ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΥΘΟΣ ΑΙΣΩΠΟΥ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΥΘΟΣ ΑΙΣΩΠΟΥ 2ο Δημοτικό Σχολείο (Στρούμπειο) 26/05/10 http://patrasscratchday.wordpress.com http://scratch.mit.edu
Βήμα 1ο Εισάγουμε την μορφή της αλεπούς Βήμα 1ο Εισάγουμε την μορφή της αλεπούς. Και ονομάζουμε την μορφή αλεπού. Σβήνουμε τη μορφή της «γάτας»
Βήμα 2ο Επιλέγουμε το σκηνικό και επιλέγουμε Υπόβαθρα και Εισαγωγή Βήμα 2ο Επιλέγουμε το σκηνικό και επιλέγουμε Υπόβαθρα και Εισαγωγή. Εισάγουμε σαν υπόβαθρο την εικόνα με το αμπέλι. Σβήνουμε το άσπρο Υπόβαθρο. Και επιλέγουμε Διόρθωσε έτσι ώστε να κάνουμε την εικόνα Αμπέλι να καλύψει όλο το Υπόβαθρο. Όπως παρατηρείτε η φιγούρα της Αλεπούς είναι δυσανάλογα μεγάλη. Ακολουθώντας την ίδια διαδικασία όπως πιο πάνω την σμικρύνουμε όσο θέλουμε εμείς. Η εικόνα που έχουμε σχηματίσει πρέπει να μοιάζει όπως πιο κάτω:
Σβήνουμε το άσπρο Υπόβαθρο Σβήνουμε το άσπρο Υπόβαθρο. Και επιλέγουμε Διόρθωσε έτσι ώστε να κάνουμε την εικόνα Αμπέλι να καλύψει όλο το Υπόβαθρο. Όπως παρατηρείτε η φιγούρα της Αλεπούς είναι δυσανάλογα μεγάλη. Ακολουθώντας την ίδια διαδικασία όπως πιο πάνω την σμικρύνουμε όσο θέλουμε εμείς. Η εικόνα που έχουμε σχηματίσει πρέπει να μοιάζει όπως πιο κάτω:
Βήμα 3ο Τώρα ήρθε η ώρα βάζοντας την φαντασία μας να εικονοποιήσουμε τον μύθο και να δώσουμε τις κατάλληλες εντολές για να φτάσει η αλεπού τα σταφύλια βέβαια όχι με την πρώτη. Για να προσπαθήσει να φτάσει η αλεπού τα σταφύλια να χρησιμοποιήσετε εντολές που να μεταβάλλουν τις συντεταγμένες της αλεπούς. Αυτές θα τις βρείτε στο μενού «Κίνηση». Οι συντεταγμένες του δείκτη του ποντικιού φαίνονται στο κάτω δεξιό πλαίσιο του Σκηνικού: Να χρησιμοποιήσετε τις εντολές
Οι συντεταγμένες του δείκτη του ποντικιού φαίνονται στο κάτω δεξιό πλαίσιο του Σκηνικού: Να χρησιμοποιήσετε τις εντολές Για να δώσετε να φάνουν οι σκέψεις της αλεπού για τα σταφύλια (αυτές θα τις αντλήσετε από τον μύθο και μπορείτε να τις τροποποιησετε). Θεωρούμε ότι η αλεπού φτάνει τα σταφύλια όταν βρίσκεται εκεί που υπάρχει τσαμπί με σταφύλια.