11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS 2009-2011 THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
Advertisements

13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
RULES OF THE MEANS OF TRANSPORT We are going to present you the rules you must follow when you are on board.
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ THE KING Διαλέγουμε ένα παιδί το οποίο γίνεται ο βασιλιάς. A child becomes the king.
THE BEST OF THIS YEAR VOTED THE BEST OF THIS YEAR ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
Τ he results of the questionnaire about traditional games Τα α π οτελέσματα του ερωτηματολογίου για τα π αραδοσιακά π αιχνίδια.
GREEK TRADITIONAL GAMES Ελληνικά παραδοσιακά παιχνίδια  Freedom  (Ελευθερία)  The hen, the chicks and the hawk  (Η κλώσα, τα κλωσόπουλα και το γεράκι)
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
2 η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Νομού Έβρου Mάρτιος 2010.
Διασύνδεση LAN Γιατί όχι μόνο ένα μεγάλο LAN
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
The most popular game in Greece
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
THE GOOD WEEK.
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Third Declension Nouns
Τμήμα Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστημίου Πατρών
Future Active, Future Middle, and the Imperfect Indicative
This show was edited by Mike:
This show was edited by Mike:
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
This story was written in Cyprus by Primary School children.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
This show was edited by Mike:
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
Personal Pronouns Introduction to Greek By Stephen Curto
GLY 326 Structural Geology
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
This show was edited by Mike:
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont. (chs )
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
This show was edited by Mike:
This show was edited by Mike:
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Noun Inflection.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Personal Pronouns.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
O 10oς άθλος του Ηρακλή «Τα βόδια του Γηρυόνη» Βαγγελιώ Ανδρουλάκη
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Μεταγράφημα παρουσίασης:

11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY

KALAMARIA - THESSALONIKI

1 O Παιχνίδι «Η μέλισσα»  Στόχος του παιχνιδιού είναι καθεμιά από τις δύο «μάνες» του παιχνιδιού να πάρει με το μέρος της όσα περισσότερα κορίτσια μπορεί, ώστε να είναι ισχυρότερη στον τελικό αγώνα της δύναμης με την άλλη ομάδα. 1 ST game the “BEE”  The aim of the game is each of the two leaders, of the game to attract on its side as many girls as possible. So that she becomes the strongest at the final game of power against the other team.

2 ND game LITTLE STATUES 2 O Παιχνίδι «Αγαλματάκια»  Τα παιδιά διαλέγουν με διαδικασία τον αρχηγό. Αυτός ή αυτή κρύβει το πρόσωπό του και μετράει. Με το τέλος του μετρήματος όλοι παγώνουν, γίνονται αγάλματα. Όποιος μετακινείται χάνει και φεύγει από το παιχνίδι. Ο αρχηγός αλλάζει μόλις πιάσει ένα παίχτη.  The children after a certain procedure choose the leader of the game. He or she hides the face and starts counting. When he/she stops counting everybody has to freeze, become a statue. Whoever moves, loses and leaves the game. The leader grabs a child and this is the new leader.

3 RD game PEACE AND WAR 3 O Παιχνίδι «Πόλεμος και ειρήνη»  Οι δύο αντιμέτωπες ομάδες προσπαθούν να αποδυναμώσουν η μία την άλλη ζητώντας να τους στείλει, έναν έναν τους δυνατούς της παίχτες αλλά και ρισκάροντας να χάσει και η ίδια έναν από τους δικούς της, αν δεν κατορθώσει να τον αιχμαλωτίσει.  The two opposing teams are trying to weaken each other by asking them to send the stronger players one by one on one hand and on the other hand risking to lose one of the players if they don’t manage to capture him/her.

4 TH game MOSQUE 4 O Παιχνίδι «Τζαμί»  Το παιχνίδι παίζεται με 10 παίχτες τουλάχιστον. Οι παίχτες χωρίζονται σε δύο ομάδες. Τοποθετούν τα «τουβλάκια» το ένα πάνω στο άλλο και γύρω τους τα στεφάνια σε σχήμα κύκλου. Η μια ομάδα προσπαθεί να ρίξει τα τούβλα ενώ η άλλη είναι μέσα στα στεφάνια. Εάν ρίξει έστω και ένα τούβλο η ομάδα σκορπίζεται γύρω από τον κύκλο και προσπαθεί να μπει στον κύκλο να ξαναστήσει τα τουβλάκια. Κερδίζει αν τα καταφέρει. Η άλλη ομάδα προσπαθεί να κάψει με την μπάλα τα παιδιά που μπαίνουν μέσα στον κύκλο. Αν τα κάψει όλα κερδίζει.  The game is played with 10 players at least. They form two teams. They place the bricks one above the other, forming “the mosque “, and the hulla hups (big rings) around the mosque. Each team tries to build the mosque trying to keep the players of the team in the game. The team loses when it fails to rebuild the mosque and there are no players, who have not been hit by the ball of the opponent team.

5 TH game “ apples” 5 O Παιχνίδι «Μήλα»  Η ταχύτητα, τα αντανακλαστικά, η ευελιξία είναι τα χαρακτηριστικά του καλού παίχτη. Το πιάσιμο της μπάλας στον αέρα είναι ο στόχος και η κορυφαία στιγμή του παιχνιδιού. Το άγγιγμα του σώματος από τη μπάλα είναι η ήττα και ο αποκλεισμός από το παιχνίδι.  Speed, good reflexes and flexibility are the characteristics of the good player. The aim of the game and the climax of it is to catch the ball in the air. If the ball touches the body of the player this is defeat and the player gets out of the game.