VoiceXML Presentation. Τί είναι η VXML -Υποσύνολο της XML. -Markup Language, ό,τι κάνει η html για οπτική περιγραφή, κάνει η vxml για φωνητική περιγραφή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Runner Delivery Services
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση στην εφαρμογή Ομάδων Ανταπόκρισης.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Μετάβαση από BPOS σε Office 365 για υπάρχοντες πελάτες του BPOS
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
JToNic H φυσική λύση για το πρόβλημα της ψηφιοποίησης και της τεκμηρίωσης στην εταιρεία σας... (εισάγεται από την Ιταλία)
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Καλωσορίσατε στο Πανεπιστήμιο Κύπρου!
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
VoiceXML Presentation. Τί είναι η VXML -Υποσύνολο της XML. -Markup Language, ό,τι κάνει η html για οπτική περιγραφή, κάνει η vxml για φωνητική περιγραφή.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Παρουσίαση:Πιτσιλλίδου Σόφη Α.Μ:Β
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
5o Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, Πειραιάς, 4-5 Οκτωβρίου 2008 «Υπηρεσία IP τηλεφωνίας του ΠΣΔ και συνεργατικά εργαλεία» Κισσανδράκης Γεώργιος Πανεπιστήμιο Κρήτης.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
KINHTO.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στ. Ελλάδας ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΗΣΗ ΠΑΠΥΡΟΣ MILLENNIUM III.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Έγγραφα»: Μεταφόρτωση/Ανέβασμα.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Υπηρεσίες του διαδικτύου
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ Κ.Ε.Α. Γνωριμία με την πλατφόρμα διαχείρισης του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης για χρήστες Δήμων Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

VoiceXML Presentation

Τί είναι η VXML -Υποσύνολο της XML. -Markup Language, ό,τι κάνει η html για οπτική περιγραφή, κάνει η vxml για φωνητική περιγραφή. -Προτεινόμενο πρότυπο από το W3C. -Έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να δίνει τη δυνατότητα στους συγγραφείς να περιγράψουν πλήρως ένα φωνητικό διάλογο.

Για Τους Χρήστες Πολύς κόσμος δεν έχει υπολογιστή ή/και δίκτυο σπίτι του. Και να υπάρχει υπολογιστής στο σπίτι, σπάνια ξέρουν να τον χρησιμοποιούν όλα τα μέλη της οικογένειας Ακόμα και για όσους έχουν υπολογιστή και ξέρουν να τον χρησιμοποιούν, συχνά δεν έχουν άμεση πρόσβαση σ’ αυτόν (π.χ. ενώ βρίσκονται στο δρόμο, ή κάπου εκτός του γραφείου τους) Αντίθετα, το τηλέφωνο είναι σαφώς πιο διαδεδομένο και άμεσα προσβάσιμο, σε σύγκριση με τον υπολογιστή

Για Τις Εταιρείες Προσθέτουν αξία στην επένδυση που έχουν κάνει για συλλογή ηλεκτρονικής πληροφορίας σχετικά με την εταιρεία (είτε διαφημιστική, είτε με τη μορφή υπηρεσιών προς τους πελάτες τους) Αποκτούν πρόσβαση σε πολύ μεγαλύτερο κοινό από ότι μέσω διαδικτύου Παρέχουν χρήσιμες υπηρεσίες (voice banking, εύρεση πλησιέστερου καταστήματος/ATM, ενημέρωση για νέα, δάνεια, προσφορές, κλπ) Καλύπτουν ηλεκτρονικά και μέσω τηλεφώνου μεγάλο μέρος αναγκών που καλύπτονταν από το προσωπικό.

Εξυπηρέτηση Πελατών Call Center, με κατάλληλη οργάνωση ώστε οι πιο συνηθισμένες αιτήσεις των χρηστών να εξυπηρετούνται αυτόματα, ενώ οι πιο εξειδικευμένες αιτήσεις / ερωτήσεις να εξυπηρετούνται από το προσωπικό Δίνεται η επιλογή στον πελάτη, σε περίπτωση που δεν το επιθυμεί, να εξυπηρετηθεί απ’ ευθείας από το προσωπικό (περίπτωση τεχνοφοβικού πελάτη) Δεν καταργείται το προσωπικό, διευκολύνεται και αυτοματοποιείται η δουλειά του, και μειώνεται το πλήθος των ωρών εργασίας του. Διαθέσιμο 24/7

Κρατήσεις Δωματίων Ο πελάτης δίνει τα στοιχεία του και την ημερομηνία διαμονής του, απαντώντας σε αυτοματοποιημένες ερωτήσεις του συστήματος, και ενημερώνεται για το κόστος του δωματίου του και τα υπόλοιπα στοιχεία της κράτησης (π.χ. αν πρέπει να καταβάλλει προκαταβολή, που, κλπ) Τα στοιχεία που ζητούνται κατά την κράτηση ενός δωματίου είναι συγκεκριμένα και η διαδικασία είναι προτυποποιημένη Αποτελούν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των τηλεφωνημάτων που δέχονται τα ξενοδοχεία Η κράτηση δωματίου, για το ξενοδοχείο είναι ο πιο άμεσος τρόπος κέρδους

Έλεγχος Διαθεσιμότητας Ανάλογη διαδικασία με την κράτηση εισιτηρίου, αλλά με ενημερωτικό χαρακτήρα. Ελαστικότητα: Μπορεί ο πελάτης να ορίσει ένα διάστημα στο οποίο επιθυμεί να κάνει κράτηση, και το σύστημα να του προτείνει διάφορες εναλλακτικές μέσα σε αυτό το διάστημα Σε περίπτωση που ο πελάτης ψάχνει για κάτι εξειδικευμένο, μπορεί πάντα να ζητάει να μιλήσει με κάποιο υπάλληλο του ξενοδοχείου

Ενημερωτικός Χαρακτήρας Τύπος ξενοδοχείου Παρεχόμενες ανέσεις Τι πρέπει να παρουσιάσει ο πελάτης στο ξενοδοχείο (π.χ. ταυτότητα) Τιμές δωματίων (ενημερωτικά, ανά κατηγορία δωματίου) Ενημέρωση σε περίπτωση που αλλάξει κάτι σχετικά με το ταξίδι (π.χ. ο πελάτης έχει ζητήσει να κρατηθεί άλλο δωμάτιο, σε περίπτωση που ελευθερωθεί). Η πλατφόρμα μπορεί να καλέσει τον πελάτη, στον αριθμό που θα έχει δώσει, και να τον ενημερώνει σχετικά με την αλλαγή Προσφορές / Διαφημιστικός χαρακτήρας

Εσωτερική Επικοινωνία Τα ξενοδοχεία συνήθως έχουν δικά τους, εσωτερικά νούμερα. Προκειμένου κάποιος να μιλήσει με κάποιον που διαμένει στο ξενοδοχείο, πρέπει να καλέσει στο τηλεφωνικό κέντρο του ξενοδοχείου, και από εκεί να συνδεθεί με το αντίστοιχο δωμάτιο. Αυτό μπορεί να γίνεται αυτόματα, μέσω της φωνητικής πλατφόρμας, που μπορεί να ανακατευθύνει την κλήση στην κατάλληλη εσωτερική γραμμή.

Σχηματικά

Η Όλη Διαδικασία Η φωνητική πλατφόρμα αποτελείται από τρία διακριτά μέρη: Τη φωνητική εφαρμογή (VoiceXML, η λογική της πλατφόρμας) Τη μηχανή αναγνώρισης φωνής (user input) Τη μηχανή σύνθεσης φωνής (user output) Τα δύο τελευταία μπορούν και να παραλειφθούν, παρόλα αυτά μπορούν να αποδειχθούν πολύ χρήσιμα στις περισσότερες περιπτώσεις.

VoiceXML Ο «εγκέφαλος» της εφαρμογής, που καθορίζει τη ροή των διαλόγων (dialogue flow). Ο κάθε διάλογος έχει την γενική μορφή: –Προτροπή χρήστη –Αποδοχή απάντησης –Προώθηση στον επόμενο διάλογο Παράδειγμα: –«Εισάγετε τον αριθμό του τηλεφώνου σας» –« » (έλεγχος ότι είναι αποδεκτή η απάντηση, π.χ. ότι το νούμερο αποτελείται από 10 ψηφία) –Ολοκλήρωση διαλόγου. Προώθηση στον επόμενο διάλογο, που μπορεί, για παράδειγμα, να ζητάει το όνομα του χρήστη.

User Input – DTMF (1/2) Εισαγωγή από τα πλήκτρα του τηλεφώνου. Ερωτήσεις της μορφής: «Αν βρίσκεστε στην Αθήνα, πιέστε 1. Αν βρίσκεστε στο Ηράκλειο, πιέστε 2.» Υπέρ: –Ασφαλές, όταν ο χρήστης πρόκειται να δώσει κωδικό πρόσβασης, οπότε δεν πρέπει να «ακουστεί» –Πάντα αναγνωρίσιμο. Κατά: –Γίνεται κουραστικό για τον χρήστη, όταν υπάρχουν πολλές επιλογές. Γενικά, για πάνω από 6 επιλογές, δεν προτείνεται η χρήση DTMF.

User Input – ASR (2/2) Automatic Speech Recognition – Ερωτήσεις της μορφής: «Πείτε το σημείο όπου βρίσκεστε». Υπέρ: –Σχεδόν μονόδρομος, όταν η λίστα των δυνατών απαντήσεων του χρήστη είναι μεγάλη (πάνω από 6) –Πιο φιλικό προς τον χρήστη, αφού είναι πιο κοντά στο φυσικό λόγο Κατά: –Δεν πρέπει να χρησιμοποιείται, όταν ο χρήστης εισάγει ευαίσθητα ή προσωπικά δεδομένα –Μερικές φορές λανθάνει, αν ο τρόπος έκφρασης του χρήστη είναι πολύ ιδιαίτερος –Κόστος άδειας χρήσης

User Output – Ηχογραφημένα (1/2) Ηχογράφηση μηνυμάτων σε μορφή.wav Υπέρ: –Φιλικό προς τον χρήστη (φυσική φωνή) –Ιδανικό για στατικά δεδομένα –Συνήθως, χαμηλότερο ή ανάλογο κόστος με τη μηχανή σύνθεσης φωνής Κατά: –Συχνά είναι δύσκολο να χρησιμοποιείται σε μερικώς δυναμικά δεδομένα (π.χ. που αλλάζουν μία φορά το μήνα), γιατί θα πρέπει να γίνονται ηχογραφήσεις όσο συχνά αλλάζουν τα δεδομένα –Δε μπορεί να χρησιμοποιείται σε δυναμικά δεδομένα.

User Output – TTS (2/2) Μετατροπή γραπτού κειμένου σε φωνή. Υπέρ: –Πολύ βολικό, και συχνά μονόδρομος, για δυναμική πληροφορία (ημερομηνίες, αριθμούς, κλπ...) Κατά: –Παρόλο που έχει εξελιχθεί πολύ και συνεχίζει να βελτιώνεται, δεν είναι ακόμα εξίσου φιλικό προς τον χρήστη όσο ο φυσικός λόγος. Αυτό φαίνεται κυρίως στην ανάγνωση μεγάλων, συνεχόμενων κειμένων. –Πρέπει η έξοδος να γραφτεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να διαβαστεί σωστά από τη μηχανή σύνθεσης φωνής –Κόστος άδειας χρήσης

References & Questions (τελευταία έκδοση vxml: 2.0)