Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η ΚυριακΗ τηΣ ΟρθοδοξιαΣ»
Advertisements

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
Τι είναι μηνιγγίτιδα: Μηνιγγίτιδα αποκαλείται η φλεγμονή των προστατευτικών μεμβρανών που περιβάλλουν το κεντρικό νευρικό σύστημα και συνολικά είναι γνωστές.
Πολλοί λένε ότι τα διάφορα πρότυπα μοντέλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και πλασάρονται ως η αυτοκίνηση του μέλλοντος είναι όνειρα θερινής νυκτός.
Το Πράσινο Σπίτι.
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
ΛΙΜΝΗ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΜΜΕ Σεμινάριο 3ο
ΘΕ.3: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σάβιακλη Φωτεινή Τερζίδης Ηλίας Πεπόνα Λαμπρινή Παράτσιος Δημήτριος
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ ΧΡΟΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ.
ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί σοβαρές καταστροφές στη Γη.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΚΚΕΝΩΣΕΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΓΕΩΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος
Καρκίνος του Στομάχου Κωνσταντίνος Μυλωνάς.
4ο ΓΕΛ Χανίων Πράσινο Φως Η Δειγματοληπτική Έρευνα στα πλαίσια της διερευνητικής μάθησης Ράπτη Μαρία Φυσικός.
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ Είναι ένα σχετικά νέο άθλημα.
Οικολογικοί λαμπτήρες Λαμπτήρες Φθορισμού
ΛΑΜΠΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Θ.Ε 3: Ποιός είναι ο άνθρωπος Σοφία Βασιλειάδου Β΄
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Πρέβεζα της Ιστορικής Μνήμης
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ θέμα Εισαγωγή Ιστορικό Εξοπλισμός (στολή)
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
Αριθμητικά συστήματα στον Η/Υ
Παπαδάκης Φώτης Φάμελλος Πέτρος Β2
Κοσμάς ο Αιτωλός και η θέση της γυναίκας Από τη μαθήτρια Υρώ Δάβου το Β1’
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
ΤΡΙΑΘΛΟ.
Γιάννης Ρίτσος.
Η Ακολουθία της Οξφόρδης
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ο άνθρωπος, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του πάνω στη γη, προσπάθησε να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής του. Έτσι λοιπόν δημιούργησε τον υλικό πολιτισμό.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
Έλλη Ψαριανού Μαρία Ειρήνη Σωφρονίου Νίκος Τσιμπλιάρης Καγιάρας
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
Τεχνολογία – Αποδοτικός Φωτισμός -Αειφορία
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Η Ιστορία των ηλεκτρικών λαμπτήρων. Κατασκευή και επίδειξη των κυριότερων κατηγοριών.
Ένα ταξίδι στον κόσμο των λαμπτήρων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης Πατεράκης Νίκος Κηπουρός Σταύρος 4ο Γενικό Λύκειο Χανίων

Πυρσοί Λύχνοι

Ιστορία Φωτισμού

Λαμπτήρες

Απαγόρευση λαμπτήρων πυρακτώσεως Μεγάλα οικολογικά προβλήματα. Το 1997 υπογράφτηκε το πρωτόκολλο του Κιότο που προέβλεπε τη σταδιακή κατάργηση των λαμπτήρων πυρακτώσεως από το 2009, ως ενεργειακά ασύμφοροι. Οι λαμπτήρες νέας τεχνολογίας έπρεπε να καθιερωθούν. Μέχρι το 2006, εναλλακτικά, υπήρχαν μόνο οι λαμπτήρες φθορισμού, από το 2006 ήρθαν και οι λαμπτήρες LED.

Λαμπτήρες νέας Τεχνολογίας Λαμπτήρες LED

Αρχή λειτουργίας Η ονομασία του τού προσδιορίζει και τον τρόπο λειτουργίας του. Δίοδος Εκπομπής Φωτός- Φωτοδίοδος (Light Emitting Diode, LED). ΦΩΤΟΔΙΟΔΟΣ αποκαλείται ένα υλικό, ημιαγωγός, ο οποίος εκπέμπει φως όταν του παρέχεται ηλεκτρική τάση κατά τη 1 φορά του εναλλασσόμενου ρεύματος (φορά ορθής πόλωσης) Το χρώμα του φωτός που εκπέμπεται εξαρτάται απο τη χημική σύσταση του ημιαγώγιμου υλικού που χρησιμοποιείται, και μπορεί να είναι υπεριώδες, ορατό ή υπέρυθρο.

Πλεονεκτήματα Επιτυγχάνουν εξοικονόμηση ενέργειας που φθάνει το 75% ή και 80% σε σχέση με τους λαμπτήρες πυρακτώσεως Η διάρκεια ζωής τους είναι μέχρι και δεκαπλάσια από τους παραδοσιακούς λαμπτήρες πυρακτώσεως Μέγιστη απόδοση (100% από την αρχή λειτουργίας) Μηδαμινή απώλεια Μεγάλη ποικιλία μεγεθών

Πλεονεκτήματα Σημαντική μείωση κόστους λειτουργίας Μείωση κόστους συντήρησης Φιλικοί προς το περιβάλλον: χαμηλά επίπεδα αποτυπώματος άνθρακα, χωρίς περιεκτικότητα σε υδράργυρο Φωτισμός χωρίς ακτινοβολία UV Ιδανικοί για φωτισμό υλικών ευαίσθητων στη θερμοκρασία και προστασία χρώματος!! Και εσωτερική και εξωτερική χρήση Πολλές άλλες χρήσεις

Μειονεκτήματα Ευαισθησία στην διακύμανση της τάσης Εξάρτηση από τις θερμοκρασιακές συνθήκες Ορισμένοι τύποι περιέχουν υδράργυρο Η αναλογία του μπλε ως προς το άσπρο φως είναι ψηλή. Το μπλε φως μπορεί να προκαλέσει τοξικό στρες στον αμφιβληστροειδή χιτώνα του ματιού Ο κίνδυνος είναι πολύ μεγαλύτερος για τα παιδιά, γιατί ο κρυσταλλικός φακός του ματιού τους είναι σε ανάπτυξη. Ενώ εκκρεμεί η εκτίμηση του κινδύνου σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Γραφείο Τροφίμων, Περιβαλλοντικής και Επαγγελματικής Υγείας και Ασφάλειας, της Γαλλίας, προειδοποιεί και αποθαρρύνει τη χρήση των συστημάτων φωτός LED στα δωμάτια των παιδιών και γενικά σε χώρους όπου συχνάζουν μικρά παιδιά 10

Μη ορατές εφαρμογές των LED Μη ορατές εφαρμογές: Επικοινωνία (οπτικές ίνες) στις οπτικές επικοινωνίες ελεύθερου χώρου. Αυτές περιλαμβάνουν τα τηλεχειριστήρια των τηλεοράσεων και των βίντεο, όπου χρησιμοποιούνται τα LED υπερύθρου. ii) αισθητήρες όπως πχ οθόνες αφής και ηλεκτρονικά όργανα μέτρησης και iii) αλληλεπίδραση φωτός με την ύλη και σε ιατρικές εφαρμογές, όπως Λεύκανση δοντιών εντατικού τύπου στο ιατρείο με συσκευή λεύκανσης LED

Ορατές εφαρμογές L E D

φωτισμός ενυδρύων, Μπορούν να παρέχουν το απαιτούμενο φως με μικρότερη εκπομπή θερμότητας και έτσι βοηθούν στην συντήρηση της βέλτιστης θερμοκρασίας του ενυδρείου. Επειδή μπορούν να παράγουν φως με συγκεκριμένο μήκος κύματος είναι ιδανικά για να παρέχουν ένα συγκεκριμένο χρώμα-φάσμα για τον χρωματισμό των κοραλλιών, των ψαριών, των ανεμώνων κ.α.

ΣΠΗΛΑΙΑ φωτισμός σπηλαίων, επειδή το φως το LED αποτρέπει τη φωτοσύνθεση

Εργαστήριο του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ (Pacific Northwest National Laboratory-PNNL) Συνολικός περιβαλλοντικός αντίκτυπος των λαμπτήρων: Φυσικοί πόροι Ενεργειακοί πόροι π ο υ α π α ι τ ο ύ ν τ α ι γ ι α την κατασκευή τους, τη μεταφορά, τη λειτουργία και την απόρριψή τους Το 2012 που έγινε η μελέτη, οι λάμπες LED είχαν ένα μικρό “περιβαλλοντικό προβάδισμα” έναντι των συμπαγών λαμπτήρων φθορισμού το οποίο αναμένεται να διευρυνθεί την προσεχή πενταετία σύμφωνα με έκθεση εργαστηρίου του υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ Η έκθεση εξέταζε τον συνολικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο των λαμπτήρων, συμπεριλαμβανομένων των ενεργειακών και φυσικών πόρων που απαιτούνται για την κατασκευή τους, τη μεταφορά, τη λειτουργία και την απόρριψή τους. Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα υπολογίστηκε κατόπιν αξιολόγησης της συμβολής των λαμπτήρων στην υπερθέρμανση του πλανήτη, των χρήσεων γης στην οποία ενδημούσε άγρια ζωή, των απορριμάτων και της ρύπανσης των υδάτων, του αέρα και του εδάφους. Η έκθεση μελετά τον συνολικό κύκλο ζωής λαμπτήρων τριών ειδών: LED, φθορισμού (CFL) και συμβατικών λαμπτήρων πυρακτώσεως και είναι η πρώτη που εξετάζει εις βάθος τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της διαδικασίας κατασκευής των λαμπτήρων εξοικονόμησης ενέργειας.

Από τη μελέτη του PNNL συμπεραίνουμε ότι: Εργαστήριο του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ (Pacific Northwest National Laboratory-PNNL) Από τη μελέτη του PNNL συμπεραίνουμε ότι: LED και CFL πολύ φιλικότερες προς το περιβάλλον από τις πυρακτώσεως. Αισιοδοξία ότι σε τρία χρόνια οι λάμπες LED θα έχουν 50% μικρότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο από ότι το 2012 και 70% μικρότερο από τις σημερινές λάμπες φθορισμού Οι LED και CFL αποδείχτηκε ότι είναι πολύ φιλικότερες προς το περιβάλλον από τις λάμπες πυρακτώσεως οι οποίες καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια. Η ερευνητές αισιοδοξούν ότι σε τρία χρόνια οι λάμπες LED θα έχουν 50% μικρότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο από ότι το 2012 και 70% μικρότερο από τις σημερινές λάμπες φθορισμού Ήδη, οι λαμτήρες LED έχουν εξελιχθεί, και τουλάχιστον ως προς την κατανάλωση ενέργειας έχουν ακόμα ένα μικρότερο προβάδισμα ως προς τους λαμπτήρες φθορισμού, από άταν έγινε η συγκεκριμένη μελέτη. Και το δικό μας συμπέρασμα είναι ότι οι LED υπερτερούν σε όλους τους τομείς! Περιμένουμε στο μέλλον ακόμα μικρότερο ενεργειακό αποτύπωμα!!!

Δειγματοληπτική Έρευνα (ΔΕ) σε 114 άτομα Δειγματοληπτική Έρευνα (ΔΕ) σε 114 άτομα Το ερωτηματολόγιό μας, είχε ως σκοπό να διαπιστώσει αν ο κόσμος: διαχωρίζει τους λαμπτήρες σε εξοικονόμησης ενέργειας και πυρακτώσεως γνωρίζει τους λαμπτήρες φθορισμού, την ασφαλή αντικατάστασή τους γνωρίζει τους λαμπτήρες LED προτιμάει τους φθορισμού ή τους LED και γιατί ανακυκλώνει τους λαμπτήρες

Αποτελέσματα ΔΕ 1 Ο Χ Ι ; 18

Αποτελέσματα ΔΕ 2

Αποτελέσματα ΔΕ 3

Αποτελέσματα ΔΕ 4

Συμπέρασμα L E D για α ε ι φ ο ρ ί α! Καθώς θα εξελίσσεται η τεχνολογία τους πιστεύουμε ότι θα επικρατήσουν στην αγορά. Οι πολίτες, αν και γνωρίζουν τους λαμπτήρες LED, θα πρέπει να ενημερωθούν για τη δυνατότητα ανακύκλωσης τους, και να ευαισθητοποιηθούν περισσότερο.

Βιβλιογραφία http://www.chreact.gr/  http://www.econews.gr/2012/09/10/lampes-led-cfl-pyraktoseos/ http://coolweb.gr/fotodiodoi-diodoi-leds/ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%AF%CE%BF%CE%B4%CE%BF %CF%82_%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE %AE%CF%82_%CE%A6%CF%89%CF%84%CF%8C%CF%82  http://www.hlektronika.gr/index.php?page=theory?led  http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B1%CE%BC%CF%80% CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1%CF%82_%CF%80%CF%85%CF%81 %CE%AC%CE%BA%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82  http://greenled.pblogs.gr/2011/03/diefkrinhseis-gia-ta-led-kai-paradeigma-meiwshs-katanalwshs.html   http://www.americanled.eu/index.php/el/advantages-of-leds