«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1 ο Συνέδριο ΕΕΠΕ – ΔΤΠΕ, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2004 ΥΠΕΠΘ Sch.gr Τηλεματικές Υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός Υπεύθυνος.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Αξιοποίηση των Υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
Υποστηρικτικές Τεχνολογίες Πληροφορικής στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, Αθήνα, 9 Μαρ σελίδα 1 « Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο:
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης 1 Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Ένα δίκτυο για την εκπαίδευση Εισηγητής : Βουτριαρίδης Χριστόδουλος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσίες Επικοινωνίας.
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσία Συζητήσεων (Forums) Διαχειριστής EAITY Στόχος της υπηρεσίας είναι η δημιουργία.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Athens Digital Week, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2008
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2 ο Συνέδριο ΕΕΤΤ, «Οι Παγκόσμιες Δυναμικές του Ευρυζωνικού Διαδικτύου» Αθήνα, Ιούνιος 2007.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», ΚΕΔΚΕ, Ηράκλειο, 5-6 Μαΐου 2006 «Αξιοποίηση.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σύνταξη: ΥΠΕΠΘ Υλοποίηση: ΕΑΙΤΥ Ένα Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Περιοδικό για την Εκπαιδευτική Κοινότητα
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο» Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών «Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο» Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Στέλεχος ΕΑΙΤΥ, Τεχνικός υπεύθυνος ΠΣΔ mparask @ cti.gr 9o ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ «Οι δρόμοι για την Ψηφιακή Ελλάδα» 29-30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2007, ΑΘΗΝΑ

Αρχιτεκτονική Δικτύου Δίκτυο Κορμού ΕΔΕΤ - Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας Συνέργια και συμπληρωματικότητα Ελαχιστοποίηση κόστους λειτουργίας Δίκτυο Διανομής 51 ιδιόκτητοι κόμβοι Gigabit διασυνδέσεις με ΕΔΕΤ-2 σε 10 σημεία: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Ιωάννινα, Ξάνθη, Σύρος, Χανιά, Σέρρες

Παρεχόμενες υπηρεσίες Βασικές Υπηρεσίες (Σύνδεση στο δίκτυο, Ελεγχόμενη πρόσβαση στο web, Δικτυακή πύλη, Δικτυακή πύλη μαθητών, Αυτόματη εγγραφή εκπαιδευτικών και μαθητών) Υπηρεσίες Επικοινωνίας (Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με εξελιγμένη προστασία από ιούς και spam, Ηλεκτρονικές λίστες επικοινωνίας, Χώροι συζήτησης, Instant Messaging, Τηλεδιάσκεψη, Νέα) Φιλοξενία Ιστοσελίδων (Φιλοξενία ιστοσελίδων για σχολεία και εκπαιδευτικούς, Οδηγοί αυτόματης δημιουργίας ιστοσελίδων, Δυναμικές ιστοσελίδες php - δυναμικές ιστοσελίδες και βάση δεδομένων) Προηγμένες Υπηρεσίες (Βίντεο κατ’ απαίτηση, Ζωντανές μεταδόσεις εκδηλώσεων, Σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, Ηλεκτρονική διαχείριση τάξης) Συμπληρωματικές Υπηρεσίες (Ηλεκτρονικές κάρτες, Ηλεκτρονικό περιοδικό, Ημερολόγιο, Βιβλίο διευθύνσεων, Λίστα εργασιών, Σημειώσεις, Virtual drives) Κεντρικές Υπηρεσίες Υποδομής (Υπηρεσία ονοματολογίας (DNS), Υπηρεσία καταλόγου (LDAP), Κατανεμημένο helpdesk, Online στατιστικά, Σύστημα GIS σχολείων) Υπηρεσίες Διαχείρισης (Διαχείριση χρηστών, Τεκμηρίωση διαχειριστών δικτύου, Παρακολούθηση λειτουργίας δικτύου, Ασφάλεια δικτύου (CERT), Απομακρυσμένη διαχείριση σχολικών δρομολογητών)

Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Μάθησης Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (www.sch.gr/e-learning) Σύγχρονη τηλεκπαίδευση & τηλεδιάσκεψη (www.sch.gr/lms) Ηλεκτρονική διαχείριση τάξης (eclass.sch.gr) Βίντεο κατ’ απαίτηση (www.sch.gr/vod) Ζωντανές μεταδόσεις εκδηλώσεων & μαθημάτων (www.sch.gr/rts) E-mail εκπαιδευτικών & μαθητών (www.sch.gr/mail) Δικτυακή πύλη μαθητών (http://students.sch.gr) Χώροι συζήτησης (fora) (www.sch.gr/forums) Λίστες επικοινωνίας & βήμα διαλόγου εκπαιδευτικών «Ερμής» (www.sch.gr/lists) Ηλεκτρονικό περιοδικό e-emphasis (http://e-emphasis.sch.gr)

Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση υλοποιεί μια διαδικασία ανταλλαγής μάθησης μεταξύ εκπαιδευτή – εκπαιδευομένων, που πραγματοποιείται ανεξάρτητα χρόνου και τόπου Έχει ιδιαίτερη αξία για όσους μαθαίνουν καλύτερα σκεπτόμενοι για το περιεχόμενο επιθυμούν να δουλέψουν στο δικό τους χρόνο μπορούν να ακολουθήσουν οδηγίες από τον εκπαιδευτή τους Λόγοι χρήσης ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης Οι εκπαιδευόμενοι: εξετάζουν το εκπαιδευτικό υλικό σύμφωνα με το πρόγραμμά τους μπορούν να ιεραρχήσουν τα θέματα του εκπαιδευτικού υλικού έχουν το χρόνο να σκεφτούν για το περιεχόμενο μπορούν να επιλέξουν το μαθησιακό στυλ που προτιμούν Υλοποίηση βασισμένη στην παιδαγωγική θεωρία του κοινωνικού εποικοδομητισμού αξιοποίηση του open source λογισμικού moodle (www.moodle.org) πρόσβαση μέσω web : www.sch.gr/e-learning ή e-learning.sch.gr

Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση Ευκολία χρήσης Προσωποποίηση περιβάλλοντος Πολλαπλοί ρόλοι χρηστών Διαχειριστές, Δημιουργοί μαθημάτων – εκπαιδευτές, Εκπαιδευόμενοι, Επισκέπτες Πολλαπλές μορφές οργάνωσης μαθημάτων: Θεματική, Ημερολογιακή, Κοινωνική Ταξινόμηση μαθημάτων σε θεματικές ενότητες Υποστήριξη διαφορετικών μορφών περιεχομένου Κείμενα, πολυμέσα, παραπομπές Ισχυρή αναζήτηση Πιστοποίηση χρηστών με LDAP ΠΣΔ Έλεγχος πρόσβασης σε μάθημα (και) με τη χρήση κλειδιού Επαναχρησιμοποίηση περιεχομένου μαθημάτων (πρότυπο SCORM) Λογισμικό www.moodle.org e-learning.sch.gr

Εργαλεία Εύχρηστος οδηγός δημιουργίας και διαχείρισης μαθημάτων Πολλαπλά εργαλεία επικοινωνίας Ομάδες συζητήσεων Chat Ανταλλαγή μηνυμάτων (Διάλογοι) Αξιολόγηση εκπαιδευομένων Υποβολή εργασιών Online quizzes (πολλαπλών επιλογών, σωστό – λάθος κλπ) Παρακολούθηση δραστηριότητας εκπαιδευομένων Αρχεία καταγραφής Ημερολόγιο Καταγραφή βαθμολογίας Αυτοματοποιημένη καταγραφή αποριών – βάση αποριών

Στατιστικά Χρήσης Γενικά στατιστικά χρήσης Ομάδες συζήτησης Αξιολόγηση Ενότητες μαθημάτων 9 Αριθμός μαθημάτων 59 Χρήστες ΠΣΔ που χρησιμοποίησαν την υπηρεσία 5.223 Δημιουργοί μαθημάτων – εκπαιδευτές 62 Χρήστες ΠΣΔ που εγγράφηκαν σε κάποιο μάθημα 2.682 Ομάδες συζήτησης Πλήθος ομάδων συζητήσεων 204 Πλήθος συζητήσεων 432 Αξιολόγηση Πλήθος quiz 42 Πλήθος μαθημάτων με quiz 21 Πλήθος χρηστών που επιχείρησαν επίλυση 145 Πλήθος προσπαθειών 437 Επίκειται αναβάθμιση λογισμικού και συστημάτων Ανάπτυξη – υποστήριξη Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Προστιθέμενη αξία από ΠΣΔ στη βασική διανομή του moodle

Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση Σύγχρονη τηλεκπαίδευση υλοποιεί μια διαδικασία ανταλλαγής μάθησης που πραγματοποιείται σε κοινό χρόνο και διαφορετικό τόπο Έχει ιδιαίτερη αξία για όσους μαθαίνουν καλύτερα εργαζόμενοι μαζί με άλλους, ακούγοντας, βλέποντας και ρωτώντας Λόγοι χρήσης σύγχρονης τηλεκπαίδευσης οι αρχάριοι λαμβάνουν άμεση ανατροφοδότηση δημιουργείται οικειότητα παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργηθεί γρήγορα το περιεχόμενο της μάθησης «Εικονική αίθουσα» Η αλληλεπίδραση εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου γίνεται σε «πραγματικό χρόνο» και αφορά σε: ανταλλαγή απόψεων, μέσω αμφίδρομης οπτικοακουστικής επικοινωνίας ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού, μέσω ανταλλαγής αρχείων, διαμοιρασμού εφαρμογών και ηλεκτρονικού ασπροπίνακα Επιπλέον δυνατότητες της «εικονικής αίθουσας» ταυτόχρονη πλοήγηση σε δικτυακούς τόπους αξιοποίηση λογισμικού προσομοίωσης για υλοποίηση εικονικών εργαστηρίων προβολή video, κλπ

Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση Λειτουργικά Χαρακτηριστικά Ανοικτή αρχιτεκτονική Αμφίδρομη οπτικοακουστική επικοινωνία με υποστήριξη πολλαπλών πρωτοκόλλων (ευρυζωνικές αλλά και χαμηλής ταχύτητας συνδέσεις) Διαμοιρασμός εφαρμογών, χρήση ασπροπίνακα, ταυτόχρονη πλοήγηση συμμετεχόντων στο Διαδίκτυο Προχωρημένες δυνατότητες ελέγχου της αλληλεπίδρασης εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενων Αγορασμένη με 10 άδειες ταυτόχρονης χρήσης Χρήση για τηλεδιασκέψεις ΥΠΕΠΘ – σχολείων και άλλων φορέων Χρήση από εκπαιδευτικούς για επιμόρφωση σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες ΠΣΔ Συνέργια με αίθουσες τηλε- εκπαίδευσης στην περιφέρεια Ανάπτυξη - υποστήριξη ΕΑΙΤΥ - Τομέας Δικτυακών Τεχνολογιών

Βίντεο κατ’ Απαίτηση - Ζωντανές Μεταδόσεις Δυνατότητες Ψηφιοποίηση βίντεο & ήχου και κωδικοποίηση για τη μετάδοση μέσω δικτύου Διάθεση πολυμεσικού υλικού για κάθε τύπο σύνδεσης (ISDN, DSL, κλπ) Ταξινόμηση υλικού ανά κατηγορία Ανάρτηση υλικού σύμφωνα με κανονισμό λειτουργίας Ζωντανές αναμεταδόσεις Αναζήτηση υλικού ανά κατηγορία Ανάπτυξη – υποστήριξη Πανεπιστήμιο Κρήτης – Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου

Μαθητική Δικτυακή Πύλη Λειτουργικά Χαρακτηριστικά Ενημέρωση για μαθητικά θέματα Χρήσιμο υλικό για τις εξετάσεις Πολυμεσικές εκπαιδευτικές εφαρμογές (το υλικό διατέθηκε δωρεάν από αρμόδιους εθνικούς και διεθνείς φορείς) Ψυχαγωγικές εφαρμογές Πρόσβαση στο λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τους (μόνο για μαθητές της Γ’ Γυμνασίου) Ζωντανές μεταδόσεις Video on demand Προσωποποιημένη πρόσβαση Προς το παρόν μόνο για μαθητές της Γ’ Γυμνασίου Οι πιστοποιημένοι χρήστες έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή e-cards και στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου students.sch.gr Ανάπτυξη - υποστήριξη ΕΑΙΤΥ – Τομέας Δικτυακών Τεχνολογιών

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Μαθητών Σκοπός Εκπαιδευτική αξιοποίηση των επενδύσεων για ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Ενίσχυση διαπολιτισμικού διαλόγου Συμβολή στην ψηφιακή σύγκλιση της χώρας Στόχοι Εξοικείωση των μαθητών με τις ΤΠΕ στα πλαίσια των γνωστικών αντικειμένων που διδάσκονται στα σχολεία Ανανέωση εκπαιδευτικών μεθόδων - Υποστήριξη της διαδικασίας μάθησης με χρήση των ΤΠΕ Επικοινωνία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών στα πλαίσια της μαθησιακής διαδικασίας Συνεργασία ομάδων ή σχολείων στα πλαίσια ελληνικών ή ευρωπαϊκών προγραμμάτων Παρέχεται Σήμερα: Σε όλους τους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου Μελλοντικά: Σε όλους τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Πλήθος λογαριασμών (3/5/2007) 12.969

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Μαθητών Λειτουργικά χαρακτηριστικά Λογαριασμός της μορφής : user@sch.gr Τύποι λογαριασμών: «Εκπαιδευτικός». Επικοινωνία μόνο με χρήστες του ΠΣΔ «Πλήρης»: Δίνεται μετά από έγκριση του κηδεμόνα και επιτρέπει επικοινωνία και με χρήστες άλλων δικτύων Ασφαλής χρήση: Εφαρμογή φίλτρων για απόρριψη μηνυμάτων από δίκτυα που δεν πιστοποιούν την ταυτότητα των χρηστών τους Διατήρηση ιστορικού μηνυμάτων για τη δυνατότητα ελέγχου από τον κηδεμόνα Γνωστοποίηση στοιχείων λογαριασμού σε κηδεμόνα Προστασία από ιούς (antivirus) Προστασία από απρόκλητη αλληλογραφία (antispamming) Μέγεθος γραμματοκιβωτίου: 20 ΜΒ Αποκεντρωμένη και απλοποιημένη διαδικασία εγγραφής και διαχείρισης χρηστών

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Μαθητών Τρόπος παροχής Το σχολείο δημιουργεί και διαχειρίζεται τους λογαριασμούς των μαθητών του μέσω web εφαρμογής (www.sch.gr/studentsadmin) Εναλλακτικά, το σχολείο μπορεί να επιτρέψει στους μαθητές του την καταχώρηση στοιχείων από τους ίδιους από το http://students.sch.gr Ο εκπαιδευτικός ελέγχει και πιστοποιεί την ορθότητα των στοιχείων εγγραφής Πρόσβαση Μέσω της μαθητικής πύλης http://students.sch.gr (Ενότητα: Υπηρεσίες / Αλληλογραφία και Οργάνωση) Μέσω του URL: http://webmail.sch.gr Με τη χρήση προγραμμάτων διαχείρισης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, π.χ. Outlook Express Περισσότερες Πληροφορίες Μέσω της πύλης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου http://www.sch.gr (Ενότητα: mySch / Οι υπηρεσίες μας / «Υπηρεσίες για το Μαθητή») Ανάπτυξη – υποστήριξη ΕΑΙΤΥ – Τομέας Δικτυακών Τεχνολογιών

Δικτυακή Πύλη για το Εκπαιδευτικό ΕΛ/ΛΑΚ Στόχοι Ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για το ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση και τη δυνατότητα αξιοποίησής του Παρουσίαση ανάλογων δράσεων σε διεθνές επίπεδο Παροχή βήματος ανταλλαγής ιδεών και προτάσεων από τους ενδιαφερόμενους χρήστες του ΠΣΔ Περιεχόμενα Βιβλιοθήκη λογισμικού Νέα Σχετικοί σύνδεσμοι Forum Στατιστικά Ανακοινώσεις εκδηλώσεων Newsletter - RSS http://opensoft.sch.gr Ανάπτυξη - υποστήριξη Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Βιβλιοθήκη Εκπαιδευτικού ΕΛ/ΛΑΚ Καταγραφή, ταξινόμηση και παρουσίαση περισσοτέρων από 400 λογισμικών: προγράμματα και εφαρμογές με δυνατότητα αξιοποίησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση συστήματα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης & ηλεκτρονικής μάθησης προγράμματα για την υποστήριξη διοικητικών και διαχειριστικών διαδικασιών της σχολικής μονάδας εφαρμογές γραφείου, επικοινωνίας και Διαδικτύου

Ενδεικτικές Θεματικές Ενότητες Πληροφορική Μαθηματικά Χημεία Μουσική Φυσική Γεωγραφία Εφαρμογές διαχείρισης της σχολικής τάξης Συστήματα τηλεκπαίδευσης

Στατιστικά Χρήσης Επισκέπτες Συνολικός αριθμός επισκεπτών 28.282 Επισκέψεις σελίδων 313.835 Επισκέψεις μέσω της δικτυακής πύλης ΠΣΔ 15.371 Εγγεγραμμένοι χρήστες 784 Δημοφιλέστερες εφαρμογές (αριθμός επισκέψεων) 3D Planetarium 2.337 Schoolsplay 1.590 Electric 1.215 Atlantida 1.159 C.A.R 1.150 GCompris 1.050 Alexandria 986 Childsplay 957 Celestia 878

Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis

Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis Μηνιαία ηλεκτρονική έκδοση του ΠΣΔ/ΥΠΕΠΘ με σκοπό την ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με: Αξιόλογες δραστηριότητες σχολείων και εκπαιδευτικών Διακρίσεις μαθητών Δραστηριότητες Υπ.Ε.Π.Θ. Δραστηριότητες Π.Σ.Δ. Κυκλοφορία νέου τεύχους: 17/9/2007 Αποδέκτες: 13.910 σχολεία 2.683 διοικητικές μονάδες 65.091 εκπαιδευτικοί με λογαριασμό πρόσβασης στο ΠΣΔ Περιεχόμενο: Κείμενα – φωτογραφίες Πολυμεσικό υλικό (μουσική, βίντεο) Στατιστικά (από 17/9 έως 2/10): 5.779 διαφορετικοί επισκέπτες 29.422 σελίδες που προβλήθηκαν

Εν κατακλείδι... Οι εφαρμογές Διαδικτύου αξιοποιούνται στο εκπαιδευτικό έργο και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, όταν: Καλύπτουν πραγματικές ανάγκες Δένουν αρμονικά με το ωρολόγιο πρόγραμμα Έχουν σχεδιαστεί σωστά Λειτουργούν αποδοτικά Υποστηρίζονται συνεχώς και οι εκπαιδευτικοί: είναι ενημερωμένοι γι’ αυτές ξέρουν πως θα τις χρησιμοποιήσουν θέλουν να τις χρησιμοποιήσουν θέλουν να βελτιώσουν την διδασκαλία τους Δώστε «ανταμοιβές» στους εκπαιδευτικούς που αξιοποιούν τις ΤΠΕ στην τάξη...