Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
Royal FrieslandCampina
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Alexander Moore.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων σχετικά με την Κατανάλωση Μανιταριών Ο μαγικός Κόσμος των Μανιταριών ΕΠΑΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ 2011 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
21/11/20141 ο μ ο τ ρ ά π ε ζ ο ι Φώτης Φωτόπουλος (ναι!) omotrapezoi.blogspot.com.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Π. Μαυρογένης Υλικό μέρος και Λογισμικό των συστημάτων μηχανογράφησης των χώρων εστίασης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Αναφέρει το Υλικό μέρος των συστημάτων μηχανογράφησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ alco THE PULSE OF SOCIETY. ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Σύστημα Συναλλαγών Δημοπρασιών Προθεσμιακών Προϊόντων Ηλεκτρικής Ενέργειας Ημερίδα Αθήνα Λειτουργός Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας – ΛΑΓΗΕ ΑΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Kiosk & Retail.
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Τίτλος Παρουσίασης Logo
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τι συμβαίνει σήμερα Λουκέτο σε σημεία πώλησης λιανικής
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Ευρήματα από την έρευνα για την πώληση αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική

Καταγραφή ισχύουσας κατάστασης Γεωγραφική Διασπορά Στοιχεία 2010 Καταγραφή ισχύουσας κατάστασης Γεωγραφική Διασπορά Στοιχεία 2010

Ανάλυση ανά κατηγορία (μικρών σημείων ) Περίπτερα Ανάλυση ανά κατηγορία (μικρών σημείων ) Περίπτερα Το περίπτερο καλύπτει μεγάλο φάσμα καταναλωτικών αναγκών Μέσος όρος επισκέψεων : 1 έως 7 φορές την εβδομάδα. Οι αγορές γίνονται από όλα τα μέλη της οικογένειας ακόμη και από πολύ μικρούς σε ηλικία καταναλωτές Κύριοι λόγοι επίσκεψης : η άμεση κατανάλωση, η κάλυψη άμεσων αναγκών, αλλά και προγραμματισμένες αγορές που αποτελούν καθημερινές πιθανές συνήθειες όπως τσιγάρα, εφημερίδες. Τι προσδιορίζει την επίσκεψη : η κοντινή απόσταση από το σπίτι η την εργασία και η άμεση εξυπηρέτηση.

Ψιλικά /Γαλακτοπωλεία /Φούρνοι Τύπου καταστημάτων με πολλά κοινά χαρακτηριστικά, αλλά με διαφορετικά κύρια προϊόντα. Μέσος όρος επισκέψεων : 1 έως 6 φορές την εβδομάδα. Οι αγορές γίνονται από όλα τα μέλη της οικογένειας ακόμη και από πολύ μικρούς σε ηλικία καταναλωτές Κύριοι λόγοι επίσκεψης : Προκαθορισμένες αγορές ειδών πρώτης ανάγκης καθώς και συμπληρωματικές αγορές προϊόντων κατά την διάρκεια μιας εβδομάδας Τι προσδιορίζει την επίσκεψη : η κοντινή απόσταση από το σπίτι και η φιλικές σχέσεις με τον ιδιοκτήτη.

Mini Market / Παντοπωλεία /Μπακάλικα Τα συγκεκριμένα καταστήματα λειτουργούν συνήθως με ένα ταμείο και στα περισσότερα σημεία ο καταστηματάρχης με την οικογένεια του εργάζονται και διευθύνουν την επιχείρηση Μέσος όρος επισκέψεων : 1 έως 3 φορές την εβδομάδα. Οι αγορές γίνονται από όλα τα μέλη της οικογένειας. Κύριοι λόγοι επίσκεψης : Οι συμπληρωματικές αγορές προϊόντων κατά την διάρκεια μιας εβδομάδας καθώς και η αγορά προϊόντων προς άμεση κατανάλωση. Τι προσδιορίζει την επίσκεψη : η κοντινή απόσταση από το σπίτι και η γρήγορη εξυπηρέτηση.

Το διευρυμένο ωράριο και ο σχετικά περιορισμένος αριθμός προϊόντων είναι τα βασικότερα πιθανά χαρακτηριστικά των μικρών σημείων.

Πωλήσεις σε Ψιλικά

Γενικές εμπορικές τάσεις ( € ) 2010 Vs 2009

ΕΡΕΥΝΑ 2011 Για να αναλύσουμε σε βάθος το τι ισχύει σήμερα στην Αγορά της Μικρής Λιανικής πραγματοποιήσαμε μια Έρευνα με δείγμα 105 σημείων μικρής λιανικής στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας. Τα σημεία επιλέχτηκαν με γνώμονα την ευρύτερη περιοχή λειτουργίας τους, το βασικό δείγμα έχει ληφθεί από μεγάλες πόλεις όπου υπάρχει έντονα πλέον ο ανταγωνισμός από τις μεγάλες αλυσίδες. Έχουν συμπεριληφθεί καταστήματα όλων των μεγεθών, από 30 m2 έως και πάνω από 150 m2. Πήγαμε σε 130 σημεία και μας απάντησαν οι 105. Τα στοιχεία που ζητούσαμε καταγράφηκαν σε ερωτηματολόγιο με αρκετά απλές και πολύ διευκρινιστικές ερωτήσεις και εν συνεχεία όλα μαζί μπήκαν σε ένα ειδικά διαμορφωμένο αρχείο excel ( μέσω του προγράμματος Pivot ) όπου παρήχθησαν τα στατιστικά τα οποία θα δούμε και θα αναλύσουμε πιο κάτω.

Είδος επιχείρησης

Χρονολογία ιδρύσεως

Ιδιοκτησία επιχείρησης

Θέσεις στάθμευσης

Ηλικίες ιδιοκτητών

Γραμματικές γνώσεις

Προφίλ ιδιοκτητών

Μείγμα κατοίκων περιοχής καταστήματος

Μέγεθος καταστήματος

Αριθμός απασχολούμενων

Σημείο καταστήματος

Γνώσεις ποικιλίας

Ποιοτική γνώση κωδικών

Ημερήσιες πωλήσεις

Διανομή σε πελάτες

Ωράριο Λειτουργίας

Διαθέτουν τμήματα Φρέσκων

Η Μάχη της γειτονιάς σε τιμές

Η μάχη της γειτονιάς γενικά

Προϊόντα Ιδιωτικής ετικέτας

Γνώσεις κερδοφορίας και εξόδων

Οι σχέσεις τους με την τεχνολογία

Διάθεση τους ως προς την βελτίωση του χώρου τους

Προσωπική βελτίωση των δεξιοτήτων τους

Α )Θετικά συμπεράσματα

Β ) Αρνητικά συμπεράσματα