Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Μέρος Α: Προσανατολισμοί - Μαθήματα Τάξη γενικής παιδείας 35 ώρες εβδομαδιαίως.
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Tο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Σύμφωνα με το νόμο 4186/ Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. Μια πρώτη προσέγγιση Λ Υ Κ Ε Ι Ο.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Tο Νέο Γενικό Λύκειο σύμφωνα με το νόμο 4186/ και τις τροποποιήσεις του, σύμφωνα με τους νόμους: 4264/ και 4275/ Λ Υ Κ Ε.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΚΕΣΥΠ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Νέο Λύκειο.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Στρατικόπουλος Νικόλαος
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΔΗΜΗΤΡΕΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΕΠ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΕΣΥΠ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Πλ. Αγίου Δημητρίου 4, Τρίπολη τηλ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΟΜΗ -
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν.4186 – (ΦΕΚ193 Α΄ )
Το Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος Δομή του Ωρολογίου Προγράμματος Ομάδες Προσανατολισμού Επιστημονικά.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4186/2013. Το νέο Γενικό Λύκειο σχηματικά Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥΒ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
ΓΕΛ ΤΗΝΟΥ Οκτώβρης ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΡΕΣ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Ελληνική Γλώσσα Νέα Ελληνική Γλώσσα2 Λογοτεχνία2 2.
 1. Το «Γενικό Λύκειο» (Ημερήσιο και Εσπερινό) αποτε− λεί εκπαιδευτική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παροχής γενικής παιδείας και βαθμιαίας εμβάθυνσης.
ΚΕΣΥΠ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ Ευροίας 1 Τηλ
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ. Λ.). Επαγγελματικό Λύκειο  Προσφέρει δύο Κύκλους Σπουδών που ανήκουν στο τυπικό σύστημα εκπαίδευσης. το «Δευτεροβάθμιο Κύκλο.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
ΚΕΣΥΠ ΘΕΡΜΗΣ Διεύθυνση : Απ. & Γρ. Ταβάκη 28 τκ : Θέρμη, Τηλ / fax: Ιστοσελίδα : kesyp-therm.thess.sch.grkesyp-therm.thess.sch.gr
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (Κοινό πρόγραμμα)
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
ΔΟΜΗ - ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης

Μερικά Ερωτήματα : Τι είναι η Τράπεζα θεμάτων ; Για ποιο λόγο δημιουργήθηκε ; Ποιους αφορά ; Ποιοι εμπλέκονται στη διαμόρφωση των θεμάτων ; Που θα αναζητήσει κανείς πληροφορίες ; Τι έχει γίνει μέχρι σήμερα ; Ποια είναι η συνέχεια ;

Τι είναι ; Ποιους αφορά ; H Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας ( ΤΘΔΔ ): περιλαμβάνει θέματα για τις προαγωγικές εξετάσεις του σχολικού έτους ◦ Α΄ και Β ʼ Τάξη των Γενικών Λυκείων ( ΓΕΛ ) και των ΕΠΑΛ, Ημερήσιων και Εσπερινών ◦ Α΄ και Β ʼ Τάξης των Καλλιτεχνικών, Μουσικών και Εκκλησιαστικών Λυκείων Β ʼ και Γ ʼ Τάξης των Εσπερινών ΓΕΛ

Τι είναι ; Ποιους αφορά ; από αυτά τα θέματα θα κληρώνεται το 50% των θεμάτων στα εξεταζόμενα μαθήματα. ◦ Το υπόλοιπο 50% των θεμάτων από τον διδάσκοντα ( στις ενδοσχολικές εξετάσεις ) ή από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ( στις Πανελλαδικές Εξετάσεις )

Τι είναι ; Ποιους αφορά ; για τα σχολικά έτη 2013 – 14 και , δεν εφαρμόζεται κατά τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, στις εξής περιπτώσεις : ◦ Υποχρεωτικά μαθήματα ειδικότητας στα Εκκλησιαστικά Λύκεια ◦ Λύκεια Ειδικής Αγωγής ◦ Μειονοτικά Λύκεια ◦ Μουσουλμανικά Ιεροσπουδαστήρια ◦ Ελληνικά Λύκεια του εξωτερικού ◦ Σε Λύκεια στα οποία διδάσκεται το ρωμαιοκαθολικό δόγμα στο εξεταζόμενο μάθημα των Θρησκευτικών, για ρωμαιοκαθολικούς μαθητές

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΕΛ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ◦ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ◦ ΓΑΛΛΙΚΑ ◦ ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ◦ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ◦ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ◦ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ◦ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ * ◦ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ◦ ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ◦ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ◦ ΧΗΜΕΙΑ ◦ ΦΥΣΙΚΗ ◦ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ◦ ΑΛΓΕΒΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ◦ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η / Υ ** * ΟΧΙ ΣΤΗΝ Α ’ ΤΑΞΗ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΕΛ ** ΜΟΝΟ ΣΤΗ Β ’ ΤΑΞΗ

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΑΛ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ◦ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ◦ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ * ◦ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ * ◦ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ◦ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ◦ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ◦ ΧΗΜΕΙΑ ◦ ΦΥΣΙΚΗ ◦ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ◦ ΑΛΓΕΒΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ◦ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η / Υ ** * ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ** ΜΟΝΟ ΣΤΗ Β ’ ΤΑΞΗ

Επιπλέον, για το έτος 2015 – 16 Απολυτήριες εξετάσεις Γ ’ τάξης ημερήσιου ΓΕΛ και Δ ’ τάξης εσπερινού ΓΕΛ ◦ Ενδοσχολικά ◦ Θέματα κοινά για όλα τα τμήματα του ίδιου σχολείου ◦ Κατά 50% από την Τράπεζα θεμάτων ◦ Εξεταζόμενα μαθήματα ( τα μαθήματα με * δεν εξετάζονται στα εσπερινά ΓΕΛ ):  Ελληνική Γλώσσα ( Νέα Ελληνική Γλώσσα, Νέα Ελληνική Λογοτεχνία )  Θρησκευτικά *  Ιστορία *  Ξένη Γλώσσα *  Τρία (3) από τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχει επιλέξει ο μαθητής

Επιπλέον, για το έτος 2015 – 16 Πανελλαδικές εξετάσεις αποφοίτων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ◦ Απόφοιτοι σχολικού έτους 2015 – 16 ( πλην απόφοιτοι Εσπερινού ΕΠΑΛ ):  Θέματα από την εξεταστέα ύλη της τάξης, τα οποία προκύπτουν :  κατά ποσοστό 50% με κλήρωση από Τράπεζα θεμάτων  κατά ποσοστό 50% από Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ◦ Απόφοιτοι σχολικού έτους 2014 – 15 και προηγούμενων ετών καθώς και απόφοιτοι Εσπερινού ΕΠΑΛ σχολικού έτους :  με το υπάρχον σύστημα ( αυτό που ισχύει και την τρέχουσα σχολική χρονιά )

Μία σημαντική παρατήρηση Στο ΓΕΛ, για τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, μέσα από τη συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, προσμετράται και ο βαθμός προαγωγής και απόλυσης

Ποιος είναι ο σκοπός της Τράπεζας Θεμάτων ( πηγή : Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ) η κάλυψη του συνόλου της διδακτέας ύλης από όλα τα σχολεία της χώρας ◦ απαιτείται βέβαια, ο εξορθολογισμός της ( π. χ. μείωση της εξεταστέας ύλης ) για ποιό λόγο : ◦ για να μη δημιουργούνται μαθησιακά κενά από το πέρασμα από μία τάξη στην επόμενη ◦ για να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης αποτίμησης της προόδου των μαθητών

Ο αντίλογος Μεγάλος αριθμός προτεινόμενων θεμάτων με ύλη που « απλώνεται » σε πολλά κεφάλαια Φόβος ότι το μάθημα θα επικεντρωθεί σε μία « εξάσκηση » επί των θεμάτων της Τράπεζας θεμάτων

Ο αντίλογος Αυξάνεται το άγχος για « αποστήθιση / παπαγαλία » συγκεκριμένων θεμάτων και δεν ευνοείται η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης Η προσμέτρηση του βαθμού προαγωγής και απόλυσης από τις ενδοσχολικές εξετάσεις ( και, με θέματα από την Τράπεζα θεμάτων ) στον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, δε συμβάλλει στην « αυτονομία » του Λυκείου από τις διαδικασίες πρόσβασης στα ΑΕΙ / ΑΤΕΙ.

Ποιοι έχουν καταθέσει τα θέματα της Τράπεζας θεμάτων ; Ποιοι τα αξιολόγησαν ; Προτάθηκαν από μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας ( κατά κανόνα, εκπαιδευτικοί οι οποίοι διδάσκουν τα σχετικά μαθήματα ) Αξιολογήθηκαν και εγκρίθηκαν ώστε να ενταχθούν στην Τράπεζα θεμάτων από : ◦ Τα μέλη των Επιστημονικών Επιτροπών Εξεταζόμενων Μαθημάτων  Υπό την καθοδήγηση της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής

Ποια είναι η εμπειρία μέχρι σήμερα Η εφαρμογή της Τράπεζας θεμάτων κατά την προηγούμενη χρονιά, στην Α ’ τάξη ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Η εφαρμογή της Τράπεζας θεμάτων σε άλλες χώρες

Ποια είναι η συνέχεια Ακολουθεί εξωτερική αξιολόγηση για : ◦ Την καταγραφή των απόψεων μαθητών και εκπαιδευτικών από την πρώτη εφαρμογή σχετικά με :  Την ευχρηστία  Το βαθμό δυσκολίας των προτεινόμενων θεμάτων  Τη συνάφεια με τη διδαχθείσα ύλη ◦ Το σχεδιασμό εργαλείων για την αξιολόγηση της Τράπεζας θεμάτων και τη συνεχή βελτίωση της διαδικασίας

Που θα αναζητήσει κάποιος πληροφορίες ; Ο ιστότοπος της Τράπεζας θεμάτων : όπου : Δίνονται πληροφορίες : ◦ για τη σχετική νομοθεσία ◦ για τις προδιαγραφές των εξεταζόμενων μαθημάτων Υπάρχει ανοιχτή πρόσβαση σε όλα τα προτεινόμενα θέματα

Που θα αναζητήσει κάποιος πληροφορίες ; Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα σε κάθε σχολείο ( ελεγχόμενη πρόσβαση με κωδικούς και σε συγκεκριμένες ημερομηνίες ) διαχείρισης των εξεταζόμενων μαθημάτων : ◦ Καταχώριση του προγράμματος των εξετάσεων στα συγκεκριμένα μαθήματα ◦ κλήρωση των θεμάτων ◦ αίτημα αναβολής εξέτασης ◦ συμπληρωματικές εξετάσεις

Σκέψεις Η εφαρμογή της Τράπεζας θεμάτων είναι μία « νέα » διαδικασία στην ελληνική σχολική πραγματικότητα. Μέχρι να « ωριμάσει », υπάρχει περιθώριο για βελτίωση

Σας ευχαριστώ