
Verbs (Indicative).
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Plural Forms

ΟΜΑΛΟΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ Τα περσσότερα ουσιαστικά σχηματίζουν τον πληθυντικό αριθμό προσθέτοντας την κατάληξη -s Example: Book  Books Εάν το ουσιαστικό τελειώνει σε -s, ch, sh, ή -x, τότε προσθέτουμε -es (/=iz/)για να σχηματίσουμε τον πληθυντικό αριθμό Example: Watch - Watches 4/8/2017

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΥΠΟΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Εάν το ουσιαστικό τελειώνει σε-fe Αλλάζω το-f σε v και μετά προσθέτω -s knife - knives life - lives wife - wives Εάν το ουσιαστικό τελειώνει σε-f Αλλάζω το-f σε v και μετά προσθέτω -es half - halves wolf - wolves loaf - loaves Εάν το ουσιαστικό τελειώνει σε-o Προσθέτω –es Eξαιρούνται οι λέξεις που προέρχονται από άλλες γλώσσες και οι οποίες παίρνουν μόνο –ς (π.χ. Piano-pianos) potato - potatoes tomato - tomatoes volcano - volcanoes 4/8/2017

Εάν το ουσιαστικό τελειώνει σε-y και πριν το-y έχει σύμφωνο τότε αλλάζει το –y σε-ie και μετά προσθέτουμε την κατάληξη -s Baby-babies Aλλά Toy-toys ΑΝΩΜΑΛΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (IRREGULAR NOUNS) Δεν ακολουθούν κανένα κανόνα αλλά σχηματίζουν πληθυντικό αριθμό με τον δικό τους τρόπο Woman-women man - men child - children person - people tooth – teeth foot - feet mouse - mice ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ Παραμένουν ίδια στον πληθυντικό αριθμό sheep deer fish (sometimes) 4/8/2017

A STRAWBERRY 4/8/2017

TWO STRAWBERRIES 4/8/2017

A WATERMELON TWO WATERMELONS 4/8/2017

Exercise 1 Singular Plural Butterflies Geese Classes Mice A pencil A brush Geese A tooth A leaf A piano Classes Mice 4/8/2017

Exercise 2 1. There are too many box in our attic. boxes 2. How many picture did you take on your trip? 3. Cheryl doesn’t enjoy washing dish. 4. There are three church in our little community. 5. Our soccer team has had four wins and three loss. 4/8/2017

A TELEPHONE FOUR TELEPHONES 4/8/2017

SHEEP SHEEP 4/8/2017

WATCH WATCHES 4/8/2017

That’s all for today See you soon! 4/8/2017