Noa Ha | korientation e.V. | 2η γενιά στη Γερμανία: Ασυνέχειες της μετανάστευσης Είμαι Γερμανός ή Είμαι Μετανάστης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο διωγμός του 1914 (Ο πρώτος διωγμός) Τσίγκα Ζέτα.
Advertisements

ΜΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Διαγόρου 11, Λεμεσός Τ.Κ Τηλ. / Φαξ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 (2/1 – 28/12/2012) - Πραγματοποίησε 38 συνεδριάσεις εκ.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
Διαφάνεια 3.1 Boddy κ.ά., Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων, 3η αγγ. έκδοση, © Pearson Education Limited 2009, © Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 2010 Το κοινωνικό.
Επιμέλεια παρουσίασης Βασίλης Μορέλλας, Φυσικός
Εξοχική κατοικία 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής.
27 juin 2014 Slide N° 1 19 Ιουνίου η διαφάνεια Γραμματεία προγράμματος Urbact URBACT II Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ε δαφικής Συνεργασίας για.
Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
ΙΟΝΙΟΣ ΣΧΟΛΗ. 10 η Γερμανικά άνθρωποι ΙΟΝΙΟΣ ΣΧΟΛΗ.
Ε.Π.Ε.Κ.Σ.Α. «Μετανάστευση και Φύλο. Από την Αδήλωτη Εργασία στην Ένταξη» Αθήνα, 17 Οκτωβρίου 2013 Το ερευνητικό πρόγραμμα Μετανάστευση και φύλο.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Σχεδιασμός.
Πρόσφυγας είναι «κάθε πρόσωπο, το οποίο, επειδή έχει δικαιολογημένο φόβο διωγμού λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικής προέλευσης, πολιτικών πεποιθήσεων ή συμμετοχής.
Διοίκηση της Μετανάστευσης και νομική ένταξη υπηκόων τρίτων χωρών στην Ελλάδα Στάθης Καμπουρίδης Στέλεχος Δ/νσης Αστικής Κατάστασης Αθηνών Α & Κοινωνικών.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Χρήση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική Πράξη ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ ΓΙΑΝΝΑΡΗΣΓΕΩΡΓΙΟΣ 8 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ:
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
1 Lifelong Learning Programme GRUNDTVIG Multilateral project INTEGRA Βασικό Λεξιλόγιο Οικονομικών Όρων για τη συνεννόηση Μεταναστών με Φορείς στην Ελλάδα.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Β’ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
Β΄ τμήμα μετανάστευσης μ Χ Χώρες προορισμού Αυστραλία, Ευρωπαϊκές χώρες και Δυτική Γερμανία.
Το προσφυγικό ζήτημα στην Ελλάδα
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Πρόγραμμα IST Στατιστικά 1η, 2η & 3η Πρόσκληση Υποβολής Προτάσεων Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης – Εθνικό Σημείο Επαφής για το IST 1 Στατιστικά Αποτελέσματα.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
Δημήτρης Καραγιάννης Γιάννης Πρέντζας Γιάννης Ρόδης
Ο διωγμός του 1914 (ο πρώτος διωγμός)
Σ. Ε. Γ. Α. Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ  ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2014 ΓΛΥΦΑΔΑ / 12 / 2014.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ MARIE-CURIE ΠΑΔΗ ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΜΕΧΑΝΕΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΚΓΛΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Λ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΦΥΡΚ 295: ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ Παπαγεωργίου Γ. Εαρινό
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
1 Ενότητα 5: Ταυτότητες στη Διασπορά – Η περίπτωση εφήβων με μεταναστευτικό υπόβαθρο Διδάσκων: Χρήστος Γκόβαρης Τμήμα: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
3. Οι οικονομικές συνθήκες κατά την περίοδο
6/24/2015Βασίλης Γ. Χατζόπουλος1 VI. Κοινή πολιτική Μετανάστευσης Βασίλης Γ. Χατζόπουλος Επικ. Καθηγητής ΔΠΘ Επισκ. Καθηγητής στο Κολέγιο της Ευρώπης,
ΜΑΘΗΜΑ 3 Το κράτος, το έθνος και οι υπερεθνικοί οργανισμοί.
Επισκόπηση μεταναστευτικών ροών
ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ Η ΕΝΤΑΞΗ; ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΜΙΝ ΒΛΑΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΡΗΤΣΩΤΑΚΗΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
Ρατσισμός και Ξενοφοβία
ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΤΟ 1984 Κετικίδου Ευθυμία (3146)
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Ο θεσμός των Ευρωπαϊκών Ομίλων Εδαφικής Συνεργασίας (Ε.Ο.Ε.Σ.) τη νέα Προγραμματική Περίοδο,
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 3: Αντικείμενο, αρχές, σκοπός της Δασοκομίας Συσταδογνωσία Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, 18 Οκτωβρίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΠΜΣ Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική Ευρωπαϊκές Πολιτικές Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Θεματική ενότητα 2 ου εξαμήνου / 3 τρίωρα σεμινάρια.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Μεταναστευτικη πολιτικη τησ Ε.Ε.
Πόρτα Ανοιχτή Κοινωνικοποίηση και ένταξη Παιδιών με Αναπηρία –
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. Ντίνος Μπλιάτσιος 26/09/2013.
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Βασιλική Βασιλοπούλου ΠΕΣΥΠ Β΄εξάμηνο
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΣΑΡΔΑΝΙΔΗΣ Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών
Η ΚΑΠ μετά το 2014 : Επισημάνσεις & Θέσεις της ΠΑΣΕΓΕΣ
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
Μετανάστευση.
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Εκπαίδευση και μειονότητες
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Τρεις ιδεολογίες για την ΠΟ της Παγκοσμιοποίησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Noa Ha | korientation e.V. | 2η γενιά στη Γερμανία: Ασυνέχειες της μετανάστευσης Είμαι Γερμανός ή Είμαι Μετανάστης

1.«Μεταναστευτικό υπόβαθρο» 1.Ποια είναι η ξένη χώρα για την 1,5η, τη 2η και την 3η γενιά; 2.Το παράδειγμα της βιετναμέζικης κοινότητας 2.«Μεταναστευτικό προσκήνιο» 1.«Από που είσαι πραγματικά;» 2.Αυτοπροσδιορισμοί και στρατηγικές αντίστασης 3.Συμπέρασμα: Ένταξη στη Γερμανία;

1.«Μεταναστευτικό υπόβαθρο» 1.Ποια είναι η ξένη χώρα για την 1,5η, τη 2η και την 3η γενιά; 2.Το παράδειγμα της βιετναμέζικης κοινότητας 2.«Μεταναστευτικό προσκήνιο» 1.«Από που είσαι πραγματικά;» 2.Αυτοπροσδιορισμοί και στρατηγικές αντίστασης 3.Συμπέρασμα: Ένταξη στη Γερμανία;

«Αναξιοποίητο δυναμικό - Σχετικά με την κατάσταση της ένταξης στη Γερμανία» 2009, σελ. 19

ΟΔΓΛΔΓ Boat People / Ποσόστωση προσφύγων Μετανάστες εργάτες βάσει σύμβασης 1η γενιάΓερμανική ιθαγένειαΒιετναμέζικη ιθαγένεια 2η γενιάΓερμανική ιθαγένειαΒιετναμέζικη ιθαγένεια Μετανάστευση από το Βιετνάμ - οι διαφορές

1.«Μεταναστευτικό υπόβαθρο» 1.Ποια είναι η ξένη χώρα για την 1,5η, τη 2η και την 3η γενιά; 2.Το παράδειγμα της βιετναμέζικης κοινότητας 2.«Μεταναστευτικό προσκήνιο» 1.«Από που είσαι πραγματικά;» 2.Αυτοπροσδιορισμοί και στρατηγικές αντίστασης 3.Συμπέρασμα: Ένταξη στη Γερμανία;

Μια διακρατική σύγκριση: Γερμανία και ΗΠΑ, το πρόγραμμα «with WINGS and ROOTS»

Αυτοπροσδιορισμοί και στρατηγικές αντίστασης

Αφρο-γερμανοί / Μαύροι Γερμανοί 1986

Τούρκοι Γερμανοί 1998

2007 People of Color

Ασιάτες Γερμανοί 2012

Νέοι Γερμανοί

1.«Μεταναστευτικό υπόβαθρο» 1.Ποια είναι η ξένη χώρα για την 1,5η, τη 2η και την 3η γενιά; 2.Το παράδειγμα της βιετναμέζικης κοινότητας 2.«Μεταναστευτικό προσκήνιο» 1.«Από που είσαι πραγματικά;» 2.Αυτοπροσδιορισμοί και στρατηγικές αντίστασης 3.Συμπέρασμα: Ένταξη στη Γερμανία;

Συμπέρασμα: Πολιτικές ένταξης; Από το ζήτημα της μετανάστευσης/ένταξης στην κρίσιμη αντιπαράθεση με τον ρατσισμό (καθημερινότητα και θεσμοί) Εθνικοποίηση της μετανάστευσης («Από που είσαι;») Στατιστικά στοιχεία για τους έχοντες «μεταναστευτικό υπόβαθρο» Η προέλευση παραμένει αποφασιστικός παράγοντας Ένταξη μέσω Ιθαγένειας Ενεργής δράσης εναντίον των διακρίσεων: -Διάλυση των εμποδίων, αγορά εργασίας και κατοικίας -Εξίσωση των διαφορών (σχολεία) Διαπολιτιστική επάρκεια στους θεσμούς

Νόα Χα (Noa Ha) | korientation e.V. | Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας

Παράδειγμα: Αντίληψη της «Μετανάστευσης» στη Γερμανία Διαφημιστική εκστρατεία για τη Γερμανία το 2010, Όμιλος Serviceplan