ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Μια διδακτική παρέμβαση για τις Α΄ και Β΄ Τάξεις ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς
Advertisements

Η φωνολογική επίγνωση.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Κειμενοκεντρικη προΣεγγιΣη
Δρ. Τζάμου Αικατερίνη Φιλόλογος Πειραματικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Η διαφήμιση ως πεδίο αναγνωστικής και συγγραφικής πρακτικής
ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α΄, Β΄, Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Το Κειμενοκεντρικό-Διαδικαστικό Μοντέλο Παραγωγής Γραπτού Λόγου
Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Σχόλια για τον επιστημονικό εγγραμματισμό
Οι γνώσεις των μικρών παιδιών για την ανάγνωση
Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ Το κειμενικό είδος της περιγραφής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση Σύμβουλος Ελληνικών
Ανδρέας Ν. Ζεργιώτης Σχολικός Σύμβουλος 49ης Περιφέρειας Δ.Ε. Αττικής
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
Διδάσκοντας με τη βοήθεια του επεξεργαστή κειμένου.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε’ ΚΑΙ Στ’ ΤΑΞΗΣ.
Κριτική ανάγνωση κειμένων
Κριτικός γραμματισμός και διδασκαλία της Α΄ γραφής & ανάγνωσης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Το κειμενικό είδος της επιστολής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση
ΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Γενικές αρχές Αφορά μικρές ηλικίες (5-8 ετών).
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
6/12/2012 Παρουσίαση: Μιμηγιάννης Δημήτρης
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Η διδασκαλία αδίδακτου κειμένου της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας στο Λύκειο «Υπατία»,25 Νοεμβρίου 2010 Χρύσα Αλεξοπούλου Αντώνης Μιχαηλίδης.
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
περιεχόμενο της γλωσικής διδασκαλίας
κειμενικά είδη αφήγηση περιγραφή οδηγίες επιχειρηματολογία
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
1 Διδασκαλία του γραμματισμού
Κατάκτηση της γλώσσας από το παιδί Ο γενικευτικός και αφαιρετικός χαρακτήρας της γλώσσας Το νόημα = σημαινόμενο του γλωσσικού σημείου συγκροτείται στη.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας στο Γλωσσικό Μάθημα (Ελληνικά): Εισηγήσεις για Χρήση και Αξιοποίηση Σταυρούλα Κοντοβούρκη Λέκτορας, Διδακτική Γλωσσικού.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
Κειμενογλωσσολογία 12ο μάθημα
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η σύνδεση των παραγράφων (6ο μάθημα)
Τρόποι διαφοροποίησης της διδασκαλίας σε τάξεις πολλών ταχυτήτων
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Διδακτικό μοντέλο για τη διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής στην Α΄ τάξη Συνδυαστικό μοντέλο (συνθέτει στοιχεία της αναλυτικοσυνθετικής μεθόδου με.
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Ανάπτυξη και καλλιέργεια γλωσσικών δεξιοτήτων
ΠΑΙ 150 Προφορικός και γραπτός λόγος παιδιών προσχολικής ηλικίας
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
Ψυχοπαιδαγωγική του Αναδυόμενου Γραπτού Λόγου
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Μια διδακτική παρέμβαση για τις Α΄ και Β΄ Τάξεις ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013

Γραπτός Λόγος (Κείμενο) Επικοινωνιακή Περίσταση Κίνητρο – Σκοπός Παραλήπτης - Αναγνώστης Γραπτός Λόγος (Κείμενο) Οργάνωση ιδεών, γνώσεων πλάνου εργασίας Κειμενοποίηση Σύνταξη Επαναληπτική Ανάγνωση Διόρθωση ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΜΝΗΜΗ ΓΝΩΣΕΙΣ Θέματος Αναφοράς Γλωσσικές Κειμενικές ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Μεταγλωσσικές Γνώσεις Μεταγνωστικές Λειτουργίες

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΜΟΡΦΗ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΡΑΣΗΣ (ΛΟΓΟΥ) ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΚΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΠΙΘΕΤΩΝ Ή ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ΘΕΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΙΩΔΟΥΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΗΣ/ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ/ΩΝ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ

Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗΣ/ΩΝ ΔΡΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗΣ/ΩΝ ΔΡΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΔΟΧΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ