Hierarchical Organization and Description of Music Collections at the Artist Level Ιεραρχική Οργάνωση και Περιγραφή Μουσικών Συλλογών σε Επίπεδο Καλλιτέχνη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ταξινόμηση Κειμένων με Νευρωνικά Δίκτυα. Γ. Ταμπουρατζής Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ10/12/2002 INSTITUTE FOR LANGUAGE.
Advertisements

Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων. Χρήση διαδικτύου Πλαίσιο αναφοράς: η εκπαιδευτική αξιοποίηση Λειτουργίες: αναζήτηση, επεξεργασία, αναμετάδωση.
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Εργαστήριο Προγραμματισμού και τεχνολογίας Ευφυών συστημάτων (intelligence) Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
Η συγκεκριμένη ψηφιακή βιβλιοθήκη απευθύνεται σε: • μαθητές Δημοτικoύ (6 -12) ετών • δασκάλους • βιβλιοθηκονόμους • ερευνητές παιδικής λογοτεχνίας Ειρήνη.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Μετρήσεις στη γλώσσα και ανάλυση του λόγου Γ. Μικρός, Γ. Ταμπουρατζής, Σ. Μαρκαντωνάτου ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ INSTITUTE FOR LANGUAGE & SPEECH.
ΟΡΟΛΟΓΙΑ Στην ΚτΠ: Χρησιμότητα στον Δημόσιο Τομέα ή Η σημασία της γνώσης των όρων για αποτελεσματική πρόσβαση στην πληροφορία Γ. Καραγιάννης Καθηγητής.
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
Okapi Formula (BM25) Γιαννάκης Παναγιώτης (Α.Μ. 181)
Semantic Overlay Networks in P2P systems A. Crespo, H. Garcia-Molina Κρεμμυδάς Νίκος Σκυβαλίδας Πάνος Παππάς Θεοχάρης.
Resource Description Framework
Αναγνώριση Προτύπων.
Εφαρμογές Πληροφορικής
Heal Link Η HEAL Link (Hellenic Academic Libraries Link) είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών και λειτουργεί υπό.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Αποκατάσταση αρχαίας μουσικής σε ψηφιακές βιβλιοθήκες Εισηγητής: Σαράντος Καπιδάκης Σπουδάστρια: Μαρία Σίδερη ΑΘΗΝΑ 2008.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Λάζαρος Πολυμενάκος, καθηγητής ΑΙΤ Ηρακλής Καπρίτσας, telia.co.gr
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
Τίτλος εργασίας: ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ Υπεύθυνος καθηγητής: Σαράντος Καπιδάκης Υπεύθυνη εργασίας: Παναγιώτα.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Μέρος Β Σχεδιασμός ευρετηρίων.
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Πλεονεκτήματα και επιφυλάξεις
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Σεμινάριο Βιβλιογραφίας στους προπτυχιακούς φοιτητές της Σχολής Θετικών & Τεχν. Επιστημών κ’ της Σχολής Επιστημών Υγείας Ηράκλειο Eαρινό Eξάμηνο 2015.
Γλωσσική Τεχνολογία Μάθημα 5 ο Επεξεργασία Κειμένου και Δεικτοδότηση Σοφία Στάμου Άκ.Έτος
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΜΕ ΘΕΜΑ: A Comparison of Methodic Segmentation Techniques for.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
Βασικές Αρχές Μέτρησης
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Αυτόματη Ανάλυση & Οργάνωση Μουσικών Αρχείων Διδάσκων Καθηγητής: Καπιδάκης Σαράντος Σπουδαστής: Σιδέρης Νίκος Αθήνα2008.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΜΣ: «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: MULTI-DOCUMENT SUMMARIZATIONS.
Μετατροπή Μουσικών Συλλογών σε Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Το Πρόγραμμα MUSESCAPE Ιόνιο Πανεπιστήμιο Ιανουάριος 2005 Χριστιανούδης Ιωάννης.
ΠΜΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ The Digital Library and Computational Philology: The BAMBI Project Γόντικα Ειρήνη.
MELVYL the catalog of the universities of California Digital Libraries MELVYL ο κατάλογος των ψηφιακών βιβλιοθηκών των πανεπιστημίων της Καλιφόρνια.
T OPICAL CRAWLING FOR BUSINESS INTELLIGENCE Θ ΕΜΑΤΙΚΟ C RAWLING ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Καπιδάκης Σαράντος.
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Εισαγωγή-Πρώτα στάδια των ψηφιακών βιβλιοθηκών  Υπάρχουν βιβλιοθήκες εικόνων, ήχου, ψηφιακού βίντεο και συλλογές αποθηκευμένες σε βάσεις δεδομένων, βάσεις.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « Ηλεκτρονική Δημοσίευση.
IΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: «ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ.
1 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2008 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΜΣ: ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ 322: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Κατούνα.
Μάθημα: «Ψηφιακές Βιβλιοθήκες» Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
Data Management in p2p A Comparative Study of Pub/Sub Methods in Structured P2P Networks Μαρίνα Δρόσου – ΑΜ 135 Μυρτώ Ντέτσικα – ΑΜ 144 Γρηγόριος Τζώρτζης.
A SURVEY OF DIGITAL LIBRARY AGGREGATION SERVICES ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Καμπουρούδη Αναστασία Β Μαγκούτα Ιωάννα Β Παρασκελίδου Χρυσούλα Β
Εφαρμογές Πολυμέσων: Εισαγωγή στην HTML (1)
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΟΜΑΔΕΣ Δημιουργία Ομάδων
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
Που και πως ψάχνουμε.
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Αναζήτηση στο Διαδίκτυο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εισαγωγή Για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, οι προσωπικοί υπολογιστές αποτελούνταν από ένα desktop system και ένα folder system metaphors για τη διαχείριση.
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Hierarchical Organization and Description of Music Collections at the Artist Level Ιεραρχική Οργάνωση και Περιγραφή Μουσικών Συλλογών σε Επίπεδο Καλλιτέχνη

Elias Pampalk, Arthur Flexer and Gerhard Widmer Austrian Research Institute for Artificial Intelligence, Vienna, Austria Department of Medical Cybernetics and Artificial Intelligence, Center for Brain Research, Vienna University of Medicine, Austria Department of Computational Perception, Johannes Kepler University Linz, Austria. Αυστριακό Ινστιτούτο Ερευνών για την Τεχνητή Νοημοσύνη, του Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιατρικής της Βιέννης και συγκεκριμένα της Κυβερνητικής Ιατρικής και Τεχνητής Νοημοσύνης που αποτελεί και Κέντρο Έρευνας του Εγκεφάλου, καθώς επίσης και του Τμήματος Υπολογιστικής Αντίληψης του Πανεπιστημίου Johannes Kepler του Λίντζ στην Αυστρία.

Περιεχόμενα 1.Σκοπός 2.Σχετικές εργασίες 3.Υπολογισμός της ομοιότητας 4.Ιεραρχική ομαδοποίηση (ιεραρχικό clustering) 5.Περιβάλλον διεπαφής χρήστη 6.Επιλογή όρων για την περιγραφή των κόμβων 7.Αποτελέσματα & προβληματισμοί 8.Συμπεράσματα

1. Σκοπός Μουσικές ψηφιακές συλλογές, και η ανάγκη για αυτόματη οργάνωσή τους. Έρευνα για το πώς η ομοιότητα μεταξύ καλλιτεχνών χρησιμοποιείται για την αυτόματη οργάνωσή τους σε επικαλυπτόμενες ιεραρχικές ομάδες.

… Σκοπός Η βασική ιδέα είναι η ανάκτηση των κορυφαίων ιστοσελίδων μετά από αναζήτηση στο Google και η εφαρμογή σε αυτές τεχνικών επεξεργασίας πρότυπου κειμένου. Χρησιμοποιώντας συγκεκριμένους καταλόγους λέξεων, υπολογίζονται οι ομοιότητες των καλλιτεχνών.

2. Σχετικές εργασίες Ανά είδος Ράδιο playlists και των βάσεων δεδομένων του CD σύνταξης για την τεχνική ανάσυρσης δεδομένων Ανάλυση των στίχων μουσικής Κριτικές δίσκων Ανάλυση ηχητικών σημάτων Απλές ιστοσελίδες

3. Υπολογισμός ομοιότητας μεταξύ καλλιτεχνών 224 καλλιτέχνες Πρωτόκολλο αναζήτησης SOAP του Google Αναζήτηση στο Google σαν μια φράση, εντός αγκυλών, με συνοδεία τις λέξεις κλειδιά +music+review π.χ. [Tom Waits +music +review] Ανάκτηση των πενήντα κορυφαίων σελίδων ανά κατάταξη για κάθε καλλιτέχνη Αποκλείονται όλες oι ετικέτες (tag) HTML και λαμβάνεται υπόψη μόνο το απλό κείμενο Κατάλογος αποκλειόμενων λέξεων (stop word list)

…Υπολογισμός ομοιότητας μεταξύ καλλιτεχνών Αποκλείουμε για κάθε καλλιτέχνη τους όρους που δεν εμφανίζονται τουλάχιστον σε 3 ιστοσελίδες για τον ίδιο. Τελικά αποκλείουμε από τη λίστα για όλους τους καλλιτέχνες, τους όρους που δεν εμφανίζονται σε τουλάχιστον 10 ιστοσελίδες. Με συγκεκριμένους μαθηματικούς υπολογισμούς υπολογίζουμε τη βαρύτητα του όρου για κάθε καλλιτέχνη. Με βάση τη συχνότητα εμφάνισης του κάθε όρου για κάθε καλλιτέχνη, υπολογίζουμε την «απόσταση» ανάμεσα σε 2 καλλιτέχνες. Για το σύνολο των 224 καλλιτεχνών (χειροκίνητα καταχωρημένους σε 14 είδη) το οποίο χρησιμοποιούμε στα πειράματά μας, παίρνουμε μια ακρίβεια μετρήσεων 85%.

4. Ιεραρχική ομαδοποίηση (clustering) Το clustering έχει την εξής μορφή:

4/1 Τεχνικές ομαδοποίησης (clustering) O μονοδιάστατος χάρτης με ικανότητα αυτοοργάνωσης (SOM/ self organizing map). Μπορεί να δομηθεί ιεραρχικά (SOM/ self organizing map). Ομαδοποιεί παρόμοια αντικείμενα σε ομάδες (clusters) και τοποθετεί παρόμοιες ομάδες (clusters) τη μία κοντά στην άλλη.

5. Περιβάλλον διεπαφής χρήστη Απλό περιβάλλον διεπαφής χρήστη HTML δύο μέρη Οι ομάδες του πρώτου επιπέδου στην ιεραρχία οπτικοποιούνται με τη χρήση πέντε κουτιών στην πρώτη (κορυφαία) σειρά.. Ο αριθμός των καλλιτεχνών που είναι χαρτογραφημένοι σε μία ομάδα οπτικοποιείται μέσω μίας μπάρας δίπλα από την ομάδα όρων. alk/wa/ alk/wa/

6. Επιλογή όρων για την περιγραφή των κόμβων Ο στόχος είναι να γίνει επιλογή λέξεων οι οποίες να συνοψίζουν με τον καλύτερο τρόπο τα χαρακτηριστικά μιας ομάδας καλλιτεχνών. Υποθέσεις: 1.Οι καλλιτέχνες είναι κατά βάση άγνωστοι στον χρήστη. 2. Δεν είναι γνωστό επίσης ποιους καλλιτέχνες γνωρίζει ο χρήστης. 3. Τρίτον, ο χώρος είναι περιορισμένος και έτσι ο κάθε κόμβος πρέπει να περιγραφεί με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις.

…Επιλογή όρων για την περιγραφή των κόμβων …Επιλογή όρων για την περιγραφή των κόμβων Στα εν λόγω πειράματα γίνεται σύγκριση πέντε τεχνικών επιλογής όρων και είναι οι εξής: 1.tf x idf 2.LabelSOM 3.χ² 4.Lagus και Kaski 5.χ² Lagus και Kaski (LK) Οι τρεις τελευταίες θεωρούνται και οι πιο αποτελεσματικές.

6/1. Λεξικό ειδικού πεδίου Γίνεται χρήση λεξικού ώστε να αποφευχθεί η περιγραφή των ομάδων, με ονόματα καλλιτεχνών, δίσκων και άλλων εξειδικευμένων λέξεων που είναι πολύ πιθανό να είναι άγνωστες στον χρήστη. Περιέχει γενικές λέξεις που χρησιμοποιούνται για την περιγραφή της μουσικής, όπως τα ονόματα των ειδών της. Περιλαμβάνει λήμματα, 1269 από τα οποία εμφανίζονται σε σχετικά τεκμήρια.

…Λεξικό ειδικού πεδίου …Λεξικό ειδικού πεδίου Συντάχθηκε χειροκίνητα από τους συγγραφείς αντιγράφοντας καταλόγους από διάφορες πηγές όπως η Wikipedia, η μηχανή αναζήτησης Yahoo, το allmusic.com και άλλες πηγές που περιλάμβαναν είδη μουσικής (και υποείδη), μουσικά όργανα ή επιθετικούς προσδιορισμούς. Απέχει πολύ από το να θεωρηθεί πλήρες και περιέχει όρους που θα έπρεπε να απομακρυνθούν (π.χ. world, uk, band και song). Δεν τροποποιήθηκε, ωστόσο, με στόχο την καλύτερη κατανόηση των πιθανών μειονεκτημάτων.

6. Αποτελέσματα & προβληματισμοί Η συγκεκριμένη προσέγγιση βασίζεται σε ονόματα καλλιτεχνών. Πολλοί καινούργιοι και όχι και τόσο γνωστοί καλλιτέχνες δεν εμφανίζονται σε ιστοσελίδες. Η δυναμική των περιεχομένων του δικτύου. Σημαντικές αλλαγές στις ιεραρχήσεις που δίνει το Google, αλλά αυτές δεν είχαν σημαντική επίδραση ως προς τον υπολογισμό των ομοιοτήτων.

7. Συμπεράσματα Σε αυτήν τη μελέτη παρουσιάστηκαν κάποιες εκδοχές για την ιεραρχική οργάνωση σε επίπεδο καλλιτέχνη. Συγκεκριμένα προτάθηκε η χρήση ιεραρχικής ομαδοποίησης με επικαλυπτόμενες ομάδες (clusters) που περιγράφονται με τη χρήση ειδικού λεξικού. Τα αποτελέσματα είναι πολλά υποσχόμενα. Μελλοντικά έχουν ως στόχο να διεξάγουν μικρής έκτασης μελέτες χρηστών για το συνδυασμό αυτής της προσέγγισης με άλλες οι οποίες βασίζονται στην ανάλυση ηχητικού σήματος.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Πεπόνη Νικολέττα