ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Advertisements

1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Ελιά: από το δέντρο στο…πιάτο μας Υπεύθυνη προγράμματος: Ζερβού Σοφία Τμήμα: Γ2 Δημοτικό Σχολείο Λακκίου Λέρου
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Διδακτική της Πληροφορικής
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Κρυστα ρακαλλιδου.
Προσχολική Παιδαγωγική
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ Εικαστική προσέγγιση έργων τέχνης ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ Εικαστική προσέγγιση έργων τέχνης ‘’ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΙΩΝ’’ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ ΣΟΥΛΟΥΚΟΥ ΕΥΑΝΘΙΑ ΒΛΑΧΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 13Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ 1

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ: ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ: Να χρησιμοποιούν στον προφορικό τους λόγο ορισμένους απλούς όρους τέχνης . Να αντιπαραθέτουν το χθες με το σήμερα Να αναγνωρίζουν μορφές και σχήματα , να χρησιμοποιούν στο προφορικό τους λόγο ορισμένους απλούς όρους τέχνης . Να αναπτύξουν ενδιαφέρον για τα έργα τέχνης . Να αναπτύξουν ικανότητες συνεργασίας. Να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να χρησιμοποιούν στοιχειώδη επιχειρηματολογία. Να αναπτύσσουν σταδιακά θετικές στάσεις για συνεργασία αλληλοαποδοχή και υποστήριξη.

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (Συζήτηση, Επίδειξη, Ερωτήσεις – Απαντήσεις, Ομάδες εργασίας, Παιχνίδι ρόλων, Δραματοποίηση, Καταιγισμό ιδεών, Νέες Τεχνολογίες, διερευνήσεις, Επίλυση προβλήματος)

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Παιδί και Γλώσσα Παραγωγή γραπτού λόγου Αντιλαμβάνονται τους σκοπούς της γραφής Συνειδητοποιούν τη σχέση φωνήματος-γραφήματος. Δραστηριότητα Δημιουργούμε με τα παιδιά έναν πίνακα που παρουσιάζονται τα στάδια παραγωγής της ελιάς και τα παιδιά αντιγράφουν .

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Παραγωγή και κατανόηση προφορικών κειμένων Να συμμετέχουν στις συζητήσεις στο νηπιαγωγείο για θέματα των ενδιαφερόντων τους , να επιλέγουν το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιήσουν ανάλογα με τα θεματικό πεδίο συζήτησης και λαμβάνοντας υπόψη τον επικοινωνιακό σκοπό και το ακροατήριο.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δραστηριότητα Ομαδικά παιχνίδια ρόλων. Εξασκήθηκαν στο ανάλογο λεξιλόγιο στις συνομιλίες τους με διαφορετικούς συνομιλητές .

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Παιδί και Μαθηματικά Χώρος και γεωμετρία Αναγνωρίζουν οικείους χάρτες εντοπίζοντας θέσεις και διαδρομές . Δραστηριότητα Στη γωνιά της παρατήρησης έχουμε αναρτήσει το χάρτη της Ελλάδας και τα παιδιά εντοπίζουν τις πόλεις όπου υπάρχουν ελαιώνες .

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Παιδί και Πληροφορική Να διερευνούν, να πειραματίζονται και να ανακαλύπτουν τη γνώση με λογισμικά ανοιχτού τύπου π.χ οπτικοακουστική προσομoίωση . Δραστηριότητα Τα παιδιά με τη βοήθεια του υπολογιστή περιηγήθηκαν στο μουσείο του Κόντου στο Βόλο .

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Παιδί και φυσική αγωγή Παραδοσιακά παιχνίδια Να εκφράζουν τα στοιχεία του ρυθμού μέσω της κίνησης . Δραστηριότητα Παίζουμε παραδοσιακά παιχνίδια με την ελιά .

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Παιδί και τέχνη Οπτικοακουστική έκφραση Να εξοικειωθούν με στοιχειώδεις τεχνικές παραμέτρους (απόσταση από το μικρόφωνο, ένταση φωνής , ηχογράφηση φωνής ) . Δραστηριότητα Διαβάζουμε τον πίνακα και ηχογραφούμε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις των παιδιών .

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Θέατρο Να χρησιμοποιούν τα στοιχεία του θεάτρου , ρόλο- κίνηση-λόγο-χώρο-χρόνο -σύμβολα για να εκφράζονται και να επικοινωνούν . Δραστηριότητα Δημιουργούν παγωμένη εικόνα από το περιεχόμενο ενός πίνακα και στη συνέχεια τη ζωντανεύουν .

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Εικαστικά Να αναγνωρίζουν τα χρώματα στο περιβάλλον και στα έργα τέχνης . Να αναγνωρίζουν διάφορες μορφές και σχήματα , να χρησιμοποιούν στο προφορικό τους λόγο ορισμένους απλούς όρους τέχνης . Να δείχνουν ενδιαφέρον για έργα τέχνης . Να παρατηρούν να περιγράφουν και να εκφράζουν σκέψεις , προτιμήσεις και απόψεις για έργα τέχνης . ράφουν

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Να αντιλαμβάνονται ότι η τέχνη εκτίθεται σε ειδικούς χώρους Δραστηριότητα Τα παιδιά παρατηρούν τον πίνακα αναλύουν συσχετίζουν και ερμηνεύουν μέσα από τις κατάλληλες ερωτήσεις ,και τον αποδίδουν εικαστικά .

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η αξιολόγηση υλοποιήθηκε σε τρεις φάσεις . Υπήρξε μια αρχική αξιολόγηση όπου και καταγράφηκαν οι αρχικές απόψεις των παιδιών για να μπορούν στη συνέχεια να αναδιαμορφωθούν. Στην επόμενη φάση πέρασα στη διαμορφωτική αξιολόγηση κατά την διάρκεια της εφαρμογής των δραστηριοτήτων μας. Και στο τέλος υπήρξε η τελική αξιολόγηση που προκάλεσε τα παιδιά με μια εποικοδομητική συζήτηση να αναστοχαστούν και να προχωρήσουν σε αναπροσαρμογές και επεκτάσεις των γνώσεων .

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Πρόγραμμα σπουδών νηπιαγωγείου 2011 Το κουτί της τέχνης Σοφία Γιαλουράκη εκδ.δίπτυχο Μαγικές διαδρομές στην τέχνη Κατερίνα Τζαβάρα εκδ. διάπλους Επικοινωνία στο νηπιαγωγείο Hedi Friedrich Εκδ. τυπωθύτω- Γιώργος Δαρδάνος Θεατροπαιχνίδια Παπαθανασίου Μπασκλαβάνη εκδ.Κέδρος

ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ Σας Ευχαριστώ πολύ ! Γ. ΜΟΥΣΙΟΥ