Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Modern Greek Lessons
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ!
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΙΤΑ ΤΗΣ ΤΑΕΙΣΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Modern Greek Lessons 29, 30.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.
Μαρία Φ, Ελισσώ Π, και Μαγδαλία Α.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Πως πέρασα το καλοκαίρι
KINHTO.
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παιδιά από όλο το κόσμο, διαφορετικές κουλτούρες και κοινωνικές τάξεις, όλα μαζί κάτω από τον φακό του φωτογράφου James Mollison. Ένα έργο που δείχνει.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Παραδοσιακά Παιχνίδια
«Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι» ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ Ανοικτόγλου Γιώργος Αϊβαλιώτης Χρήστος.
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια 1η ερώτηση: Πώς ήταν το σχολείο εκείνη την εποχή; Το σχολείο μου ήταν εξαθέσιο και δούλευε πρωί απόγευμα. Κατά τη διάρκεια της μέρας, που δεν πήγαινα σχολείο, δηλαδή το μεσημέρι, πήγαινα στο σπίτι της συμμαθήτριάς μου. Τρώγαμε το φαΐ, που μας είχε ετοιμάσει από την προηγούμενη μέρα η μάνα μας στο τάπερ.

Συνέχεια στην απάντηση της 1ης ερώτησης Ανεξάρτητα απ’ αυτό, μας παρείχαν ένα μικρό πρωινό, δηλαδή λίγο γάλα, ψωμί και κίτρινο τυρί. Διαβάζαμε πολύ και οι δάσκαλοί μας ήταν καλόψυχοι και μας αγαπούσαν όλους. Οι εκδρομές ήταν σίγουρα λιγότερες απ’ ότι είναι σήμερα. Οι σχολικές εκδηλώσεις, όμως, δεν έλειπαν και ήταν ένα γεγονός από το οποίο απουσίαζαν οι γονείς, λόγω δουλειών. ς

2η ερώτηση: Ποιες ήταν οι υποχρεώσεις, δηλαδή ο ρόλος του κάθε μέλους στην οικογένεια; Οι γονείς μου ήταν κτηνοτρόφοι, συγκεκριμένα, είχαν πρόβατα. Είχαν δύο γιους, τους αδελφούς μου, και μένα. Ο πατέρας ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες δούλευε από το πρωί μέχρι το βράδυ για οικονομικά οφέλη. Τα οποία τα αποκτούσε με το να πουλάει το μαλλί των προβάτων, που στην εποχή εκείνη είχε αξία, να πουλάει γάλα και αρνάκια. Οι αρμοδιότητες της μητέρας μου ήταν, κυρίως, οικιακές, διότι ήμασταν μια πολύτεκνη οικογένεια. ψς

Συνέχεια στην απάντηση της 2ης ερώτησης Γι’ αυτό έπρεπε να φροντίζει και τα παιδιά της αλλά και τα πεθερικά της, λόγω της μεγάλης ηλικίας τους. Τα αγόρια, δηλαδή τα αδέρφια μου, πήγαν στο γυμνάσιο και στο λύκειο και έκαναν μία αξιοθαύμαστη πορεία. Θα ήθελα πάρα πολύ να πήγαινα και γω, αλλά ο τρόπος ζωής ήταν διαφορετικός. Δεν ήταν παράξενο να βλέπεις ότι σε κάθε οικογένεια τα κορίτσια παρατούσαν το σχολείο χωρίς τη θέλησή τους και άρχιζαν να δουλεύουν αδιάκοπα.

3η ερώτηση: Τι κάνανε τα παιδιά στον ελεύθερο χρόνο τους; Με τα κορίτσια παίζαμε σχοινάκι και πεντόβολα (το παιχνίδι αυτό μοιάζει με το σημερινό τάβλι). Τα αγόρια, από την άλλη πλευρά, έπαιζαν διάφορα παιχνίδια με το τόπι (σημερινή μικρή μπάλα) και κυνηγητό. Προσωπικά, δεν είχα ιδιαίτερο χρόνο να αφιερώσω στους γονείς μου, διότι είχαμε και το Σάββατο σχολείο (μόνο το πρωί).

Συνέντευξη από τη μητέρα μου για την παιδική της ηλικία 1η ερώτηση: Πώς ήταν η σχολική ζωή εκείνα τα χρόνια; Το σχολείο, στο οποίο φοίτησα στο χωριό μου, αρχικά, ήταν τριθέσιο και τη χρονιά που αποφοίτησα, επειδή ο αριθμός των μαθητών μειώθηκε, έγινε μονοθέσιο. Παρακολουθούσαμε μαθήματα και μεγαλύτερων τάξεων και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μαθαίνουμε περισσότερα πράγματα και να βοηθάμε και βοηθιόμαστε. Τα διαλείμματα, οι εκδρομές και οι σχολικές εκδηλώσεις ήταν ένα πανηγύρι, ειδικά οι γυμναστικές επιδείξεις στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Σίγουρα, οι σχολικές γιορτές ήταν ένα μεγάλο γεγονός για τη μικρή κοινωνία του χωριού.

2η ερώτηση: Το να ζεις ως παιδί στο χωριό σε επηρέασε θετικά ή αρνητικά; Ως παιδί του χωριού έζησα, έπαιξα και χάρηκα τη φύση με πλήρη ελευθερία. Η ζεστασιά των χωριανών, που αγκάλιαζε τα παιδιά όλα, μας έδινε μια ασφάλεια συναισθηματική και πραγματική. Οι κίνδυνοι στο χωριό ήταν μηδενικοί, ενώ στην πόλη; Όμως, στο χωριό δεν είχαμε τη δυνατότητα να δούμε ένα θέατρο, να επισκεφθούμε μουσεία και, κυρίως, στα λυκειακά χρόνια δεν είχαμε τη δυνατότητα ούτε μιας ώρας φροντιστηρίου.

3η ερώτηση: Έχει αλλάξει ο τρόπος ζωής των παιδιών από τότε; Σαφώς και έχουν αλλάξει πολλά στη σχολική ζωή των παιδιών από τότε έως σήμερα. Άλλα προς το καλύτερο και άλλα όχι. Σήμερα τα παιδιά και του πιο απομακρυσμένου χωριού, διαδικτυακά, μπορούν να επικοινωνούν και να αυτομορφώνονται, αλλά, παράλληλα, η αποξένωση και η απομάκρυνση μεταξύ των παιδιών, κυρίως, της πόλης μεγάλωσε, γιατί η ζωντανή επικοινωνία και επαφή υποκαταστάθηκε και από την εισβολή της νέας τεχνολογίας.

4η ερώτηση: Οι απαιτήσεις των γονέων σου ήταν περισσότερες απ’ ότι οι δικές σου στα παιδιά σου; Οι απαιτήσεις των γονέων μου ήταν λιγότερες απ’ ότι οι δικές μου στα παιδιά μου. Οι γονείς μου ήταν λιγότερο απαιτητικοί, γιατί ο αγώνας μας ήταν μετ’ εμποδίων και δε μας πίεζαν. Σήμερα, οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες είναι, σίγουρα, μεγαλύτερες, διότι και τα παρεχόμενα στα παιδιά μας είναι περισσότερα. Σπύρος Μ., Β1 – 7gymioa