IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το. EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Ιωαννιτών (αποσπάσματα δημοσίευσης την εφημερίδα ‘Ελευθερία’ ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάρτιος 2005.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πανελλαδική Έρευνα με την μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
Τηλεφωνική Έρευνα στο ΠΣΠ Συλλογή στοιχείων:1 – 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2008 Τηλεφωνική Έρευνα στο Π.Σ.Π. EΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Πανελλαδική Έρευνα για το ΕΠΑΝ. 2 Η ταυτότητα της έρευνας Η METRON ANALYSIS είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας και.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR, έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο ΕΣΡ και τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Κοινωνία & Αναπηρία 2009 ΜΚΟ “ Αναπηρία Σήμερα ”.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd για τη StockWatch Ιανουάριος 2013.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
1 IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το 2 EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
Συλλογή στοιχείων: Φεβρουαρίου
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Νοέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
Ιούλιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Έρευνα Αποφοίτων Πανεπιστημίων
Δείκτες ΓΣΕΕ Δεκέμβριος 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το

EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Η προτεινόμενη ερευνητική διαδικασία αφορά στην διεξαγωγή τηλεφωνικών ερευνών με στόχο: την διερεύνηση των καταναλωτικών συνηθειών των κατοίκων του Ν. Κορινθίας την διερεύνηση των καταναλωτικών συνηθειών των κατοίκων Νομών Αργολίδας και Δυτικής Αττικής την ανάδειξη ευκαιριών και προτεραιοτήτων για την αγορά του Ν. Κορινθίας Δυτική Αττική

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: MRB HELLAS S.A. ΑΝΑΘΕΣΗ : ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΤΡΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: Μαΐου 2008 ΔΕΙΓΜΑ: 300 άτομα ΤΥΠΟΣ: Τηλεφωνική έρευνα με τη χρήση του ειδικού συστήματος τηλεφωνικών συνεντεύξεων BELLVIEW 6/ CATI (computer aided telephone interviews). ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ: Στρωματοποιημένη Δειγματοληψία. Το δείγμα των περιοχών κατανέμεται λαμβάνοντας υπ’οψιν πλήρως την αντιπροσωπευτικότητα ως προς τα πληθυσμιακά χαρακτηριστικά. Ως προς το φύλο και την ηλικία τηρούνται ποσοστώσεις με βάση τα στοιχεία της απογραφής από την ΕΣΥΕ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΔΟΘΟΣ: Ακολουθήθηκε η διαδικασία της τυχαίας επιλογής τηλεφωνικών αριθμών- (random dialing). ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ : Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που ορίζουν ο ΣΕΔΕΑ, WAPOR & η ΕSOMAR, μέλος των οποίων είναι η ΜRB Hellas S.A. ΦΥΛΟ: Άνδρες 50% - Γυναίκες 50% ΗΛΙΚΙΑ: 18+, ΠΕΡΙΟΧΕΣ: Νομός Κορινθίας ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΑΘΜΙΣΕΙΣ: Φύλο - Ηλικία,και περιοχή κατοικίας/ ομαδοποιημένη ΕΤΑΙΡΕΙΑ: MRB HELLAS S.A. ΑΝΑΘΕΣΗ : ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΤΡΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: 28 Μαΐου-11 Ιουνίου 2008 ΔΕΙΓΜΑ: 302 άτομα ΤΥΠΟΣ: Τηλεφωνική έρευνα με τη χρήση του ειδικού συστήματος τηλεφωνικών συνεντεύξεων BELLVIEW 6/ CATI (computer aided telephone interviews). ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ: Στρωματοποιημένη Δειγματοληψία. Το δείγμα των περιοχών κατανέμεται λαμβάνοντας υπ’οψιν πλήρως την αντιπροσωπευτικότητα ως προς τα πληθυσμιακά χαρακτηριστικά. Ως προς το φύλο και την ηλικία τηρούνται ποσοστώσεις με βάση τα στοιχεία της απογραφής από την ΕΣΥΕ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΔΟΘΟΣ: Ακολουθήθηκε η διαδικασία της τυχαίας επιλογής τηλεφωνικών αριθμών- (random dialing). ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ : Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που ορίζουν ο ΣΕΔΕΑ, WAPOR & η ΕSOMAR, μέλος των οποίων είναι η ΜRB Hellas S.A. ΦΥΛΟ: Άνδρες 50,7% - Γυναίκες 49,3% ΗΛΙΚΙΑ: 18+ ΠΕΡΙΟΧΕΣ: Νομός Αργολίδας ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΑΘΜΙΣΕΙΣ: Φύλο - Ηλικία,και περιοχή κατοικίας/ ομαδοποιημένη ΕΤΑΙΡΕΙΑ: MRB HELLAS S.A. ΑΝΑΘΕΣΗ : ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΤΡΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: Ιουνίου 2008 ΔΕΙΓΜΑ: 300 άτομα ΤΥΠΟΣ: Τηλεφωνική έρευνα με τη χρήση του ειδικού συστήματος τηλεφωνικών συνεντεύξεων BELLVIEW 6/ CATI (computer aided telephone interviews). ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ: Στρωματοποιημένη Δειγματοληψία. Το δείγμα των περιοχών κατανέμεται λαμβάνοντας υπ’οψιν πλήρως την αντιπροσωπευτικότητα ως προς τα πληθυσμιακά χαρακτηριστικά. Ως προς το φύλο και την ηλικία τηρούνται ποσοστώσεις με βάση τα στοιχεία της απογραφής από την ΕΣΥΕ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΔΟΘΟΣ: Ακολουθήθηκε η διαδικασία της τυχαίας επιλογής τηλεφωνικών αριθμών- (random dialing). ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ : Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που ορίζουν ο ΣΕΔΕΑ, WAPOR & η ΕSOMAR, μέλος των οποίων είναι η ΜRB Hellas S.A. ΦΥΛΟ: Άνδρες 50,7% - Γυναίκες 49,3% ΗΛΙΚΙΑ: 18+ ΠΕΡΙΟΧΕΣ: Νομός Αττικής/ Δυτική ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΑΘΜΙΣΕΙΣ: Φύλο - Ηλικία,και περιοχή κατοικίας/ ομαδοποιημένη Ν. ΚορινθίαςΝ. ΑργολίδαςΔυτική Αττική

Ομαδοποίηση των Δήμων του Ν. Κορινθίας 1η Δήμος Κορινθίων 2η 3η Δήμος Νεμέας Δήμος Στυμφαλίας Δήμος Τενέας Δήμος Φενεού Δήμος Σαρωνικού Δήμος Σολυγείας Δήμος Αγίων Θεοδώρων Δήμος Ασσου-Λεχαίου Δήμος Βέλου Δήμος Βόχας Δήμος Ευρωστίνης Δήμος Λουτρακίου-Περαχώρας Δήμος Ξυλόκαστρου Δήμος Σικυωνίων Ν=74 Ν=100 Ν=126 Βάση περιοχής κατοικίας

Ομαδοποίηση των Δήμων του Ν. Αργολίδας 1η Δήμος Άργους 2η 3η Δήμος Αλέας, Δήμος Ασίνης Δήμος Ασκληπιείου, Δήμος Αχλαδόκαμπου, Δήμος, Επιδαύρου, Δήμος Ερμιόνης, Δήμος Κουτσοποδίου Δήμος Λέρνας, Δήμος Λύρκειας, Δήμος Μιδέας Δήμος Μυκηναίων, Δήμος Νέας Κίου, Δήμος N. Τίρυνθας Δήμος Κρανιδίου Δήμος Ναυπλίου Ν=88 Ν=75 Ν=139 Βάση περιοχής κατοικίας

Ομαδοποίηση των Δήμων της Δυτικής Αττικής Δήμος Βιλίων, Δήμος Ερυθρών, Δήμος Μάνδρας, Δήμος Μεγαρέων, Δήμος Οινόης 1η 2η 3η Δήμος Άνω Λιοσίων, Δήμος Ζεφυρίου, Δήμος Φυλής Δήμος Ασπρόπυργου, Δήμος Ελευσίνας, Δήμος Μαγούλας, Δήμος Νέας Περάμου Ν=95 Ν=129 Ν=76 Βάση περιοχής κατοικίας

Tα Ζητούμενα Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι Σε ποιες προιοντικές κατηγορίες Παράμετροι της αγοράς Γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν ευκαιρίες Τι μπορεί να γίνει Ποιες είναι οι προτεραιότητες

1.Συγκρατημένη αισιοδοξία όσον αφορά στην εξέλιξη της Αγοράς του Ν. Κορινθίας 2.Όχι κακός βαθμός ικανοποίησης από τους κατοίκους αλλά σαφώς μικρότερος από τους υπό διερεύνηση λοιπούς νομούς κυρίως στο πολύ ικανοποιημένος 3.Οι νεώτερες ηλικίες (συγκρινόμενες ακόμα και με τους λοιπούς νομούς) δείχνουν ιδιαίτερα «εχθρικές» λαμβάνοντας υπόψη και το γεγονός ότι ο βαθμός ικανοποίησης χάνει την πλειοψηφική του ένταση. 4.Το ουσιαστικό μέγεθος του προβλήματος αναδεικνύεται στο μοντέλο της Walker όπου ο σύνθετος βαθμός πιστότητας ( Δέσιμο/Bonding x Επέκταση χρήσης /Continue Buying) είναι σημαντικά χαμηλότερος σε σχέση με τους άλλους νομούς ( 57% vs 76% - 72%). 5. Στο πρόβλημα ενσωματώνονται εκτός από τους νέους και οι Γυναίκες Κυριότερος στόχος φαίνεται να είναι η «Αμυντική» Στρατηγική του Νομού (Retention) και λιγότερο οι επεκτατικές βλέψεις προς τους όμορους νομούς (ακόμα). Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι

1.Οικιακός εξοπλισμός, Υπόδηση, Ένδυση και Έπιπλα είναι οι κύριες κατηγορίες προϊόντων οι οποίες εμφανίζουν απώλειες αγορών εκτός νομού 2.Η Ψυχαγωγία φαίνεται εκ πρώτης όψεως να είναι στην ίδια θέση σε σχέση με τους άλλους νομούς και το ίδιο φαίνεται και για τις Υπηρεσίες. Στην άμεση όμως κριτική (Καθ’ υπόδειξη αξιολόγηση) τότε : Η Ψυχαγωγία εμφανίζει ένα τεράστιο πρόβλημα και ταυτόχρονα μια μεγάλη ευκαιρία Ενώ οι Υπηρεσίες βρίσκονται στο μεταίχμιο να εμφανίσουν πρόβλημα κυρίως διότι οι κάτοικοι του νομού δεν απολαμβάνουν «wow» εξυπηρέτηση ( επόλυτη ικανοποίηση). 3.Η τάση βεβαίως είναι οι αγορές να γίνονται πλειοψηφικά (εκτός της Αργολίδας) στις «μεγάλες αλυσίδες» και όχι σε τοπικά καταστήματα. 4.Η μόνιμη απειλή είναι ο «γίγαντας» Αθήνα. Οι τρείς διαστάσεις που προστίθενται στο ζητούμενο είναι : Έστω και με την ευρεία έννοια τα Αγαθά Διαρκείας (εκτός ηλεκτρικών ειδών λόγω αλυσίδων) Η έννοια Μέγεθος Η «wow» εξυπηρέτηση στις Υπηρεσίες Σε ποιες προιοντικές κατηγορίες

1.Η Ποικιλία Καταστημάτων και η Ευγένεια / Προθυμία του Προσωπικού διασώζονται ως προς τον Μέσο Όρο όμως αν η αξιολόγηση γίνει με βάση τα πλειοψηφικά (>50%) ποσοστά τότε μετά βίας διασώζεται η Ευγένεια και ασθενικά προηγείται η Ποικιλία. 2.Το ισοζύγιο είναι αρνητικό για τις Ανταγωνιστικές Τιμές και την Άνεση Χώρων/Ευκολίες ενώ η Κυκλοφορία Πεζών/Οχημάτων και οι Χώροι Στάθμευσης αποτελούν κρίσιμες προτεραιότητες για την επόμενη ημέρα (asap) καθώς εμφανίζουν ένα τρομακτικά αρνητικό ισοζύγιο αξιολόγησης 3.Η κακή κατάσταση προσβασιμότητας της αγοράς συμπληρώνεται με τη μέτρια αξιολόγηση της συγκοινωνίας στο Νομό. 4.Τα κοινά μοχλοί ( Νέοι και οι Κάτοικοι της πόλης της Κορίνθου ) φαίνονται δυσαρεστημένοι σε όλες τις παραμέτρους. Καθώς τα παραπάνω κοινά αποτελούν Opinion Leaders για το Νομό Κορινθίας θα πρέπει να τύχουν ιδιαίτερης προσοχής σε κάθε έκφανση επικοινωνιακής και μη στρατηγικής. Πριν φθάσει στην όχι και τόσο υψηλή ποικιλία ο καταναλωτής του Νομού έχει να επιλύσει ζωτικής σημασίας θέματα που σε ώριμες αγορές θεωρούνται δεδομένα, όπως : Προσβασιμότητα, Χώροι, Ανταγωνιστικές τιμές και Ευγένεια. Παράμετροι της αγοράς

Η Αγορά του Ν. Κορινθίας …: 1.Έχει χάσει τα επώνυμα αγαθά (Ημι) διαρκείας 2.Έχει θέματα με την προσβασιμότητα της αγοράς 3.Αμφισβητούνται οι υψηλές προδιαγραφές των καταστημάτων 4.Δεν δημιουργεί προσδοκία ψυχαγωγίας / απόλαυσης κατά της αγορές αλλά και για την ψυχαγωγία αυτή κάθε αυτή. 5.Έχει χάσει τις γυναίκες, τους νεώτερους ανθρώπους, τους κατοίκους της Κορίνθου και των «μεγάλων» περιοχών, μέσο ανώτερης μόρφωσης και «υψηλών» επαγγελμάτων 6.Ελέγχεται ως προς την πελατοκεντρικότητα της εξυπηρέτησης. 7.Χάνει την ποιότητα και όχι απαραίτητα τις τιμές 8.Χάνει το «Για Εμένα» 9.Χάνει τις αξιόλογες προσφορές Υφίσταται σημαντική απώλεια στη σχέση με την έννοια «Επώνυμο» Επώνυμα Προϊόντα Για «Επώνυμους» Πελάτες Γιατί συμβαίνει αυτό

1.Ο κάτοικος του Νομού Κορινθίας 2.Ο «Επώνυμος» κάτοικος / Opinion Leader 3.Προσβασιμότητα 4.Επώνυμη Ψυχαγωγία 5.Αγορές και Απόλαυση 6.Εκσυγχρονισμός 7.Ποιότητα – Ποιότητα – Ποιότητα 8.Ποιότητα vs Τιμές (όφελος) 9.Επικοινωνία 10.Αισιοδοξία 11.Ένταξη στη ζωή του τόπου της έννοιας «μέγεθος» 12.Ο κάτοικος της Αργολίδας Προτεραιότητες

Πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα η εσωτερική υπερηφάνεια του Νομού (καμπάνια) Πρέπει όλοι οι Επιχειρηματίες να ασχοληθούν ιδιαίτερα με την Μέσο – Ανώτερη Τάξη του Νομού και τους Opinion Leaders ( loyalty rewards / Καμπάνιες Πιστότητας / Clubs κλπ) αλλά και με το να κάνουν τους πελάτες να νοιώθουν σημαντικοί. Πρέπει να ενισχύονται μεγάλα «Εvents» στο Νομό με στόχο τη Ψυχαγωγία … Σημαντικές βραδιές (Χορηγίες Επωνύμων Επιχειρηματιών) που θα πρέπει να θεωρούνται “must” (to see and be seen) για τους Opinion Leaders Παιδικά “events” συνδεδεμένα με ημέρες προσφορών σε επώνυμα καταστήματα Θεματικά “events” βασισμένα σε προϊόντα του νομού που θα λειτουργούν ως αφορμές πρόσκλησης επισκεπτών από παντού κλπ Τι μπορεί να γίνει

Τοπικά συνέδρια με στόχο την αναβάθμιση στον επιχειρηματικό κόσμο του νομού, της έννοιας “Putting People First”, τόσο σε επίπεδο υπαλλήλων όσο και σε επίπεδο πελατών Άμεση επέμβαση στη χωροταξική προσβασιμότητα της αγοράς Κινητροδότηση δημιουργίας στο νομό ικανά αλλά και εφικτά μεγάλων σε μέγεθος «malls» σε σωστά σημεία του νομού τα οποία θα στεγάσουν καταστήματα από τον χώρο της ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού και επίπλων με επώνυμα προϊόντα ή ΚΑΙ με επώνυμα προϊόντα Επικοινωνία του Νομού προς τον Έξω Κόσμο Τι μπορεί να γίνει

Tα Ζητούμενα Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι ;