VoiceXML Presentation. Τί είναι η VXML -Υποσύνολο της XML. -Markup Language, ό,τι κάνει η html για οπτική περιγραφή, κάνει η vxml για φωνητική περιγραφή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Κωδικοποίηση Έλεγχος Παράδοση Συστήματος Λειτουργία - Συντήρηση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Google docs Google docs forms
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
VoiceXML Presentation. Τί είναι η VXML -Υποσύνολο της XML. -Markup Language, ό,τι κάνει η html για οπτική περιγραφή, κάνει η vxml για φωνητική περιγραφή.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Mailing Procedures and Equipment
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ Α.Μ.: Β ΠΙΤΣΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Μ.: Β ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ Α.Μ.: Β
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ( )
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών”
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Έγγραφα»: Μεταφόρτωση/Ανέβασμα.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Kiosk & Retail.
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Google docs Google docs forms
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Δικτυωθείτε και Εξελιχθείτε
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

VoiceXML Presentation

Τί είναι η VXML -Υποσύνολο της XML. -Markup Language, ό,τι κάνει η html για οπτική περιγραφή, κάνει η vxml για φωνητική περιγραφή. -Προτεινόμενο πρότυπο από το W3C. -Έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να δίνει τη δυνατότητα στους συγγραφείς να περιγράψουν πλήρως ένα φωνητικό διάλογο.

Για Τους Χρήστες Πολύς κόσμος δεν έχει υπολογιστή ή/και δίκτυο σπίτι του. Και να υπάρχει υπολογιστής στο σπίτι, σπάνια ξέρουν να τον χρησιμοποιούν όλα τα μέλη της οικογένειας Ακόμα και για όσους έχουν υπολογιστή και ξέρουν να τον χρησιμοποιούν, συχνά δεν έχουν άμεση πρόσβαση σ’ αυτόν (π.χ. ενώ βρίσκονται στο δρόμο, ή κάπου εκτός του γραφείου τους) Αντίθετα, το τηλέφωνο είναι σαφώς πιο διαδεδομένο και άμεσα προσβάσιμο, σε σύγκριση με τον υπολογιστή

Για Τις Εταιρείες Προσθέτουν αξία στην επένδυση που έχουν κάνει για συλλογή ηλεκτρονικής πληροφορίας σχετικά με την εταιρεία (είτε διαφημιστική, είτε με τη μορφή υπηρεσιών προς τους πελάτες τους) Αποκτούν πρόσβαση σε πολύ μεγαλύτερο κοινό από ότι μέσω διαδικτύου Παρέχουν χρήσιμες υπηρεσίες (voice banking, εύρεση πλησιέστερου καταστήματος/ATM, ενημέρωση για νέα, δάνεια, προσφορές, κλπ) Καλύπτουν ηλεκτρονικά και μέσω τηλεφώνου μεγάλο μέρος αναγκών που καλύπτονταν από το προσωπικό.

Εξυπηρέτηση Πελατών Call Center, με κατάλληλη οργάνωση ώστε οι πιο συνηθισμένες αιτήσεις των χρηστών να εξυπηρετούνται αυτόματα, ενώ οι πιο εξειδικευμένες αιτήσεις / ερωτήσεις να εξυπηρετούνται από το προσωπικό Δίνεται η επιλογή στον πελάτη, σε περίπτωση που δεν το επιθυμεί, να εξυπηρετηθεί απ’ ευθείας από το προσωπικό (περίπτωση τεχνοφοβικού πελάτη) Δεν καταργείται το προσωπικό, διευκολύνεται και αυτοματοποιείται η δουλειά του, και μειώνεται το πλήθος των ωρών εργασίας του. Διαθέσιμο 24/7

Ενημέρωση / Διαφήμιση Ενημέρωση για τις προσφορές που ισχύουν αυτή την περίοδο Διαφήμιση συγκεκριμένων προϊόντων, είτε επειδή θέλει να τα προωθήσει το κατάστημα, είτε γιατί το κατάστημα συνεργάζεται με τον προμηθευτή σε θέματα διαφήμισης του προϊόντος Ενημέρωση για το ωράριο των καταστημάτων Ενημέρωση για έκτακτες ώρες λειτουργίας / μη λειτουργίας

Εύρεση Πλησιέστερου S/M Σε περίπτωση που πρόκειται για αλυσίδα καταστημάτων, ή για σύνδεσμο καταστημάτων Απαιτεί χαρτογράφηση των καταστημάτων που ανήκουν στην αλυσίδα ή στο σύνδεσμο Ερώτηση του χρήστη για την περιοχή όπου αναζητά κατάστημα, και αναφορά των διευθύνσεων όπου υπάρχουν καταστήματα στην περιοχή αυτή. Εναλλακτική λύση, πιο πολύπλοκη, που ενδεχομένως να χρειάζεται την άδεια του χρήστη: Ανίχνευση της θέσης του χρήστη (μέσω του τηλεφώνου του), και εύρεση των πλησιέστερων σ’ αυτόν καταστημάτων

Loyalty Club Συχνά τα καταστήματα δίνουν, με κάποιο τρόπο (κάρτες, κλπ) τη δυνατότητα στους πελάτες να συλλέγουν πόντους, και να τους εξαργυρώνουν αργότερα με τη μορφή προϊόντων Μπορούν οι πελάτες, με τη χρήση του προσωπικού τους κωδικού, να ενημερώνονται για τα προϊόντα που μπορούν να αγοράσουν εξαργυρώνοντας τους πόντους τους

Αγορές μέσω τηλεφώνου Υπάρχουν ήδη καταστήματα που παρέχουν αγορές μέσω διαδικτύου. Μπορεί η ίδια υπηρεσία να παρέχεται και μέσω τηλεφώνου Υπάρχει πολύ μεγάλο πλήθος προϊόντων, που δύσκολα μπορούν να «διαβαστούν» μέσω τηλεφώνου. Λύσεις: –Να διατίθενται μόνο τα πιο συνηθισμένα προϊόντα –Η φωνητική αναγνώριση μπορεί να συντομεύσει πάρα πολύ τη διαδικασία –Εγγραφή χρηστών, όπου θα δηλώνουν τα προϊόντα που προτιμούν από το κάθε είδος, ώστε να έχουν να επιλέξουν μόνο από αυτά τα προϊόντα

Σχηματικά

Η Όλη Διαδικασία Η φωνητική πλατφόρμα αποτελείται από τρία διακριτά μέρη: Τη φωνητική εφαρμογή (VoiceXML, η λογική της πλατφόρμας) Τη μηχανή αναγνώρισης φωνής (user input) Τη μηχανή σύνθεσης φωνής (user output) Τα δύο τελευταία μπορούν και να παραλειφθούν, παρόλα αυτά μπορούν να αποδειχθούν πολύ χρήσιμα στις περισσότερες περιπτώσεις.

VoiceXML Ο «εγκέφαλος» της εφαρμογής, που καθορίζει τη ροή των διαλόγων (dialogue flow). Ο κάθε διάλογος έχει την γενική μορφή: –Προτροπή χρήστη –Αποδοχή απάντησης –Προώθηση στον επόμενο διάλογο Παράδειγμα: –«Εισάγετε τον αριθμό του τηλεφώνου σας» –« » (έλεγχος ότι είναι αποδεκτή η απάντηση, π.χ. ότι το νούμερο αποτελείται από 10 ψηφία) –Ολοκλήρωση διαλόγου. Προώθηση στον επόμενο διάλογο, που μπορεί, για παράδειγμα, να ζητάει το όνομα του χρήστη.

User Input – DTMF (1/2) Εισαγωγή από τα πλήκτρα του τηλεφώνου. Ερωτήσεις της μορφής: «Αν βρίσκεστε στην Αθήνα, πιέστε 1. Αν βρίσκεστε στο Ηράκλειο, πιέστε 2.» Υπέρ: –Ασφαλές, όταν ο χρήστης πρόκειται να δώσει κωδικό πρόσβασης, οπότε δεν πρέπει να «ακουστεί» –Πάντα αναγνωρίσιμο. Κατά: –Γίνεται κουραστικό για τον χρήστη, όταν υπάρχουν πολλές επιλογές. Γενικά, για πάνω από 6 επιλογές, δεν προτείνεται η χρήση DTMF.

User Input – ASR (2/2) Automatic Speech Recognition – Ερωτήσεις της μορφής: «Πείτε το σημείο όπου βρίσκεστε». Υπέρ: –Σχεδόν μονόδρομος, όταν η λίστα των δυνατών απαντήσεων του χρήστη είναι μεγάλη (πάνω από 6) –Πιο φιλικό προς τον χρήστη, αφού είναι πιο κοντά στο φυσικό λόγο Κατά: –Δεν πρέπει να χρησιμοποιείται, όταν ο χρήστης εισάγει ευαίσθητα ή προσωπικά δεδομένα –Μερικές φορές λανθάνει, αν ο τρόπος έκφρασης του χρήστη είναι πολύ ιδιαίτερος –Κόστος άδειας χρήσης

User Output – Ηχογραφημένα (1/2) Ηχογράφηση μηνυμάτων σε μορφή.wav Υπέρ: –Φιλικό προς τον χρήστη (φυσική φωνή) –Ιδανικό για στατικά δεδομένα –Συνήθως, χαμηλότερο ή ανάλογο κόστος με τη μηχανή σύνθεσης φωνής Κατά: –Συχνά είναι δύσκολο να χρησιμοποιείται σε μερικώς δυναμικά δεδομένα (π.χ. που αλλάζουν μία φορά το μήνα), γιατί θα πρέπει να γίνονται ηχογραφήσεις όσο συχνά αλλάζουν τα δεδομένα –Δε μπορεί να χρησιμοποιείται σε δυναμικά δεδομένα.

User Output – TTS (2/2) Μετατροπή γραπτού κειμένου σε φωνή. Υπέρ: –Πολύ βολικό, και συχνά μονόδρομος, για δυναμική πληροφορία (ημερομηνίες, αριθμούς, κλπ...) Κατά: –Παρόλο που έχει εξελιχθεί πολύ και συνεχίζει να βελτιώνεται, δεν είναι ακόμα εξίσου φιλικό προς τον χρήστη όσο ο φυσικός λόγος. Αυτό φαίνεται κυρίως στην ανάγνωση μεγάλων, συνεχόμενων κειμένων. –Πρέπει η έξοδος να γραφτεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να διαβαστεί σωστά από τη μηχανή σύνθεσης φωνής –Κόστος άδειας χρήσης

References & Questions (τελευταία έκδοση vxml: 2.0)