Νικολάου Μιχάλης Μιχαήλ Γεώργιος Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
11 ο Εργαστήριο 11 ο Εργαστήριο Wiki ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ του Μαθήματος «Εισαγωγή στην Επιστήμη του Ιστού" Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η Β’ ΕΞΑΜ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
Χρήση και υποστήριξη κοινοτήτων μάθησης. Ψηφιακές κοινότητες  Κοινότητες που τα μέλη τους επικοινωνούν ψηφιακά μεταξύ τους.
Ανοικτά δεδομένα & Ανοικτή Διακυβέρνηση
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η επιστήμη του Web.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νικολάου Μιχάλης Μιχαήλ Γεώργιος Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος Web 2.0 Νικολάου Μιχάλης Μιχαήλ Γεώργιος Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος

Περιεχόμενα Εισαγωγή στο Web 2.0 Ιστορικά Στοιχεία Web 1.0 Web 2.0 Harnessing Collective Intelligence Πλεονεκτήματα από το Web 2.0 Κριτική και Μειονεκτήματα του Web 2.0 Web 3.0 Ανακεφαλαίωση Ερωτήσεις

Εισαγωγή στο Web 2.0 Δίνει έμφαση στην ηλεκτρονική συνεργασία και ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των χρηστών χωρίς ωστόσο οι χρήστες να έχουν εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα υπολογιστών και δικτύων

Ιστορία του Web 2.0 Η φράση Web 2.0 ειπώθηκε για πρώτη φορά το 2004 κατά τη διάρκεια ενός συνεδρίου μεταξύ της O’Reilly Media και της MediaLive International όπου πρότειναν ιδέες για την αναβάθμιση του διαδικτύου.

Tim O’Reilly Παρατήρησε ότι το διαδίκτυο άρχισε να γίνεται πολύ δημοφιλές. Άρχισε να γίνεται σημαντικό μέρος της καθημερινότητας όλο και περισσότερων ανθρώπων

Dale Dougherty Συνεχώς έβγαιναν νέες εφαρμογές και ιστοσελίδες οι οποίες αναγνωρίζονταν από το ευρύ κοινό σε σύντομο χρονικό διάστημα. Πολλές εταιρείες άρχισαν να στρέφουν την επιχειρηματική τους δράση στο διαδίκτυο.

Τι είναι το Web 1.0; Είναι ένα ρετρόνυμο το οποίο αναφέρεται στον όρο του world wide web(www) και σε οποιοδήποτε σχεδιασμό ιστοσελίδας πριν την έλευση του web 2.0 Είναι ο ένας γενικός όρος ο οποίος είχε δημιουργηθεί το 1993 από τον Tim Berners-Lee και τους συνεργάτες του, πριν σκάσει η «φούσκα» του .com

Sir Timothy John Berners-Lee Ο Σερ Τίμοθι Τζον Μπέρνερς Λι  γεννήθηκε στις 8 Ιουνίου το 1955 στο Λονδίνο. Είναι ο εφευρέτης  του Παγκόσμιου Ιστού και διευ- θυντής της κοινοπραξίας(www) Σήμερα ο Τιμ Μπέρνερς Λι είναι ο πρόεδρος του οργανισμού W3C

Χαρακτηριστικά του Web 1.0 76 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως (1997) Eίναι το (read-only web), η πληροφορία δηλαδή αναζητείται και διαβάζεται μόνον Κατοχή του περιεχομένου, αποκλειστικότητα της πληροφορίας Η επικοινωνία γίνεται με email και είναι μονόδρομη Υπηρεσίες επικοινωνίας όπως τα φόρουμ και τα chats (IRC) υπάρχουν αλλά δεν είναι διαδεδομένες

Χαρακτηριστικά Web 1.0 Britannica online Netscape Κύριο ρόλο παίζουν οι εταιρείες HTML-portals, προσωπικές ιστοσελίδες Σημαντικότερη διαδικτυακή λειτουργία ενός οργανισμού, μιας επιχείρησης, ενός φυσικού προσώπου είναι η παρουσίαση του

Εργαλεία Web 1.0 Στην αρχική του μορφή το Διαδίκτυο (Internet, Web 1.0) περιέχει σελίδες οι οποίες γράφονται από άτομα που γνωρίζουν να γράφουν σε κώδικα και το αποτέλεσμα είναι στατικό δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι μπορούν μόνο να δουν την σελίδα και όχι να κάνουν κάποιες αλλαγές σε αυτήν.

Εύλογη απορία

WEB 2.0 Δημιουργικότητα Διάδοση Πληροφοριών Χρήση εργαλείων που επιτρέπουν στον χρήστη να κάνει σχόλια, αλλαγές, αξιολογήσεις

Χαρακτηριστικά Web 2.0 Δυναμικές ιστοσελίδες Η αλληλεπίδραση διαχειριστή και χρηστών δεν εξαρτάται πλέον από τους άμεσους τρόπους επικοινωνίας(e-mails) Ένα νέο σύστημα κοινωνικής αλληλεπίδρασης έχει εξελιχθεί που περιλαμβάνει και rss feeds Χρήση κοινωνικών περιοχών δικτύωσης.

WEB 2.0-SOCIAL WEB Ο όρος Social Web χρησιμοποιείται για να περιγράψει πώς οι άνθρωποι κοινωνικοποιούνται ή αλληλεπιδρούν στο web

Από το Web 1.0 στο Web 2.0

Web 1.0 Vs Web 2.0(1) WEB 1.0 WEB 2.0 Web 1.0 διάβασμα Web 2.0 blogs Web 2.0 είναι για συζήτηση Web 2.0 λιγότερο δομημένο–καταιγισμός ιδεών.

Web 1.0 Vs Web 2.0(2) WEB 1.0 WEB 2.0 Web 1.0 για τους λίγους

Εργαλεία WEB 2.0 Ning – διαδικτυακό λογισμικό για δημιουργία κοινωνικών δικτύων. Flickr - διαδικτυακή υπηρεσία για αποθήκευση, οργάνωση, αναζήτηση και δημοσίευση ψηφιακών φωτογραφιών YouTube - διαδικτυακή υπηρεσία για αποθήκευση, οργάνωση, αναζήτηση και δημοσίευση ψηφιακών ταινιών. LibraryThing – διαδικτυακή υπηρεσία για δημιουργία καταλόγων βιβλίων, αναζήτηση βιβλίων και ανταλλαγή απόψεων. SecondLife - τρισδιάστατος κόσμος στο Διαδίκτυο για δημιουργία διαφορετικού κόσμου ή δεύτερης ζωής, για επικοινωνία, παιχνίδια, εκπαίδευση.

Το Web 2.0 στον χώρο της εκπαίδευσης

Δασκαλοκεντρική αντίληψη Ο δάσκαλος είναι αυτός που «ξέρει» και οι μαθητές αυτοί που πρέπει να «μάθουν». Ο δάσκαλος λέει στους μαθητές αυτά που «ξέρει», οι μαθητές τα ακούν (τα ξαναδιαβάζουν και στο βιβλίο) και πρέπει να τα επαναλάβουν για να διαπιστωθεί αν τα έχουν «μάθει»

Σήμερα οι μαθητές είναι η ψηφιακή γενιά Οπτικά μαθητευόμενοι Χρησιμοποιούν την Τεχνολογία για να αντιπροσωπεύσουν τον εαυτό τους. Αναλυτές της πληροφορίας Παραγωγοί περιεχομένων

Η Τεχνολογία είναι πολύ σημαντική στην ζωή τους Students today are fundamentally different. Due to the kinds of experiences they have had with interactive technologies their entire lives, they have developed preferences that are different than most of ours. Marc Prensky has given them the title of “Digital Natives.” They are visual learners, multi-taskers, with short attention spans, who use technology to express themselves. They are information analysts, content producers, and real-time learners who prefer instant and text messages. Technology is very important in their lives. Many students believe they must “power down” when going to school. They have to turn off their cell phones and put away their iPods. Every day we see technology used as a tool outside of formal schooling for communication, collaboration, understanding, and accessing knowledge. Technology is a tool that can help and enhance learning. By developing an integrated curriculum, we can ensure that the way students learn with technology agrees with the way they live with technology. Click on Grandma to watch video. 28

19ος Αιώνας 20ος Αιώνας 21ος Αιώνας Τρόπος διδασκαλίας Διάλεξη Συνεργασία P2P Διδακτικό μέσο Βιβλία,(Μαυρο)Πίνακας Σχολικά βιβλία, Εγχείριδια Κοινότητες γενικού περιεχομένου Τοποθεσία Μονοθέσιο σχολείο Τάξεις, Σχολεία Οπουδήποτε Αλληλεπίδραση Ερωταπαντήσεις Εργαστηριακά Ατομική εξερεύνηση,εργασία σε ομάδες Αντικείμενο Επιβίωση Απασχόληση Δεξιότητες δια βίου μάθησης Εργαλεία Μάθησης Πίνακες Εργαστήρια Προσωπικές συσκευές Αποτέλεσμα Μάθησης Μάθηση Βιβλίου Απομνημόνευση γεγονότων και πληροφοριών Προσαρμογή,ανάπτυξη

Web 1.0 Web 2.0 Μάθηση Μάθηση

Η Συνεργατική Μάθηση είναι Δυναμική Μάθηση

Ρόλος του εκπαιδευτικού-μαθητή Web 1.0 Δασκαλοκεντρική Μάθηση Διάδραση με τον Η/Υ Μεταδότης

Ρόλος εκπ/κού - μαθητή Web 2.0 Βοηθά τους μαθητές να προσδιορίζουν τους ρόλους τους μέσα στην ομάδα Προσδιορίσει καθαρά τους στόχους και το πλάνο Παρακολουθεί κάθε δραστηριότητα από κοντά χωρίς να επεμβαίνει, δίνοντας έτσι τον ανάλογο «χώρο» στους μαθητές για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους Βοηθά τους μαθητές με στόχο το δημιουργικό διάλογο χωρίς να επεμβαίνει

Παραδείγματα εργαλείων Web 2.0 στην εκπαίδευση Wiki Ανάπτυξη δεξιοτήτων παραγωγής γραπτού λόγου Παιδαγωγική χρήση: συλλογή πληροφοριών e-portofolio Καταγραφή αποτελεσμάτων έρευνας Δημοσίευση σχεδίων εργασίας (project) Το Wiki είναι ένα εργαλείο, το οποίο ενδείκνυται για χρήση, όταν πολλοί συγγραφείς χρειάζεται να συνεργαστούν πάνω στο ίδιο αρχείο ή ιστοσελίδα. Η παρουσίαση όλων των απόψεων των συγγραφέων εξελίσσεται δυναμικά. Στην εκπαιδευτική διαδικασία, είναι ένα αξιόλογο εργαλείο, με το οποίο είναι δυνατό να συνεργαστούν και να παρουσιάσουν δεδομένα πολλοί άνθρωποι- συνεργάτες, ακόμη και αν οι αποστάσεις που τους χωρίζουν είναι μεγάλες. Εδώ μπορεί να μπει ένα γαλλικό παράδειγμα 34

Πλεονεκτήματα από την χρήση του Web 2.0 στην εκπαίδευση Ο μαθητής δοκιμάζει, κάνει λάθη, ξαναδοκιμάζει μέχρι να ανακαλύψει από μόνος το αυτό που επιδιώκει. Οι μαθητές και καθηγητές μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους και έξω απ’ την τάξη. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού αντιστοιχεί, παιδαγωγικά, στην ενεργητική μάθηση μέσα από την ανακάλυψη. Ο μαθητής «μαθαίνει πώς να μαθαίνει»

Πλεονεκτήματα από την χρήση του Web 2.0 στην εκπαίδευση Η κοινωνικοποίηση των μαθητών. Συνεργασία των μαθητών και ανταλλαγή απόψεων. Μπορείς να ψάξεις μόνος σου και να βρείς πληροφορίες που χρειάζεσαι αντί να περιμένεις τον καθηγητή να σου πότε θα είναι έτοιμος για να σου τις πεί. Δημιουργία μιας θετικής στάσης απέναντι στις κοινωνικές διαδικασίες.

Πλεονεκτήματα από την χρήση του Web 2.0 στην εκπαίδευση Υποστηρίζει την ανάπτυξη κοινοτήτων μάθησης Αποτελεί θετικό κίνητρο για την ενεργό συμμετοχή στο μάθημα Ενισχύει τη σύνδεση του σχολείου με την πραγματική ζωή http://www.go2web20.net/ http://voxy.com/

Harnessing Collective Intelligence O O’Reilly to 2005 επισήμανε 5 συστατικά του Web 2.0: 1) Υπηρεσίες, Πακέτα Λογισμικού 2) Η αρχιτεκτονική της συμμετοχής 3) Αποδοτική επεκτασιμότητα 4) Βάσεις Δεδομένων 5) Αξιοποίηση Συλλογικής Νοημοσύνης

Harnessing Collective Intelligence Για παράδειγμα το Google γίνεται εξυπνότερο Κάθε φόρα που κάποιος δημιουργεί ένα link. Κάθε φορά που κάποιος κάνει μια αναζήτηση. Κάθε φορά που κάποιος κάνει ένα click σε μια διαφήμιση. Μια εφαρμογή Web 2.0 γίνεται καλύτερη όσο περισσότεροι άνθρωποι την χρησιμοποιούν.

Πλεονεκτήματα WEB 2.0 Ευκολία στην χρήση Χαμηλό-μηδενικό κόστος Επικοινωνία Δημιουργία blog, website Χρήση από μη εξειδικευμένο-τεχνικό προσωπικό Πληροφορίες από διάφορες πήγες Ελευθερία λόγου Εκπαίδευση

Κριτική-Μειονεκτήματα Web 2.0 Οι επικριτές του όρου ισχυρίζoνται ότι το "Web 2.0" δεν αποτελεί μια νέα έκδοση του World Wide Web, αλλά απλώς συνεχίζει να χρησιμοποιεί τεχνολογίες και έννοιες του "Web 1.0" δηλαδή: δεν αντικαθιστούνται πρωτόκολλα όπως HTTP πολλές από τις ιδέες του Web 2.0 έχουν ήδη προβληθεί σε υλοποιήσεις για δικτυωμένα συστήματα, πολύ πριν προκύψει ο όρος "Web 2.0" . Π.χ το Amazon.com Έρευνες συνδύασαν συνεργατική μάθηση και είχαν υποστήριξη από καθιερωμένα προϊόντα όπως το Lotus Notes και το Domino Lotus, τα οποία προηγήθηκαν του Web 2.0

Κριτική-Μειονεκτήματα Web 2.0 Αλλά ίσως η πιο αυστηρή κριτική είναι ότι ο όρος είναι ασαφής και προς εντυπωσιασμό του ακροατή.  Για παράδειγμα, σε μια συνέντευξη του ο ίδιος ο Tim Berners-Lee είπε: "Κανείς δεν ξέρει πραγματικά τι σημαίνει ... Αν το Web 2.0 για σας είναι τα blogs και τα wikis, τότε αυτό είναι οι άνθρωποι. Άλλοι επικριτές χαρακτήρισαν Web 2.0 σαν μια δεύτερη φούσκα. Κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν ότι το Web 2.0 έχει δημιουργήσει μια λατρεία ψηφιακού ναρκισσισμού και ερασιτεχνισμού, που υπονομεύει την έννοια της τεχνογνωσίας.(Andrew Keen)

Trendy Nonsense? Next generation – What generation? Ποιες είναι οι ηθικές αρχές του Web 2.0; Άνθρωποι - εργαζόμενοι φοβισμένοι από την ισοπέδωση των αρχών. Μπορεί το Web 2.0 να με απολύσει απ΄τη δουλεία μου;

Web 3.0-Semantic Web Το Web 3.0 αλλιώς ως semantic web είναι η νέα μορφή υπηρεσιών του Web Υπόσχεται να οργανώσει την παγκόσμια πληροφορία Θα μπορεί να συλλέγει πληροφορίες και θα βγάζει συμπεράσματα Κοινά πρότυπα και σχήματα για την ολοκλήρωση και το συνδυασμό στοιχείων που προέρχονται από τις διαφορετικές πηγές. Μια γλώσσα για την καταγραφή πώς το στοιχείο αφορά τα αντικείμενα πραγματικών κόσμων που επιτρέπει είτε σε ένα πρόσωπο είτε μια μηχανή για να αρχίσει σε ένα πλαίσιο, και να κινηθεί έπειτα μέσω πολλών άλλων πλαισίων που συνδέονται απλά με τη σχετικότητα.

Ανακεφαλαίωση Web 1.0 Eίναι το (read-only web), η πληροφορία δηλαδή αναζητείται και διαβάζεται Web 2.0 Η συμμετοχή, η συνεργασία και η δυναμική προσέγγιση του Web 2.0 είναι αυτά που το διαχωρίζουν απ’ το Web 1.0 Web 2.0 και εκπαίδευση Η κοινωνικοποίηση των μαθητών. Συνεργασία των μαθητών και ανταλλαγή απόψεων

Ανακεφαλαίωση Harnessing Collective Intelligence Μια εφαρμογή Web 2.0 γίνεται καλύτερη όσο περισσότεροι άνθρωποι την χρησιμοποιούν Πλεονεκτήματα από το Web 2.0 Ευκολία στην χρήση Χαμηλό-μηδενικό κόστος Επικοινωνία Δημιουργία blog, website Χρήση από μη εξειδικευμένο-τεχνικό προσωπικό

Ανακεφαλαίωση Κριτική και Μειονεκτήματα του Web 2.0 Ασαφής όρος, δεν αντικαθιστούνται πρωτόκολλα, πολλές υλοποιήσεις είχαν προβληθεί σε δικτυωμένα συστήματα. Web 3.0 Το Web 3.0 αλλιώς ως semantic web είναι η νέα μορφή υπηρεσιών του Web

Ερωτήσεις Αναφέρετε μερικές διαφορές του Web 1.0 από το Web 2.0 Τι εννοούμε με τον όρο αξιοποίηση συλλογικής νοημοσύνης; Αναφέρετε δύο πλεονεκτήματα του Web 2.0 Αναφέρετε δύο μειονεκτήματα του Web 2.0 Πως αξιοποιείτε το Web 2.0 καθημερινή σας ζωή;

Βιβλιογραφία http://en.wikipedia.org/wiki/Web_2.0 http://oreilly.com/web2/archive/what-is-web-20.html?page=1 http://www.mappingtheweb.com/2007/12/13/web-20-critics/ http://www.darrenbarefoot.com/archives/2006/05/web-10-vs-web-20.html http://pc-news.gr/home/9/223-web102030.html http://www.innovateonline.info/index.php?view=article&id=126 http://www.learnativity.com/download/MP7.PDF on 6/13/2007

Βιβλιογραφία(2) http://www.eday.gr/Pliroforiaka/?opt=2 http://www.exforsys.com/tutorials/web-2.0/advantages-and-disadvantages-of-web-2.0.html http://networkatclass.blogspot.com/2009/10/blog-post.html http://greeklis.org/?tag=web-20&paged=2 James Governor, Dion Hinchcliffe, Duane Nickull, (2009) , Web 2.0 architectures, O'Reilly Media / Adobe Dev Library

Σας ευχαριστούμε… …Καλά Χριστούγεννα