Παρατηρήστε αυτήν την καμπίνα, για λίγο!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Advertisements

Κάποτε ήταν μια κοπέλα τυφλή. Μισούσε τον εαυτό της που ήταν τυφλή
Τα ονόματα των πλανητών, σύνδεση με τη μυθολογία!
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Σε τι χρειάζονται οι Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση;
Εργασία Στην Αστρονομία.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΦΙΛΙΑ Στέλιος Μητρογιαννόπουλος, τμήμα Β1.
Έκπληκτος, αρχίζει να παρακολουθεί τις κότες του, και ανακαλύπτει ποιά είναι υπεύθυνη γι αυτό το κατόρθωμα.
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Κεφάλαιο 4: Δυναμική της Κίνησης
(νόμος δράσης-αντίδρασης)
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Πάει όπου μπορεί και βοηθάει όποιον βρει
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!
ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
Η ΦΙΛΙΑ Χάρης Καλογεράτος Β1.
Ήταν μια φορά σ' ένα δάσος τρία δέντρα.
Παρατηρήστε αυτήν την καμπίνα, για λίγο!! Απαιτείται μεγάλη ευφυΐα, σχεδιασμός, τεχνολογία και σοφία για να φτιαχτεί κάτι τόσο εκπληκτικό, έτσι δεν είναι;
Γρηγορίου του Θεολόγου Το αλφαβητάρι της αρετής
Η Ελληνική τέχνη αναπτύσσεται
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
ΔΥΝΑΜΗ μέτρο (πόσα Ν) κατεύθυνση (προς τα πού) διάνυσμα παραμόρφωσης
Διαστημική τεχνολογία
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Νέα μέτρα. Έλληνα, πως μας καταντήσανε; μας κοροϊδεύουν, και πλουτίσανε όλο για νέα μέτρα θέλουν να μας πουν με σκοπό πάντα, να μας ταλαιπωρούν!!
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
« Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΤΟΥ MARYLAND ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Ένας αριθμός ατόμων του πανεπιστημίου του Maryland, αποφάσισε να πραγματοποιήσει.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
 Τέχνη – Έκφραση - Αντίδραση.  Η Street Art αναπτύσσεται σε δημόσιους χώρους και κυρίως σε τοίχους, περιλαμβάνοντας μια μεγάλη ποικιλία τεχνικών. 
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Το Ηλεκτρικό Πεδίο Στη μνήμη τού Ανδρέα Κασσέτα.
ΜΕΡΟΣ Ι.
Αλέξανδρος Φίκας Βαγγέλης Φούντας
Κοσμοθεωρίες: Εναλλακτικές κουλτούρες αναπαράστασης και διαχείρισης της σχέσης του «φυσικού κόσμου» με τον «ανθρώπινο εαυτό» Βασίλης Τσελφές.
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
ΦΕ3: ΠΟΤΕ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ;
ΕΔΡΑΝΑ Διαμόρφωση – Στερέωση εδράνου
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Με αξιοποίηση του 9 και του 8 Κων/νος Κλουβάτος, Σχ. Σύμβουλος
ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 1
ΑσφΑλεια στο διαδΙκτΥο
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ Δ. Τσιπλακίδης
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
γράψτε το Θέμα Εργασίας
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
Για το μάθημα των θρησκευτικών Παπαγεωργίου Δανάη Παπαδημητρίου Μελίνα
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της,
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Η σχολική βία (antibulling) με 15 εικόνες και 10 ερωτήσεις .
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΒΑΡΟΣ Κατεύθυνση πάντα κατακόρυφη Προς τα κάτω w.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Ο Μέγας Βασίλειος ( μ.Χ.)
Διαμορφωτική Αξιολόγηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων
ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β΄2.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρατηρήστε αυτήν την καμπίνα, για λίγο!! Απαιτείται μεγάλη ευφυία, σχεδιασμός, τεχνολογία και σοφία για να φτιαχτεί κάτι τόσο εκπληκτικό, έτσι δεν είναι;

Αν κάποιος έλεγε ότι το αεροπλάνο και τα όργανα ελέγχου του δεν είχαν σχεδιαστεί, ότι απλά βρέθηκαν να υπάρχουν έτσι… από μόνα τους… …ή ότι προέκυψαν τυχαία… ή ότι πρόκειται για μια σύμπτωση…

Ποια θα ήταν η αντίδρασή σου; Ή, πώς θα αντιδρούσαν οι μηχανικοί, οι σχεδιαστές και οι επιστήμονες που τα κατασκεύασαν;

Ας δούμε τώρα, τα ακόλουθα εκπληκτικά!

Λέμε ότι αυτό είναι ένα δημιούργημα! Και ότι αυτό είναι μια απλή σύμπτωση;!! Λέμε ότι αυτό είναι ένα δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Δημιούργημα! Απλή σύμπτωση;!!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Απλή σύμπτωση;!! Δημιούργημα!

Οι ευχαριστίες μας και το χειροκρότημά μας για τον Μέγα Καλλιτέχνη, τον Πάνσοφο, τον Αρχηγό της ζωής, που είναι η αιτία και ο Δημιουργός των πάντων… τον ΘΕΟ Μεταφρασμένο από τα Αγγλικά