Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Advertisements

Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η Φ ι λ ί α.
ΣΗΜΕΡΑ, ακριβώς από αυτή την στιγμή Ωρα Ωρα 10:54:06 p.m.10:54:06 p.m. ΞΑΝΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΖΩ Είναι μια απόφαση… Είναι η δική μου απόφαση….
Η καθημερινή ζωή στα ελληνιστικά χρόνια
Τα απελευθερωτικά οράματα ο Ρήγας Φεραίος
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ο Πέτρος ήταν ένα πολύ καλό παιδί. Ήταν γυμνασμένος και σοβαρός. Η εξωτερική του εμφάνιση δεν σε άφηνε να καταλάβεις πόσο ευαίσθητος και συναισθηματικός.
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Πηνελοπης δελτα, O τρελαντωνης. Μυθiςτορhμα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Από την Παρασκευή Σιδερά
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Πως πέρασα το καλοκαίρι
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
Άννα Φράνκ ΤΖΟΤΖΕΦΙΝ ΠΟΥΛ ΑΝΤΖΕΛΑ ΜΠΑΡΕΤ. Δέκα χρόνια μετά τον πόλεμο πολλοί άνθρωποι είχαν χάσει τις δουλειές και τις περιουσίες τους. Η Άννα Φρανκ ήταν.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Για τη Μακεδονία θα μιλήσουμε σήμερα. Όχι όμως για τη σημερινή Μακεδονία που είναι ελεύθερη και ζούμε σ’ αυτήν και είμαστε περήφανοι για το όνομά της,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΑσφΑλεια στο ΔιαδΙκτυο
Από την Παρασκευή Σιδερά
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Κοντίδου Θέμις (Ε΄2) ΚΑΙ Σιήττα Ιωάννα (Ε΄2)
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Η ζωή των δουλοπάροικων
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Το Σχολειό μου.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Το Σχολείο μου.
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Ημέρα Μνήμης Εθνάρχη Μακαρίου Γ’ 19 Ιανουαρίου
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου.

Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά μου στα Ιωάννινα.

Η ζωή στο χωριό ήταν ευχάριστη. Ζούσαμε κοντά στη φύση και απολαμβάναμε την ελευθερία και την ξεγνοιασιά που μας προσέφερε, χωρίς να έχουμε βέβαια όλες τις ευκολίες που παρέχει η πόλη.

Στην πόλη μετακομίσαμε, όταν πήγαινα στην Τετάρτη Δημοτικού. Προσαρμόστηκα σχετικά εύκολα, έκανα καινούριους φίλους και, κυρίως, μου δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσω φροντιστήριο ξένων γλωσσών, που στο χωριό κάτι τέτοιο δεν ήταν δυνατό.

Εάν οι συνθήκες διαβίωσης ήταν κατάλληλες, πολύ ευχαρίστως να επέστρεφα στον τόπο καταγωγής μου, εκεί όπου έζησα ωραίες στιγμές που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ.

Ερ: - Από πού κατάγεστε; Απ: - Γεννήθηκα στο Βέλγιο, αλλά οι γονείς μου κατάγονται από ένα χωριό των Ιωαννίνων.

Ερ: - Πόσα χρόνια ζήσατε στο Βέλγιο; Απ: - Επέστρεψα στην Ελλάδα σε ηλικία 14 ετών.

Ερ: - Σε τι σχολείο φοιτήσατε; Απ: - Πήγαινα σε γαλλικό σχολείο και δύο με τρία απογεύματα παρακολουθούσα μαθήματα σε ελληνικό σχολείο.

Ερ: - Μιλούσατε και τις δύο γλώσσες ; Απ: - Στο σχολείο και με τους φίλους μου μιλούσα γαλλικά, ενώ στο σπίτι μιλούσαμε ελληνικά, καθώς οι γονείς μου δε μιλούσαν καλά τη γαλλική γλώσσα.

Ερ: - Ως μετανάστες αντιμετωπίζατε δυσκολίες; Απ: - Οικονομικά ήταν δύσκολα, οι γονείς μου δούλευαν πολλές ώρες, για να καλύψουν όλα τα έξοδα. Επιπλέον, το γεγονός ότι δε μιλούσαν καλά τη γαλλική γλώσσα τους δυσκόλευε ακόμα περισσότερο. Ενώ για μένα και τον αδελφό μου ήταν πιο εύκολα, καθώς δεν αντιμετωπίζαμε προβλήματα με τη γλώσσα και οι μόνες υποχρεώσεις που είχαμε ήταν τα μαθήματά μας.

Ερ: - Η προσαρμογή στην Ελλάδα ήταν δύσκολη για σας; Απ: - Ναι, ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Έπρεπε ξαφνικά να κάνω αντίθετα πράγματα. Να πηγαίνω σε ελληνικό σχολείο και κάποια απογεύματα σε φροντιστήριο γαλλικών. Έπρεπε να συνηθίσω σε μία καινούρια πόλη και να κάνω καινούριους φίλους.

Ερ:- Σήμερα διατηρείτε επαφή με κάποιον από τους παιδικούς σας φίλους; Απ: - Ναι, αλληλογραφώ με την παιδική μου φίλη, την Ιζαμπέλ, από τότε που έφυγα από το Βέλγιο. Για μένα είναι πολύ σημαντική αυτή η επαφή, διότι μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια και τις ωραίες στιγμές που έζησα εκεί.

Σας ευχαριστώ για το χρόνο που μου διαθέσατε. Μάγκη Κ., Β1 – 7gymioa