1. fkÞo,Qòo y™u …kðh Äkuhý :- 9. { Distance Force { Distance W = f S.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CK2 MockGFP CK2 Tubulin CK2 WT CK2 siRNA:A B Fig.S1 siRNA: CK2 Activity (P29 Peptide) MockGFP.
Advertisements

ΗΛΙΟΣΤΑΤΗΣ ΕΠΕ Energy OutsourcingTM.
A WT CD31Ki67CD31+Ki67 HET P53 PCNA GAPDH MI Sham WT HET B Double Positive Cells/Fields 5 # MI WT HET Normalized Protein/GAPDH P53.
Θέση και μετατόπιση x2=8 Δx=8-3=5 x1=3 x1=-2 x2=3 Δx=3-(-2)=5
3ο εργαστήριο: Πολλαπλασιασμός της Ελιάς
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΡΗ Μέχρι τώρα έχουν σχεδιαστεί πάνω από 30 αποστολές στον Άρη Η 1η ομάδα: Η 1η ομάδα: Γιάννης Γιάννης Βασίλης Βασίλης.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΗΛΙΟΣ ΕΡΜΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΔΙΑΣ ΓΗ ΑΡΗΣ ΚΡΟΝΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ ΟΥΡΑΝΟΣ.
ΥΛΙΚΑ:  2 κιλά περίπου άγρια χόρτα για πίτα, όχι για βράσιμο  Άνηθο  Κρεμμυδάκια φρέσκα  5 Αυγά  2 ντομάτες ώριμες  Ελαιόλαδο.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗ ΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ή ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ Exh. 2.2.
Δήμοι Μηδενικών Αποβλήτων Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016 ¨Η εναλλακτική οπτική στην αντιμετώπιση των αποβλήτων¨ Μαρία Τσάκωνα, Μηχανικός Περιβάλλοντος.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.5 ΝΟΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Για την αντίδραση 2Α + 3Β  2Γ +Δ έχει προοσδιορισθεί.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Εισαγωγή 2. Το σύστημα φωσφαγόνων αναφέρεται σε μία μικρή ομάδα ουσιών που έχουν δύο χαρακτηριστικά: 1.Διαθέτουν φωσφορική ομάδα 2.Η υδρόλυση τους αποδίδει.
Σύνδεσμοι στο γόνατο Πλάγιοι Χιαστοί Καθεκτικοί. Οπίσθιος χιαστός σ. Μηριαίο οστό Έξω μηνίσκος Πρόσθιος χιαστός σ. Περόνη Έσω μηνίσκος. Κνήμη.
Ενότητα 4 η Το Πεδίο των Συχνοτήτων και η έννοια του Φάσματος.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
1 Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες. Διδάσκων: Παπαιωάννου Χρυσούλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια. Τμήμα Τεχνολόγων.
Οικονομικά Μαθηματικά
Template 1.5 comparison page
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
ΑΠΛΗ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ (4.9) Για να μελετηθεί μία γεωφυσική δομή χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της σεισμικής διάθλασης με την εφαρμογή σεισμικού προφίλ 10 γεωφώνων.
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Συνταγεσ δρυμου ΜΥ.ΛΕ., ΜΥ.ΛΕ. που γυρίζεις…!
ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Πως σχεδιάζουμε δυνάμεις
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΓΕΔΣΑΠ)
Μερικές δυνάμεις στη φύση
Απλή Κεφαλαιοποίηση Κεφάλαιο ονομάζουμε το χρηματικό ποσό που όταν δανειστεί ή αποταμιευτεί αποκτά παραγωγική ικανότητα. Οι χρηματοοικονομικές αγορές.
Διαφορές μάζας - βάρους
Οι Πλανήτες Εργασία: Πλανήτες
ΛΙΜΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ.
Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Χρόνος ο Χορόνους» σχολ. Έτος
ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ 3.9 Επιμήκη ελαστικά κύματα που παράγονται σε σημείο Α ανακλώνται σε κεκλιμένη επιφάνεια και καταγράφονται από δύο (2) γεώφωνα συμμετρικά.
Ήλιος Απόσταση από τη Γη : 1A.U. Ακτίνα : 6,966x10E8 m
ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΣΙΣΛΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ.
Φυσική (Θ) Ενότητα : Ορμή Αικατερίνη Σκουρολιάκου, Επίκουρη Καθηγήτρια
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
Εισαγωγή στο Εργαστήριο Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου Ι
ΑΣΚΗΣΗ 6-σελ. 193 Ένα σώμα αφήνεται να κινηθεί κατά μήκος του λείου κεκλιμένου επιπέδου. To σώμα μετά από τη διαδρομή ΑΓ εισέρχεται στο οριζόντιο επίπεδο.
Η έννοια Άνωση.
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ… Β΄ Λυκείου 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου.
Έλξη Μια ιδιότητα της μάζας.
ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ
ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΙΚΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 17/9/2018
ΕΚΦΕ ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Παρουσίαση: Χρήστος Παπαγεωργίου, Δρ. Φυσικής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010.
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Η ΜΑΖΑ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ Η «ΗΛΙΚΙΑ» ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
גלים אורנים 2009 פרנסיס דרקסלר.
Μηχανική Οι Νόμοι της Κίνησης
מדדי מרכזיות שכיח Mo – (Mode) חציון (Median) Md –
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian)
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Өтілген материалдарға шолу
Αγωγή Καταναλωτή Τζίκα Ευαγγελία Υπεύθυνη Έρευνας & Ανάπτυξης ΚΡΙΚΡΙ
Εκτροφή κοινού κυπρίνου
ΑΠΛΗ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1. fkÞo,Qòo y™u …kðh Äkuhý :- 9

{ Distance Force { Distance W = f S

fkÞo :- fkÞo :-  ƒ¤™k {qÕÞ y™u ƒ¤ ÷k„Œwt nkuÞ Œu ‚{Þ„k¤k Ëhr{Þk™ ÚkŒkt MÚkk™ktŒh™k {qÕÞ™k „wýkfkh™u fkÞo fnu Au.  fkÞo™ku yuf{ :- N m yÚkðk sq÷  : W = F s ( yrËþ hkrþ )

 fkÞo Úkðk {kxu ƒ¤ Õkk„ðwt Œu{s ƒ¤™e rËþk{kt MÚkk™ktŒh Úkðwt sYhe Au.  ƒ¤ ÷k„u AŒkt MÚkk™ktŒh ™ ÚkkÞ.  fkÞo = þqLÞ

θ F S F kg t = 5 sec  ƒ¤™e rËþk{kt MÚkk™ktŒh ™ ÚkŒwt nkuÞ íÞkhu ÚkŒk fkÞo™e ‚{s :- 7

θ F S F t = 5 sec 5 3 kg

S θ F F t = 5 sec  ¾qýk™wt {qÕÞ ðÄu Œu{ ƒ¤™e rËþk{kt MÚkk™ktŒh™wt {qÕÞ y™u fkÞo ƒt™u ½xu Au. 3 3 kg

 fkÞo™e ÔÞk…f ÔÞkÏÞk :- ƒ¤ ðzu ÚkŒk MÚkk™ktŒh™k {qÕÞ y™u MÚkk™ktŒh™e rËþk{kt ƒ¤™k ½xf™k {qÕÞ™k „wýkfkh™u fkÞo fnu Au.ƒ¤ ðzu ÚkŒk MÚkk™ktŒh™k {qÕÞ y™u MÚkk™ktŒh™e rËþk{kt ƒ¤™k ½xf™k {qÕÞ™k „wýkfkh™u fkÞo fnu Au.  fkÞo = ƒ¤™k MÚkk™ktŒh™e rËþk™k ½xf™wt {qÕÞ × MÚkk™ktŒh™wt {qÕÞ  W = F cosθ × d

MÚkk™ktŒh  ƒ¤ y™u MÚkk™ktŒh ðå[u™ku ¾qýku 90˚ nkuÞ íÞkhu ÚkŒwt fkÞo þqLÞ nkuÞ.

 fuLN„k{e ƒ¤ y™u MÚkk™ktŒh ðå[u™ku ¾qýku 90˚ nkuÞ íÞkhu ÚkŒwt fkÞo þqLÞ nkuÞ.

 ¼q rMÚkh W…„únku™k MÚkk™ktŒh y™u …]Úðe™k „wÁíðkf»koý ðå[u™ku …]Úðe™k „wÁíðkf»koý ðå[u™ku ¾qýku 90˚ nkuðkÚke ÚkŒwt fkÞo þqLÞ „ýkÞ.  ¼q rMÚkh W…„únku™k MÚkk™ktŒh y™u …]Úðe™k „wÁíðkf»koý ðå[u™ku …]Úðe™k „wÁíðkf»koý ðå[u™ku ¾qýku 90˚ nkuðkÚke ÚkŒwt fkÞo þqLÞ „ýkÞ.

 fuLN„k{e ƒ¤ :-

 ƒ¤ y™u MÚkk™ktŒh ðå[u™ku ¾qýku Õk½wfkuý nkuÞ Œku …ËkÚko …h ƒ¤ mkhk fkÞo ÚkkÞ Au. S θ F F 1

 ƒ¤ y™u MÚkk™ktŒh rðÁÎÄ rËþk{kt nkuÞ,Œku ÚkŒwt fkÞo Éý Au y™u …ËkÚko mkhk ƒ¤™e rðÁÎÄ fkÞo ÚkkÞ Au.  ‚kRfÕk™e Íz… ½xkzðk ƒuúf Õk„kððk{kt ykðu, íÞkhu ƒuúf mkhk W˼ðŒwt ½»koýƒ¤ MÚkk™ktŒh™e rðÁÎÄ rËþk{kt Au,ŒuÚke ‚kRfÕk mkhk ½»koýƒ¤™e rðÁÎÄ fkÞo ÚkkÞ Au.

 15 kg ˤðk¤k yuf …ËkÚko™u 40 {exh suxÕkwt yÄku rËþk{kt MÚkk™ktŒh „wÁíðkf»koý™k ƒ¤™e y‚h nuX¤ yk…ðk{kt ykðu Au,Œku ÚkÞuÕkwt fkÞo „ýku. m = 15 kg a = g = 10 m/s 2 s = 40 m W = F * s = m a * s = m * g * s = 15 * 10 * 40 = 6000 J