ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Διακρίσεις και ο ρόλος του σχολείου Το πρόγραμμα PROGRESS και εμείς.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν.Πέλλας.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Η ΕΝΤΑΞΗ ΑΛΛΟΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Ελληνογερμανική Αγωγή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

 Α)Η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σε θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης, σεβασμού της διαφορετικότητας, ανεκτικότητας  Β)Η καλλιέργεια κριτικής στάσης απέναντι στην ιστορική εξέλιξη θεμελιωδών αξιών (ελευθερία, ειρήνη, δικαιοσύνη, ισονομία, δημοκρατία, ισοπολιτεία). Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

Επιδιώκεται:  Διδασκαλία με συνεργατικές και βιωματικές μορφές μάθησης  Μάθηση με το νου, το χέρι και όλες τις αισθήσεις. Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

 ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ  ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

Πρόληψη και καταπολέμηση των διακρίσεων στο σχολικό περιβάλλον «Ας Σπάσουμε το Τείχος των Διακρίσεων και του Κοινωνικού Αποκλεισμού» Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

 Α ΔΡΑΣΗ Ζωγραφίζω με το πινέλο της καρδιάς ενάντια στον κοινωνικό αποκλεισμό.  Β ΔΡΑΣΗ Γράφω στίχους και τραγουδώ το δικαίωμα όλων στη ζωή.  Η ΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

 Α ΔΡΑΣΗ Όλοι κάτω από τον ίδιο ουρανό Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

Εξέταση νεοελληνικών λογοτεχνικών κειμένων, σε αναγκαία διαθεματική συνάρτηση με την Πολιτική Αγωγή, την Ιστορία, την Αρχαία Ελληνική και Λατινική Γραμματεία. Λογοτεχνία και οικουμενικές αξίες Λογοτεχνία και ανθρώπινες σχέσεις Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

Απευθύνεται κυρίως σε φιλολόγους με επιδιωκόμενη τη συνεργασία και άλλων ειδικοτήτων (διαθεματική προσέγγιση) Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

 Δημιουργία διαθεματικών εργασιών με τη μορφή: Δημιουργικής γραφής [παραμυθιού, διηγήματος, θεατρικού δρωμένου] Οπτικογραφημένης παραγωγής (DVD) [σύμπραξη λόγου, εικόνας, ήχου]  Προσφορά κοινωνικής εργασίας – οργάνωση Προγράμματος Εθελοντισμού στη σχολική μονάδα.  Διδακτικές προσεγγίσεις: Άνοιγμα της διδασκαλίας σε κείμενα που στην ευρύτερη πνευματική παράδοση, της οποίας η ελληνική αποτελεί αναπόσπαστο μέρος (Βαλκανίων, ευρωπαϊκή)  Άνοιγμα της τάξης στη διαδικτυακή κοινότητα (μέσω τηλεδιασκέψεων) Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

 Β ΔΡΑΣΗ Η προσφορά στον άνθρωπο μια πανάρχαια δύναμη Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

 Μελέτη σπουδαίων εφευρέσεων που συνέβαλαν και συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση της ζωής ατόμων με ειδικές ικανότητες και αναπηρίες  Εισήγηση για άλλες μορφές εφευρέσεων/δημιουργημάτων που θα μπορούσαν να παρέχουν διευκολύνσεις στα άτομα αυτά, στο πλαίσιο του σύγχρονου τρόπου ζωής, με στόχο μια πιο ανθρώπινη ζωή. Επιστήμη και προσφορά στον άνθρωπο Επιστήμη και οικουμενικές αξίες Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

Απευθύνεται σε καθηγητές των Φυσικών Επιστημών, της Βιολογίας, των Μαθηματικών, των Οικονομικών και της Τεχνολογίας με επιδιωκόμενη τη συνεργασία και άλλων ειδικοτήτων (διαθεματική προσέγγιση ). Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

Δημιουργία εργασιών (projects) με τη μορφή:  Εκθεμάτων/προτεινόμενων εφευρέσεων  Οπτικογραφημένης παραγωγής (DVD) [σύμπραξη λόγου, εικόνας, ήχου] Προσφορά κοινωνικής εργασίας – οργάνωση Προγράμματος Εθελοντισμού στη σχολική μονάδα Διδακτικές προσεγγίσεις:  Άνοιγμα της διδασκαλίας σε ελκυστικά περιβάλλοντα με θέμα την επιστήμη σε σχέση με την προσφορά στον άνθρωπο.  Άνοιγμα της τάξης στη διαδικτυακή κοινότητα (μέσω τηλεδιασκέψεων) Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος

Τελετή Έναρξης Προγράμματος Ξένιος 22/12/2010 Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, Φιλόλογος