2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας 2014-2015 Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΠΕΥΚΗ 2020 ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ Προχωράμε….. Καλώς ήρθατε.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
TΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΙΒ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΦΟΥ EΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ Η ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Όραμα όταν λέμε συνάδελφοι εννοούμε.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΣΤ ΄1. Θ ύμα Θ ύτης Θ εατής.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Μονογραφία Επαγγέλματος
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Bullying.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κεφάλαιο 1ο Θεωρητική Θεμελίωση
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Παρουσίαση αποτελεσμάτων ερωτηματολογίου: «Επίδραση του κοινωνικού περιβάλλοντος στη ζωή του σχολείου» 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας1

Το πρωί έρχεστε ευχάριστα στο σχολείο; 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας2

Είναι γνωστό ότι το σχολικό κλίμα συμβάλλει στη διαμόρφωση του χαρακτήρα της σχολικής μονάδας και τη φιλοσοφία των μελών της, ενώ παράλληλα επηρεάζει την απόδοση των εκπαιδευτικών και την επίδοση των μαθητών Ομαλή ένταξη των μαθητών στην κοινωνία προϋποθέτει ένα σχολείο ελκυστικό, ένα περιβάλλον χαράς, μάθησης και δημιουργίας. Στο ζητούμενο αυτό λοιπόν οι μαθητές απάντησαν ότι σε ποσοστό 61% έρχονται το πρωί με ευχάριστη διάθεση Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που τους κάνουν να αισθάνονται καλά στο σχολείο. Μένει να διερευνήσουμε αν το 39% έρχονται με αρνητική διάθεση γιατί τους χάλασε τον ύπνο το ρολόι ή η μαμά ή υπάρχουν άλλοι λόγοι 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας3

Πώς αισθάνεστε στο χώρο του σχολείου; 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας4

Θεωρείτε τις σχέσεις σας με τους συμμαθητές σας καλές; 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας5

Η πλειονότητα των μαθητών έχουν διαμορφώσει καλές σχέσεις με τους συμμαθητές τους, υπάρχει καλή επικοινωνία, κατανόηση και εμπιστοσύνη και γενικά στα παιδιά αρέσει η ηρεμία στο χώρο του σχολείου 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας6 Συνολικά το 87% των μαθητών αισθάνονται καλά στο χώρο του σχολείου γεγονός που επιβεβαιώνει το θετικό κλίμα του σχολείου

Το περιβάλλον του σχολείου συμβάλλει στη δημιουργία νέων φίλων; 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας7

Το περιβάλλον του σχολείου συμβάλλει στο να γίνουν οι μαθητές πιο κοινωνικοί, πιο υπεύθυνοι εφόσον αναγκάζονται να κάνουν και συμβιβασμούς. Είναι, με λίγα λόγια, χώρος ανάπτυξης της κοινωνικής και συναισθηματικής νοημοσύνης Όλα αυτά αποδεικνύονται με το γεγονός ότι 96% των μαθητών θεωρούν ότι αποκτούν φίλους στο σχολείο 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας8

Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων είστε χαρούμενος/η; Εδώ δεν χρειάζονται πολλά λόγια, καθώς το 97,2% των παιδιών περιμένουν με ανυπομονησία το διάλλειμα 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας9

Τα συμβόλαια τάξης βοήθησαν στην εύρυθμη λειτουργία της; 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας10

. Ο θεσμός του συμβολαίου της τάξης που εφαρμόζεται στο σχολείο μας τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύει στη διαπραγμάτευση, στην επίλυση συγκρούσεων,στη συνεργασία. Βοηθά τους μαθητές να κατανοούν ότι στις σχέσεις των ανθρώπων υπάρχουν κανόνες για πειθαρχία, αυτοπειθαρχία,αυτονομία,αλληλεξάρτηση. Είναι σημαντικό λοιπόν ότι ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών αποδέχονται και σέβονται τους κανόνες που οι ίδιοι έθεσαν. 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας11

Παρατηρείτε φαινόμενα βίας στο σχολείο; 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας12

Γενικά στο χώρο του σχολείου οι μαθητές παρατηρούν λίγα φαινόμενα ενδοσχολικής βίας. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην επικοινωνία, τη συνεργασία, την οργάνωση και διοίκηση του σχολείου Η σωστή επικοινωνία στο χώρο του σχολείου αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία ενός θετικού κλίματος. Οι καλές σχέσεις μεταξύ των μαθητών, το υψηλό μορφωτικό επίπεδο των μαθητών και η σωστή επικοινωνία και συνεργασία των μαθητών με την Διεύθυνση και με τον σύλλογο των καθηγητών, οδηγούν στην εξάλειψη τέτοιων φαινομένων. Επίσης μπορεί να λειτουργήσουν ως μέσο προστασίας των θυμάτων και γενικότερα ως μέσο αποτροπής της μαθητικής βίας. 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας13

Όταν αντιμετωπίζετε κάποια απειλή, πού έχετε την ανάγκη να απευθυνθείτε; 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας14

Είστε ικανοποιημένος/η από τις λύσεις που δίνει το σχολείο όταν απευθύνεστε σε αυτό; 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας15

Είναι φυσιολογικό σε αυτές τις ηλικίες οι μαθητές να εμπιστεύονται πρώτα τους φίλους με τους οποίους νιώθουν πιο κοντά Είναι όμως ικανοποιητικό το γεγονός ότι ένα 30% απευθύνεται στην Διεύθυνση του σχολείου και στους καθηγητές όταν αντιμετωπίζει κάποια απειλή πράγμα που επιβεβαιώνει το θετικό κλίμα του σχολείου Το 67,5% των μαθητών κρίνουν ικανοποιητική την συνεργασία αυτή. Η Διεύθυνση του σχολείου κατά τους μαθητές είναι δίκαιη, αμερόληπτη, αυστηρή, ξέρει να ακούει και βρίσκει σωστές λύσεις. Ξέρει να επικοινωνεί με τους μαθητές, είναι ειλικρινής, υπάρχει σεβασμός και ήθος στην επικοινωνία τους. Επιπλέον υπάρχει ενδιαφέρον και αγάπη για το σχολείο γι’ αυτό και γίνονται διάφορες δραστηριότητες 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας16

Συμμετέχετε στα προγράμματα του σχολείου; Συμμετέχουν διότι ασχολούνται με νέα αντικείμενα που κεντρίζουν την ευαισθησία και το ενδιαφέρον τους, αναβαθμίζοντας τις μεταξύ τους σχέσεις και τις σχέσεις τους με το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας17

Θεωρείτε ότι η συνεργασία 15μελούς-5μελών με την Διεύθυνση και τους μαθητές συμβάλλει στην δημοκρατική λειτουργία του σχολείου; 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας18

. Καθώς το 37,2% των μαθητών απάντησε ότι η συνεργασία του 15μελούς και των 5μελών συμβουλίων των μαθητών με τους μαθητές και τη Διεύθυνση του σχολείου συμβάλλει πολύ στη δημοκρατική του λειτουργία, ενώ το 50,2% λίγο, έγινε συζήτηση με τους μαθητές. Προέκυψε ότι κατά την ψηφοφορία για τα εκλεγμένα όργανα εκπροσώπησης των μαθητών δεν ψηφίζονται κατά κανόνα αξιόλογα άτομα, που θα μπορούσαν να συμβάλλουν ουσιαστικότερα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Και αυτό, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για δημοκρατικούς θεσμούς που εισάγουν τους μαθητές στην έννοια του ενεργού πολίτη. 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας19

Πώς θα κρίνατε το κλίμα του σχολείου;. Εννέα στους δέκα μαθητές κρίνουν εποικοδομητικό το κλίμα του σχολείου γεγονός ιδιαίτερα θετικό, που γεμίζει θάρρος και αισιοδοξία όλους μας για τη συνέχιση των προσπαθειών μας σε πνεύμα αγάπης και συνεργασίας. 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας20