Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Στόχευση - Τοποθέτηση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
1 Βασικές Έννοιες της Οικονομικής Επιστήμης (Επανάληψη ή Εισαγωγή) Τι είναι Οικονομικό Υπόδειγμα; Όφελος Κόστος Αγορές Ελαστικότητα Εξωτερικότητες Οικονομικά.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΜΟΥ Α ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 - «Υπηρεσίες είναι όλες εκείνες οι οικονομικές δραστηριότητες που δεν καταλήγουν σε ένα απτό και υλικό αποτέλεσμα ή φυσικό προϊόν, που καταναλώνονται από τον καταναλωτή τη στιγμή που παράγονται είτε από τον παραγωγό είτε από τον ίδιο τον καταναλωτή και που παράγουν κυρίαρχη αξία, η οποία είναι ουσιαστικά άυλης μορφής». Κλίμακα Αϋλότητας του Shostack (1977). Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά υπηρεσιών: Αϋλότητα, Αδιαιρετότητα, Αναλωσιμότητα, Ανομοιογένεια. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Ταξινόμηση των Υπηρεσιών με βάση κριτηρίων: (1) τη φύση και τα χαρακτηριστικά των μερών του συστήματος, (2) το είδος της σχέσης, (3) τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας, (4) την ένταση της προσφοράς, (5) το πώς παράγεται. Πολλαπλή ταξινόμηση: συνδυασμός κριτηρίων. Το τρίγωνο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (Εταιρεία-Υπάλληλοι-Πελάτες). Επέκταση του Κλασικού Μείγματος ΜΚΤ στις Υπηρεσίες: «Άνθρωποι», «Διαδικασίες», «Φυσική Μαρτυρία». ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Αγοραστική Συμπεριφορά Καταναλωτών στις Υπηρεσίες: (1) Αναγνώριση αναγκών, (2) Αναζήτηση πληροφορίας, (3) Αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων, (4) Αγορά-Κατανάλωση Υπηρεσίας, (5) Αξιολόγηση μετά την αγορά. Η αξιολόγηση γίνεται πάντα σε σχέση με την προσδοκούμενη ποιότητα της υπηρεσίας πριν καταναλωθεί. Συνεπώς το μέτρο σύγκρισης είναι οι προσδοκίες του καταναλωτή. Ποιότητα των Υπηρεσιών: τι σημαίνει;, πως μετράται; ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 Η μεταβλητή «Προϊόν» στις Υπηρεσίες: (1) Πυρήνας Προϊόντος, (2) Πραγματικό Προϊόν Εταιρείας, (3) Διευρυμένο Προϊόν. Έννοια «Πακέτου» (π.χ. τουριστικά πακέτα, ασφαλιστικά πακέτα). Κύκλος Ζωής Προϊόντος, Νέες Υπηρεσίες. Η μεταβλητή «Τιμή» στις Υπηρεσίες: Πως γίνεται η τιμολόγηση; Ποιοι είναι οι στόχοι και οι στρατηγικές της τιμολόγησης; ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 Η μεταβλητή «Διανομή» στις Υπηρεσίες: (1) Ερευνά Αγοράς και Οικονομική ανάλυση (2) Επιλογή Περιοχής, (3) Προσδιορισμός τύπου και μεγέθους καταστήματος, (4) Χωροταξική διαρρύθμιση (εσωτερική-εξωτερική). Δικαιόχρηση (Franchising). Ηλεκτρονικό Εμπόριο (One-to-one Marketing). Η μεταβλητή «Προβολή» στις Υπηρεσίες: (1) Προσωπική Πώληση, (2) Διαφήμιση, (3) προώθηση Πωλήσεων, (4) Δημόσιες Σχέσεις. Σημαντικότερο στοιχείο οι γνώμες-εμπειρίες φίλων-συγγενών-γνωστών για την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Ανθρώπινος Παράγοντας: (α) ρόλος των υπαλλήλων (ευγένεια, εξυπηρέτηση, εχεμύθεια, πρωτοβουλία κτλ), (β) ρόλος των πελατών (συμπαραγωγοί της υπηρεσίας, χρήστες της υπηρεσίας). Διαδικασία Παραγωγής Υπηρεσιών: μελέτη και σχεδιασμός των διαδικασιών, αντιμετώπιση προβλημάτων αυξομείωσης της ζήτησης, διασφάλιση ποιότητας. Φυσική Μαρτυρία: Χώρος και Υλικά. Σημαντικό στοιχείο το οποίο χρησιμοποιείται από τον πελάτη για την αξιολόγηση της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 Στρατηγικός Σχεδιασμός Επιχείρησης→ Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ (Ακολουθητέα τακτική, προγράμματα δράσης, προϋπολογισμούς) Επιχειρηματικό Πλάνο (Business Plan)→ Πλάνο Μάρκετινγκ (Marketing Plan) Μακροχρόνιος Σχεδιασμός- Βραχυχρόνιος Σχεδιασμός. Θεωρητικά Υποδείγματα - Μεθοδολογίες Ανάλυσης – Χρήση επιστημονικών μεθόδων για αποτελεσματικό σχεδιασμό. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ1 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ