ΝΟΜΟΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ, NOMOI TOY NEWTON ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΟΣ ΔΥΝΑΜΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάκλαση και διάθλαση του φωτός
Advertisements

Οι σύγχρονες αντιλήψεις για το άτομο-κβαντομηχανική
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, •Επιβράδυνση λόγω απώλειας ενέργειας (ολίσθηση) •Φυγόκεντρες δυνάμεις •Διατήρηση ορμής •Κίνηση σωμάτων στον αέρα.
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Φαινόμενα που επηρεάζουν:
Ανάκλαση και διάδοση σε ένα όριο.
ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
Τεστ (χρήση διαφανειών- Αρχής Huygens)
5.3 XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΥΜΑΤΩΝ.
Κ. Καρτάλης Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κεφάλαιο 15 Κίνηση Κυμάτων
Νέες Φυσικές Θεωρίες (τέλος 19ου – Αρχές 20ου Αιώνα)
Κύκλος Πετρωμάτων/ Ιζημάτων Μηχανισμός Διάβρωσης
AIRY, ζ, u, p, Ε1 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ταχύτητες σωματιδίων Μετατοπίσεις σωματιδίων Κίνηση σωματιδίων Πίεση Ενέργεια Κύματος Μετάδοση κυματικής ενέργειας Ταχύτητα.
Οπτική, Καθρέφτες και Διαφάνεια σωμάτων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΑΝΑΚΛΑΣΗ - ΔΙΑΘΛΑΣΗ Φυσική Γ λυκείου Θετική & τεχνολογική κατεύθυνση
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΥΜΑΤΙΣΜΟΥ
Ατμοσφαιρική διασπορά ραδιενέργειας Σ. Ανδρονόπουλος Εργαστήριο Περιβαλλοντικών Ερευνών Ινστιτούτο Πυρηνικής Τεχνολογίας και Ακτινοπροστασίας.
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4
ΤΟ ΦΩΣ.
Οι σύγχρονες αντιλήψεις
ΣΥΝΟΨΗ (1) 1 Κύματα Μηχανικά κύματα Ηλεκτρομαγνητικά κύματα
Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ - 3ΠΑΡΑΚΤΙΑ MHXANIKH1 ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ (ΤΙDE) Περιοδικό φαινόμενο ανύψωσης και πτώσης της επιφάνειας της θάλασσας. Προκαλείται από την έλξη ουράνιων.
Ορισμοί Εσωτερικά ύδατα οικοσυστήματα γλυκών νερών Λιμνολογία:μελέτη των δομικών και λειτουργικών αλληλεπιδράσεων των οργανισμών των εσωτερικών υδάτων.
(The Primitive Equations)
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Εργαστήριο Υδρολογίας και Αξιοποίησης Υδατικών Πόρων
Οι σύγχρονες αντιλήψεις για το άτομο-κβαντομηχανική
Ήχος & Ήχος στον Κινηματογράφο
Πρόγνωση Μετεωρολογικής Παλίρροιας: High Resolution Storm Surge Model
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΓΕΩΛΟΓΙΑ
Didaskw.blogspot.com Φυσική – Γ’ Γυμνασίου Το φως.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
6° ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΕΕΔΥΠ XANIA, IOYNΙΟΥ 2007 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΥΠΩΝ ΟΛΙΚΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΕΛΤΑ Σ’ ΕΝΑΝ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΑ Χ. ΓΙΟΒΑΝΟΥΔΗΣ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
Πρόγνωση Μετεωρολογικής Παλίρροιας: High Resolution Storm Surge Model
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
2) Οι Θεμελιώδεις Εξισώσεις (The Primitive Equations)
ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΑΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ (ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ)
Η Αριστοτελική Φυσική Ο Αριστοτέλης για τα επίγεια σώματα υποστήριξε ότι υπάρχουν δύο είδη κινήσεων : Οι φυσικές και οι βίαιες. Η φυσική κίνηση κάθε επίγειου.
Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ (ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ)
Άσκηση Εφαρμογής Νόμου Snell (2.3)
ΡΥΠΑΝΣΗ TOY EΔAΦOYΣ Ρύποι του εδάφους Ραδιενεργές ουσίες Εντομοκτόνα
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
<<Η Βαρύτητα>>ΗΕργασία πληροφορικής
Φυσική – Γ’ Γυμνασίου didaskw.blogspot.com Το φως.
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Φαινόμενα που επηρεάζουν:
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Συμβολή – Ανάκλαση – Διάθλαση
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πυκνότητα Προσοχή στις μονάδες έκφρασης της πυκνότητας
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΑ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΩΝ.
ΑνΑκλαση και διAθλαση του φωτΟΣ
Ορισμός Με τον όρο Χρονοσειρές εννοούμε μια σειρά από παρατηρήσεις που παίρνονται σε ορισμένες χρονικές στιγμές ή περιόδους που ισαπέχουν μεταξύ τους.
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΟΜΟΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ, NOMOI TOY NEWTON ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Δρ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΜΑΖΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΝΟΜΟΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ, NOMOI TOY NEWTON ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΠΛΕΥΣΤΟΤΗΤΑ (ΑΡΧΗ ΑΡΧΙΜΗΔΗ) (ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ) ΣΥΡΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ – ΟΡΙΑΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΤΑΧΥΤΗΤΑ) ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 2006-2007

ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ/ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΤΑΣΗ ΑΝΑΜΙΞΗ ΝΕΡΟΥ ΜΕ ΥΓΡΟ (ΔΙΑΧΥΣΗ) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΝΕΡΟΥ Δρ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΜΑΖΗΣ ΣΕ ΒΑΡΥΤΗΤΑ – ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ/ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΤΑΣΗ ΑΝΑΜΙΞΗ ΝΕΡΟΥ ΜΕ ΥΓΡΟ (ΔΙΑΧΥΣΗ) ΑΝΑΜΙΞΗ ΝΕΡΟΥ ΜΕ ΙΖΗΜΑ (ΟΡΙΑΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ) ΠΑΓΟΣ – ΝΕΡΟ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 2006-2007

ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΠΕΡΙΘΛΑΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΥΜΑΤΑ Δρ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΜΑΖΗΣ ΚΥΜΑΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΠΕΡΙΘΛΑΣΗ ΕΞΙΣΩΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΡΗΧΩΣΗ ΘΡΑΥΣΗ ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ ΥΠΕΡΠΗΔΗΣΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 2006-2007

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΛΙΡΡΟΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ? ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ Δρ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΜΑΖΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΛΙΡΡΟΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ? ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΙΖΗΜΑΤΩΝ/ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ – ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΕΡΕΟΜΕΤΑΦΟΡΑΣ – ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ: ΔΙΑΒΡΩΣΗ/ ΠΡΟΣΧΩΣΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 2006-2007

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ Δρ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΜΑΖΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ/ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ/ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 2006-2007

ΜΟΝΤΕΛΟ Vs ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ (TRACEABILITY) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΗ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Δρ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΜΑΖΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟ Vs ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ (TRACEABILITY) ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 2006-2007

Strong Analytical Skills Critical Thinking ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥ Δρ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΜΑΖΗΣ Strong Analytical Skills Critical Thinking Solid Understanding of Scientific Fundamentals Good verbal and communication skills Ability to work well in teams ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 2006-2007