ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ IP ERASMUS

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Advertisements

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
TΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΚΡΗΤΗΣ
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 2007 ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΛΟΓΕΣ ΜΑΚ 1.Γ. Παπανικολάου (n= 71) 2.Ευαγγελισμός (n= 60) 3.Άγ. Σάββας,
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ IP ERASMUS L.L.P ERASMUS PROGRAM ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ IP ERASMUS ΒΛΗΣΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ/ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ IPs 2005-2006 & 2006-2007 «APPLIED INFORMATICS AND DIGITAL INFORMATION SYSTEMS» - HERAKLION Αναφορά στην κεντρική διεύθυνση ERASMUS Βρυξέλες Δυσλειτουργία και δυσκολίες στην επικοινωνία Συμμετοχή φορέα υλοποίησης κατά 30% Κάλυψη για φοιτητές μόνο το 75% των εισιτηρίων και διαμονής τους Όλα τα παραπάνω δρούσαν αρνητικά

31769 21827 6329 Έλληνες 25 2005 2006 ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 29% 31769 21827 6329 PROFESSORS :100% . STUDENTS : 25% (OF ACCOMODATION + SUΒSISTENCE COST) +TICKETS TEI PARTICIPATION : 0.19% Που αντιστοιχεί σε 4147€ Έλληνες 25 PROFESSORS 113€/DAY STUDENTS 113€ *0.25/DAY

38034 15500 4556 Έλληνες 23 2006 - 2007 ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ 2006 - 2007 ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 29% 38034 15500 4556 Έλληνες 23

ERASMUS IP ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΙΚΥ LLP - ERASMUS 2007 – 2008 « TELECOMMUNICATION AND MULTIMEDIA TECHNOLOGIES – TEMU» VIA UNIVERSITY - HORSENS DENMARK 2008 – 2009 « TELECOMMUNICATION AND MULTIMEDIA TECHNOLOGIES – TEMU» - HERAKLION

Απλουστευμένες διαδικασίες Εύκολη επικοινωνία και άμεση υποστήριξη Δεν απαιτείται συμμετοχή του Φορέα υλοποίησης Συμμετοχή στα εισιτήρια κατά 25% καθηγητών και φοιτητών Αποτελεσματική οικονομική διαχείριση με τα οργανωτικά έξοδα (κατά αποκοπή) Με τον Ε.Λ , κάποια προβλήματα , αλλά είναι θέμα εξοικείωσης Να προσκαλείτε κάποιο άτομο από τον Ε.Λ για ενημέρωση.

2007- 2008 ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 0% 26000 20687

SUMMER SCHOOL IN “TELECOMMUNICATIONS AND ERASMUS IP 2008-2009 SUMMER SCHOOL IN “TELECOMMUNICATIONS AND MULTIMEDIA TECHNOLOGIES” TEMU 2009 HERAKLION CRETE 06.07.09 – 17.07.09

2008 - 2009 ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 0% 33898 33000(ΠΕΡΊΠΟΥ) Έλληνες 18

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : Συμμετείχε επιπλέον ένας καθηγητής από το University of Southern Denmark. Σύνολο καθηγητών 9 , από συνεργαζόμενα Εκπ. Ιδρύματα

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : Συμμετείχαν επιπλέον τρεις φοιτητές από University of Brasov με δικά τους έξοδα. Σύνολο φοιτητών 22 , από συνεργαζόμενα Εκπ. Ιδρύματα

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΓΗΚΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ? Οι φοιτητές έμειναν στις «Σπουδαστικές εστίες του ΤΕΙ με 4€/ημέρα Ημερήσια αποζημίωση καθηγητών 170€ (160€) αντί 193€ που προέβλεπε το πρόγραμμα Οι Καθηγητές έμειναν σε τουριστικά διαμερίσματα με 35€/ημέρα, κατόπιν συμφωνίας

Προετοιμασία του Προγράμματος – Οργανωτικά – Δυσκολίες(1/4) Ένα ERSMUS IP βασίζεται στην συνεργασία Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΕΙ) στο πνεύμα της Ευρωπαϊκής κοινής εκπαιδευτικής πολιτικής και συνεργασίας. Μέσα από τον θεσμό των δραστηριοτήτων ERASMUS IP , μπορεί να δημιουργηθεί ένα δίκτυο συνεργαζόμενων Σχολών και Τμημάτων με σκοπό: Την δημιουργία κοινών εκπαιδευτικών προγραμμάτων Συμμετοχή σε κοινά project και δραστηριότητες με καθηγητές και φοιτητές από διάφορες χώρες Κοινά Ερευνητικά Προγράμματα που θα οδηγήσουν σε κοινά Μεταπτυχιακά Προγράμματα.

Προετοιμασία του Προγράμματος – Οργανωτικά – Δυσκολίες(2/4) Τα συμμετέχοντα ΕΙ είναι αποτέλεσμα κατά κύριο λόγω προσωπικών επαφών ,γνωριμιών και ενεργειών. Η συμμετοχή ενός Ε.Ι θα πρέπει να πιστοποιείται από το Διοικητικό υπεύθυνο του Ιδρύματος Θα πρέπει να υπάρχει συνεχής επαφή με τον Επιστημονικό υπεύθυνο του Ε.Ι. Θα πρέπει όσο γίνεται νωρίτερα να καθορισθούν τα μαθήματα και οι διδάσκοντες (Time Table)

Προετοιμασία του Προγράμματος – Οργανωτικά – Δυσκολίες(3/4) Θα πρέπει να ενημερωθούν όλοι οι συμμετέχοντες για τα οργανωτικά του προγράμματος, όπως: Ημερήσια αποζημίωση καθηγητών Εβδομαδιαία αποζημίωση φοιτητών Δυνατότητες διαμονής φοιτητών και καθηγητών

Τραπεζικοί λογαριασμοί σε EURO Προετοιμασία του Προγράμματος – Οργανωτικά – Δυσκολίες(4/4) Θα πρέπει ακόμη : Να βγουν φωτοτυπίες διαβατήρια η ταυτότητες για τα ακριβή Oν/μα , σε τίτλους , τραπεζικούς λογαριασμούς , κ.α Να δοθούν τραπεζικές πληροφορίες – Τραπεζικοί Λογαριασμοί (Nationality of Bank, IBAN , SWIFT). Τραπεζικοί λογαριασμοί σε EURO Να αποφεύγονται ταξίδια πολλών διαδρομών και ιδιαίτερα από χώρες που δεν είναι στο EURO.

ΔΙΑΜΟΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Η διαμονή των καθηγητών : n+2 Διαμονή φοιτητών : 12 – 14 ημέρες για δυο εβδομάδες πρόγραμμα Ή διαμονή εξαρτάται από : Χρονικούς περιορισμούς εισιτηρίων (charter πτήσεις) Επιλογή φθηνότερου εισιτήριου Ιδιαίτερες περιπτώσεις , Αναχώρησης - Διαμονής

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τα θέματα Θεωρίας και Εργαστηριακών εφαρμογών που αναπτύχθηκαν αναφέρονταν στις τεχνολογίες αιχμής: ─ Τηλεπικοινωνιών ─ Πολυμεσικών Εφαρμογών ─ Ρομποτικής ─ Βιοϊατρικής. Με την λήξη του προγράμματος έγινε παρουσίαση εργασιών (Project) των φοιτητών, και αξιολόγηση του προγράμματος. Επιστημονικοί υπεύθυνοι του Προγράμματος ήσαν οι εκπαιδευτικοί Ανδρέας Βλησίδης ΤΕΙ Κρήτης και Axel Schnell University of Applied Sciences Düsseldorf.

SUMMER SCHOOL IN “TELECOMMUNICATIONS AND ERASMUS IP 20092010 SUMMER SCHOOL IN “TELECOMMUNICATIONS AND MULTIMEDIA TECHNOLOGIES” TEMU 2010 HERAKLION CRETE 05.07.09 – 16.07.09

STUDENT MOBILITY

STAFF MOBPILITY

a) Project organisation rate 6.499 € b) Total travel and subsistence – Students (7.2) 27.465,60 € c) Total travel and subsistence - Teachers (7.3) 12.765€ d) Total requested funding 46.729,60€

Συμπεράσματα Το πρόγραμμα είχε επιτυχία . Σημαντική ήταν η συμπαράσταση και η βοήθεια από την μονάδα ERASMUS IKY Οι αλλαγές που έχουν γίνει συγκριτικά με την προ δυο χρόνια υποστήριξη και οικονομική ενίσχυση είναι καινοτόμες. Δεν υπάρχει συμμετοχή του Ιδρύματος που διοργανώνει το πρόγραμμα. Η συμμετοχή έφθανε το 30%. Το κόστος οργάνωσης του IP, είναι ποσό «κατά αποκοπή» , που δίνει μεγάλη οικονομική ευχέρεια στο Ίδρυμα συντονιστή. Το πρόγραμμα καλύπτει το 75% των εισιτηρίων μετακίνησης . Αυτό είναι ένα αρνητικό σημείο. Υποχρεώνει όμως στην έρευνα αγοράς για φτηνά εισιτήρια. Τα χρήματα για ημερήσια αποζημίωση και διαμονή καλύπτουν τις ανάγκες του προγράμματος. Πρέπει όσο είναι εφικτό να χρησιμοποιούνται οι φοιτητικές εστίες και τα εστιατόρια των Ιδρυμάτων. Γενικά η υποστήριξη των IPs από τις εθνικές μονάδες υποτροφιών είναι ποιο αποτελεσματική, και εποικοδομητική.

Questions / Form Number EVALUATION REPORT Questions / Form Number ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ 22 ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ 13 ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ