01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Ε Σ Ε Ν Σ Ω Μ Α Τ Ω Σ Η Σ Φ Ω Τ Ο Β Ο Λ Τ Α Ϊ Κ Ω Ν Σ Ε Κ Τ Ι Ρ Ι Α.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ / ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΕΚΠ / ΣΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΣΑΦΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΗΣ, ΕΓΚΥΡΑ ΦΟΡΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Παιδαγωγική Αξιοποίηση
Τα δικαιώματα των παιδιών
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό Λέξεις Κλειδιά: Λογισμικό (Software), Πρόγραμμα (Program), Προγραμματιστής (programmer), Λειτουργικό Σύστημα.
Α Ρ Χ Α Ι Α Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α μ ι ν ω ι κ η κ ρ η τ η γ ρ α μ μ ι κ η α
Ο ρόλος των Οικουμενικών Συνόδων στη ζωή της Εκκλησίας Ο ρόλος των Οικουμενικών Συνόδων στη ζωή της Εκκλησίας.
Στιγμιαία τιμή εναλλασσόμενης τάσης και του εναλλασσόμενου ρεύματος
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου
Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ κεφάλαιο 2 κατανοώντας τα πράγματα
Ιστορία των ελληνικών χαρακτήρων
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
1 6 > Ϊ Ε ^ ΟΝΣΧΙΖΑ. Ν ^ Ρ ^ Ο Τ ΟΟ >5 ΚΟΙ » ΌΥΝΆΝΧ, Η Κ ΟΡ / Α Π Ϋ Ο' Γ70Τ//£ ΦΟΏ &Μ-, Ν.Τ Ο ΌΝΟ ^ Α - ΤΗ 5 Η Τ ΑΝ /Ι|7 Ά * / Ϊ.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Ταυτοποίηση (Unification). Πίνακας Ταυτοποίησης Όρος 1 Όρος 2 C1 X1 F (τ 1,…,τ ν ) C2 Επιτυχές αν C1 == C2 Επιτυχές {Χ1 = C2} Αποτυγχάνει Χ2 Επιτυχές.
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Επιμέλεια: Αρίστη Παραδείση
2 ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας Ιστορίες … παιδιών Το εργαστήρι της Γλώσσας.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Τα σύμφωνα.
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
C OMIC S TRIP C REATOR. T Ο Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ Το Comic Strip Creator αποτελεί μια εναλλακτική εφαρμογή δημιουργίας ψηφιακών κομικς. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Le Grec ancien Χαιρε. L’alphabet Τα γραμματα Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
ΝΣΜΧΔ ΤΜΦΓ ΦΣΨ Κ Ο Ι Τ Α Π Ι Σ Ω Σ Ο Υ Ο Κάισαρας χρησιμοποιούσε πολύ συχνα μυστικη γραφή. Χάρη στους «Βίους 12 καισάρων» του Σουνητώνιου εχουμε λεπτομερή.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Η εκπαίδευση των παιδιών στην αρχαία Αθήνα Το Φύλλο Εργασίας προέρχεται από το εκπαιδευτικό υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου Πειραματικό.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Τμήμα Α’2 Μαθητές: Καπαρελιώτης Νικόλαος Κοκοτσή Δέσποινα
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Η συνέχεια της ιστορίας
Μαθηματικά: Γεωμετρικοί τόποι
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Β Ι Ο Λ Ο ΓΙ Κ Ο Σ Κ Α Θ Α Ρ Ι Σ Μ Ο Σ
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
για να σχηματίσω τη λέξη
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
5S 20h 17h 16h 19h 18h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 12h 14h 13h
4S 16h 13h 12h 15h 14h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 8h 10h 9h 11h
5N 20h 17h 16h 19h 18h -20° -10° 0° +10° +20o +30° +40° 15h 14h 13h
6S 0h 21h 20h 23h 22h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 16h 18h 17h 19h
Μεταγράφημα παρουσίασης:

01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Ήρωες της Φρουτοπίας

Παρατηρούμε προσεκτικά τα κόμικς για να ανακαλύψουμε τα γνωρίσματά τους

Χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κόμικς Εικονογραφημένη ιστορία Συννεφάκια διαλόγων Ή ρ ω ε ς : - Σ τ α θ ε ρ ά χ α ρ α κ τ η ρ ι σ τ ι κ ά - Σ τ α θ ε ρ ά ρ ο ύ χ α

Γλωσσικά Μέσα Χιούμορ Ευθύς Λόγος Κ ε φ α λ α ί α Γ ρ ά μ μ α τ α Σημεία Στίξης (.,:!;…) Επιφωνήματα: ΧΜ, ΕΕΕ, Α, κτλ

Δημιουργία της δικής σας εικονογραφημένης ιστορίας Αποφασίστε στην ομάδα σας το θέμα της ιστορίας σας. Σιγουρευτείτε ότι έχει αρχή, μέση και τέλος. Σιγουρευτείτε ότι έχει χιούμορ. Σκεφτείτε τους πιθανούς διαλόγους μεταξύ των ηρώων. Χρησιμοποιήστε τα γλωσσικά μέσα που προαναφέραμε (ευθύς λόγος, κεφαλαία γράμματα, σημεία στίξης, επιφωνήματα) Χρησιμοποιήστε το λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Ελλάδος για να κάνετε το δικό σας κόμικ.

Αξιολόγηση Αυτό που σκεφτήκαμε αποτελεί ιστορία; Η ιστορία μας είναι χιουμοριστική; Αν όχι, τι μπορούμε να προσθέσουμε για να την κάνουμε χιουμοριστική; Χρησιμοποιήσαμε συννεφάκια διαλόγου; Οι ήρωές μας αναγνωρίζονται εύκολα; Χρησιμοποιήσαμε σημεία στίξης; Χρησιμοποιήσαμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ; Χρησιμοποιήσαμε ευθύ λόγο; Χρησιμοποιήσαμε επιφωνήματα;