Jules Henri Poincaré Αποφθέγματα. Για το άπειρο Το θέσει άπειρο δεν υφίσταται. Αυτό που αποκαλούμε άπειρο είναι μόνο η μόνιμη δυνατότητα που έχουμε να.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καταδίωξη / Διαφυγή. Οι κανόνες • Ένας «φυγάς», ένας ή περισσότεροι «κυνηγοί» • Κινούνται πάνω σε ένα γράφημα • Στην πιο απλή περίπτωση, μία κίνηση ο.
Advertisements

Κατηγορηματικός Λογισμός
Μάθημα 7ο.
Μάθημα 2ο 20/10/2012.
Εμβαδόν Παραβολικού Χωρίου Έστω ότι θέλουμε να βρούμε το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της συνάρτησης f (x)=x 2, τον άξονα.
Πίστες. Συνεχίζουμε … ακάθεκτοι το λάδωμα; Κύριε Υπουργέ, Κύριοι συνάδελφοι  Το 2000 αγόρασα καινούργιο εκπαιδευτικό αυτοκίνητο. Είχε από την εταιρία.
10 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
Γιάννης Σταματίου Φαινόμενα πολυπλοκότητας στα Μαθηματικά και στό Φυσικό Κόσμο: Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος; Webcast 1.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Έκπληκτος, αρχίζει να παρακολουθεί τις κότες του, και ανακαλύπτει ποιά είναι υπεύθυνη γι αυτό το κατόρθωμα.
Ρήμα – Υποκείμενο –Κατηγορούμενο Συνδετικά ρήματα
Ο ΦΟΙΒΟΣ, Ο ΑΪ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΤΟΥ
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
Να σκέπτεσαι και... να ενεργείς Η διαφορά μεταξύ φτωχών και πλούσιων χωρών δεν έγκειται στην ηλικία της χώρας.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Εργασία Τεχνολογίας ΟΙ ΑΚΤΙΝΕΣ Χ ΘΕΜΑ: Αμπουλάιλας Πέτρος ΤΜΗΜΑ Α1.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Συλλογισμός ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Το Στομάχιον Παιχνίδι της αρχαιότητας ή αρχές της συνδυαστικής ανάλυσης; Παντελής Ι. Σαλλιάρης Ιστορίες Αγνώστων Θ+Φ Νάουσα 2009.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Εγκέφαλος Τι σημαίνει εγκεφαλικός; και τι ανεγκέφαλος;
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
Ένας φιλόσοφος του κοινού νου
Κεφάλαιο 4:Παράδοξα Υπεύθυνοι συντάκτες : Φ. Πανταζοπουλος Ν
(Παλιά εποχή της πέτρας)
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Πάμε να κάνουμε ένα μικρό τεστάκι.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑ;.
Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Δ ΥΤΙΚΗΣ Μ ΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Θεωρία Σημάτων και Συστημάτων 2013 Μάθημα 3 ο Δ. Γ. Τσαλικάκης.
2.5. Αριστοτελική Λογική.
Ερωτήσεις για την αξιολόγηση του βαθμού κατανόησης των αντιλήψεων περί των φαινομένων της ζωής κατά την Αρχαιότητα και τον Μεσαίωνα Τι είναι τελεολογία,
{ Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο Γιάννης Νικολουδάκης.
ΕΡΕΧΘΙΟ-ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ ► Το Ερεχθείο είναι από τους πιο ιδιόρρυθμους ναούς της ελληνικής αρχαιότητας. Η ονομασία του, που παραπέμπει στο μυθικό βασιλιά της.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
1.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Στα 5 πρώτα λεπτά του μαθήματος η καθηγήτρια κάνει μια σύντομη επανάληψη σχετικά με τις έννοιες των εφεξής, διαδοχικών, παραπληρωματικών,
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
Η περίοδος της κίνησης είναι: α) 1 sec β) 2 sec γ) 3 sec
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ
ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γιάννης Ρίζος Κών/νος Βελαλής.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη 5: Απλοποίηση (βελτιστοποίηση) λογικών συναρτήσεων με την μέθοδο του χάρτη Karnaugh (2ο μέρος) Δρ Κώστας Χαϊκάλης ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
ΖΑΝ-ΖΑΚ ΡΟΥΣΣΩ.
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΟΡΙΣΜΟΙ Επιστήμη Το σύνολο συστηματικών και επαληθεύσιμων γνώσεων, καθώς και η έρευνα αυστηρώς καθορισμένων πεδίων του επιστητού με συγκεκριμένες και.
Ο ΕΥΚΛΕΊΔΗΣ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΑ ΑΠΌ ΤΗ ΣΧΟΛΉ ΤΩΝ ΑΘΗΝΏΝ ΤΟΥ ΡΑΦΑΉΛ
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πι.
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΤΕΡΓΙΟΥ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΟΥ
Το ερώτημα για τη δυνατότητα της γνώσης – Αρχαίος σκεπτικισμός
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΞΕΛΙΞΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η θεωρία της εξέλιξης των ειδών που διατύπωσε ο Κάρολος Δαρβίνος άργησε να γίνει αποδεκτή Ένας από τους λόγους είναι ότι δεν μπορούν.
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Πώς ξεκινούν οι φήμες στο γραφείο...
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Jules Henri Poincaré Αποφθέγματα

Για το άπειρο Το θέσει άπειρο δεν υφίσταται. Αυτό που αποκαλούμε άπειρο είναι μόνο η μόνιμη δυνατότητα που έχουμε να δημιουργούμε νέα αντικείμενα ανεξάρτητα από το πόσα ήδη υφίστανται.

Για τα σύνολα Οι επόμενες γενιές θα θεωρήσουν τη θεωρία συνόλων του Κάντορ ως μια ασθένεια από την οποία έχουν πια θεραπευθεί

Για την επιστημονική δημιουργία Αποδεικνύουμε με τη λογική, επινοούμε με τη διαίσθηση. Η λογική παραμένει στείρα, εκτός εάν γονιμοποιηθεί από τη διαίσθηση. Η εμπειρία είναι η αποκλειστική πηγή όλης της αλήθειας.

Για τις νέες ανακαλύψεις στα μαθηματικά Η λογική γεννά μερικές φορές τέρατα. Επί μισό αιώνα παρακολουθούμε να κάνουν την εμφάνισή τους διάφορες αλλόκοτες συναρτήσεις που φαίνεται να προσπαθούν να μοιάσουν όσο το δυνατόν λιγότερο στις τίμιες συναρτήσεις που εξυπηρετούν κάποιο σκοπό... Μέχρι τώρα, όποτε επινοούταν μια νέα συνάρτηση, αυτό γινόταν για κάποιο πρακτικό σκοπό· σήμερα επινοούνται ειδικά για να καταδείξουν ως ψευδείς τους συλλογισμούς των πατέρων μας και κανένας δεν πρόκειται να βγάλει τίποτα άλλο απ’ αυτές

Κάντορ: Η ουσία των μαθηματικών έγκειται στην ελευθερία τους