Αποτύπωση και ερμηνεία των εκπαιδευτικών δεικτών στη Δυτική Μακεδονία με βάση τις στατιστικές απογραφές της εκπαίδευσης (1926-2010 ) ΜΠΕΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΛΕΚΤΟΡΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
«Έρευνα Πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα Μικρομεσαίων Εμπορικών Επιχειρήσεων» Χρονοσειρά δεδομένων 1 ο κύμα (Έρευνα Βάσης σε δείγμα: εμπορικών επιχειρήσεων)
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ του 2013
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
Αθήνα Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ.
Πορεία και Προοπτικές της Παγκόσμιας Οικονομίας και οι επιπτώσεις της στη Κυπριακή Οικονομία και τον Τουρισμό Ε. Μπουλούτας Πα γ κύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Έργα Πληροφορικής ΥΠΠ Λεύκιου Δοράτη Συντονιστή Κλιμακίου Πληροφορικής.
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
* Στην παρουσίαση εκφράζονται οι προσωπικές απόψεις του ομιλητή
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ – ΜΕΡΑ
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Ημερίδα Τράπεζας της Ελλάδος Ελληνική αγορά εργασίας: Χαρακτηριστικά, εξελίξεις και προκλήσεις Περιφερειακές αποκλίσεις και εμμονή της ανεργίας Εμπειρικές.
Αποτελέσματα Ομίλου Α’ Τρίμηνο Α’ Τρίμηνο: Κύρια Σημεία & Εξελίξεις Ενίσχυση οικονομικών μεγεθών Ομίλου - Συνολικός κύκλος εργασιών +20,1% στα.
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ & ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 Δηλώθηκαν: - Γάμοι 114 (Θρησκευτικοί.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Μπέτσας Γιάννης Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
1 Μελέτη για την εξαγωγική δραστηριότητα του κλάδου των αγροτικών προϊόντων Παρουσίαση Στοιχείων.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Εκτίμηση με Απλά Δείγματα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΠΑ : ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ Π/Υ ΕΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Επιστημονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης 1 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: Αποτίμηση της πορεί ας κατά το 2010 και το
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΣΥΛΛΟΓΗ: Α.-Μ.
 ΟΡΙΣΜΟΙ – ΕΡΕΥΝΕΣ - ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΝΕΛΙ ΚΩΝ / ΝΟΣ ΚΑΖΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΜΕ ΚΛΕΙΝΤΙ ΛΙΑΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αποτύπωση και ερμηνεία των εκπαιδευτικών δεικτών στη Δυτική Μακεδονία με βάση τις στατιστικές απογραφές της εκπαίδευσης ( ) ΜΠΕΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΠΔΜ ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΠΘ

Σκοπός και Μεθοδολογία της Έρευνας Σκοπός της έρευνας Άξονες διερεύνησης Οι πολυμεθολογικές προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα

Μορφωτικό Επίπεδο

Μορφωτικό επίπεδο πολιτών Δυτική Μακεδονία και σύνολο Χώρας Μορφωτικό επίπεδοΔυτική Μακεδονία Σύνολο Χώρας % Δυτική Μακεδονία % Σύνολο Χώρας Εγγράμματοι (γνωρίζοντες γραφήν και ανάγνωσιν) ,6448,43 Αγράμματοι & μη δηλώσαντες παίδευσιν ,3651, Εγγράμματοι (γνωρίζοντες γραφήν και ανάγνωσιν) ,6959,01 Αγράμματοι & μη δηλώσαντες παίδευσιν ,3140, Εγγράμματοι (γνωρίζοντες γραφήν και ανάγνωσιν) ,9867,05 Αγράμματοι & μη δηλώσαντες παίδευσιν ,0232, Εγγράμματοι (γνωρίζοντες γραφήν και ανάγνωσιν) ,7782, 29 Αγράμματοι & μη δηλώσαντες παίδευσιν ,2317,71

1928 Ποσοστιαία απόδοση της γλωσσικής συμπεριφοράς των κατοίκων Ελληνική Αγγλική Αθιγγανική Αλβανική Αρμενική Βουλγαρική Ισπανική Ιταλική Κουτσοβλαχική Μακεδονοσλαυική Ρωσσική Τουρκική Πομακική Λοιπαί ΞέναιΓλώσσαι ΣύνολονΞενογλώσσων Σύνολο Ελλάδος92,830,030,080,30,540,27 1,0 20,050,321,320,063,080,17,17 Μακεδονία82,520,020,240,080,840 4,1 90,050,955,720,145,090,16 17,4 8 Κοζάνη91,760000,080 0,0 200,831,990,025,290,018,24 Φλώρινα65,230,020,010,270,040 0,7 701,47 30,6 80,051,430,03 34,7 7

1951 Ποσοστιαία απόδοση της γλωσσικής συμπεριφοράς των κατοίκων Ελληνική Αγγλική Αθιγγανική Αλβανική Αρμενική Κουτσοβλαχική Σλαβική Ρωσσική Τουρκική Πομακική Λοιπαί ΞέναιΓλώσσαι ΣύνολονΞενογλώσσων Σύνολο Ελλάδος97,670,010,050,10,050,14 1,5 50,230,062,33 Μακεδονία97,890,010,10,050,030,17 0,6 1 1,0 8 0,062,11 Κοζάνη98,870,000,010,05 0,0 9 0,9 80,011,13 Φλώρινα91,150,010,150,13 8,1 2 0,4 30,018,85 Καστοριά98,030,000,040,000,15 0,9 2 0,8 10,051,97

Μορφωτικό επίπεδο (απογραφές ) Δυτική Μακεδονία Απογραφή 1991 Σύγκριση με Μ.Ο. Χώρας Απογραφή 2001 Σύγκριση με Μ.Ο. Χώρας 1. Αγράμματοι (μη γνωρίζοντες γραφή και ανάγνωση) 10,6%0,7%5,2%-0,1% 2. Δεν τελείωσαν το Δημοτικό αλλά γνωρίζουν γραφή και ανάγνωση 20,2%4,8%16,4%4,2% 3. Άρρενες Απόφοιτοι Στοιχειώδους Εκπαιδεύσεως 35,4%7,0%27,5%5,9% 4. Απόφοιτοι Μέσης εκπαίδευσης 25,0%-8,9%34,2%-3,8% 5. Πτυχιούχοι Ανωτέρων Σχολών0,5%-0,5%4,2%-1,9% 6. Πτυχιούχοι ΤΕΙ (ΚΑΤΕ ΚΑΤΕΕ) 1,9%-0,1%3,7%-0,3% 7. Πτυχιούχοι Ανωτάτων Σχολών6,3%-2,7%8,4%-3,3% 8. Με Μεταπτυχιακό - Διδακτορικό 0,1%-0,5%0,3%-0,9%

Μορφωτικό επίπεδο κατά Νομό (απογραφές ) Προβολικό επίπεδο 1*2

Συμμετοχή στην Εκπαίδευση

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ Μαθητές δημοτικών σχολείων ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΑΣ

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ

Ποσοστιαία Κατανομή μαθητικής διαρροής στα Γυμνάσια Δυτ. Μακεδονίας, Ελλάδας

ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟ (ΓΕΝΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ )

ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟ (ΓΕΝΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ )

Σχολική Επίδοση

Σχολική Επίδοση μαθητών Λυκείου

Επίδοση στις πανελλήνιες εξετάσεις Φθίνουσα ταξινόμηση ποσοστού επιτυχόντων μαθητών Λυκείων ανά νομό στις πανελλήνιες εξετάσεις (σχ. έτος ) ΝΟΜΟΣΥΠΟΦΗΦΙΟΙΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕ Σ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕ Σ % ΕΠΙΤΥΧΟΝ % ΑΠΟΤΥΧ 1ΚΟΖΑΝΗΣ ,8014,20 7ΦΛΩΡΙΝΑΣ ,9217,08 8ΓΡΕΒΕΝΩΝ ,7317,27 31ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ , ΣΥΝΟΛΟ ,2419,76 Πηγή: Κατωπόδης 2003

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ - ΠΡΟΒΟΛΕΣ Θεαματική αύξηση μορφωτικού επιπέδου Γλωσσικός εξελληνισμός Κυρίαρχη η αποφοίτηση από ΤΕΣ, ΤΕΛ ή Ανώτερες σχολές Εντυπωσιακή μείωση του αριθμού των μαθητών της δημοτικής εκπαίδευσης, σε σχέση με το 1965 Υψηλή αναλογία μαθητών ανά 1000 κατοίκους, αν και με φθίνουσα τάση Μικρή μαθητική διαρροή σε όλες τις βαθμίδες Αξιοσημείωτες επιδόσεις στις πανελλαδικές εξετάσεις Οι επιδόσεις των Νομών Κοζάνης και Γρεβενών, η υστέρηση του Νομού Καστοριάς

Η εκπαιδευτική ανάπτυξη και οι «δείκτες κοινωνικής ανάπτυξης» Σχετίστηκε η ανάπτυξη της εκπαίδευσης με την καλυτέρευση των δεικτών κοινωνικής ανάπτυξης;

Δηλωθέν εισόδημα ανά κάτοικο ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΑΣ ,154 ΓΡΕΒΕΝΩΝ ,107 ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ,939 ΚΟΖΑΝΗΣ ,747 ΦΛΩΡΙΝΑΣ ,471

Δείκτης (Ποσοστό) Ανεργίας Άνεργοι (% εργατικού δυναμικού) ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΑΣ8,086111,12317,7 ΓΡΕΒΕΝΩΝ11,466113,718624,1 ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ12,108523,649624,3 ΚΟΖΑΝΗΣ12,892715,00321,6 ΦΛΩΡΙΝΑΣ11,954413,220526,8

Το πτυχίο διαβατήριο εσωτερικής μετανάστευσης … …εφόσον δε γίνεται αντιληπτή η δομική σύνδεση κοινωνικής–οικονομικής και εκπαιδευτικής ανάπτυξης

“Όταν σχεδιάζεις για ένα χρόνο, να σπέρνεις σιτάρι. Όταν σχεδιάζεις για μια δεκαετία, να φυτεύεις δέντρα. Όταν σχεδιάζεις για μια ζωή, να εκπαιδεύεις ανθρώπους”